Klaasen - Van Gerwen

lelici
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2015, 20:19

Klaasen - Van Gerwen

Bericht door lelici »

Net weer eens gekeken naar de PDC Gibraltar Trophy wedstrijd tussen MvG en Klaassen.
Die geven zich geen hand, en gunnen elkaar geen blijk waardig. Dat is niet de 1ste keer dat me dit opvalt.

Weet iemand wat er speelt tussen deze 2???
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door Calabrian »

Het Klaassen schandaal gemist?
Daar was een bekende/familie van Michael bij betrokken.
Sindsdien weigert Michael Klaassen de hand te schudden. Ik heb wel het idee dat Klaassen daar wel graag een punt achter wil zetten. Het is wachten op van gerwen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door Dartmat »

Dat is vooral flauw van van Gerwen. Heeft te maken met de rechtzaak van Klaasen over het sturen van naaktfoto's naar een 15 jarig meisje. Dat is iets van drie jaar geleden waar Klaasen al lang en breed zijn taakstraf en geldboete voor voldaan heeft. Ik dacht (maar weet niet zeker) dat van Gerwen het bewuste meisje kende.

Ze hoeven geen vrienden te worden en ik snap dat van Gerwen boos was, maar een beetje volwassen vent geeft na al die tijd gewoon een handje. Meer hoeft echt niet.
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door dreski »

Dartmat schreefCOLONDat is vooral flauw van van Gerwen. Heeft te maken met de rechtzaak van Klaasen over het sturen van naaktfoto's naar een 15 jarig meisje. Dat is iets van drie jaar geleden waar Klaasen al lang en breed zijn taakstraf en geldboete voor voldaan heeft. Ik dacht (maar weet niet zeker) dat van Gerwen het bewuste meisje kende.

Ze hoeven geen vrienden te worden en ik snap dat van Gerwen boos was, maar een beetje volwassen vent geeft na al die tijd gewoon een handje. Meer hoeft echt niet.
Er zijn grenzen en die zijn zwaar overschreden. Dit komt nooit goed en dat hoeft van mij ook niet. Hij is echt de enige niet die Jelle niet meer moet en dat is volledig terecht. En het was zijn schoonzus dus dat verklaart het nog meer.
Laatst gewijzigd door 1 op dreski, in totaal 22 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door Ranph »

dreski schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONDat is vooral flauw van van Gerwen. Heeft te maken met de rechtzaak van Klaasen over het sturen van naaktfoto's naar een 15 jarig meisje. Dat is iets van drie jaar geleden waar Klaasen al lang en breed zijn taakstraf en geldboete voor voldaan heeft. Ik dacht (maar weet niet zeker) dat van Gerwen het bewuste meisje kende.

Ze hoeven geen vrienden te worden en ik snap dat van Gerwen boos was, maar een beetje volwassen vent geeft na al die tijd gewoon een handje. Meer hoeft echt niet.
Er zijn grenzen en die zijn zwaar overschreden. Dit komt nooit goed en dat hoeft van mij ook niet. Hij is echt de enige niet die Jelle niet meer moet en dat is volledig terecht.
Aan de andere kant, Jelle heeft Michael persoonlijk niks gedaan. Dus zou Michael het niet zo zwaar moeten tellen
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door dreski »

Ranph schreefCOLON
dreski schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONDat is vooral flauw van van Gerwen. Heeft te maken met de rechtzaak van Klaasen over het sturen van naaktfoto's naar een 15 jarig meisje. Dat is iets van drie jaar geleden waar Klaasen al lang en breed zijn taakstraf en geldboete voor voldaan heeft. Ik dacht (maar weet niet zeker) dat van Gerwen het bewuste meisje kende.

Ze hoeven geen vrienden te worden en ik snap dat van Gerwen boos was, maar een beetje volwassen vent geeft na al die tijd gewoon een handje. Meer hoeft echt niet.
Er zijn grenzen en die zijn zwaar overschreden. Dit komt nooit goed en dat hoeft van mij ook niet. Hij is echt de enige niet die Jelle niet meer moet en dat is volledig terecht.
Aan de andere kant, Jelle heeft Michael persoonlijk niks gedaan. Dus zou Michael het niet zo zwaar moeten tellen
Jij weet echt niet waar je over lult.
lelici
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2015, 20:19

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door lelici »

Ik wist wel van die foto's van Klaassen af, maar niet dat daar een bekende van MvG bij betrokken was.
Op een gegeven moment moet je wel zo volwassen zijn om er een punt achter te zetten. Profs waardig, toch?!
lelici
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2015, 20:19

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door lelici »

dreski schreefCOLON
Ranph schreefCOLON
dreski schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONDat is vooral flauw van van Gerwen. Heeft te maken met de rechtzaak van Klaasen over het sturen van naaktfoto's naar een 15 jarig meisje. Dat is iets van drie jaar geleden waar Klaasen al lang en breed zijn taakstraf en geldboete voor voldaan heeft. Ik dacht (maar weet niet zeker) dat van Gerwen het bewuste meisje kende.

