Premier League 2021

ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

Choco115 schreefCOLON 01 Feb 2021, 00:49 10 terechte namen nu wat mij betreft, ja Cross niet echt, had Chisnall of Wade meer verdiend maar ja Cross staat top 4 dus in PL.
Dat maakt het dan toch ook gewoon terecht?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

ybabl schreefCOLON 01 Feb 2021, 13:09
Choco115 schreefCOLON 01 Feb 2021, 00:49 10 terechte namen nu wat mij betreft, ja Cross niet echt, had Chisnall of Wade meer verdiend maar ja Cross staat top 4 dus in PL.
Dat maakt het dan toch ook gewoon terecht?
Ja, dat zei ik toch ook?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

Gezien zijn resultaten afgelopen jaar maakt Cross wat mij betreft geen aanspraak op deelname, maar op basis van de OOM dus wel. Geeft weer eens aan dat een ranglijst op basis van de resultaten van 2 jaar een vertekend beeld geeft vind ik
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

Choco115 schreefCOLON 01 Feb 2021, 14:45
ybabl schreefCOLON 01 Feb 2021, 13:09
Choco115 schreefCOLON 01 Feb 2021, 00:49 10 terechte namen nu wat mij betreft, ja Cross niet echt, had Chisnall of Wade meer verdiend maar ja Cross staat top 4 dus in PL.
Dat maakt het dan toch ook gewoon terecht?
Ja, dat zei ik toch ook?
Je zegt letterlijk "Cross niet echt". Uit het laatste deel van je zin haalde ik niet direct dat je het ook echt terecht vond.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

ybabl schreefCOLON 02 Feb 2021, 10:42
Choco115 schreefCOLON 01 Feb 2021, 14:45
ybabl schreefCOLON 01 Feb 2021, 13:09
Choco115 schreefCOLON 01 Feb 2021, 00:49 10 terechte namen nu wat mij betreft, ja Cross niet echt, had Chisnall of Wade meer verdiend maar ja Cross staat top 4 dus in PL.
Dat maakt het dan toch ook gewoon terecht?
Ja, dat zei ik toch ook?
Je zegt letterlijk "Cross niet echt". Uit het laatste deel van je zin haalde ik niet direct dat je het ook echt terecht vond.
Ik vond het terecht omdat dat de regels zijn. Cross verdiend het niet, maar hij staat in de top 4 van de wereldranglijst en de (onterechte) regel is dat de top 4 van de wereldranglijst in de PL staat dus is het terecht dat de PDC niet zijn eigen regel verbreekt
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Wat mij betreft zou de regel namelijk top 4 van de jaarlijkse wereldranglijst moeten zijn, gezien de namen van de PL ook is gebaseerd op de resultaten van het afgelopen jaar. En dan is de top 4 Price, van Gerwen, Anderson en Wright. Cross staat daar op plek 25
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

Choco115 schreefCOLON 02 Feb 2021, 12:52 Wat mij betreft zou de regel namelijk top 4 van de jaarlijkse wereldranglijst moeten zijn, gezien de namen van de PL ook is gebaseerd op de resultaten van het afgelopen jaar. En dan is de top 4 Price, van Gerwen, Anderson en Wright. Cross staat daar op plek 25
Daar zou je inderdaad over kunnen discussiëren. Maar in dat geval is de huidige wereldranglijst dus eigenlijk helemaal niks waard?

Ik vind het wel prima zoals het nu is. Je staat op de OOM waar je hoort te staan, en als je dan de nummer vier van de wereld bent, ondanks een minder jaar, dan is het ook gewoon terecht in mijn ogen dat je mee mag doen aan de Premier League. Zeker ook omdat ik niet perse vindt dat de alternatieven (Chisnall, Wade, King) iets buitengewoons hebben neergezet.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

Ze hadden net als voorheen 8 spelers moeten doen, maar ja, it's all about the money
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PL 2021

Bericht door ybabl »

The Runner schreefCOLON 02 Feb 2021, 14:43 Ze hadden net als voorheen 8 spelers moeten doen, maar ja, it's all about the money
Waarom zou je dat beter vinden?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PL 2021

Bericht door K1990 »

ybabl schreefCOLON 02 Feb 2021, 13:48
Choco115 schreefCOLON 02 Feb 2021, 12:52 Wat mij betreft zou de regel namelijk top 4 van de jaarlijkse wereldranglijst moeten zijn, gezien de namen van de PL ook is gebaseerd op de resultaten van het afgelopen jaar. En dan is de top 4 Price, van Gerwen, Anderson en Wright. Cross staat daar op plek 25
Daar zou je inderdaad over kunnen discussiëren. Maar in dat geval is de huidige wereldranglijst dus eigenlijk helemaal niks waard?

