Jan Dekker

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Jan Dekker

Bericht door bullieboy »

Jan Dekker
Jan Dekker.jpg
Geboortedatum: 25-06-1990
Geboorteplaats: Emmen, Nederland
Woonplaats: Emmen, Nederland

Website: http://www.jan-dekker.com/
Facebook: https://www.facebook.com/jan.dekker.378

Bijnaam: Doubledekker
Opkomstmuziek: Explode - Jordan & Baker
Lateraliteit: Rechthandig
Sponsor: Bulls
Pijlen: Bull's @501 blauw 23 Gram

Organisatie:
BDO: 2008 - 2014
PDC: 2015

WDF/BDO Major toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Halve finale in 2011 & 2014
World Masters: Kwart Finale in 2013
World Trophy: Laatste 16 in 2014
Zuiderduin Masters: Kwart Finale in 2011
World Cup Singles: Laatste 32 in 2011
Europe Cup Singles: Laatste 32 in 2012

PDC Major toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Laatste 32 in 2018
Grand Slam Of Darts: Laatste 32 in 2011, 2012 & 2014
UK Open: Laatste 16
Players Championship Finals: Kwartfinale in 2017
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Laatst gewijzigd door 1 op bullieboy, in totaal 23 keer gewijzigd.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Jan Dekker

Bericht door bullieboy »

Jan Moet morgen nog even hard aan de bak tijdens de PDC Qualifying School om een toerkaart te veroveren. Ik hoop dat het Jan lukt.
Let's Play Darts!
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Jan Dekker

Bericht door Jowinho »

Probleem met Jan is natuurlijk dat het meestal alles of niks is. Als hij een goede dag heeft moet hij makkelijk de Q-scchool kunnen doorkomen, maar voor hetzelfde geld ligt hij er in de eerste ronde uit.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Oke, nja... Dan zal het wel aan mij liggen...

In elk geval... Om voor eens en voor altijd duidelijk te maken WAAROM ik Dekker een vervelend mannetje vindt... Het is een lang verhaal, maar zal het dan toch maar toelichten... Misschien dat ik dan iets meer begrip krijg in plaats van, in mijn ogen nog steeds, flauwe/kinderachtige reacties...

Ik speelde in Roden (provincie drenthe, geloof ik, maar kan ook nog wel onder Groningen vallen) afgelopen maart het 'Open Roden'. Eerst speelden we poule, daarna w.r./v.r. knock-out. Ik zat bij o.a. Jan Dekker in de poule.

Zoals een aantal van jullie misschien weten, zit ik in een electrische rolstoel.

Maar goed...

Ik stond op papier, om de 1e partij te schrijven, maar ik kan, wegens ruimtegebrek en/of een gemonteerd schrijfbord, i.p.v. een demontabel schrijfbord niet op elk toernooi m'n wedstrijdjes schrijven. Geloof me, als ik zeg dat ik echt al heel erg veel toernooien gespeeld heb en dit is werkelijk ALTIJD onderling opgelost en was het nooit een probleem.

Jan was ook vrij, dus ik naar hem toe om te vragen of hij bereid was een extra partijtje te schrijven...

Zijn antwoord was... 'Nee hoor, daar kan ik niet aan beginnen, je zoekt maar even een ander!' Nou prima... Marco Meijer was er ook aanwezig, om de podiumwedstrijden te callen, en hij ving mijn vraag aan Jan op... Hij stapte op me af en bood aan om die partij voor mij te schrijven en ook als er in het verdere verloop van het toernooi een partij was die ik moest schrijven en ik kon niemand anders vinden, zou hij schrijven. Ondertussen, tijdens de partij die Marco voor mij schreef, stond Jan gewoon met z'n pa en wat vrienden te kletsen met een biertje erbij, dus zo druk had hij het ook niet...

Maar goed, dat was dus 't eerste puntje waarvan ik zoiets had: 'jammer...'

Vervolgens moest ik een partij gooien in de poule en jawel, Jan Dekker schreef deze partij.
We gooiden nog wat in, waarop Jan mij vraagt: 'Zeg Marc, hoe doen we dat met jouw pijlen?' (die kan ik namelijk, door de opstaande oche's niet zelf uit het bord krijgen) Dus ik antwoordde, dat mij het handigst leek als hij me mijn pijlen zou teruggeven, zodat mijn tegenstander zich kon focussen op zijn eigen spel... En toen zei Jan: 'Nou, dat lijkt me geen goed idee, dat doet je tegenstander maar gewoon!'...

