PDC World Championship 2020

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

Van Gerwen _ Aspinall was teleurstellend, vooral Aspinall kwam niet opdagen op de momenten dat het moest. Dit was voor hem dé kans om een finale te halen. Persoonlijk hoop ik dat Wright de titel pakt, gun het hem wel. Ik ben wel bang dat Wright weer door het ijs zakt zoals zo vaak tegen MvG. Die lijkt de titel makkelijker te gaan halen dan ooit. Al zijn tegenstanders kwamen niet opdagen.

Price was boos over de reactie van Wright na de eerste set. Dat ging volgens hem over de grens :lol: Volgens mij ziet Price de dingen niet helemaal scherp meer. Zo'n stoere jongen maar als je een heel onschuldig grapje maakt is hij compleet uit zijn spel. Ik zou het wel weten als ik tegen Price moet spelen. Die is heel makkelijk uit zijn spel te halen
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door The Runner »

Het maakt mij niet zoveel uit wie er morgen gaat winnen, vind het voor beide spelers mooi. Hopelijk dat Wright en MvG er een mooie pot van maken op niveau, dat viel in beide halve finales toch wel wat tegen. Maar een pot die tot het einde gaat zou wel het mooist zijn!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Ricochet
Lid
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2016, 13:56

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Ricochet »

Ik geef Wright goede kans morgen, het moet toch een keertje lukken van hem tegen MvG in een grote major.
Als Wright zijn goede spel door kan trekken dan moet hij MvG kunnen pakken.
GrandSlam Raymond van Barneveld Shark Grip 25gr (main darts)
Target Raymond van Barneveld 23gr
Unicorn Gary Anderson P3 WC 25gr
Unicorn Purist Phase3 24gr
Bulls Jerry Hendriks 22gr
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Dartmat »

Nou als iedereen voor Wright lijkt te zijn zal ik als chauvinist dan toch maar mijn hoop op een overwinning van van Gerwen uitspreken.
Wright kan de pot op. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Ronn »

Dartmat schreefCOLON 31 Dec 2019, 13:41 Nou als iedereen voor Wright lijkt te zijn zal ik als chauvinist dan toch maar mijn hoop op een overwinning van van Gerwen uitspreken.
Wright kan de pot op. :mrgreen:
Ik ben ook chauvinistisch. Hoe goed Wright ook speelt of heeft gespeeld.
Oranje (groen) boven.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
thepower1990
Lid
BerichtenCOLON 346
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:26

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door thepower1990 »

Even los van de discussie wie er morgenavond zal winnen (hoewel ik denk dat Wright volledig kansloos is, hoe gaat hij chokende mocht hij in die positie komen ooit de laatste dubbel erin krijgen om wereldkampioen te worden tegen MVG) vind ik het al met al toch een teleurstellend WK. Niet voor niks dat dit WK vooral herinnerd zal worden door Fallon Sherrock, in ieder geval niet vanwege de spectaculaire wedstrijden die zijn blijven hangen. Als ik 3 wedstrijden moet noemen dan zijn het de wedstrijden van De Zwaan tegen Chisnall en Wright en de wedstrijd tussen Aspinall en Anderson. Persoonlijk vindt ik het zeer teleurstellend dat we vanaf de kwartfinales wanneer je zou denken dat het echt los gaat geen enkele wedstrijd tot een laatste set hebben gezien. En hoewel de PDC kennende ze het toch niet zullen veranderen blijf ik me elk jaar weer verbazen over het schema van dagen waarin het WK wordt afgewerkt. De eerste 2 rondes kunnen ze niet lang genoeg uitsmeren en dan raffelen ze na de kerst het WK ineens in een paar dagen af waarin bepaalde spelers hoe je het ook bekijkt toch een voordeel hebben. Het is wat dat betreft geen wonder dat MVG en Wright in de finale staan die het voordeel hadden ten opzichte van bijvoorbeeld Price en Durrant om hun 3e ronde nog voor de kerst te spelen. Durrant heeft achter elkaar vrijdagmiddag, zaterdagavond en zondagavond moeten gooien en was gewoon fysiek niet meer in staat om nog een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. En bij Price hou ik het er ook op dat na 3-3 gisteravond de batterij gewoon leeg was. Ten opzichte van Michael, Aspinall en Wright heeft hij zonder een dag er tussen 4 avonden vanaf vrijdag op rij moeten gooien met als resultaat dat het gisteren halverwege gewoon op was. Het zal waarschijnlijk nooit gebeuren maar om het allemaal wat eerlijker qua schema te maken voor de spelers zou de PDC er verstandig aan doen om tussen de kwart en halve finales minimaal 1 rustdag in te plannen. Dan heb je ook minder kans dat spelers zoals dit jaar Durrant en Price volledig opgebrand zijn in de kwart en halve finale en krijgen vooral de kijkers meer kans op 2 fitte spelers die in de cruciale fase van een WK tot het uiterste kunnen gaan en dat ook een hele wedstrijd kunnen volhouden. Nu overheerst bij mij vooral de teleurstelling dat we in de mooiste fase van het WK nauwelijks serieuze wedstrijden hebben gezien. Het kan allemaal nog gered worden met een knalfinale morgen maar de verwachte uitkomst zal wel 7-3 of 7-4 voor MVG worden.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Fred Raket »

