World Grand Prix 2020

Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Grand Prix 2020

Bericht door Choco115 »

Overigens was die andere halve finale wel een beetje voorspelbaar: Price komt dik voor, Chisnall komt weer eens helemaal terug, mist een zootje matchdarts en Price wint alsnog.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2020

Bericht door Dartmat »

Die trage 180 als antwoord op het geDolan van Whitlock was ook echt wel een van de briljantste acties die ik dit jaar gezien heb. Die het maar eens op die manier en op zo'n podium. Als dat lukt dan weet je tegenstander meteen: wat ik nu aan het doen ben heeft echt geen nut.

Hopelijk vanavond nog een laatste stunt, maar ik ben er bang voor. Zou ook absoluut geen schande zijn als hij zou verliezen. Überhaupt de finale halen is al ontzettend knap.

Is Dirk nu ook automatisch gekwalificeerd voor de Grand Slam met zijn major finaleplek?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: World Grand Prix 2020

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 12 Okt 2020, 09:52 Die trage 180 als antwoord op het geDolan van Whitlock was ook echt wel een van de briljantste acties die ik dit jaar gezien heb. Die het maar eens op die manier en op zo'n podium. Als dat lukt dan weet je tegenstander meteen: wat ik nu aan het doen ben heeft echt geen nut.

Hopelijk vanavond nog een laatste stunt, maar ik ben er bang voor. Zou ook absoluut geen schande zijn als hij zou verliezen. Überhaupt de finale halen is al ontzettend knap.

Is Dirk nu ook automatisch gekwalificeerd voor de Grand Slam met zijn major finaleplek?
Jazeker.
BUTTON_POST_REPLY