WSDT

Nieuwsberichten? Meld het hier!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 04 Feb 2022, 22:54 Taylor was heel nerveus, wel mooi dat hij dit heel serieus neemt. Morgen gaan we een andere Taylor zien tegen Painter want anders maakt hij totaal geen kans.

Trouwens Wayne Warren stelt toch enorm teleur als wereldkampioen, nu geen enkel leg winnen en ook op de grand slam in 2020 sloeg hij een slecht figuur. De slechtste world champion ooit voor mij.
Klopt, hij had een prima jaar voor zijn wereldtitel maar daarna niets meer gepresteerd.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Hoe waren de wedstrijden deze middag ? Een paar leuke potjes bij ?
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Re: WSDT

Bericht door Penguin »

Ik vind dit echt een geweldig toernooi. Hopelijk wordt dit een jaarlijks ding. Mooi om al die oude helden terug te zien. Deller tegen Butler vanmiddag. Knap dat ze nog steeds een behoorlijk niveau kunnen halen op die leeftijd. Bob Anderson trof het niet met de loting, maar wat schitterend om hem weer op dat podium te zien. Geweldig dat hij in zijn laatste beurt een 180 gooide, gevolgd door het bekende gebaar. Daar kan ik echt van genieten.

Terry Jenkins kende ik niet meer terug met die kale kop. Veel respect voor Adams. Wat die nog allemaal kan op zijn leeftijd, daar neem ik mijn hoed diep voor af. Painter ook nog echt een hoog niveau. Rond de 95 gemiddeld, daarmee kun je bij de pro's nog prima mee. Thornton is natuurlijk de beste speler op dit WK. Die gooit ook nog veel en heeft ook nog de ambitie om bij de PDC terug te komen. Voor mij de favoriet voor de titel.

Taylor viel behoorlijk tegen, maar is dat gek? Ik moet nog zien of hij van Painter wint. Normaal gesproken ga je niet van 80 gemiddeld ineens 90/95 gooien en dat zal hij wel nodig hebben. Ik vind wel de leeftijdsgrens wat te laag. 55 zou ik beter vinden.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Penguin schreefCOLON 05 Feb 2022, 19:56 Dubbele post, kan ik die verwijderen?
Nee maar ik wel ;)
Lang geleden dat jij hier was trouwens!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 05 Feb 2022, 19:15 Hoe waren de wedstrijden deze middag ? Een paar leuke potjes bij ?
Ik heb alleen het einde van Part en een stuk Butler-Deller gezien. Die laatste was wel lekker spannend.
Op dit kanaal https://www.youtube.com/channel/UCuIzsU ... QKc6lDrDzQ kun je een dag later de dag terugkijken. Moet je wel ff doorspoelen naar de wedstrijd die je wil zien. Ik weet niet hoe snel het er op staat. Ik hoop snel want vanavond kan ik niet alles kijken maar wil het wel heel graag terug kijken voordat de middagsessie morgen begint.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Penguin schreefCOLON 05 Feb 2022, 19:56 Ik vind dit echt een geweldig toernooi. Hopelijk wordt dit een jaarlijks ding. Mooi om al die oude helden terug te zien. Deller tegen Butler vanmiddag. Knap dat ze nog steeds een behoorlijk niveau kunnen halen op die leeftijd. Bob Anderson trof het niet met de loting, maar wat schitterend om hem weer op dat podium te zien. Geweldig dat hij in zijn laatste beurt een 180 gooide, gevolgd door het bekende gebaar. Daar kan ik echt van genieten.

Terry Jenkins kende ik niet meer terug met die kale kop. Veel respect voor Adams. Wat die nog allemaal kan op zijn leeftijd, daar neem ik mijn hoed diep voor af. Painter ook nog echt een hoog niveau. Rond de 95 gemiddeld, daarmee kun je bij de pro's nog prima mee. Thornton is natuurlijk de beste speler op dit WK. Die gooit ook nog veel en heeft ook nog de ambitie om bij de PDC terug te komen. Voor mij de favoriet voor de titel.