Ik had toen natuurlijk de joker in handen, want ik had zoiets van: 'Ik zal je wel krijgen...!'

Vervolgens moest ik, de allerlaatste pot in de poule spelen tegen meneertje Dekker...

We waren aan het ingooien, dus ik vraag aan Jan...: 'Dus jij geeft me mijn pijlen terug, als ik gegooid heb?'

Jan zijn antwoord: 'Nee hoor, dat doet de schrijver maar!'

Is dit volgens jullie genoeg reden om hem een vervelend mannetje te vinden?? Lijkt me wel! Ik ben in elk geval, door bovenstaande, behoorlijk klaar met Mister Arrogance!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Jan Dekker

Bericht door Dartmat »

Dat is meer dan voldoende reden zelfs :) Sluit ook prima aan bij zijn imago als arrogant mannetje.
Maar ook logisch om zoals nu het hele verhaal te vertellen. Ik denk dat je inderdaad daarmee iets meer begrip krijgt hier.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Jan Dekker

Bericht door cancellara27 »

Ik was al niet zo een fan van Jan, maar dit maakt het niet beter nee... jammer dat er zulke darters rond lopen. Waar veel mensen vooral meedoen voor de gezelligheid (wel met een bepaalde fanatiekheid) zijn er ook mensen die zichzelf te goed vinden blijkbaar...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Jan Dekker

Bericht door bullieboy »

Ik kan hier van alles op zeggen, maar doe het dus niet.
Dit omdat ik niemand voor het hoofd wil stoten.
Ik kan me wel voorstellen dat jij sindsdien anders over Jan denkt.
Let's Play Darts!
DutchTedHankey
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:43

Re: Jan Dekker

Bericht door DutchTedHankey »

Waarom zovaak dit soort geheimtaal op het forum? 'Ik vind iets, maaaaaaaar....ik ga het niet zeggen. Ik heb iets gehoord, maaaaaaaar.... ik kan en wil niet zeggen wat. Ik heb een foto van op Twitter gezien....maaar ik kan het hier niet plaatsen.' Zeg dan niks, dat heeft namelijk geen enkele toegevoegde waarde.
Erelid van wijlen darts.nu :)
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Jan Dekker

Bericht door Ranph »

DutchTedHankey schreefCOLONWaarom zovaak dit soort geheimtaal op het forum? 'Ik vind iets, maaaaaaaar....ik ga het niet zeggen. Ik heb iets gehoord, maaaaaaaar.... ik kan en wil niet zeggen wat. Ik heb een foto van op Twitter gezien....maaar ik kan het hier niet plaatsen.' Zeg dan niks, dat heeft namelijk geen enkele toegevoegde waarde.

+1.

Ik heb die ervaringen niet, Ook omdat ik niet in die regio gooi. Dus heb ik geen hekel aan Jan,
Ik vind het wel een leuke speler. kon bij de bdo af en toe verrassen, Prima darter
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Jan Dekker

Bericht door dreski »

Speedy180 schreefCOLONOke, nja... Dan zal het wel aan mij liggen...

In elk geval... Om voor eens en voor altijd duidelijk te maken WAAROM ik Dekker een vervelend mannetje vindt... Het is een lang verhaal, maar zal het dan toch maar toelichten... Misschien dat ik dan iets meer begrip krijg in plaats van, in mijn ogen nog steeds, flauwe/kinderachtige reacties...

Ik speelde in Roden (provincie drenthe, geloof ik, maar kan ook nog wel onder Groningen vallen) afgelopen maart het 'Open Roden'. Eerst speelden we poule, daarna w.r./v.r. knock-out. Ik zat bij o.a. Jan Dekker in de poule.

Zoals een aantal van jullie misschien weten, zit ik in een electrische rolstoel.

Maar goed...

Ik stond op papier, om de 1e partij te schrijven, maar ik kan, wegens ruimtegebrek en/of een gemonteerd schrijfbord, i.p.v. een demontabel schrijfbord niet op elk toernooi m'n wedstrijdjes schrijven. Geloof me, als ik zeg dat ik echt al heel erg veel toernooien gespeeld heb en dit is werkelijk ALTIJD onderling opgelost en was het nooit een probleem.