Ik vind het wel prima zoals het nu is. Je staat op de OOM waar je hoort te staan, en als je dan de nummer vier van de wereld bent, ondanks een minder jaar, dan is het ook gewoon terecht in mijn ogen dat je mee mag doen aan de Premier League. Zeker ook omdat ik niet perse vindt dat de alternatieven (Chisnall, Wade, King) iets buitengewoons hebben neergezet.
Heel dat systeem van de OoM slaat toch op niks ? 1 uitschieter op het wk zoals Van Duyvebode deed en je bent zeker van 2 jaar tourkaart. Men zou veel beter werken met een puntensysteem en dan kan je nog altijd kiezen om de ranking op 2 jaar te bekijken.

A tornooien = majors
B tornooien = europese tour
C tornooien = players championships
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

ybabl schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 02 Feb 2021, 14:43 Ze hadden net als voorheen 8 spelers moeten doen, maar ja, it's all about the money
Waarom zou je dat beter vinden?
De afgelopen jaren was het soms spelers kiezen om maar aan die 10 man te komen. Vaak dat er dan ook een paar zijn die er niets te zoeken hadden, zoals Barney en Suljovic of dat gedoe met Contenders. Ook dit jaar een hoop spelers die een kans zouden maken. Het scheelt misschien dat er nu meerdere majorwinnaars zijn, maar 1 toernooi winnen wil nog niet meteen zeggen dat je er gelijk bent
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PL 2021

Bericht door The Runner »

K1990 schreefCOLON
ybabl schreefCOLON 02 Feb 2021, 13:48
Choco115 schreefCOLON 02 Feb 2021, 12:52 Wat mij betreft zou de regel namelijk top 4 van de jaarlijkse wereldranglijst moeten zijn, gezien de namen van de PL ook is gebaseerd op de resultaten van het afgelopen jaar. En dan is de top 4 Price, van Gerwen, Anderson en Wright. Cross staat daar op plek 25
Daar zou je inderdaad over kunnen discussiëren. Maar in dat geval is de huidige wereldranglijst dus eigenlijk helemaal niks waard?

Ik vind het wel prima zoals het nu is. Je staat op de OOM waar je hoort te staan, en als je dan de nummer vier van de wereld bent, ondanks een minder jaar, dan is het ook gewoon terecht in mijn ogen dat je mee mag doen aan de Premier League. Zeker ook omdat ik niet perse vindt dat de alternatieven (Chisnall, Wade, King) iets buitengewoons hebben neergezet.
Heel dat systeem van de OoM slaat toch op niks ? 1 uitschieter op het wk zoals Van Duyvebode deed en je bent zeker van 2 jaar tourkaart. Men zou veel beter werken met een puntensysteem en dan kan je nog altijd kiezen om de ranking op 2 jaar te bekijken.

A tornooien = majors
B tornooien = europese tour
C tornooien = players championships
Gebeurt niet vaak, maar hier ben ik het wel met je eens. Puntensysteem zou veel eerlijker zijn
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

Maar het is toch een punten systeem? Alleen noemen ze de punten ponden. 1 pond = 1 punt.
Ik vind alleen ook (net zoals jullie als ik het goed begrijp) dat de verschillen tussen de toernooien te groot worden omdat je, zoals k1990 zegt, met 1 goed wk wel meteen erg lang heel veel punten hebt.
Maar ik denk wel dat de hele kalender op de schop moet. Al die world series die nergens over gaan. Maak daar iets a la de eurotour van met een groot major in Australie oid er achteraan. CL en Matsers zijn ook wat overbodig.
De Pl spreekt mij ook steeds minder aan, kan ook wel een likje verf gebruiken. Misschien weer terug naar 8 echte toppers op basis van de oom met max 1 wildcard of juist een uitbreiding met een andere opzet.
En wat voegt de GSOD nog toe als er geen BDO meer is?

