Danny Noppert

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Danny Noppert

Bericht door ratm »

Danny Noppert
Afbeelding

Geboortedatum: 31-12-1990
Geboorteplaats: Joure, Nederland
Woonplaats: Joure, Nederland

Bijnaam: Noppie
Opkomstmuziek: Levels - Avicii
Lateralitiet: Rechtshandig

Organisatie
BDO: 2012 - heden

WDF/BDO Major Toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Runner-up in 2017
World Masters: Kwartfinale in 2013
BDO World Trophy: Kwartfinale in 2016
Zuiderduin Masters: Halve finale in 2015
World Cup Singles: Laatste 256 in 2016
Europe Cup Singles: Laatste 32 in 2014

PDC Major Toernooien - Beste Prestaties
Grand Slam Of Darts: Laatste 16 in 2016
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Danny Noppert

Bericht door Fred Raket »

Lakeside finalist 2017
Gebruikers-avatar
Chr1st2aan
Lid
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 22:15

Re: Danny Noppert

Bericht door Chr1st2aan »

Hoe zou hij het doen bij een PDC? Heb wel een beetje gezien van zijn finale, maar was niet erg onder de indruk (vorige wedstrijden niet gezien)
8-) 180 - 2014 - 21

180 - 2015 - 14

180 - 2016 - 5

180 - 2017 - 11
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Danny Noppert

Bericht door Fred Raket »

Chr1st2aan schreefCOLONHoe zou hij het doen bij een PDC? Heb wel een beetje gezien van zijn finale, maar was niet erg onder de indruk (vorige wedstrijden niet gezien)
Denk dat hij wel in de top 32-20 zou kunnen spelen, maar er is veel concurrentie en moet je wel stabiel blijven anders val je er zo uit.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Danny Noppert

Bericht door Dartmat »

Zeker. Is nog jong genoeg en potentie tot doorgroeien. Lekker meegaan in het PDC niveau en die top 32 binnenknallen. Het is geen Kist denk ik.
Maarja, eerst nog een jaartje kleingeld oprapen bij de BDO dus.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Re: Danny Noppert

Bericht door Jacco »

Ik denk dat Danny zeker de potentie heeft om top 32 en zelfs beter te halen bij de PDC. In mijn ogen heeft hij er verstandig aangedaan om nog even bij de BDO te blijven om zich daar verder te ontwikkelen. Hij heeft natuurlijk een geweldig jaar achter de rug, maar je moet ook leren omgaan met de druk en tegenslagen die je op den duur krijgt en denk dat de BDO daar beter voor is dan de PDC.
Dartfreak(z.nl)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Danny Noppert

Bericht door cookie »

Denk juist dat Noppert juist net als Kist top 40 is en met moeite de top 32 in kan komen. Zie hem niet de stap maken zoals Klaasen of Benito.

Als we naar resultaten van Kist kijken, dan kan ik alleen maar nog meer bewondering voor Benito krijgen.

Noppert zou er wel goed aan doen om nu bijv. in Engeland te gaan wonen en veel te trainen met spelers van de PDC.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Danny Noppert

Bericht door ratm »

Denk dat zowel Kist als Noppert de top 32 moeten kunnen halen. Bij Kist is het vooral belangrijk dat hij pijnvrij is en blijft. Noppert moet nog 1 jaar bij de BDO blijven, inderdaad om met de druk om te leren gaan en dan overstappen. Benito presteerde op tv bij de BDO weliswaar niet zo goed maar stond al een tijd in de top 10 daar voor hij overstapte. Ik vind Kist en Noppert in potentie niet minder dan Benito. Misschien zelfs beter (simpelere gooi). Het moet ze ook gewoon een keer mee zitten met de loting op tv. Kist had een mooie run op de PCF. Had hij die vorm toevallig op het wk, dan had hij wel al in de top 32 gestaan. Maar zoals Fred zegt, er is veel concurrentie.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Danny Noppert

Bericht door cookie »

Stijl van Benito is idd niet meest ontspannen van allemaal.

Ik had wel gehoopt dat Noppert scorend iets beter zou zijn.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Danny Noppert

Bericht door De Beste »

De finale was naar mijn idee niet de beste wedstrijd van Noppert. Toen bezweek hij toch even onder de druk, die was hij in de andere wedstrijden wel de baas. Ook niet gek, het was zijn 1e Lakdeside, zijn eerste finale, dat is niet niks.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Danny Noppert

Bericht door ratm »

Als het goed is gaat Noppert nu Cross voorbij door zijn halve finale op de WMP en staat daardoor nu 10e. Als ik dit hierboven teruglees hadden wij dat niet verwacht. Wat denken jullie dat nu zijn top is?
Ik denk dat hij dit jaar nog wel wat kan stijgen. Als vd Berg vanavond verliest (wat ik op 50/50 schat) gaat hij hem ook voorbij. De Sousa heeft straks veel te verliezen op de GSOD en Anderson op het WK. Ik verwacht dat hij die twee na het wk ook voorbij is omdat Noppert vrijwel niks te verdedigen heeft. Achter hem staat met name Humpfries te trappelen om hem voorbij te gaan. Ik denk dat plek 7 of 8 na het wk goed te doen is en volgend jaar als Wade en Clayton veel verdedigen kan hij wellicht naar de top 5 doorstijgen. moet hij natuurlijk wel zijn vorm behouden maar tot nu toe gaat zijn carrière eigenlijk alleen maar omhoog.

Enige dat hij nog meer moet doen is echte topspelers uitdagen. Nu een potje spierballen vertoon tegen een sterke Price bijvoorbeeld. Zoiets kan hem dat laatste stapje helpen maken
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Danny Noppert

Bericht door ybabl »

Doet het inderdaad verrassend goed! Grote kans dat ie ook PL mag gaan spelen komend jaar, wat goed kan zijn voor hem om inderdaad eens wat vaker tegen de toppers te presteren. Heeft natuurlijk wel het nadeel dat het weinig spectaculair oogt, dus loopt wat dat betreft ook snel het risico om weer snel zijn PL-plek kwijt te raken.
BUTTON_POST_REPLY