Jan was ook vrij, dus ik naar hem toe om te vragen of hij bereid was een extra partijtje te schrijven...

Zijn antwoord was... 'Nee hoor, daar kan ik niet aan beginnen, je zoekt maar even een ander!' Nou prima... Marco Meijer was er ook aanwezig, om de podiumwedstrijden te callen, en hij ving mijn vraag aan Jan op... Hij stapte op me af en bood aan om die partij voor mij te schrijven en ook als er in het verdere verloop van het toernooi een partij was die ik moest schrijven en ik kon niemand anders vinden, zou hij schrijven. Ondertussen, tijdens de partij die Marco voor mij schreef, stond Jan gewoon met z'n pa en wat vrienden te kletsen met een biertje erbij, dus zo druk had hij het ook niet...

Maar goed, dat was dus 't eerste puntje waarvan ik zoiets had: 'jammer...'

Vervolgens moest ik een partij gooien in de poule en jawel, Jan Dekker schreef deze partij.
We gooiden nog wat in, waarop Jan mij vraagt: 'Zeg Marc, hoe doen we dat met jouw pijlen?' (die kan ik namelijk, door de opstaande oche's niet zelf uit het bord krijgen) Dus ik antwoordde, dat mij het handigst leek als hij me mijn pijlen zou teruggeven, zodat mijn tegenstander zich kon focussen op zijn eigen spel... En toen zei Jan: 'Nou, dat lijkt me geen goed idee, dat doet je tegenstander maar gewoon!'...

Ik had toen natuurlijk de joker in handen, want ik had zoiets van: 'Ik zal je wel krijgen...!'

Vervolgens moest ik, de allerlaatste pot in de poule spelen tegen meneertje Dekker...

We waren aan het ingooien, dus ik vraag aan Jan...: 'Dus jij geeft me mijn pijlen terug, als ik gegooid heb?'

Jan zijn antwoord: 'Nee hoor, dat doet de schrijver maar!'

Is dit volgens jullie genoeg reden om hem een vervelend mannetje te vinden?? Lijkt me wel! Ik ben in elk geval, door bovenstaande, behoorlijk klaar met Mister Arrogance!

P.s. Ik dacht dit bericht vanmiddag al geplaatst te hebben in dit topic, maar net stond die in het topic over Jan Dekker, maar aangezien het een reactie is op berichten uit dit topic, plaats ik het hier nogmaals...
Ik kende hem totaal niet persoonlijk meer hij ligt me gewoon niet. Bedankt voor deze uiteenzetting. Mijn gevoel was dus correct.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Jan Dekker

Bericht door DeDeen »

DutchTedHankey schreefCOLONWaarom zovaak dit soort geheimtaal op het forum? 'Ik vind iets, maaaaaaaar....ik ga het niet zeggen. Ik heb iets gehoord, maaaaaaaar.... ik kan en wil niet zeggen wat. Ik heb een foto van op Twitter gezien....maaar ik kan het hier niet plaatsen.' Zeg dan niks, dat heeft namelijk geen enkele toegevoegde waarde.
Haha. Die bullieboy maakt er een sport van om niets in heel veel woorden te verpakken.
:roll:
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Jan Dekker

Bericht door bullieboy »

DutchTedHankey schreefCOLONWaarom zovaak dit soort geheimtaal op het forum? 'Ik vind iets, maaaaaaaar....ik ga het niet zeggen. Ik heb iets gehoord, maaaaaaaar.... ik kan en wil niet zeggen wat. Ik heb een foto van op Twitter gezien....maaar ik kan het hier niet plaatsen.' Zeg dan niks, dat heeft namelijk geen enkele toegevoegde waarde.
Waarom? Dat zal ik uitleggen. Ik snap dat Speedy behoorlijk nare ervaringen heeft gehad met Jan Dekker. En hoe naar ik dit ook vind voor speedy ik heb deze ervaringen niet gehad met Jan Dekker. Sterker nog ik ken Jan Dekker helemaal niet persoonlijk. Ik kan pas een oprechte mening geven als ik iemand echt ken. Het is wel heel makkelijk om naar aanleiding van een post iemand op een forum af te branden, dat gebeurd al veel te veel. Maar ik zit zo dus niet in elkaar.
DeDeen schreefCOLONHaha. Die bullieboy maakt er een sport van om niets in heel veel woorden te verpakken.
:roll:
Nu wel duidelijk hoe ik het bedoelde?
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Molosser
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:19

Re: Jan Dekker

Bericht door Molosser »

Speedy180 schreefCOLONOke, nja... Dan zal het wel aan mij liggen...