Ze hoeven geen vrienden te worden en ik snap dat van Gerwen boos was, maar een beetje volwassen vent geeft na al die tijd gewoon een handje. Meer hoeft echt niet.
Er zijn grenzen en die zijn zwaar overschreden. Dit komt nooit goed en dat hoeft van mij ook niet. Hij is echt de enige niet die Jelle niet meer moet en dat is volledig terecht.
Aan de andere kant, Jelle heeft Michael persoonlijk niks gedaan. Dus zou Michael het niet zo zwaar moeten tellen
Jij weet echt niet waar je over lult.
VERTEL!!
Gebruikers-avatar
dreski
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 11:59

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door dreski »

Ik stop maar met reageren. Niemand snapt dit blijkbaar. Als zo een smeerlap iets met mijn familie had gedaan had hij echt mazzel dat hij nu nog goed kon lopen. Juist respect dat Michael zijn pijlen laat praten ipv hijzelf. Handen schudden hoeft echt niet meer.
lelici
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2015, 20:19

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door lelici »

dreski schreefCOLONIk stop maar met reageren. Niemand snapt dit blijkbaar. Als zo een smeerlap iets met mijn familie had gedaan had hij echt mazzel dat hij nu nog goed kon lopen. Juist respect dat Michael zijn pijlen laat praten ipv hijzelf. Handen schudden hoeft echt niet meer.
Tja, nou laat je iedereen in het ongewisse. Wie A zegt.....
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door Lookout »

Straks laat Jamie Lewis een scheetje terwijl die achter Michael staat,en daar wordt Michael zo boos om dat die Jamie ook maar geen hand geeft :lol:
Je geeft je tegenstander gewoon een hand,ongeacht wat er prive tussen die twee is gebeurd.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door Ranph »

dreski schreefCOLON
Ranph schreefCOLON
dreski schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONDat is vooral flauw van van Gerwen. Heeft te maken met de rechtzaak van Klaasen over het sturen van naaktfoto's naar een 15 jarig meisje. Dat is iets van drie jaar geleden waar Klaasen al lang en breed zijn taakstraf en geldboete voor voldaan heeft. Ik dacht (maar weet niet zeker) dat van Gerwen het bewuste meisje kende.

Ze hoeven geen vrienden te worden en ik snap dat van Gerwen boos was, maar een beetje volwassen vent geeft na al die tijd gewoon een handje. Meer hoeft echt niet.
Er zijn grenzen en die zijn zwaar overschreden. Dit komt nooit goed en dat hoeft van mij ook niet. Hij is echt de enige niet die Jelle niet meer moet en dat is volledig terecht.
Aan de andere kant, Jelle heeft Michael persoonlijk niks gedaan. Dus zou Michael het niet zo zwaar moeten tellen
Jij weet echt niet waar je over lult.
Jawel? Volgens mij was het geen familie, maar schoonfamilie, zit weinig verschil tussen.

''We (ik en het meisje, red.) zijn beiden fout geweest. Alleen ligt de fout bij mij omdat ik meerderjarig ben. Ik ben stom geweest, heb ervan geleerd en ga harder terugkomen dan ooit."

Dan is het makkelijk om alleen Jelle de schuld te geven.
lelici
Lid
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2015, 20:19

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door lelici »

Nou ja, ik weet in ieder geval waarom die 2 elkaar geen blik waardig gunnen.
Bedankt voor jullie reacties!
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door cookie »

lelici schreefCOLONIk wist wel van die foto's van Klaassen af, maar niet dat daar een bekende van MvG bij betrokken was.
Op een gegeven moment moet je wel zo volwassen zijn om er een punt achter te zetten. Profs waardig, toch?!
Niet profwaardig, maar eerder menswaardig! Vergeven die bende en er boven staan. Dat is wat grote mannen doen. Buiten een wedstrijd hoef je geen hand te geven, aan het bord geef je ook je grootste vijand een hand.

