Martin Adams

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Martin Adams

Bericht door bullieboy »

Martin Adams
Martin Adams.jpg
Geboortedatum: 04-06-1956
Geboorteplaats: Sutton, Engeland
Woonplaats: Deeping St. James, Engeland

Website: http://wolfie-darts.com/
Twitter: https://twitter.com/wolfiedarts

Bijnaam: Wolfie
Opkomstmuziek: Hungry Like the Wolf - Duran Duran
Lateraliteit: Rechtshandig
Sponsor: Datadart
Pijlen: M3 jochem weissman 22 Gram

9 Darter: 1 x Op de Norway Open 1996
Favoriete Dubbel: D16

Organisatie:
BDO: 1992 - heden

WDF/BDO Major Toernooien - Beste prestaties
World Championship: Winnaar in 2007, 2010 & 2011, Runner-up in 2005 & 2015
World Masters: Winnaar in 2008, 2009 & 2010
World Trophy: Kwart finale in 2014, 2017
Zuiderduin Masters: Winnaar in 1996 & 2000
World Cup Singles: Winnaar in 1995 & 2001
Europe Cup Singles: Winnaar in 1996

PDC Major Toernooien - Beste prestaties
World Matchplay: Halve Finale in 2001
World Grand Prix: Kwart Finale in 2001
Grand Slam of Darts: Laatste 16 in 2015

Oude Major Toernooien - Beste prestaties
British Matchplay: Winnaar in 1996
British Professional: Laatste 32 in 1988
International Darts League: Halve Finale in 2003 & 2005
News of the World Tournament: Halve Finale in 1997
World Darts Trophy: Runner-up in 2004 & 2006
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Laatst gewijzigd door 7 op bullieboy, in totaal 12 keer gewijzigd.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Martin Adams

Bericht door Dartmat »

Ik sluit me bij Calimero aan, heb he-le-maal niks met deze man. Hij kan prima gooien, maar nee, die jaren tachtig uitstraling en het haten op de pdc staat me tegen.
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Martin Adams

Bericht door Calimero »

Dartmat schreefCOLONIk sluit me bij Calimero aan, heb he-le-maal niks met deze man. Hij kan prima gooien, maar nee, die jaren tachtig uitstraling en het haten op de pdc staat me tegen.
Precies... en ook op iedereen kotsen die overstapt... nare vent met zijn schijnheilig lachje...
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Martin Adams

Bericht door bullieboy »

Ik vraag me toch echt wel af wat de meesten tegen Adams hebben.
Die man wil gewoon niets met de PDC van doen hebben.
Zal hij vast zijn redenen voor hebben, hij zit gewoon goed bij de BDO.
Ik vind Adams wel een mooie darter, zie hem graag spelen
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Martin Adams

Bericht door rproele »

bullieboy schreefCOLONIk vraag me toch echt wel af wat de meesten tegen Adams hebben.
Die man wil gewoon niets met de PDC van doen hebben.
Zal hij vast zijn redenen voor hebben, hij zit gewoon goed bij de BDO.
Ik vind Adams wel een mooie darter, zie hem graag spelen
Je hebt het over de "grote vriend" van van Barneveld tot dat deze overstapte.
Vervolgens serveerde deze vriend samen met Fitzmaurice Barney publiekelijk af.
Sorry, Adams is mij te achterbaks, kan dat zielige schaap in wolfskleren niet meer aanzien.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Martin Adams