In elk geval... Om voor eens en voor altijd duidelijk te maken WAAROM ik Dekker een vervelend mannetje vindt... Het is een lang verhaal, maar zal het dan toch maar toelichten... Misschien dat ik dan iets meer begrip krijg in plaats van, in mijn ogen nog steeds, flauwe/kinderachtige reacties...

Ik speelde in Roden (provincie drenthe, geloof ik, maar kan ook nog wel onder Groningen vallen) afgelopen maart het 'Open Roden'. Eerst speelden we poule, daarna w.r./v.r. knock-out. Ik zat bij o.a. Jan Dekker in de poule.

Zoals een aantal van jullie misschien weten, zit ik in een electrische rolstoel.

Maar goed...

Ik stond op papier, om de 1e partij te schrijven, maar ik kan, wegens ruimtegebrek en/of een gemonteerd schrijfbord, i.p.v. een demontabel schrijfbord niet op elk toernooi m'n wedstrijdjes schrijven. Geloof me, als ik zeg dat ik echt al heel erg veel toernooien gespeeld heb en dit is werkelijk ALTIJD onderling opgelost en was het nooit een probleem.

Jan was ook vrij, dus ik naar hem toe om te vragen of hij bereid was een extra partijtje te schrijven...

Zijn antwoord was... 'Nee hoor, daar kan ik niet aan beginnen, je zoekt maar even een ander!' Nou prima... Marco Meijer was er ook aanwezig, om de podiumwedstrijden te callen, en hij ving mijn vraag aan Jan op... Hij stapte op me af en bood aan om die partij voor mij te schrijven en ook als er in het verdere verloop van het toernooi een partij was die ik moest schrijven en ik kon niemand anders vinden, zou hij schrijven. Ondertussen, tijdens de partij die Marco voor mij schreef, stond Jan gewoon met z'n pa en wat vrienden te kletsen met een biertje erbij, dus zo druk had hij het ook niet...

Maar goed, dat was dus 't eerste puntje waarvan ik zoiets had: 'jammer...'

Vervolgens moest ik een partij gooien in de poule en jawel, Jan Dekker schreef deze partij.
We gooiden nog wat in, waarop Jan mij vraagt: 'Zeg Marc, hoe doen we dat met jouw pijlen?' (die kan ik namelijk, door de opstaande oche's niet zelf uit het bord krijgen) Dus ik antwoordde, dat mij het handigst leek als hij me mijn pijlen zou teruggeven, zodat mijn tegenstander zich kon focussen op zijn eigen spel... En toen zei Jan: 'Nou, dat lijkt me geen goed idee, dat doet je tegenstander maar gewoon!'...

Ik had toen natuurlijk de joker in handen, want ik had zoiets van: 'Ik zal je wel krijgen...!'

Vervolgens moest ik, de allerlaatste pot in de poule spelen tegen meneertje Dekker...

We waren aan het ingooien, dus ik vraag aan Jan...: 'Dus jij geeft me mijn pijlen terug, als ik gegooid heb?'

Jan zijn antwoord: 'Nee hoor, dat doet de schrijver maar!'

Is dit volgens jullie genoeg reden om hem een vervelend mannetje te vinden?? Lijkt me wel! Ik ben in elk geval, door bovenstaande, behoorlijk klaar met Mister Arrogance!

P.s. Ik dacht dit bericht vanmiddag al geplaatst te hebben in dit topic, maar net stond die in het topic over Jan Dekker, maar aangezien het een reactie is op berichten uit dit topic, plaats ik het hier nogmaals...
Speedy,

Duidelijk verhaal! Jammer van zo'n persoon!
Dartspeler in team The Molossers (DBMN, NDB), eerste divisie.

