PDC World Championship 2021

Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Mooi dat die bord verwoestende pijlen van Whitlock dit WK niet nog meer schade kunnen aanbrengen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door thedartist »

Denk dat de pdc hier toch iets aan moet gaan doen.
Het is geen gezicht na een leg of 6 en denk dat Unicorn hier geen reclame in ziet.
Sterker nog bij een 3-3 stand in sets zouden door de vele gaten rond de triple de pijlen van een tegenstander van whitlock er zomaar uit kunnen vallen.
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

En dat was Wright! Titelverdediger eruit, als MvG wint blijft hij nummer 1, tenzij Price gek gaat doen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

thedartist schreefCOLON 27 Dec 2020, 17:42 Denk dat de pdc hier toch iets aan moet gaan doen.
Het is geen gezicht na een leg of 6 en denk dat Unicorn hier geen reclame in ziet.
Sterker nog bij een 3-3 stand in sets zouden door de vele gaten rond de triple de pijlen van een tegenstander van whitlock er zomaar uit kunnen vallen.
Als Unicorn hier geen reclame in ziet moeten ze een extra bordje geven zodat die gewisseld kan worden. Dat kost ze vrijwel niks.

Wright er nu helaas uit na een mooie wedstrijd. Clemens wordt wel steeds beter en bleef lang rustig. Toch had Wright dit moeten winnen. Miste de kans op 3-3, 1-1.
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door thedartist »

Toch blij dat Wright eruit is.
Hij loopt maar te wisselen met pijlen.
Het kan dan ook nooit goed blijven gaan .
Je moet vastigheid hebben zeker met je pijlen. Voorbeelden genoeg in het verleden.
En leuk en goed voor het Duitse darten denk ik.
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Unicorn moet gewoon fatsoenlijke borden maken, zou ook al wat schelen.

Lekker dat Wright eruit is wat mij betreft. Van Gerwen blijft nu eerste, tenminste als Price inderdaad niet al te gek gaat doen. En ik was wel wat klaar met dat clowneske gedoe van Wright. Even back to basics en focus op het darten.

En eindelijk weer de oude vertrouwde van Gerwen gezien. Nu alleen nog volhouden want dat is dit jaar het probleem.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

thedartist schreefCOLON 27 Dec 2020, 22:24 Toch blij dat Wright eruit is.
Hij loopt maar te wisselen met pijlen.
Tsja, toch gooit ie meestal goed. Ondanks zijn gewissel. Dus wat maakt het dan uit dat ie veel wisselt? Ik vind het wel jammer dat een potentiële toernooiwinnaar er nu al uitvliegt.

Met de uitschakeling van Wattimena kan ik prima leven overigens. Hij straalt altijd een en al ongemakkelijkheid uit voor de camera's. Voor, tijdens en na de wedstrijd. Als ie eens leert wat meer te ontspannen, zorgen dat ie minder bezig is met die camera's (want ik denk dat het hem daarin zit), dan kan ie misschien ook zomaar eens een stuk beter en constanter gaan presteren op de grote toernooien.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Ik kan de Sousa echt niet serieus nemen met al zijn mistellingen en gekunstelde finishes. Terecht dat hij eruit ligt.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 28 Dec 2020, 14:11 Ik kan de Sousa echt niet serieus nemen met al zijn mistellingen en gekunstelde finishes. Terecht dat hij eruit ligt.
Klopt. Hij doet dat zo vaak en kwam er telkens mee weg. Goed dat dat nu een keer niet gebeurde. Wie weet gaat hij er dan een keer iets aan doen. King was overigens geweldig! Gevaarlijke klant, geen publiek dat hem uitjouwt.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Sterke Van Duivenbode, vooral hele sterke finishes! Kan eigenlijk niet iets bedenken dat nog beter moet. Op deze manier hoeft hij voor niemand onder te doen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Poah wat een mooie overwinning weer van van Duijvenbode. Hij werd echt wel gepusht en 4-0 is redelijk geflatteerd. Indrukwekkende finishes op belangrijke momenten. Als je dat met regelmaat kunt dan ben je een grote jongen.

En gelukkig deze keer een normaal interview na afloop. :lol:

Edit: de tandjes wat een geniale eerste set van van der Voort!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

BAM! Perfecte middag zo 8-)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Wat zal Anderson blij zijn dat die wedstrijd er op zit. Hij irriteerde zich kapot aan de ouderwets vertragende Suljovic. Wat overigens zijn goed recht is.
Dolan gooit tegenwoordig sneller dan vroeger lieten ze zien in de studio. De waterpolo coach dacht dat de PDC dat hem wellicht had verteld te doen. Zou die man weten dat de PDC daar helemaal niets over te zeggen heeft?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Het kijkt wel een stuk prettiger zo naar Dolan nu hij wat sneller gooit!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Anderson begint net zo'n oude zeurchagrijn te worden als King. Gezellig is anders.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

Heerlijk Nederlands middagje gevolgd door een matige avondsessie: eerste wedstrijd belabberd: vergane glorie, tweede wedstrijd dan weer een thriller, maar derde wedstrijd niet om aan te zien...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

9-darter voor Wade met nog minder reactie dan Barney tegen Klaassen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Hij had er ook helemaal niks aan. Snap het wel, zo hou je beter je focus in principe. Plus zijn medicatie (als hij die nog heeft tenminste) ondrukt ook het een en ander.