Maar ja, on topic, deze 8 namen zijn wel het meest logisch denk ik. dit zijn de finalisten van de vorige PL, het Wk en alle major winnaars van het afgelopen jaar + de hoogste speler op de OOM die zich dan nog niet heeft geplaatst. Alleen gezien de huidige vorm van Cross weet ik niet of die wedstrijden wel zo leuk gaan worden. Maar dat geldt ook voor Durrant momenteel dus tja. Al met al een logische groep denk ik.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PL 2021

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 02 Feb 2021, 21:17 Maar het is toch een punten systeem? Alleen noemen ze de punten ponden. 1 pond = 1 punt.
Ik vind alleen ook (net zoals jullie als ik het goed begrijp) dat de verschillen tussen de toernooien te groot worden omdat je, zoals k1990 zegt, met 1 goed wk wel meteen erg lang heel veel punten hebt.
Maar ik denk wel dat de hele kalender op de schop moet. Al die world series die nergens over gaan. Maak daar iets a la de eurotour van met een groot major in Australie oid er achteraan. CL en Matsers zijn ook wat overbodig.
De Pl spreekt mij ook steeds minder aan, kan ook wel een likje verf gebruiken. Misschien weer terug naar 8 echte toppers op basis van de oom met max 1 wildcard of juist een uitbreiding met een andere opzet.
En wat voegt de GSOD nog toe als er geen BDO meer is?

Maar ja, on topic, deze 8 namen zijn wel het meest logisch denk ik. dit zijn de finalisten van de vorige PL, het Wk en alle major winnaars van het afgelopen jaar + de hoogste speler op de OOM die zich dan nog niet heeft geplaatst. Alleen gezien de huidige vorm van Cross weet ik niet of die wedstrijden wel zo leuk gaan worden. Maar dat geldt ook voor Durrant momenteel dus tja. Al met al een logische groep denk ik.
Ik vind dat we de premier league weldegelijk in vraag mogen stellen.

Ten eerste is er de willekeur. De PDC en sky sports bepalen wie er mag meedoen.

Ten tweede zijn de bedragen die worden uitbetaald gewoon belachelijk. Het is en blijft een exhibition tornooi waarbij je zelf zonder een match te winnen al 30 000 pondjes binnenrijft. Dat is al bijna de helft wat een pro tour speler moet verdienen op 2 jaar om prof te blijven... en nogmaals dit op basis van pure willekeur.

Ten 3de heb je de sportieve gevolgen. De spelers die in de gunst liggen van zowel de PDC als Sky krijgen 3 maand competitie cadeau tegen elkaar. Dit zijn dan uiteraard ook meestal de topspelers, die dus onderling hun niveau nog hoger laten worden. Ook spelen ze wekelijks voor duizenden mensen zodat de druk voor het grote volk volledig verdwijnt.

Ten 4de vraag ik me ook af of de premier league de dartssport wel populairder maakt. Ik weet niet wat de kijkcijfers zijn tegenover de andere majors. Maar om nu wekelijks hetzelfde selectieve groepje te zien darten...

De kalender moet idd wat veranderen. Maak bv van de premier league een tornooi op basis van loting. Iedere week andere spelers die elk een centje kunnen meepikken. Schaf de world tour af, de champions league en mss ook iets minder player championships. De grand slam kan blijven want de BDO tour wordt overgenomen door de WDF en schaf tegelijkertijd die chalenge tour ook maar af en laat die spelers gewoon WDF gooien.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

ybabl schreefCOLON 02 Feb 2021, 13:48
Choco115 schreefCOLON 02 Feb 2021, 12:52 Wat mij betreft zou de regel namelijk top 4 van de jaarlijkse wereldranglijst moeten zijn, gezien de namen van de PL ook is gebaseerd op de resultaten van het afgelopen jaar. En dan is de top 4 Price, van Gerwen, Anderson en Wright. Cross staat daar op plek 25
Daar zou je inderdaad over kunnen discussiëren. Maar in dat geval is de huidige wereldranglijst dus eigenlijk helemaal niks waard?
Voor de op 1 jaar gebaseerde PL is inderdaad de op 2 jaar gebaseerde order of merit wat mij betreft niets waard nee. Deze wordt al voor genoeg toernooien gebruikt overigens (Matchplay, Grand Prix, WK)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 03 Feb 2021, 00:33
ratm schreefCOLON 02 Feb 2021, 21:17 Maar het is toch een punten systeem? Alleen noemen ze de punten ponden. 1 pond = 1 punt.
Ik vind alleen ook (net zoals jullie als ik het goed begrijp) dat de verschillen tussen de toernooien te groot worden omdat je, zoals k1990 zegt, met 1 goed wk wel meteen erg lang heel veel punten hebt.
Maar ik denk wel dat de hele kalender op de schop moet. Al die world series die nergens over gaan. Maak daar iets a la de eurotour van met een groot major in Australie oid er achteraan. CL en Matsers zijn ook wat overbodig.
De Pl spreekt mij ook steeds minder aan, kan ook wel een likje verf gebruiken. Misschien weer terug naar 8 echte toppers op basis van de oom met max 1 wildcard of juist een uitbreiding met een andere opzet.
En wat voegt de GSOD nog toe als er geen BDO meer is?