Facebook: dennis.maas.10
Twitter: @dennismaas1989
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Bedankt voor de reacties... Ben blij dat ik dus niet de enige ben die vind, dat ik na deze ervaring, oprecht beslist geen fan ben (en dat is echt heel zacht uitgedrukt) van dit mannetje!! En excuses voor mijn geheimtaal omtrent dit onderwerp. Volgende keer zal ik gewoon vertellen waar het op staat... Maar dat ik hier wat voorzichtig mee ben, heeft ook weer een, in mijn ogen, goede reden...

Ik weet niet of ik dat hier mag plaatsen, omdat dat dan weer NIKS met dhr. J. Dekker temaken heeft, maar zal het hier toch neerzetten, aangezien ik geen enkel idee heb, waar ik het WEL zou moeten plaatsen...

Ik heb enige tijd geleden nogal wat commentaar op FB geplaatst over Roland Scholten. Uiteraard besef ik mij inmiddels, dat dit niet bepaald slim van me is geweest en ik let nu ook wel wat beter op wat ik plaats. Echter, dit werd gelezen door iemand die hem, volgens mij, vrij goed kent, en hem ook op FB heeft. In plaats van dat hij het gewoon voor kennisgeving aan nam en eventueel zelf een reactie op mijn commentaar zou plaatsen, werd Roland getagd onder mijn bericht. Ik vond dit heel erg flauw... Dit had ik ook nog nooit meegemaakt. Ik had het afgelopen jaar een leuke groep mensen om mij heen opgebouwd, die ook bereid waren om mij te ondersteunen in mijn promotie van de dartsport vanuit een rolstoel, maar dit heeft door dat incident destijds wel schade opgelopen. Uiteindelijk is het, in mijn ogen, redelijk gemakkelijk weer opgelost, maar toch, ik vond het wel heel erg jammer.

Dat is dus de reden dat ik wat voorzichtiger ben met het plaatsen van een heel verhaal over bepaalde mensen.
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Zullen we het hierbij laten ?

Ik ben zo opgevoed dat ik een mening over iemand uit aan diegene en dat bespreek met hem/haar. Tegenwoordig met het internet kan iedereen zijn mening maar uiten op het NET.
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Jan Dekker

Bericht door Calabrian »

Even iets over darten en Jan Dekker.

Ik las dat hij volgend jaar uitgesloten is van de Lakeside?
Iets met een regel dat deelnemers van de Lakeside 2015 die mee zouden doen aan de Qschool uitgesloten zijn van de Lakeside 2016.
Klopt dit? Heeft Jan en medestanders nu een "nutteloos" jaar?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Jan Dekker

Bericht door DeDeen »

Calabrian schreefCOLONEven iets over darten en Jan Dekker.

Ik las dat hij volgend jaar uitgesloten is van de Lakeside?
Iets met een regel dat deelnemers van de Lakeside 2015 die mee zouden doen aan de Qschool uitgesloten zijn van de Lakeside 2016.
Klopt dit? Heeft Jan en medestanders nu een "nutteloos" jaar?
Dat klopt.
Hij kan challenge tour gaan gooien en European Tour bij de PDC en zich op die manier proberen te plaatsen voor het WK, maar het gaat lastig worden.
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Jan Dekker

Bericht door Calabrian »

Dan moet het niet halen van de tour card erg pijnlijk zijn geweest.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Jan Dekker

Bericht door Peter66 »

Fred Raket schreefCOLONZullen we het hierbij laten ?

Ik ben zo opgevoed dat ik een mening over iemand uit aan diegene en dat bespreek met hem/haar. Tegenwoordig met het internet kan iedereen zijn mening maar uiten op het NET.

Dat is inderdaad 1 van de nadelen van de moderne techniek... Ben het wel met je eens, als je een probleem met/over iemand hebt los je dat onderling op en niet via internet of forum. Neemt overigens niet weg dat ik het verhaal van Speedy best begrijp - maar ik zie niet zo de toegevoegde waarde van dit soort berichten.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Peter66 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONZullen we het hierbij laten ?

Ik ben zo opgevoed dat ik een mening over iemand uit aan diegene en dat bespreek met hem/haar. Tegenwoordig met het internet kan iedereen zijn mening maar uiten op het NET.

Dat is inderdaad 1 van de nadelen van de moderne techniek... Ben het wel met je eens, als je een probleem met/over iemand hebt los je dat onderling op en niet via internet of forum. Neemt overigens niet weg dat ik het verhaal van Speedy best begrijp - maar ik zie niet zo de toegevoegde waarde van dit soort berichten.

