Terugkomst hoe goed ken jij?

BUTTON_POST_REPLY

Moet het item "hoe goed ken jij je medespelers" terugkeren

Peiling eindigt op 29 Feb 2020, 15:48

Ja
3
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmenCOLON 3

Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Terugkomst hoe goed ken jij?

Bericht door Buel »

Beste mensen,

Al jaren lang ben ik ik lid van dartfora. Bij dit forum al vanaf het begin en daarvoor jarenlang (sinds 2003) bij darts.nu.
Tevens ook al jaren lid (momenteel "slapend" (=weinig/niet) actief) lid van Stars of darts)

Daar ik niet zelf dart vanwege omstandigheden vroeg ik destijds toestemming aan de toen moderator een off-topic spel te mogen doen organiseren. Na aarzeling kreeg ik toestemming. Sterker nog: het werd het meest bezochte en meest op gereageerde (destijds) OOIT!!!!! Meer en meer begon ik me met darts bezig te houden en ook met de fora. Rest is geschiedenis en weten jullie... immers al jaren organiseer ik ( eerst samen met een ander lid, maar al jaren alleen) voorspelspellen (overigens mede dankzij enkele leden heb ik zaken aangepast. Dank nogmaals, vanuit deze plek, voor jullie op-aanvullingen)
Ik overweeg om ook mensen te benaderen om me in toekomst te helpen met de voorspellingen. Heb al paar namen in mn hoofd die ik wil benaderen en ook een apart topic "hangt in de lucht"

Het organiseren van spellen en andere activiteiien zit schijnbaar in mn bloed. Ook hier op darts-talk geef ik er gehoor aan. Voorspellingen. Maar wil, zoals de onderwerptitel al verraad ook iets anders organiseren.

Terug naar het onderwerp. Het spel is heel simpel. Ik stel 10 vragen waar meerdere antwoorden op mogelijk zijn. Dit kunnen dartsvragen zijn, maar ook andere. Bijvoorbeeld Noem een Provincie. De kunst is, (en daarom alleen antwoorden via pb, juist om beinvloeding te voorkomen) om het antwoord te geven waarvan jij denkt dat dat door de andere deelnemers het meest wordt gegeven. Bij voldoende interesse (stemming/reacties (welke manier dan ook (mail/fb/twitter/pb/ in draad) zet ik het per 1 maart in. Het is een idee, geen must..... Ook als dit idee niet slaagt zal ik me ten volle blijven inzetten voor ons forum. Op alle manieren!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Terugkomst hoe goed ken jij?

Bericht door Buel »

Kick!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Terugkomst hoe goed ken jij?

Bericht door rproele »

Ik dart zelf al jaren niet meer eerlijk gezegd.
Af en toe half ik ze thuis uit de kast en that is it.
Of gaat het om forumleden als teamplayers.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Terugkomst hoe goed ken jij?

Bericht door Buel »

rproele schreefCOLON 08 Feb 2020, 15:46 Ik dart zelf al jaren niet meer eerlijk gezegd.
Af en toe half ik ze thuis uit de kast en that is it.
Of gaat het om forumleden als teamplayers.
Ter verduidelijking:
Je hoeft de mensen NIET persoonlijk te kennen....
De titel schept misschien verwarring. vandaar uitleg. Het is de bedoeling dat je inschat wat andere deelnemers zullen antwoorden. voorbeeld: ik stelde de vraag "noem een kleur". Misschien denk je dan zelf "rood". Denk je echter dat (meerderheid) andere deelnemers "blauw" antwoorden, antwoord dan blauw....

De deelnemers zijn gewoon de forumleden, en niemand anders..
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Terugkomst hoe goed ken jij?

Bericht door Buel »

Met nog 2 weken te gaan...even een kick. In principe wil ik een proefronde starten, echter wanneer jullie het niet vinden...doe ik dat niet
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Terugkomst hoe goed ken jij?

Bericht door Buel »

Of is juist een proefronde een indicator.....
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY