World Matchplay 2022

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

World Matchplay 2022

Bericht door ratm »

De eerste wedstrijden zijn al gespeeld met deze middag 2 mooie potten van de Nederlanders die allebei wonnen. Clayton ligt er wel direct uit. Die lijkt de magie toch wat kwijt. Hij speelt vaak weliswaar nog steeds prima maar het winnen van toernooien (zowel tv als op de vloer) lukt niet meer.

Ik ben vooral benieuwd naar Humphries. Kan hij de vloer vorm meenemen? Zo ja, dan is hij voor mij een van de grote favorieten.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Matchplay 2022

Bericht door ratm »

Nou daar ging mijn runner-up haha. Humphfries direct er uit. Heb de wedstrijd niet gezien maar aan de cijfers te zien viel hij tegen.

MvG-Lewis was zoals verwacht geen leuke pot. Snap niet waarom men in de studio daar zo naar uit keek. Lewis is al jaren niet meer de oude en zakt alleen maar verder weg. En zelfs daarvoor waren het vaak veegpartijen voor MvG. Sinds 2016 heeft Lewis niet meer gewonnen van MvG.

Wat ik wel jammer vond is de manier waarop Lewis verloor. Het komt nooit meer goed bij hem denk ik. Het geloof is geheel verdwenen. Gisteren had hij een goede stap kunnen maken door van zijn kwelgeest te winnen vlak nadat hij eindelijk weer eens een PC won. Maar in plaats daarvan was het de hele wedstrijd kwakkelen. En dat werd alleen maar erger. Dan ook nog af en toe pech (D17 ipv D2). Hij straalde ook geen plezier meer uit.
De come-back gaat er niet meer komen
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Matchplay 2022

Bericht door Fred Raket »

Ja,helaas wel. Waren altijd mooie potjes van Lewis op hoog niveau. Ik heb niet gekeken, maar gooit ie nu ook met de Target Gen4 (Bristow like) ?
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: World Matchplay 2022

Bericht door Ronn »

Fred Raket schreefCOLON 19 Jul 2022, 16:32 Ja,helaas wel. Waren altijd mooie potjes van Lewis op hoog niveau. Ik heb niet gekeken, maar gooit ie nu ook met de Target Gen4 (Bristow like) ?
🤷‍♂️. In ieder geval niet de gen1, gen2, gen3 of gen4 uitvoering van Target. De gen4 heeft maar 3 ringetjes boven het gladde gedeelte. De Target Lewis black heeft wel die 5 ringetjes boven het gladde gedeelte zitten maar heeft weer een andere grip. . En ook geen Unicorn.

Afbeelding
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Matchplay 2022

Bericht door ratm »

Mooiste moment van het toernooi. Gurney probeert een "blind 140" welke mislukt en Noppert gooit er een (wel gelukte) "blind 180" achteraan :lol:
Dat is de manier waarop je dat gedrag moet afstraffen. Volgens mij heeft Gurney daarna nog maar 1 legje gewonnen
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: World Matchplay 2022

Bericht door Ronn »

Wow, wat een sterke wedstrijd van Noppert. Ijzersterk op zijn dubbels.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
BUTTON_POST_REPLY