Go Snakebite [emoji1591]
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

thepower1990 schreefCOLON 31 Dec 2019, 14:47 Even los van de discussie wie er morgenavond zal winnen (hoewel ik denk dat Wright volledig kansloos is, hoe gaat hij chokende mocht hij in die positie komen ooit de laatste dubbel erin krijgen om wereldkampioen te worden tegen MVG) vind ik het al met al toch een teleurstellend WK. Niet voor niks dat dit WK vooral herinnerd zal worden door Fallon Sherrock, in ieder geval niet vanwege de spectaculaire wedstrijden die zijn blijven hangen. Als ik 3 wedstrijden moet noemen dan zijn het de wedstrijden van De Zwaan tegen Chisnall en Wright en de wedstrijd tussen Aspinall en Anderson. Persoonlijk vindt ik het zeer teleurstellend dat we vanaf de kwartfinales wanneer je zou denken dat het echt los gaat geen enkele wedstrijd tot een laatste set hebben gezien. En hoewel de PDC kennende ze het toch niet zullen veranderen blijf ik me elk jaar weer verbazen over het schema van dagen waarin het WK wordt afgewerkt. De eerste 2 rondes kunnen ze niet lang genoeg uitsmeren en dan raffelen ze na de kerst het WK ineens in een paar dagen af waarin bepaalde spelers hoe je het ook bekijkt toch een voordeel hebben. Het is wat dat betreft geen wonder dat MVG en Wright in de finale staan die het voordeel hadden ten opzichte van bijvoorbeeld Price en Durrant om hun 3e ronde nog voor de kerst te spelen. Durrant heeft achter elkaar vrijdagmiddag, zaterdagavond en zondagavond moeten gooien en was gewoon fysiek niet meer in staat om nog een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. En bij Price hou ik het er ook op dat na 3-3 gisteravond de batterij gewoon leeg was. Ten opzichte van Michael, Aspinall en Wright heeft hij zonder een dag er tussen 4 avonden vanaf vrijdag op rij moeten gooien met als resultaat dat het gisteren halverwege gewoon op was. Het zal waarschijnlijk nooit gebeuren maar om het allemaal wat eerlijker qua schema te maken voor de spelers zou de PDC er verstandig aan doen om tussen de kwart en halve finales minimaal 1 rustdag in te plannen. Dan heb je ook minder kans dat spelers zoals dit jaar Durrant en Price volledig opgebrand zijn in de kwart en halve finale en krijgen vooral de kijkers meer kans op 2 fitte spelers die in de cruciale fase van een WK tot het uiterste kunnen gaan en dat ook een hele wedstrijd kunnen volhouden. Nu overheerst bij mij vooral de teleurstelling dat we in de mooiste fase van het WK nauwelijks serieuze wedstrijden hebben gezien. Het kan allemaal nog gered worden met een knalfinale morgen maar de verwachte uitkomst zal wel 7-3 of 7-4 voor MVG worden.
Ben het wel met je eens dat het schema anders moet. Na kerst wordt alles even snel in een paar dagen gepropt. Nu was het weekend maar volgend jaar bijvoorbeeld niet en dan missen veel mensen ook gewoon 2 kwartfinales omdat die overdag worden gespeeld.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door The Runner »

Spannende pot tot nu toe! Lekker, was er wel weer aan toe na die matige halve finales
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

Daar komt MvG goed weg. Wright is in ieder geval beter gestart dan in 2014, is nu veel meer een wedstrijd.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door The Runner »

Het gaat op en neer, nog niets over te zeggen wie er gaat winnen. Licht voordeel voor Wright
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Choco115 »

Mooie pot tot nu toe, spannend en hoge gemiddeldes!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Choco115 »

Zo! Voor Wright zal het nog wel moeilijk worden als hij er over na begint te denken dat hij wereldkampioen kan worden. Maar hij heeft wel een groot voordeel nu.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door The Runner »

Dit zou wel eens de beslissing kunnen zijn. Wright moet nu zijn kop erbij houden. Van Gerwen moet de turboknop indrukken
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

Wel leuk, lang geleden dat we een echt spannende finale zagen
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door K1990 »

Nu of nooit voor Wright.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

Haha die Van Gerwen loopt gewoon het podium af :lol:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 21:50 Nu of nooit voor Wright.
Ja dit mag hij nooit meer uit handen geven
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door ratm »

Jeetje wat mooi zeg!! Peter Wright wereldkampioen!! Wie had dat ooit gedacht. Sowieso de best kleurrijke wereldkampioen ooit haha.

Maar hij was deze finale ook echt heel sterk, verdient gewonnen.

Ook erg leuk voor hem na al die nederlagen en moeilijke prive tijd
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door K1990 »

Verassend korte finale :) ik denk niet dat Wright nog heel veel zal winnen gezien zijn leeftijd dus dit is wel een orgelpunt in zijn carrière. Zo zie je maar dat ook bij MVG de druk eens te hoog kan zijn als de tegenstander top speelt.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door The Runner »

Prachtige reactie van Wright na die laatste dubbel! Terechte kampioen!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Jowinho »

Mooie wedstrijd. Had ik niet verwacht na de halve finales. Verdiende winnaar. Denk dat die leg waar MvG 6 dubbels mist wel eens cruciaal geweest is. Want komt hij daar 3-2 voor dan gaat hij erop en erover.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door Rat »

Schijt.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door no score »

Wright verdiend gewonnen en als ik het iemand gunde was hij het wel.

En ik wil Nieuwlaat nooit meer horen over de pijlen van Wright ;)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2020

Bericht door The Runner »

Die heeft op het volgende toernooi vast weer andere pijlen. Maar eerst wordt dit setje uitgemolken
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY