World Grand Prix 2019

Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

World Grand Prix 2019

Bericht door Choco115 »

De deelnemers van de world grand prix zijn bekend. Alleen de top 8 van de wereld is geplaatst:
Michael van Gerwen
Rob Cross
Daryl Gurney
Gary Anderson
Michael Smith
Gerwyn Price
Peter Wright
James Wade
Verder doen mee:
Mensur Suljovic
Ian White
Dave Chisnall
Simon Whitlock
Nathan Aspinall
Jonny Clayton
Adrian Lewis
Joe Cullen
Krzysztof Ratajski
Glen Durrant
Jermaine Wattimena
Jamie Hughes
Jeffrey de Zwaan
Ricky Evans
Steve Beaton
Keegan Brown
Chris Dobey
Stephen Bunting
Danny Noppert
Max Hopp
John Henderson
Vincent van der Voort
Mervyn King
Dimitri van den Bergh
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

Veel zin in! Dit is mijn favoriete toernooi. Net even een ander spelletje en vaak een paar mooie verassingen in de eerste ronde. Set format zie je ook te weinig vind ik. Ook goed dat alleen de top 8 geplaatst is.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door Buel »

Kan haast niet wachten tot het zover is. Veel zin in. Niet alleen om te volgen, maar ook om weer een mooi voorspelspel te organiseren.
WGP behoort tot mn favoriete toernooien. Goede 3e plaats, voor mij persoonlijk.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door Fred Raket »

Zin in.
Werd echt tijd voor leuk toernooi op tv
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door rproele »

De laatste tijd volg ik eerlijk gezegd totaal geen darten meer.
Weinig vernieuwend, steeds hetzelfde aanbod, telkens dezelfde namen.
WGP blijft dan toch die vreemde eend in de bijt met dubbel-in/dubbel-uit.
Meer toeval dan daadwerkelijk bewust dan al weer wat opgezet.
Toernooi kan voor mij al niet meer stuk..........GURNEY OUT!!!!!!
En dat dit door Noppert gebeurd maakt het enkel en alleen nog maar extra lekker.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door no score »

PRICE OOK !!! ;) Nou Wade ook nog en ik ga een lekker ontspannende week tegemoet :mrgreen:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door The Runner »

Heerlijk toernooi dit!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

Toch twee mooie verassingen in de eerste ronde. Vanavond MvG - De Zwaan. Zou De Zwaan het nóg een keer kunnen? Ben bang voor hem dat MvG hééél erg gemotiveerd is
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

Wade helaas de weg kwijt na al die gemiste dubbels aan het einde van set 2. Ging telkens niet meer uit de opennigsdubbel
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door no score »

Ik ben er niet rouwig om ;) *achterover leunt* Laat de rest maar komen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

Al kijk ik liever naar Smith, toch leuk voor White dat hij weer eens de kwartfinale haalt
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door no score »

ratm schreefCOLON 08 Okt 2019, 21:54 Al kijk ik liever naar Smith, toch leuk voor White dat hij weer eens de kwartfinale haalt
En dat zonder eerst 10 matchdarts te missen :lol:
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door DeDeen »

Hij doodsaai, maar zo ontzettend aardig en ook erg grappig naast de baan.
Ik gun White een keer echt succes, want als je ziet wat die op de vloer allemaal doet....
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door The Runner »

En het gaat hard met de geplaatste spelers die eruit liggen.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door Choco115 »

White tegen Dobey wordt een interessante kwartfinale...

Ik denk dat Dobey wel eens zijn eerste halve finale op tv kan halen
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLON 09 Okt 2019, 10:43 Hij doodsaai, maar zo ontzettend aardig en ook erg grappig naast de baan.
Ik gun White een keer echt succes, want als je ziet wat die op de vloer allemaal doet....
Nou dat zien we dus nooit :lol:

Maar ben het met je eens, het mag wel een keer echt zijn kant op vallen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door Dartmat »

Jaaaaaa. Jermaine is een baas!!! 8-)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON 09 Okt 2019, 18:25
DeDeen schreefCOLON 09 Okt 2019, 10:43 Hij doodsaai, maar zo ontzettend aardig en ook erg grappig naast de baan.
Ik gun White een keer echt succes, want als je ziet wat die op de vloer allemaal doet....
Nou dat zien we dus nooit :lol:

Maar ben het met je eens, het mag wel een keer echt zijn kant op vallen.
Nou nou, tegenwoordig zijn er prima streams!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door Choco115 »

Wat is dat toch met die ruzies tussen Nederlandse darters?

Na Klaasen-MVG en Stompé-van der Voort is er nu weer ruzie tussen Wattimena en Scholten. Volgens Wattimena is Scholten zonder reden altijd negatief over hem en volgens Scholten is het raar dat Wattimena emoties toont na het winnen van een wedstrijd.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

Goeie pot van Dobey daarnet zeg! Had even het idee dat White eindelijk verder ging want hij stond in set 2 en 3 prima te spelen. Hopelijk kan Dobey dit volhouden. Vind het fijn dat we dit jaar wat jonge spelers het goed zien doen. Beetje verversing kan geen kwaad
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 10 Okt 2019, 18:57 Wat is dat toch met die ruzies tussen Nederlandse darters?

Na Klaasen-MVG en Stompé-van der Voort is er nu weer ruzie tussen Wattimena en Scholten. Volgens Wattimena is Scholten zonder reden altijd negatief over hem en volgens Scholten is het raar dat Wattimena emoties toont na het winnen van een wedstrijd.
Heb het niet gevolgd maar toen ik Wattimena in tranen zag na het behalen van de kwartfinale dacht ik wel dat als je nu al zo emotioneel bent, dan weet ik niet of je je emoties wel onder controle kan houden als er straks echt iets op het spel staat. Een echte winnaar huilt niet na het bereiken van de kwartfinale, die heeft maar 1 doel (het toernooi winnen) en laat dan pas zijn/haar emoties zien. Dus misschien bedoelde Scholten dat ook?
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door no score »

Waren leuke kwartfinales, gunde het eigenlijk iedereen om te winnen. Van Gerwen wat minder want die heeft al veel gewonnen :mrgreen:
King heeft zeker kansen gehad en hoop dat Dobey het van Gerwen ook moeilijk kan maken. Zin in !!!
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door K1990 »

Durrant verrast mij toch wat hoor. Niet dat hij in de halve finale staat, maar wel dat hij die haalt met dit niveau. Zag hem op de matchplay ook spelen en vond hem daar ook niet op zijn allerbest spelen en toch ook halve finale. Heb eens de statistieken bekeken, hij staat weldegelijk een punt minder gemiddeld te gooien of bij de BDO ( en dan werden de open tornooien niet meegerekend). Zijn het nu de nieuwe pijlen of de nieuwe omstandigheden maar er zit zeker nog rek op en het zal ook beter moeten voor de titel.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 11 Okt 2019, 11:09 Durrant verrast mij toch wat hoor. Niet dat hij in de halve finale staat, maar wel dat hij die haalt met dit niveau. Zag hem op de matchplay ook spelen en vond hem daar ook niet op zijn allerbest spelen en toch ook halve finale. Heb eens de statistieken bekeken, hij staat weldegelijk een punt minder gemiddeld te gooien of bij de BDO ( en dan werden de open tornooien niet meegerekend). Zijn het nu de nieuwe pijlen of de nieuwe omstandigheden maar er zit zeker nog rek op en het zal ook beter moeten voor de titel.
1 punt? Dat is dan verwaarloosbaar. Verder moet hij vast even wennen maar over het algemeen doet hij het erg goed. Gisteren was hij zeker te pakken ja
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: World Grand Prix 2019

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 11 Okt 2019, 11:44
K1990 schreefCOLON 11 Okt 2019, 11:09 Durrant verrast mij toch wat hoor. Niet dat hij in de halve finale staat, maar wel dat hij die haalt met dit niveau. Zag hem op de matchplay ook spelen en vond hem daar ook niet op zijn allerbest spelen en toch ook halve finale. Heb eens de statistieken bekeken, hij staat weldegelijk een punt minder gemiddeld te gooien of bij de BDO ( en dan werden de open tornooien niet meegerekend). Zijn het nu de nieuwe pijlen of de nieuwe omstandigheden maar er zit zeker nog rek op en het zal ook beter moeten voor de titel.
1 punt? Dat is dan verwaarloosbaar. Verder moet hij vast even wennen maar over het algemeen doet hij het erg goed. Gisteren was hij zeker te pakken ja
Een punt lijkt idd nog mee te vallen maar daar zijn de open tornooien niet bijgerekend waar hij veel 100 plus gooide. De players championships bv zijn hier wel in opgenomen. Ik denk dat de keuze van pijlen ook een belangrijke rol speelt. Hij vindt heel moeilijk de triple 20, ik denk dat in het hele tornooi hij nog maar 3 a 4 180''ers gegooid heeft. Jammer dat spelers altijd voor het geld kiezen in plaats van te gooien waar ze goed mee gooiden.
BUTTON_POST_REPLY