Maar ja, on topic, deze 8 namen zijn wel het meest logisch denk ik. dit zijn de finalisten van de vorige PL, het Wk en alle major winnaars van het afgelopen jaar + de hoogste speler op de OOM die zich dan nog niet heeft geplaatst. Alleen gezien de huidige vorm van Cross weet ik niet of die wedstrijden wel zo leuk gaan worden. Maar dat geldt ook voor Durrant momenteel dus tja. Al met al een logische groep denk ik.
Ik vind dat we de premier league weldegelijk in vraag mogen stellen.

Ten eerste is er de willekeur. De PDC en sky sports bepalen wie er mag meedoen.

Ten tweede zijn de bedragen die worden uitbetaald gewoon belachelijk. Het is en blijft een exhibition tornooi waarbij je zelf zonder een match te winnen al 30 000 pondjes binnenrijft. Dat is al bijna de helft wat een pro tour speler moet verdienen op 2 jaar om prof te blijven... en nogmaals dit op basis van pure willekeur.

Ten 3de heb je de sportieve gevolgen. De spelers die in de gunst liggen van zowel de PDC als Sky krijgen 3 maand competitie cadeau tegen elkaar. Dit zijn dan uiteraard ook meestal de topspelers, die dus onderling hun niveau nog hoger laten worden. Ook spelen ze wekelijks voor duizenden mensen zodat de druk voor het grote volk volledig verdwijnt.

Ten 4de vraag ik me ook af of de premier league de dartssport wel populairder maakt. Ik weet niet wat de kijkcijfers zijn tegenover de andere majors. Maar om nu wekelijks hetzelfde selectieve groepje te zien darten...

De kalender moet idd wat veranderen. Maak bv van de premier league een tornooi op basis van loting. Iedere week andere spelers die elk een centje kunnen meepikken. Schaf de world tour af, de champions league en mss ook iets minder player championships. De grand slam kan blijven want de BDO tour wordt overgenomen door de WDF en schaf tegelijkertijd die chalenge tour ook maar af en laat die spelers gewoon WDF gooien.
Ik ben het grotendeels met je eens hoor maar ik denk wel dat de PL in het verleden heeft bijgedragen aan de populariteit van (PDC) darts. Het werd, meer dan bij andere toernooien, een dagje uit. Ook voor mensen die voorheen niet naar darts gingen. Of dat nog steeds zo is, is discutabel denk ik.'Maar de PDC verdient er ook veel aan. Een paar jaar geleden (wie weet nog steeds) werd de protour bekostigd van de inkomsten die er uit de PL werden gehaald. De PL heeft dus zeker nut. Alleen een andere opzet zou ik verwelkomen.

Wat de GSOD betreft, de laatste jaren vlogen bijna alle BDO spelers er al kansloos uit in de eerste ronde. Op die manier hoeft het niet van mij. De charme is om de BDO top tegen de PDC top te zien. Dan is iets zoals de masters of darts 2005 wel leuker. Al is misschien het niveau verschil te groot nu.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PL 2021

Bericht door ratm »

Vanwege Corona wordt het eerste deel van de PL achter gesloten deuren gespeeld en in twee aparte weken.
Speelronde 1 t/m 5 maandag 5 t/m vrijdag 9 april
Speelronde 6 t/m 9 maandag 19 t/m donderdag 22 april

De rest van het schema wordt later bekend gemaakt.
Was te verwachten natuurlijk. Wel jammer voor de debutanten. Die hebben nu niet een echte PL ervaring.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PL 2021

Bericht door Choco115 »

Normaal gesproken kijk ik nooit zo enorm veel uit naar de Premier League, maar nu zit ik nog ruim een week in quarantaine... ik kijk er dus wel erg naar uit, sowieso interessant met weinig spelers in vorm en 3 debutanten!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PL 2021

Bericht door Fred Raket »

2021 Premier League
Night One - Monday April 5
Nathan Aspinall v Glen Durrant
Rob Cross v Jose de Sousa
Peter Wright v Jonny Clayton
Gerwyn Price v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Dimitri Van den Bergh