Taylor viel behoorlijk tegen, maar is dat gek? Ik moet nog zien of hij van Painter wint. Normaal gesproken ga je niet van 80 gemiddeld ineens 90/95 gooien en dat zal hij wel nodig hebben. Ik vind wel de leeftijdsgrens wat te laag. 55 zou ik beter vinden.
Wat ik mij niet realiseerde (tot George het zei) is dat ze spelers die geen wedstrijden meer spelen in de afgelopen 2 jaar ook nauwelijks demo's hebben gegooid vanwege Corona. Ik kan me voorstellen dat veel van die spelers echt een stuk minder zijn gaan trainen en nog meer wedstrijdritme missen aangezien ze zelfs nauwelijks demo's speelde. Dus het is vrij logisch dat spelers zoals Taylor erg tegenvallen inderdaad.
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Re: WSDT

Bericht door Penguin »

ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 20:48
Penguin schreefCOLON 05 Feb 2022, 19:56 Dubbele post, kan ik die verwijderen?
Nee maar ik wel ;)
Lang geleden dat jij hier was trouwens!
Klopt ja, jaartje of 5 volgens mij. Leuk om terug te zijn. Ik was een fanatiek poster op darts.nu, maar na de verhuizing hiernaartoe ben ik vrij snel afgehaakt. Mede omdat qwerty, met wie ik het goed kon vinden, ook stopte. Jou ken ik nog wel. Ben benieuwd wie er nog over zijn van "vroeger". Ybabl had je nog en die NAC-supporter, ben z'n naam ff kwijt. Bianca herinner ik me nog van darts.nu. Schitterende tijd gehad daar, met voorspeltoernooien tijdens elk tv toernooi en een eigen order of merit waar ik nog mede van aan de basis heb gestaan. Alles goed met jou?
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Re: WSDT

Bericht door Penguin »

ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 20:55
Wat ik mij niet realiseerde (tot George het zei) is dat ze spelers die geen wedstrijden meer spelen in de afgelopen 2 jaar ook nauwelijks demo's hebben gegooid vanwege Corona. Ik kan me voorstellen dat veel van die spelers echt een stuk minder zijn gaan trainen en nog meer wedstrijdritme missen aangezien ze zelfs nauwelijks demo's speelde. Dus het is vrij logisch dat spelers zoals Taylor erg tegenvallen inderdaad.
Precies, om die reden inderdaad.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Penguin schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:06
ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 20:48
Penguin schreefCOLON 05 Feb 2022, 19:56 Dubbele post, kan ik die verwijderen?
Nee maar ik wel ;)
Lang geleden dat jij hier was trouwens!
Klopt ja, jaartje of 5 volgens mij. Leuk om terug te zijn. Ik was een fanatiek poster op darts.nu, maar na de verhuizing hiernaartoe ben ik vrij snel afgehaakt. Mede omdat qwerty, met wie ik het goed kon vinden, ook stopte. Jou ken ik nog wel. Ben benieuwd wie er nog over zijn van "vroeger". Ybabl had je nog en die NAC-supporter, ben z'n naam ff kwijt. Bianca herinner ik me nog van darts.nu. Schitterende tijd gehad daar, met voorspeltoernooien tijdens elk tv toernooi en een eigen order of merit waar ik nog mede van aan de basis heb gestaan. Alles goed met jou?
Met mij zeker alles goed! En met jouw? Je was toen net (nou ja, een jaar of twee geloof ik) vader toch?
De NAC supporter heette Stalscu op darts.nu en heet hier rat. Komt af en toe nog langs. Qwerty kijkt volgens mij nog wel regelmatig mee maar was inderdaad gestopt met posten. Bianca is de Admin hier maar post nauwelijks nog. Druk met dartsfreakz volgens mij. Ybabl is er zeker nog wel. Maar wel vooral rond het wk. Buel, die het stokje van qwerty met onze eigen OOM op darts.nu en later hier had overgenomen, is enkele maanden geleden helaas overleden.
Fred ken je vast nog wel, die is nog vrij actief hier.