Bericht door ratm »

rproele schreefCOLON
bullieboy schreefCOLONIk vraag me toch echt wel af wat de meesten tegen Adams hebben.
Die man wil gewoon niets met de PDC van doen hebben.
Zal hij vast zijn redenen voor hebben, hij zit gewoon goed bij de BDO.
Ik vind Adams wel een mooie darter, zie hem graag spelen
Je hebt het over de "grote vriend" van van Barneveld tot dat deze overstapte.
Vervolgens serveerde deze vriend samen met Fitzmaurice Barney publiekelijk af.
Sorry, Adams is mij te achterbaks, kan dat zielige schaap in wolfskleren niet meer aanzien.
Exact! Lekkere vriend was dat.
Daarnaast is hij gewoon hypocriet. Boos op de PDC omdat die spelers van zijn toernooien uitsloot maar toen de BDO dat eerder deed hoorde je hem niet. Ook over de 180 dagen regel heb ik hem nooit gehoort. Is gewoon hypocriet. Als je vind dat een bond spelers niet mag uitsluiten dan moet je dat van beide bonden vinden.
Daarnaast irriteer ik me er aan dat hij zichzelf neerzet als een groot kampioen terwijl hij dat natuurlijk niet is. Doet net alsof hij in het rijtje met Barney, Bristow en Lowe hoort. (over Taylor hoor je hem niet, die is namelijk maar 2 keer wereld kampioen geworden en de grote Adams wel drie keer!) Adams heeft nog nooit laten zien een winnaar te zijn. Zijn wereldtitel in 2007 was knap (al had hij die waarschijnlijk nooit gewonnen als Barney niet was overgestapt) maar die andere twee waren vooral te danken aan het feit dat de meeste goede spelers over gestapt waren.
En nu hou ik er over op ;)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Martin Adams

Bericht door rproele »

Inderdaad.
De groot kampioen die het nooit op durfde te nemen tegen die kampioen van de andere bond.
Barney deed het en zelfs Fordham.
Maar ja, dan zou hij meteen publiekelijk geslacht worden door van Barneveld.
Nee meneer hoefde niks te bewijzen want hij was toch wereldkampioen.
Ook ik stop maar, zijn alweer te veel woorden aan vuil gemaakt. :oops:
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Martin Adams

Bericht door DirtySanchez »

Hij heeft idd zulk smerig lachje, ook probeert hij uit te stralen een van de beste te zijn.
Ook zijn hele uitstraling spreekt me totaal niet aan, heb hem wel eens gezien op een toernooi en mocht hem toen ook al niet :mrgreen:
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Martin Adams

Bericht door Lookout »

DirtySanchez schreefCOLONHij heeft idd zulk smerig lachje, ook probeert hij uit te stralen een van de beste te zijn.
Ook zijn hele uitstraling spreekt me totaal niet aan, heb hem wel eens gezien op een toernooi en mocht hem toen ook al niet :mrgreen:
Die baard van hem is ook zo jaren 90. :)
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Martin Adams

Bericht door DirtySanchez »

Lookout schreefCOLON
DirtySanchez schreefCOLONHij heeft idd zulk smerig lachje, ook probeert hij uit te stralen een van de beste te zijn.
Ook zijn hele uitstraling spreekt me totaal niet aan, heb hem wel eens gezien op een toernooi en mocht hem toen ook al niet :mrgreen:
Die baard van hem is ook zo jaren 90. :)
Plus kapsel en bril uit de 80s :lol:
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Martin Adams

Bericht door Fred Raket »

Ben niet echt een fan.Om nu te verkondigen dat zijn titels niks waard zijn vind ik ook onzin.
o.a. partij tegen Phil Nixon was echt mooi. Hij staat op dit moment op 141 en mist d12 voor een 9 darter.
Beide spelen net 100 gem. nu in 6 sets. Niks mis mee. Wat Adams heeft met of tegen de PDC boeit me eigenlijk niet. Het gaat mij om hat darten op TV.
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Martin Adams

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONBen niet echt een fan.Om nu te verkondigen dat zijn titels niks waard zijn vind ik ook onzin.
o.a. partij tegen Phil Nixon was echt mooi. Hij staat op dit moment op 141 en mist d12 voor een 9 darter.
Beide spelen net 100 gem. nu in 6 sets. Niks mis mee. Wat Adams heeft met of tegen de PDC boeit me eigenlijk niet. Het gaat mij om hat darten op TV.
+1

Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Let's Play Darts!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Martin Adams

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLONBen niet echt een fan.Om nu te verkondigen dat zijn titels niks waard zijn vind ik ook onzin.
o.a. partij tegen Phil Nixon was echt mooi. Hij staat op dit moment op 141 en mist d12 voor een 9 darter.
Beide spelen net 100 gem. nu in 6 sets. Niks mis mee. Wat Adams heeft met of tegen de PDC boeit me eigenlijk niet. Het gaat mij om hat darten op TV.
Ik zeg ook niet dat ze alledrie niks waard zijn, ik zeg dat het geen winaar is, geen echte kampioen. Jaq verdeelde spelers altijd onder in categoriën als winnaar, finalist, halve finalist enz. Dan schaar ik Adams bij de finalisten. Gewoon hele goede spelers die net geen winaars zijn. Heeft zijn wk-titels ook gewonnen tegen spelers die op dat moment net kwamen kijken. Gaat hij dit jaar weer doen waarschijnlijk. Heeft ook weer gezwijnt gister. Nooit eens een echte grote pot winnen. Nooit eens Barney of Taylor of daarvoor Burnett, Beaton noem maar op verslaan in een finale. Maar zichzelf wel een grote kampioen vinden.

Daarnaast kan ik zijn persoonlijkheid ook niet los zien. Als de commentator zeg "Adams en Montgomery zijn goede vrienden" dan denk ik, stap maar niet over Ross, want dan laat Adams je keihard vallen. Net zoals bij Barney. Dat hij iets tegen de PDC heeft is wat schijnheilig maar moet hij zelf weten. Maar dat hij zijn vrienden afkraakt als ze over stappen is vies, heel vies.

Het is een hele goede speler, net geen groot kampioen. En verder een nare man. Zoals je merkt kan ik me over hem echt opwinden haha :D
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Martin Adams

Bericht door bullieboy »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLONBen niet echt een fan.Om nu te verkondigen dat zijn titels niks waard zijn vind ik ook onzin.
o.a. partij tegen Phil Nixon was echt mooi. Hij staat op dit moment op 141 en mist d12 voor een 9 darter.
Beide spelen net 100 gem. nu in 6 sets. Niks mis mee. Wat Adams heeft met of tegen de PDC boeit me eigenlijk niet. Het gaat mij om hat darten op TV.
Ik zeg ook niet dat ze alledrie niks waard zijn, ik zeg dat het geen winaar is, geen echte kampioen. Jaq verdeelde spelers altijd onder in categoriën als winnaar, finalist, halve finalist enz. Dan schaar ik Adams bij de finalisten. Gewoon hele goede spelers die net geen winaars zijn. Heeft zijn wk-titels ook gewonnen tegen spelers die op dat moment net kwamen kijken. Gaat hij dit jaar weer doen waarschijnlijk. Heeft ook weer gezwijnt gister. Nooit eens een echte grote pot winnen. Nooit eens Barney of Taylor of daarvoor Burnett, Beaton noem maar op verslaan in een finale. Maar zichzelf wel een grote kampioen vinden.

Daarnaast kan ik zijn persoonlijkheid ook niet los zien. Als de commentator zeg "Adams en Montgomery zijn goede vrienden" dan denk ik, stap maar niet over Ross, want dan laat Adams je keihard vallen. Net zoals bij Barney. Dat hij iets tegen de PDC heeft is wat schijnheilig maar moet hij zelf weten. Maar dat hij zijn vrienden afkraakt als ze over stappen is vies, heel vies.