En reacties dat Jelle zo naar is vind ik ook wat overdreven. Hij heeft het compleet verkeerd gedaan, maar overall is 75% minstens zo slecht..
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door Ranph »

Afbeelding
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door dartty »

Klaassen is trouwens niet met dubbel s!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Dartmat »

dartty schreefCOLONKlaassen is trouwens niet met dubbel s!
Waarom doe je het zelf dan wel? :P
Gebruikers-avatar
dartty
Admin
BerichtenCOLON 716
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2014, 11:37

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door dartty »

Dartmat schreefCOLON
dartty schreefCOLONKlaassen is trouwens niet met dubbel s!
Waarom doe je het zelf dan wel? :P
Wilde het op zo'n manier aangeven maar hierdoor maak ik idd ook die fout haha :P ;)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door DeDeen »

Wie heeft er last van dat die gasten elkaar geen hand geven?
Lekker belangrijk.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Lookout »

Schijnbaar ligt het voor heel veel mensen erg gevoelig :lol:
180's '16 79x
masterdarter
Lid
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:03

Re: Klaassen - Van Gerwen

Bericht door masterdarter »

cookie schreefCOLON
lelici schreefCOLONIk wist wel van die foto's van Klaassen af, maar niet dat daar een bekende van MvG bij betrokken was.
Op een gegeven moment moet je wel zo volwassen zijn om er een punt achter te zetten. Profs waardig, toch?!
Niet profwaardig, maar eerder menswaardig! Vergeven die bende en er boven staan. Dat is wat grote mannen doen. Buiten een wedstrijd hoef je geen hand te geven, aan het bord geef je ook je grootste vijand een hand.

En reacties dat Jelle zo naar is vind ik ook wat overdreven. Hij heeft het compleet verkeerd gedaan, maar overall is 75% minstens zo slecht..
Dat is idd wat grote mannen doen, maar van Gerwen valt niet echt onder de grote mannen blijkbaar. Ben wel benieuwd of de PDC hier wel stappen in gaat nemen als meerdere personen dit geregeld gaan doen
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door The Runner »

Wanneer ik me in Van Gerwen zou verplaatsen, kan ik me goed voorstellen dat hij geen hand geeft. Voor hem kwam het iets te dichtbij om er zomaar overheen te stappen. Zeker met in het achterhoofd dat deze 2 voorheen maten waren. Het is voor buitenstaanders makkelijk gezegd dat Van Gerwen daar overheen moet stappen, ik denk dat ik in zijn geval ook zo zou reageren. En dat heeft er niets mee te maken dat Klaasen zijn straf heeft gehad, er loopt genieg uitschot rond wat zijn straf heeft gehad, maar maakt dat voor de slachtoffers en de naasten het dan zo, dat het dan ook klaar is? De straffen in ons land liggen toch veel te laag, maar dat is een andere discussie
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Fred Raket »

Kom op mensen, waar gaat het over. Een chatsessie is uit de hand gelopen en Jelle heeft een foto van een geslachtsdeel gestuurd.
Het is geen aanranding of erger. Als de moeder van het meisje het niet had gezien was er niks loos.

Jelle had dit nooit mogen doen, dat is duidelijk! Daar is ook een straf over uitgesproken. Maar omdat het om Jelle gaat is het geheel in mijn ogen overdreven. Ondertussen zijn we 2.5jaar verder en Jelle is een colega darter op hoog niveau en ook op TV.
Het boeit me verder niet, maar dit is geen volwassen proffesioneel gedrag. Of meer darters dat ook doen doet niet ter zake in deze.


Grts, Fred
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Ranph »

Het is natuurlijk zo uitvergroot omdat Klaasen het had gedaan bij een bekende van Van Gerwen.

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... aults.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het lijkt mij dat dit veel erger is wat Phil hier heeft gedaan, dat een fotootje van je leuter sturen naar een meisje.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Klaasen - Van Gerwen

Bericht door Speedy180 »

Ik vind dat je werk en prive gescheiden moet houden...
Dus WAT er prive ook gespeeld heeft tussen beiden, op het podium heb je gewoon aan je sportieve plicht te voldoen... SIMPEL!
Niet bepaald proffessioneel van MvG dat hij een prive-kwestie meeneemt op het podium.
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds het bewuste incident, voor mij het plezier in de wedstrijden Klaasen-MvG wel een beetje weg is.
Je ziet het spanningsveld tussen beide spelers gewoon... Jelle zou heel graag een punt zetten achter deze kwestie, dat merk je aan alles... Hij heeft z'n straf gehad en wil weer verder met zijn leven, Echter, als Michael dit gedrag blijft vertonen, wordt Jelle dus continu geconfronteerd met het incident, wanneer hij speelt tegen Michael.
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
BUTTON_POST_REPLY