PDC World Championship 2021

ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

Ik wist helemaal niet dat de spelers dat "publiek" ook hoorden. Wat ontzettend amateuristisch dat er dan op zo'n moment bij Lauby zo'n fout wordt gemaakt. Daar moet wat aan gedaan worden. En je zou bijna zeggen dat Lauby daarvoor gecompenseerd moet worden. Die zien we dus terug in de Premier League. ;)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

Ik kan niet wennen aan die kop die Teehan trekt bij het gooien.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 18 Dec 2020, 10:46 Ik wist helemaal niet dat de spelers dat "publiek" ook hoorden. Wat ontzettend amateuristisch dat er dan op zo'n moment bij Lauby zo'n fout wordt gemaakt. Daar moet wat aan gedaan worden. En je zou bijna zeggen dat Lauby daarvoor gecompenseerd moet worden. Die zien we dus terug in de Premier League. ;)
Ik heb Lauby niet gezien, wat gebeurde daar?
Ik wist wel dat de spelers het publiek horen. Price klaagde daar ook over. Ze hadden het tijdens een eerder toernooi zo realistisch gedaan dat er bij Price gefloten werd toen hij op een dubbel stond :lol:
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Oef. Dat was schrikken. Lekker teruggevochten Dirk! 8-)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Dat was zeker even billen knijpen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Heerlijke overwinning van Lim!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

ratm schreefCOLON 18 Dec 2020, 19:52
ybabl schreefCOLON 18 Dec 2020, 10:46 Ik wist helemaal niet dat de spelers dat "publiek" ook hoorden. Wat ontzettend amateuristisch dat er dan op zo'n moment bij Lauby zo'n fout wordt gemaakt. Daar moet wat aan gedaan worden. En je zou bijna zeggen dat Lauby daarvoor gecompenseerd moet worden. Die zien we dus terug in de Premier League. ;)
Ik heb Lauby niet gezien, wat gebeurde daar?
Met Searle op dubbel 1 voor de wedstrijd had hij nog twee pijlen in de hand voor dubbel 7. Hij mistte de eerste, maar er klonk ineens hard gejuich omdat de geluidsman het verkeerd zag. Lauby dus uit z'n concentratie, mist ook de twee pijl en Searle wint direct de wedstrijd.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

Hamilton is weer terug! Wat leuk om naar te kijken zeg :?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

The Runner schreefCOLON 18 Dec 2020, 22:42 Heerlijke overwinning van Lim!
Tja, ik zal wel de enige zijn maar ik had liever Humphries gehad. De eerste keer dat Lim weer mee deed was het leuk, nu is het vooral een saaie speler om naar te kijken met een laag niveau. Humphries zie ik liever. De wedstrijd was wel lekker spannend overigens
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 19 Dec 2020, 19:54 Hamilton is weer terug! Wat leuk om naar te kijken zeg :?
Het is wel een vechter en toen zijn niveau op orde was kon ik daar best van genieten.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Choco115 schreefCOLON 19 Dec 2020, 19:54 Hamilton is weer terug! Wat leuk om naar te kijken zeg :?
Vind je? Ik vond Hamilton altijd verschrikkelijk om aan te zien en was blij dat hij zo snel weer volledig uit beeld verdween. Wat mij betreft prima dat Kurz door is.

Zouden ze overigens expres Deta Hedman en Damon Heta op dezelfde avond gepland hebben? :mrgreen:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Dat was een bijzonder potje tussen Heta en Baggish. Ging alle kanten op!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

Dartmat schreefCOLON 19 Dec 2020, 20:43
Choco115 schreefCOLON 19 Dec 2020, 19:54 Hamilton is weer terug! Wat leuk om naar te kijken zeg :?
Vind je? Ik vond Hamilton altijd verschrikkelijk om aan te zien en was blij dat hij zo snel weer volledig uit beeld verdween. Wat mij betreft prima dat Kurz door is.
Was dan ook sarcastisch, vind het een zeer sympathieke man maar vreselijk om naar te kijken. Heta tegen Baggish was trouwens werkelijk bizar
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

ratm schreefCOLON 19 Dec 2020, 20:22
The Runner schreefCOLON 18 Dec 2020, 22:42 Heerlijke overwinning van Lim!
Tja, ik zal wel de enige zijn maar ik had liever Humphries gehad. De eerste keer dat Lim weer mee deed was het leuk, nu is het vooral een saaie speler om naar te kijken met een laag niveau. Humphries zie ik liever. De wedstrijd was wel lekker spannend overigens
Nee hoor, hier nog één. Elk jaar één of twee rondjes Lim, omdat ie nou eenmaal uit een matig dartland komt, hoeft voor mij niet perse.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Schijtzooi, geen Kleermaker na een positieve test. Dat is een behoorlijke domper voor hem, zeker zonder symptomen is het extra frustrerend.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Jahaaaa Edgar wint eindelijk eens! Indrukwekkend op de dubbels, voor de rest zal het tegen Suljovic echt beter moeten.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Jammer van De Zwaan. Scorend prima. Het zit er echt wel in bij hem dat hij de absolute top haalt maar hij moet de kansen wat vaker verzilveren.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Voor mij was Searle vooraf al favoriet. Veel beter in vorm.

De tandjes hee wat is Henderson veel afgevallen zeg. Zo wordt het misschien nog eens wat.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

MvG is (als het goed is) net op tijd weer in London voordat de tunnel dicht ging maar hoe zit het met andere niet-britten? Zijn die allemaal in de UK?
Het is wel weer een onverwachtse wending. Zal je maar gebeuren, ben je MvG, wordt je op deze manier "uitgeschakeld".
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

Daar komt Van Gerwen dan echt goed weg. Deze afsluiting zat er toch al een paar dagen aan te komen, ik snap eerlijk gezegd niet dat ie alsnog eerst naar huis gegaan is. Maar goed, hij heeft het dus net gehaald, dus niet meer aan terug denken.

Zonde van De Zwaan, maar ik kan prima leven met Searle in het toernooi. Die speelde ook gewoon prima. vooral finishend. Ik krijg wel een beetje het gevoel dat De Zwaan dit iets te vaak heeft, best goed spelen maar eruit vliegen. Klopt dat?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Nou, de afsluiting vanwege die gemuteerde uitbraak is echt pas iets van afgelopen zaterdag/zondag geëscaleerd is. Ik was hoe dan ook niet naar huis gegaan, daar niet van. Maar ik denk dat Engeland inkomen minder onmogelijk is dan Engeland uitkomen. Het is vooral een eenrichtingsprobleem. Alle spelers die zaterdagavond of zondag uitgeschakeld waren kunnen niet naar huis. En dat kan echt nog wel even gaan duren ben in bang.

https://dartsnieuws.com/pdc/kuivenhoven ... de-hand-is
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Geweldig interview met Huybrechts! Mooie overwinning!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

En Ian White weer vroeg uitgeschakeld op een TV-toernooi. Verrassend zeg...
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Wat staat Price slecht te gooien zeg! Maar dat zal nog wel bijtrekken denk ik
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 21 Dec 2020, 09:23 Zonde van De Zwaan, maar ik kan prima leven met Searle in het toernooi. Die speelde ook gewoon prima. vooral finishend. Ik krijg wel een beetje het gevoel dat De Zwaan dit iets te vaak heeft, best goed spelen maar eruit vliegen. Klopt dat?
Dat idee heb ik ook vaak bij hem. Zijn tegenstanders spelen dan ook gewoon prima net zoals nu. Het is natuurlijk ook een speler waartegen je lekker in je ritme komt.
BUTTON_POST_REPLY