Night Two - Tuesday April 6
Gary Anderson v Jose de Sousa
Jonny Clayton v Glen Durrant
Dimitri Van den Bergh v Nathan Aspinall
Michael van Gerwen v Peter Wright
Gerwyn Price v Rob Cross

Night Three - Wednesday April 7
Rob Cross v Michael van Gerwen
Glen Durrant v Dimitri Van den Bergh
Peter Wright v Gary Anderson
Nathan Aspinall v Gerwyn Price
Jose de Sousa v Jonny Clayton

Night Four - Thursday April 8
Dimitri Van den Bergh v Peter Wright
Jonny Clayton v Rob Cross
Jose de Sousa v Nathan Aspinall
Gerwyn Price v Michael van Gerwen
Gary Anderson v Glen Durrant

Night Five - Friday April 9
Gary Anderson v Jonny Clayton
Peter Wright v Rob Cross
Michael van Gerwen v Nathan Aspinall
Gerwyn Price v Glen Durrant
Dimitri Van den Bergh v Jose de Sousa

Night Six - Monday April 19
Rob Cross v Gary Anderson
Jose de Sousa v Gerwyn Price
Jonny Clayton v Dimitri Van den Bergh
Glen Durrant v Michael van Gerwen
Nathan Aspinall v Peter Wright

Night Seven - Tuesday April 20
Glen Durrant v Jose de Sousa
Rob Cross v Dimitri Van den Bergh
Nathan Aspinall v Jonny Clayton
Peter Wright v Gerwyn Price
Michael van Gerwen v Gary Anderson

Night Eight - Wednesday April 21
Rob Cross v Nathan Aspinall
Gary Anderson v Dimitri Van den Bergh
Michael van Gerwen v Jose de Sousa
Gerwyn Price v Jonny Clayton
Peter Wright v Glen Durrant

Judgement Night - Thursday April 22
Jonny Clayton v Michael van Gerwen
Glen Durrant v Rob Cross
Jose de Sousa v Peter Wright
Nathan Aspinall v Gary Anderson
Dimitri Van den Bergh v Gerwyn Price

Format
The opening nine nights will see the ten players face each other once in the round-robin phase. Games will be the best of 12 legs - first to seven, or a six-all draw. Players receive two points for a win and one point for a draw.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2021

Bericht door Fred Raket »

Ja ja, nog 1 nachtje slapen en het PremierLeague geweld barst weer los.
2021 Premier League
Maandag 2e paasdag 20u
Nathan Aspinall v Glen Durrant
Rob Cross v Jose de Sousa
Peter Wright v Jonny Clayton
Gerwyn Price v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Dimitri Van den Bergh
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Premier League 2021

Bericht door ratm »

Ben benieuwd, veel nieuwe spelers en veel spelers die niet echt in vorm zijn. Hoe staat het met vd Berg, heeft hij voldoende kunnen trainen ivm zijn blessure? Heeft Anderson er zin in, gaat Price zijn nummer 1 positie op de oom kleur geven door ook hier nummer 1 te eindigen? Rob Cross en de titelverdediger Durrant zijn totaal uit vorm terwijl Clayton met de huidige vorm een hele gevaarlijke klant is, ondanks dat hij het laagst staat op de oom.
Ben ook benieuwd hoeveel spelers het vertrouwen kwijt raken dit jaar. Veel spelers zijn in slechte doen en we hebben vaak gezien dat een slechte PL lang kan nadreunen.
Ik denk dat MvG en Price ver boven de rest zullen uitstijgen. Clayton en Wright zijn de andere twee halve finalisten denk ik. Mocht Anderson het serieus nemen en hebben getraind kan hij het hun lastig maken.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2021

Bericht door Choco115 »

Breaking: Price heeft Corona, wordt vervangen door Wade
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2021

Bericht door The Runner »

Dat is wel erg sneu voor Price zeg! En een mazzeltje voor Wade
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2021

Bericht door Dartmat »

Doet hij helemaal niet meer mee of alleen de eerste week? Dit is wel het nadelig gevolg van alles in een week proppen, anders had ie maar 1 potje gemist, wat te overzien zou zijn.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Premier League 2021

Bericht door Fred Raket »

Wade is voor langere periode ingedeeld, dus lijkt me geheel toernooi.

https://www.pdc.tv/news/2021/04/05/pric ... ier-league
BUTTON_POST_REPLY