Wel grappig dat je precies tijdens het senioren wk langs komt. Oude bekende op tv, oude bekende hier.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

@K1990, wanneer ben jij eigenlijk begonnen met het volgen van darts?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Na een stroeve start is Painter duidelijk de betere. Gaat zijn 2e overwinning op Taylor ooit halen, 21 jaar na zijn 1e.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:20 @K1990, wanneer ben jij eigenlijk begonnen met het volgen van darts?
Goh dat moet zo rond 2004 zijn, fordham vs Van Barneveld is 1 van mijn eerste herinneringen. In belgie kon je maar 1 tornooi zien en daar was het jaarlijks naar uitkijken naar het eerste weekend van het jaar en de lakeside ☺
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Mooi om te zien dat het toch iets doet met Painter.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:31
ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:20 @K1990, wanneer ben jij eigenlijk begonnen met het volgen van darts?
Goh dat moet zo rond 2004 zijn, fordham vs Van Barneveld is 1 van mijn eerste herinneringen. In belgie kon je maar 1 tornooi zien en daar was het jaarlijks naar uitkijken naar het eerste weekend van het jaar en de lakeside ☺
Dat was wel een mooie wedstrijd inderdaad! Sowieso een mooie dartstijd vond ik. Veel characters en 2 bonden die ongeveer even sterk waren. En vanaf 2005 eindelijk eens wedstrijden tussen spelers van de verschillende bonden.
Was ook de tijd waarin jouw favoriet Adams op zijn top was vind ik. 2005-2007 was hij misschien wel na Taylor en RvB de beste, en zeker de meest constante, speler van allemaal. Daarna werd het spel wat minder maar was hij mentaal wel weer sterker geworden, wat het compenseerde.
Wel leuk dat het nu op de vlaamse tv is trouwens. Mag wel een tikkie enthousiaster gebracht worden vind ik, maar het is wel leuke om af en toe eens te kijken. En Huybrechts te horen over zijn ervaringen tegen Price bijvoorbeeld haha.
Nu maar hopen dat vd Berg wat vaker ver gaat komen.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: WSDT

Bericht door Choco115 »

Ben hier wat stil geweest, maar wat een heerlijk toernooi dit. Kijk echt uit naar Thornton - Painter kan een hele goede pot worden.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 06 Feb 2022, 10:07 Ben hier wat stil geweest, maar wat een heerlijk toernooi dit. Kijk echt uit naar Thornton - Painter kan een hele goede pot worden.
Thornton-Painter is finale waardig eigenlijk. Zijn de 2 beste spelers van dit toernooi.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:46
K1990 schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:31
ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:20 @K1990, wanneer ben jij eigenlijk begonnen met het volgen van darts?
Goh dat moet zo rond 2004 zijn, fordham vs Van Barneveld is 1 van mijn eerste herinneringen. In belgie kon je maar 1 tornooi zien en daar was het jaarlijks naar uitkijken naar het eerste weekend van het jaar en de lakeside ☺
Dat was wel een mooie wedstrijd inderdaad! Sowieso een mooie dartstijd vond ik. Veel characters en 2 bonden die ongeveer even sterk waren. En vanaf 2005 eindelijk eens wedstrijden tussen spelers van de verschillende bonden.
Was ook de tijd waarin jouw favoriet Adams op zijn top was vind ik. 2005-2007 was hij misschien wel na Taylor en RvB de beste, en zeker de meest constante, speler van allemaal. Daarna werd het spel wat minder maar was hij mentaal wel weer sterker geworden, wat het compenseerde.
Wel leuk dat het nu op de vlaamse tv is trouwens. Mag wel een tikkie enthousiaster gebracht worden vind ik, maar het is wel leuke om af en toe eens te kijken. En Huybrechts te horen over zijn ervaringen tegen Price bijvoorbeeld haha.
Nu maar hopen dat vd Berg wat vaker ver gaat komen.
Daarom ook dat het denk ik voor mij aanpassen blijft aan de PDC. De eerste keer dat ik een PDC wedstrijd zag was in 2015 🤪 het was toen ook de eerste maal dat ik Taylor zag spelen tegen onze Kim. Het eerste wat me opviel was het enorme kabaal tijdens het spelen 😄

Van Barneveld was toen in die eerste jaren de machine die onoverwinnelijk leek met heel snel en mooi spel. Het viel dan ook wel wat tegen als ik hem jaren later terug aan het werk zag.

