PDC World Series of Darts 2019

ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Jowinho schreefCOLON 03 Nov 2019, 22:10 Een marginaal tornooi. Hopelijk volgend jaar weer buiten Nederland.
Het is een volslagen overbodig toernooi, vooral met al die wildcards. Enige wat het voor mij wel leuk maakte waren de verrichtingen van Barney en Noppert. Maar die van Noppert maakte het dan ook echt heel leuk! Het publiek was ook niet oke nee, al zie je dat ook in GB steeds vaker.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Ronn »

ratm schreefCOLON 04 Nov 2019, 06:49
Jowinho schreefCOLON 03 Nov 2019, 22:10 Een marginaal tornooi. Hopelijk volgend jaar weer buiten Nederland.
Het is een volslagen overbodig toernooi, vooral met al die wildcards. Enige wat het voor mij wel leuk maakte waren de verrichtingen van Barney en Noppert. Maar die van Noppert maakte het dan ook echt heel leuk! Het publiek was ook niet oke nee, al zie je dat ook in GB steeds vaker.
Ik vind het publiek onsportief. En ook al zie je dat in GB steeds vaker wil niet zeggen dat wij het ook maar moeten doen. Chauvinistisch ok, maar uitfluiten en boegeroep als een speler moet gooien! Nee.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Jowinho »

Ik heb geen probleem met lawaai maken, dansen, zingen, ed , maar spelers beginnen uitfluiten als ze op een dubbel staan is gewoon not done. In de sport moet je positief supporter, je moet je idolen aanmoedigen, maar niet de tegenstanders uitfluiten.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Choco115 »

Jowinho schreefCOLON 04 Nov 2019, 10:39 Ik heb geen probleem met lawaai maken, dansen, zingen, ed , maar spelers beginnen uitfluiten als ze op een dubbel staan is gewoon not done. In de sport moet je positief supporter, je moet je idolen aanmoedigen, maar niet de tegenstanders uitfluiten.
Eens, tegenwoordig gebeurt het uitfluiten overal, maar wat doe je ertegen?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Choco115 »

Ik heb dit jaar erg genoten van dit toernooi: ik zat zaterdag en zondag in de zaal. Helaas gaat dit toernooi volgend jaar weer naar Oostenrijk. Zal me niets verbazen dat dit komt door het gefluit en boe geroep door een groot deel van de zaal, wat soms de wedstrijd toch echt wel beïnvloedde.
BUTTON_POST_REPLY