Deze ervaring is vervelend en begrijp hem ook, voor de rest sluit ik me aan bij jou post.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Jan Dekker

Bericht door Dartmat »

Peter66 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONZullen we het hierbij laten ?

Ik ben zo opgevoed dat ik een mening over iemand uit aan diegene en dat bespreek met hem/haar. Tegenwoordig met het internet kan iedereen zijn mening maar uiten op het NET.

Dat is inderdaad 1 van de nadelen van de moderne techniek... Ben het wel met je eens, als je een probleem met/over iemand hebt los je dat onderling op en niet via internet of forum. Neemt overigens niet weg dat ik het verhaal van Speedy best begrijp - maar ik zie niet zo de toegevoegde waarde van dit soort berichten.
Ik zie die toegevoegde waarde wel, aangezien het gaat over Jan Dekker en dit topic ook gaat over Jan Dekker. Als het bijdraagt aan een beeldvorming over de speler, vind ik het het wel relevant. Hij kan zich heel aardig en sociaal opstellen op tv, maar als blijkt dat het eigenlijk een arrogant mannetje is, dan mag dat gerust gezegd worden. Nu is het niet zo dat dat ene voorbeeld van Speedy meteen iets bevestigt, maar zulke dingen mogen gerust gezegd worden. Daarnaast is dit een forum, oftewel een discussieplatform waar mensen hun mening mogen geven. De plek bij uitstek voor zulke zaken. Als we alleen maar brave dingen mogen zeggen of geen afwijkende mening mogen plempen dan wordt het ook zo saai.
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Jan Dekker

Bericht door Calabrian »

Omdat 1 persoon een negatieve ervaring heeft gehad maakt niet dat een persoon altijd zo is of zal zijn. En het feit dat hij hier niet actief is en zichzelf kan verdedigen maakt dat ik vind dat je niet alles maar moet zeggen of schrijven hier.
Door dit te schrijven zorgen jullie ervoor dat mijn beeldvorming door jullie gekleurd wordt. Als ik hem nu tegen kom dan zie ik alleen maar de de door jullie geschetste Jan. Hij kon toch een slechte dag hebben gehad.
Ik zou zeggen schrijf hem een berichtje over het voorval. Geef hem een kans het goed te maken ipv iemand zwart te maken op een forum.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Jan Dekker

Bericht door Dartmat »

Calabrian schreefCOLONOmdat 1 persoon een negatieve ervaring heeft gehad maakt niet dat een persoon altijd zo is of zal zijn. En het feit dat hij hier niet actief is en zichzelf kan verdedigen maakt dat ik vind dat je niet alles maar moet zeggen of schrijven hier.
Door dit te schrijven zorgen jullie ervoor dat mijn beeldvorming door jullie gekleurd wordt. Als ik hem nu tegen kom dan zie ik alleen maar de de door jullie geschetste Jan. Hij kon toch een slechte dag hebben gehad.
Ik zou zeggen schrijf hem een berichtje over het voorval. Geef hem een kans het goed te maken ipv iemand zwart te maken op een forum.
Dat zwart maken valt ook wel mee. Speedy omschrijft slechts de gebeurtenis van die dag. Dat is moeilijk mooier te maken dan hoe het gebeurd is.
Plus het is ook een beetje lastig om alle bekende darters over te halen om hier te komen reageren zodat wij dan wel mogen oordelen over hen. Gekleurde beeldvorming is van alle tijden, niet alleen op het internet.
Ik zeg: niet moeilijk doen en gewoon mogen zeggen wat je vindt. Iemand met een beetje relativerend vermogen moet dan wel in staat zijn die meningen en informatie te filteren en daar weer een mening over te vormen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Iemand met een beetje relativerend vermogen heeft geen verklaring nodig, en moet een mening van iemand geuit op een forum niet groot zien.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Jan Dekker

Bericht door Dartmat »

Fred Raket schreefCOLONIemand met een beetje relativerend vermogen heeft geen verklaring nodig, en moet een mening van iemand geuit op een forum niet groot zien.
Inderdaad, dat ook nog eens natuurlijk.

Maar goed, Jan Dekker dus. Hij gaat een lastig jaar tegemoet, zoveel lijkt me wel duidelijk.
BUTTON_POST_REPLY