Het is een hele goede speler, net geen groot kampioen. En verder een nare man. Zoals je merkt kan ik me over hem echt opwinden haha :D
Ach weet je ratm we winden ons allemaal wel eens over iemand op :mrgreen:
Heb ik ook wel eens gehad ;)
Maar goed de darter Adams is gewoon een goede darter!
Wat hij er buiten doet, de dingen die jij aangeeft zijn natuurlijk niet netjes.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Martin Adams

Bericht door Fred Raket »

LoL, Er lopen in Engeland heel wat spelers alla Durrant, Phillips etc rond. Gebrek aan Sponsor om veel rankings te gooien ontbreekt. Gisteren was niet echt een walk over die Mitchel wel had tegen die Canadees.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Martin Adams

Bericht door Erwin27 »

http://www.youtube.com/watch?v=jDQb4ga_2QI#t=43" onclick="window.open(this.href);return false;

Best lachen dit. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Martin Adams

Bericht door Fred Raket »

Publiek denkt het PDC publiek na te kunnen doen :lol:
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Martin Adams

Bericht door Dartsjournalist »

Erwin27 schreefCOLONhttp://www.youtube.com/watch?v=jDQb4ga_2QI#t=43" onclick="window.open(this.href);return false;

Best lachen dit. :mrgreen:

Haha, wat een zielige kneus zeg. Beetje huilie huilie doen omdat het publiek voor een klein sfeertje zorgt.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Martin Adams

Bericht door Nadyse »

ik qoute bij deze een aantal posts van hierboven :lol:
Hoppa
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Martin Adams

Bericht door Dartmat »

Tja het was uit puur enthousiasme dat we/ze begonnen te zingen. Eigenlijk is het alleen maar een compliment richting Adams (en Veenstra). Jammer dat hij nog van de oude stempel is en daar niet tegen kan. Daarbij is het ook gewoon een zielig mannetje met zijn beef richting de PDC.
Veenstra stond er gewoon van te genieten, zo kan het ook. Dat het publiek Adams daarna wel bewust aanpakt is jammer en zeker niet goed te praten, maar wel begrijpelijk. Als hij gewoon door had gegooid was er daarna niets aan de hand geweest.

De dag dat Adams stopt is de dag dat de BDO er meteen een stuk moderner op wordt.
Gebruikers-avatar
Molosser
Lid
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2015, 19:19

Re: Martin Adams

Bericht door Molosser »

Wat een trieste vertoning van deze voormalige wereldkampioen! Hij is net zo ouderwets als de Lakeside!
Dartspeler in team The Molossers (DBMN, NDB), eerste divisie.

Facebook: dennis.maas.10
Twitter: @dennismaas1989
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Martin Adams

Bericht door Ranph »

Hoeveel mensen zaten er in de zaal, 400,500,600?
En je dan aanstellen, :lol:
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Martin Adams

Bericht door Dartfantje »

Inmiddels al sinds gisteren bekend, maar nog niet hier zo te zien. Martin Adams lijdt aan prostaat kanker

Bron: http://www.peterboroughtoday.co.uk/news ... -1-7605347" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien niet het eerste waar je nu over hoort te praten, maar het lijkt erop dat het zijn deelname aan de GSOD niet gaat vermijden. Wel duidelijk waarom Adams de laatste weken geen goede resultaten boekt.

Maar het belangrijkste is dat hij dit overleefd, hij zegt zelf er in ieder geval nog niet veel hinder van te ondervinden en hopelijk blijft dat dus ook zo. Veel sterkte gewenst!
Gebruikers-avatar
erikje
Lid
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2016, 11:17

Re: Martin Adams

Bericht door erikje »

Ik heb ook zo m'n gedachtes over Adams, maar het blijft een rotziekte en ik wens 'm dan ook veel sterkte!
Niet denken, maar gooien...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Martin Adams

Bericht door ratm »

erikje schreefCOLONIk heb ook zo m'n gedachtes over Adams, maar het blijft een rotziekte en ik wens 'm dan ook veel sterkte!
Inderdaad, wat je ook van hem vindt (ben ook geen fan), dit is niet leuk. Hoop dat hij er goed doorheen komt en herstelt
BUTTON_POST_REPLY