Ik ben van in het begin een Adams fan geweest, alleen al die walk on was om van onder de indruk te zijn, dit in combinatie met zijn techniek ( die nu wel wat minder geworden is) en zijn sportiviteit. Adams had die wereldtitel nodig om van die trillende arm af te zijn op de bepalende fases ( hij had eigenlijk al veel langer een wk moeten winnen). Ik heb hem altijd bewonderd omdat hij gebleven is, het is triest om te zien hoe weinig geld zo een kampioen eigenlijk maar bij elkaar heeft gespeeld. Maar als ik hem nu zo bezig zie op bejaarde leeftijd dan heb ik mss toch iets van spijt dat het nooit gebeurd is, want de Adams tussen 2008 en 2011 had zeker wereldkampioen bij de PDC kunnen worden wat hem meer erkenning had opgeleverd.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 06 Feb 2022, 11:50 Daarom ook dat het denk ik voor mij aanpassen blijft aan de PDC. De eerste keer dat ik een PDC wedstrijd zag was in 2015 🤪 het was toen ook de eerste maal dat ik Taylor zag spelen tegen onze Kim. Het eerste wat me opviel was het enorme kabaal tijdens het spelen 😄

Van Barneveld was toen in die eerste jaren de machine die onoverwinnelijk leek met heel snel en mooi spel. Het viel dan ook wel wat tegen als ik hem jaren later terug aan het werk zag.

Ik ben van in het begin een Adams fan geweest, alleen al die walk on was om van onder de indruk te zijn, dit in combinatie met zijn techniek ( die nu wel wat minder geworden is) en zijn sportiviteit. Adams had die wereldtitel nodig om van die trillende arm af te zijn op de bepalende fases ( hij had eigenlijk al veel langer een wk moeten winnen). Ik heb hem altijd bewonderd omdat hij gebleven is, het is triest om te zien hoe weinig geld zo een kampioen eigenlijk maar bij elkaar heeft gespeeld. Maar als ik hem nu zo bezig zie op bejaarde leeftijd dan heb ik mss toch iets van spijt dat het nooit gebeurd is, want de Adams tussen 2008 en 2011 had zeker wereldkampioen bij de PDC kunnen worden wat hem meer erkenning had opgeleverd.
Het is wel ff een andere sfeer dan inderdaad. Toch was het bij de BDO niet altijd zo "stil" als in die jaren hoor. Kijk maar eens naar deze beelden van NOTW (in Alexandra Palace trouwens) https://www.youtube.com/watch?v=070OfzZDvgI
Ik denk dat de grote van het publiek er vooral mee te maken heeft. Toen de PDC Wk's in Purfleet werden gehouden was er ook minder kabaal in mijn herinnering. Wel heb ik het idee dat het publiek nu minder met darts bezig is dan bijvoorbeeld toen tijdens de NOTW, en dat vind ik wel jammer. Net zoals het uitfluiten van spelers.

De periode 2008-2011 was nou net de periode waarin Taylor op zijn best was. Zelfs nog net iets beter dan de MvG van een paar jaar geleden. Dus ik denk dat Adams weinig gewonnen zou hebben (qua majors) met uitzondering van het wk van 2008. Toen vlogen RvB en Taylor er vroeg uit en was Adams naar mijn mening beter dan tijdens zijn 2e en 3e titel. Denk dat hij toen wel een goede kans had gemaakt.

Al met al heeft hij overigens best goed verdient. Tot +/- 2005 verdiende je bij de BDO meer dan bij de PDC. Daarna kon je bij de PDC meer verdienen maar nu won Adams 3 wereldtitels (=300.000 pond). Om dat bedrag te halen had hij bij de PDC 2007 moeten winnen en de andere 2 (2010-1011) de finale moeten halen. Ik vraag me af of hem dat was gelukt aangezien bijvoorbeeld RvB dat ook niet lukte. Uiteindelijk had Adams denk ik wel iets meer verdiend bij de PDC, maar vooral omdat daar meer toernooien waren. Pas de laatste 8 a 10 jaren is het verschil echt heel groot geworden. Maar ja dat waren ook de jaren waarin Adams wat terugvallen had door persoonlijke omstandigheden.

Adams is in mijn ogen altijd de "net-niet" allerbeste geweest maar wel iemand met een krankzinnig lange periode aan de top. Daar kun je alleen maar respect voor hebben. Ik denk dat iedere dartsfan dat ook wel heeft. Daarom vond ik het ook mooi hoe hij ontvangen werd door het PDC publiek tijdens de GSOD. En volkomen terecht natuurlijk.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Dit waren twee mooie halve finales. Het enige minpunt aan dit toernooi is dat veel wedstrijden niet heel spannend waren. Dat komt natuurlijk omdat sommige spelers er al helemaal uit waren en andere nog volop spelen. maar deze halve finales waren wel spannend gelukkig. voor de finale verwacht ik ook een spannende pot.
Ik had het overigens wel mooi gevonden als Jenkins de finale had gehaald. Als hij die had gewonnen had hij eindelijk zijn tv titel en als hij die had verloren dan was dat geheel in zijn stijl haha
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 06 Feb 2022, 16:55 Dit waren twee mooie halve finales. Het enige minpunt aan dit toernooi is dat veel wedstrijden niet heel spannend waren. Dat komt natuurlijk omdat sommige spelers er al helemaal uit waren en andere nog volop spelen. maar deze halve finales waren wel spannend gelukkig. voor de finale verwacht ik ook een spannende pot.
Ik had het overigens wel mooi gevonden als Jenkins de finale had gehaald. Als hij die had gewonnen had hij eindelijk zijn tv titel en als hij die had verloren dan was dat geheel in zijn stijl haha
Ik vind het format wel wat kort voor een halve finale. Ik had gedacht dat ze elke ronde een set gingen bijdoen.
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Re: WSDT

Bericht door Penguin »

ratm schreefCOLON 05 Feb 2022, 22:19
Met mij zeker alles goed! En met jouw? Je was toen net (nou ja, een jaar of twee geloof ik) vader toch?
De NAC supporter heette Stalscu op darts.nu en heet hier rat. Komt af en toe nog langs. Qwerty kijkt volgens mij nog wel regelmatig mee maar was inderdaad gestopt met posten. Bianca is de Admin hier maar post nauwelijks nog. Druk met dartsfreakz volgens mij. Ybabl is er zeker nog wel. Maar wel vooral rond het wk. Buel, die het stokje van qwerty met onze eigen OOM op darts.nu en later hier had overgenomen, is enkele maanden geleden helaas overleden.
Fred ken je vast nog wel, die is nog vrij actief hier.

Wel grappig dat je precies tijdens het senioren wk langs komt. Oude bekende op tv, oude bekende hier.
Bedankt voor je update. Ik schrik enorm van het overlijden van Buel. Ik weet idd nog dat hij het stokje overnam. Hij had er veel werk mee tijdens de tv toernooien maar deed het vol overgave. Ik heb geen idee hoe oud hij was maar het was een ontzettende aardige vent. Echt heel droevig dat hij er niet meer is.

Stalscu ja, dat was het. Veel mee gelachen en onderlinge plagerijen mee gehad. Hij had een bloedhekel aan de club die ik een warm hart toedraag, Feyenoord. Qwerty en Bianca heb ik destijds nog ontmoet bij een PDC toernooitje in Nederland. Qwerty was echt mijn maatje hier. Ybabl is de Ajacied, dat weet ik ook nog goed. En inderdaad ken ik Fred zeker nog.

Wat knap dat je nog weet dat ik vader was geworden. Klopt inderdaad. Mijn dochter wordt in april alweer 11. Met ons is alles goed. Toevallig nu alle drie voor het eerst corona opgelopen en in quarantaine. Maar met milde klachten die alweer grotendeels achter de rug zijn. Goed om te horen dat het goed met je gaat!

Grappig inderdaad, oude bekenden! ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Penguin schreefCOLON 06 Feb 2022, 19:12 Bedankt voor je update. Ik schrik enorm van het overlijden van Buel. Ik weet idd nog dat hij het stokje overnam. Hij had er veel werk mee tijdens de tv toernooien maar deed het vol overgave. Ik heb geen idee hoe oud hij was maar het was een ontzettende aardige vent. Echt heel droevig dat hij er niet meer is.

Stalscu ja, dat was het. Veel mee gelachen en onderlinge plagerijen mee gehad. Hij had een bloedhekel aan de club die ik een warm hart toedraag, Feyenoord. Qwerty en Bianca heb ik destijds nog ontmoet bij een PDC toernooitje in Nederland. Qwerty was echt mijn maatje hier. Ybabl is de Ajacied, dat weet ik ook nog goed. En inderdaad ken ik Fred zeker nog.

Wat knap dat je nog weet dat ik vader was geworden. Klopt inderdaad. Mijn dochter wordt in april alweer 11. Met ons is alles goed. Toevallig nu alle drie voor het eerst corona opgelopen en in quarantaine. Maar met milde klachten die alweer grotendeels achter de rug zijn. Goed om te horen dat het goed met je gaat!

