Corey Cadby

Topics over dartspelers
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Corey Cadby

Bericht door ratm »

Heeft zijn tourcard ingeleverd. Gaan we voorlopig dus niet meer zijn buiten de world series om.
Als ik alles goed begrijp zijn er naast de hierboven staande problemen ook andere zoals een scheiding, een depressie en geld tekort. Uit zijn zelfgeschreven berichten blijkt dat hij ook problemen met zijn manager heeft en als je ziet hoe de berichten geschreven zijn dan zit hij zelf goed in de knoop.
Gaat wel tijd duren voor hij er weer bovenop is denk ik. Als dat al gebeurt natuurlijk. Erg jammer
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Corey Cadby

Bericht door Dartmat »

Ja die is voorlopig wel klaar ja. Eeuwig zonde, niet in de laatste plaats voor hemzelf.
Zo zie je maar weer, goed gooien en overlopen van het talent is niet genoeg. Hij is nog steeds jong dus definitief afschrijven hoeft natuurlijk niet, maar eerst maar eens alles op de rit zien te krijgen. Hopelijk lukt het hem.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Corey Cadby

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON 16 Jan 2020, 20:50 Heeft zijn tourcard ingeleverd. Gaan we voorlopig dus niet meer zijn buiten de world series om.
Als ik alles goed begrijp zijn er naast de hierboven staande problemen ook andere zoals een scheiding, een depressie en geld tekort. Uit zijn zelfgeschreven berichten blijkt dat hij ook problemen met zijn manager heeft en als je ziet hoe de berichten geschreven zijn dan zit hij zelf goed in de knoop.
Gaat wel tijd duren voor hij er weer bovenop is denk ik. Als dat al gebeurt natuurlijk. Erg jammer
Ja, die manager heeft hem na 2 pro tour weekenden op het vliegtuig terug naar Australië gezet, omdat ie niet te hanteren was.
Totaal losgeslagen figuur. Die gaat het nooit meer redden.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Corey Cadby

Bericht door ybabl »

Gaat zich toch weer melden op de Q-School.
BUTTON_POST_REPLY