Wat mij betreft zonde dat Bunting alsnog heeft gewonnen, heb ik niet veel mee. Knap omgebogen die pot, dat dan weer wel.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Go Noppie! Eeeeeehhhh, The Freeze...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door thedartist »

Was een spannende wedstrijd van Clemens en Ratajski.
Dit zijn toch de wedstrijden waar je van genieten kan.
Zowel de goede dingen als de mindere.
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

De tering hee wat een pot. 180 km per uur. Hartslag 180.

Cullen deed een Chisnallchoke in die laatste leg. Gelukkig maar, van Gerwen is echt heel goed weggekomen.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

En ik maar denken van gaat de echte Winmau speler een keer Masterdarts met magneetjes verslaan maar dat lukt maar niet. Wel knap van Cullen met zijn nieuwe pijlen. Grote jongen teveel druk die hij opeens niet aan kon. Nee maar ff serieus nu. Michael wint het toernooi wel dat wist ik al toen het toernooi moest beginnen nu maar kijken of ik gelijk heb. Hier zaten Vanavond anti en echte fans door elkaar. Wat ik ben is algemeen bekend. Maar ik zei al tegen hun steeds Michael verliest niet je maakt je voor niks druk. Hij komt altijd terug maar het was echt hartslag 180 van de zenuwen voor hun en mij. Maar wel een goed potje je moet het maar wel kunnen en wat ik ook moet zeggen is dat Michael achteraf een goed interview gaf dit keer en de blijdschap. Maar dat mag ook wel het had ook anders kunnen lopen en dat weet hij ook. Dus sterk gedaan. Maar ik hoop wel een keer datje dit met andere darts kan dan kan ik alleen maar toegeven datje de beste bent. En niet altijd afhankelijk bent blijft van je Masterdarts laat iedereen zien watje met andere of namaak darts ook kan. Je zei zelf laats met grote woorden met Brass darts versla ik nog 70 a 75% van de deelnemers maar je hebt ook niet lang met de prof van Winmau kunnen gooien. En daarom kom ik vaak terug op je oude darts en je grote woorden. Daarom vond ik het waanzinnig goed wat Cullen kan met de nieuwe darts. (of bv Dirkje) Michael dan kan jij dat toch ook ik weet datje met Winmau ook een 9 darter en een toernooi won ma later was het niks meer lang nooit zo goed als je oude darts. Ik hoop datje ze nu helemaal heb na laten maken en datje er mee traint na het WK want als er nu een dart zou breken heb je een groot probleem. Want ik denk echt dat jij niet met andere darts kan gooien ook al is er een klein verschil. De neus en lengte moeten sowieso precies exact zijn.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Fantastische pot tussen Cullen en MvG zeg! Vind het persoonlijk wel jammer dat MvG hem won omdat ik hem na zijn laatste interviews wel zat ben maar ook omdat het wat voorspelbaar wordt als alle topspelers er uit gaan behalve MvG. Eigenlijk hoop ik dat Price en MvG er zsm uit liggen. En anders de finale tegen elkaar spelen. Wat Cullen betreft, zo heel af en toe laat hij zien waar hij toe in staat is, zoals nu. Dan vind ik het echt een fijne speler om naar te kijken!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door DeDeen »

santa schreefCOLON 29 Dec 2020, 23:54 En ik maar denken van gaat de echte Winmau speler een keer Masterdarts met magneetjes verslaan maar dat lukt maar niet. Wel knap van Cullen met zijn nieuwe pijlen. Grote jongen teveel druk die hij opeens niet aan kon. Nee maar ff serieus nu. Michael wint het toernooi wel dat wist ik al toen het toernooi moest beginnen nu maar kijken of ik gelijk heb. Hier zaten Vanavond anti en echte fans door elkaar. Wat ik ben is algemeen bekend. Maar ik zei al tegen hun steeds Michael verliest niet je maakt je voor niks druk. Hij komt altijd terug maar het was echt hartslag 180 van de zenuwen voor hun en mij. Maar wel een goed potje je moet het maar wel kunnen en wat ik ook moet zeggen is dat Michael achteraf een goed interview gaf dit keer en de blijdschap. Maar dat mag ook wel het had ook anders kunnen lopen en dat weet hij ook. Dus sterk gedaan. Maar ik hoop wel een keer datje dit met andere darts kan dan kan ik alleen maar toegeven datje de beste bent. En niet altijd afhankelijk bent blijft van je Masterdarts laat iedereen zien watje met andere of namaak darts ook kan. Je zei zelf laats met grote woorden met Brass darts versla ik nog 70 a 75% van de deelnemers maar je hebt ook niet lang met de prof van Winmau kunnen gooien. En daarom kom ik vaak terug op je oude darts en je grote woorden. Daarom vond ik het waanzinnig goed wat Cullen kan met de nieuwe darts. (of bv Dirkje) Michael dan kan jij dat toch ook ik weet datje met Winmau ook een 9 darter en een toernooi won ma later was het niks meer lang nooit zo goed als je oude darts. Ik hoop datje ze nu helemaal heb na laten maken en datje er mee traint na het WK want als er nu een dart zou breken heb je een groot probleem. Want ik denk echt dat jij niet met andere darts kan gooien ook al is er een klein verschil. De neus en lengte moeten sowieso precies exact zijn.
Dirkje? Die gooit al heel lang met dezelfde darts.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Fred Raket »

Go Vinnie [emoji457]
BUTTON_POST_REPLY