Grappig inderdaad, oude bekenden! ;)
Haha nou dan zat ik er toch wel wat jaartjes naast met je dochter :lol:
Buel was 44 jaar, veel te jong dus :(

Goh, nooit gemerkt dat Stalscu iets tegen Feyenoord had ;)

Overigens zijn er nog wel meer mensen van darts.nu hier actief, soms onder een andere naam.
Gebruikers-avatar
Penguin
Lid
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 23:46

Re: WSDT

Bericht door Penguin »

ratm schreefCOLON 06 Feb 2022, 16:55 Dit waren twee mooie halve finales. Het enige minpunt aan dit toernooi is dat veel wedstrijden niet heel spannend waren. Dat komt natuurlijk omdat sommige spelers er al helemaal uit waren en andere nog volop spelen. maar deze halve finales waren wel spannend gelukkig. voor de finale verwacht ik ook een spannende pot.
Ik had het overigens wel mooi gevonden als Jenkins de finale had gehaald. Als hij die had gewonnen had hij eindelijk zijn tv titel en als hij die had verloren dan was dat geheel in zijn stijl haha
Jenkins in de finale was idd ook mooi geweest om het cirkeltje toch nog rond te maken. Die man had zeker een tv titel moeten hebben maar had de pech om meestal Taylor tegen te komen.

Ik heb ook een zwak voor Adams. Het niveau dat hij op zijn 65e nog heeft en de drive om het nog steeds te willen laten zien, daar heb ik veel respect voor. Op een goede dag kan hij het nog steeds veel professionals moeilijk maken. Doet Adams eigenlijk mee met het WDF WK?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT

Bericht door ratm »

Penguin schreefCOLON 06 Feb 2022, 19:54
ratm schreefCOLON 06 Feb 2022, 16:55 Dit waren twee mooie halve finales. Het enige minpunt aan dit toernooi is dat veel wedstrijden niet heel spannend waren. Dat komt natuurlijk omdat sommige spelers er al helemaal uit waren en andere nog volop spelen. maar deze halve finales waren wel spannend gelukkig. voor de finale verwacht ik ook een spannende pot.
Ik had het overigens wel mooi gevonden als Jenkins de finale had gehaald. Als hij die had gewonnen had hij eindelijk zijn tv titel en als hij die had verloren dan was dat geheel in zijn stijl haha
Jenkins in de finale was idd ook mooi geweest om het cirkeltje toch nog rond te maken. Die man had zeker een tv titel moeten hebben maar had de pech om meestal Taylor tegen te komen.

Ik heb ook een zwak voor Adams. Het niveau dat hij op zijn 65e nog heeft en de drive om het nog steeds te willen laten zien, daar heb ik veel respect voor. Op een goede dag kan hij het nog steeds veel professionals moeilijk maken. Doet Adams eigenlijk mee met het WDF WK?
Jazeker!
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT

Bericht door K1990 »

Penguin schreefCOLON 06 Feb 2022, 19:54
ratm schreefCOLON 06 Feb 2022, 16:55 Dit waren twee mooie halve finales. Het enige minpunt aan dit toernooi is dat veel wedstrijden niet heel spannend waren. Dat komt natuurlijk omdat sommige spelers er al helemaal uit waren en andere nog volop spelen. maar deze halve finales waren wel spannend gelukkig. voor de finale verwacht ik ook een spannende pot.
Ik had het overigens wel mooi gevonden als Jenkins de finale had gehaald. Als hij die had gewonnen had hij eindelijk zijn tv titel en als hij die had verloren dan was dat geheel in zijn stijl haha
Jenkins in de finale was idd ook mooi geweest om het cirkeltje toch nog rond te maken. Die man had zeker een tv titel moeten hebben maar had de pech om meestal Taylor tegen te komen.

Ik heb ook een zwak voor Adams. Het niveau dat hij op zijn 65e nog heeft en de drive om het nog steeds te willen laten zien, daar heb ik veel respect voor. Op een goede dag kan hij het nog steeds veel professionals moeilijk maken. Doet Adams eigenlijk mee met het WDF WK?
Ja gekwalificeerd voor lakeside.
BUTTON_POST_REPLY