PDC World Championship 2021

santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

Dirkje gooide wel met Bulls 80% 21 gram en die loopt toch anders dan die nou heeft. Die lopen na het eilandje taps af zoals Barney,s darts. En Die hij nu heeft zijn weer 90% tungsten en 23 gram en die darts lopen vanaf het begin tot eind al taps af ik heb ze allebei hier liggen. En o ja dan heeft hij ook nog ff met de Unicorn 21 gegooit waren ook weer wat anders van model. En is begonnen met de triple B darts volgens mij. Maar dat maakt ook niet uit
Ik gooi ook altijd met dat soort modellen komen op het zelfde neer eigenlijk. Nog ff wachten en dan beginnen de spannende partijen weer vanmiddag.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

santa schreefCOLON 29 Dec 2020, 23:54 Hier zaten Vanavond anti en echte fans door elkaar. Wat ik ben is algemeen bekend.
Hier op het forum bedoel je? Wat bedoel je met anti? En wat ben jij (niet algemeen bekend bij mij)?

Knap eruit gesleept door Van Gerwen nog. Bij 3-1 had ik nog wel goede hoop op Cullen, maar vanaf 3-2 zag ik wel aankomen dat Michael de wedstrijd nog naar zich toe ging trekken. Kampioenswaardig optreden. Verder hoop ik ook op een finale tussen Van Gerwen en (een goede) Price, omdat dat de twee besten zijn. Maar als er eentje afhaakt hoop ik eigenlijk toch ook dat de ander afhaakt, voor de spanning van het toernooi.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Ik teken eigenlijk wel voor een finale van der Voort - van Duijvenbode :mrgreen:
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

ff geintje 3-1 komt mij bekent voor leen snel je pijlen van je kameraad als dat teminste mag. Misschien doet dat wonderen. Ik hoop dat je gaat winnen maar het is moeilijk zo succes
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

Jammer Vinnie. Dirkie gaat vanavond wel winnen dat moet wel. Durrant is niet in de goede vorm en Dirk wel tot nu toe
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

ybabl schreefCOLON 30 Dec 2020, 10:25
santa schreefCOLON 29 Dec 2020, 23:54 Hier zaten Vanavond anti en echte fans door elkaar. Wat ik ben is algemeen bekend.
Hier op het forum bedoel je? Wat bedoel je met anti? En wat ben jij (niet algemeen bekend bij mij)?

Knap eruit gesleept door Van Gerwen nog. Bij 3-1 had ik nog wel goede hoop op Cullen, maar vanaf 3-2 zag ik wel aankomen dat Michael de wedstrijd nog naar zich toe ging trekken. Kampioenswaardig optreden. Verder hoop ik ook op een finale tussen Van Gerwen en (een goede) Price, omdat dat de twee besten zijn. Maar als er eentje afhaakt hoop ik eigenlijk toch ook dat de ander afhaakt, voor de spanning van het toernooi.
Op het forum zijn er een paar die niet echt fan zijn van van Gerwen maar die houden het meestal voor zich. De meeste zijn wel fan. Maar ik bedoelde eigenlijk hier thuis en bij de buren dat er fans en geen fans zaten die voor van Gerwen zijn verschilt behoorlijk. En wat ik ben, is geen fan dat bedoel ik met algemeen bekend maar dat komt door de interviews en dat hij tijdens de wedstrijd steeds vaker de camera.s opzoekt en hij weet ze precies te staan. Hij is ook de enige die dat continu doet, bij Price is het anders. Michael wilt steeds in de belangstelling staan
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Ik denk dat je dat schromelijk overdrijft en vind dat van Gerwen oprechter en minder gemaakt en geforceerd reageert dan, bijvoorbeeld, Price, vanden Bergh en Huybrechts.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

Het maakt mij niet uit wat jij vind. Ik mag mijn mening ook zeggen wat ik er van vind, simpel en zou nooit veranderen.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

santa schreefCOLON 30 Dec 2020, 15:16 Het maakt mij niet uit wat jij vind.
Dan denk ik niet dat je op een forum helemaal op je plek bent. :lol:

Ik ben het overigens wel enigszins eens met dartmat. Ik ben persoonlijk ook nooit fan geweest van Van Gerwen, maar volgens mij is hij totaal niet bezig met waar de camera's zijn tijdens zijn wedstrijden. Hij is gewoon bezig met winnen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

santa schreefCOLON 30 Dec 2020, 15:16 Het maakt mij niet uit wat jij vind. Ik mag mijn mening ook zeggen wat ik er van vind, simpel en zou nooit veranderen.
Afbeelding

Anywaytjes, Petersen gaf daar even niet thuis zeg. Kansen moet je pakken als je iets wil, dat bleek wel weer.
Jammer dat Searle niet won van Bunting, verrassingen zijn altijd leuk.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

ybabl dan laat of probeer je mij toch te verwijderen. ik denk dat vanavond in de eerste partij Dirk van Duijvenbode gaat winnen. De 2de partij, het is moeilijk, maar King kan Price wel verslaan. De 3de partij wint Dimitri van den Bergh wel. Mocht ik jullie niet meer spreken alvast een fijne jaarwisseling allemaal. Ik begin alvast met feesten straks en wees net als ik voorzichtig met vuurwerk (met sterretjes bedoel ik dan)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

santa schreefCOLON 30 Dec 2020, 18:11 ybabl dan laat of probeer je mij toch te verwijderen.
Nee hoor, ik heb geen last van je. Het is meer een tip voor je eigen gemoed. Je bent inderdaad vrij om je mening te delen op een forum, maar het is ook gebruikelijk dat iemand die het daar niet mee eens is daar dan op reageert. Zo werkt een forum, oftewel een discussiecentrum. Als je daar niet tegen kan en zuur gaat reageren, heb je alleen jezelf daarmee.

Het is wel een leuk WK zo met al die 4-3 wedstrijden. Spanning genoeg tot nu toe. Denk dat Price-King ook wel een spannende pot kan gaan worden.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Deze ronde is zeker de leukste sinds tijden. Vind het ook helemaal geen probleem dat ze in de laatste set geen tiebreak hebben dit jaar!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Wat. Een. Pot.

Vam Duijvenbode is in een half jaar tijd echt een baas geworden. Wat zou de invloed van geen publiek hierop zijn? Of is het toeval dat het hier mee samenvalt?
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door santa »

Dartmat en ybabl en misschien nog andere forum leden, het komt vaak anders over dan wat ik bedoel. En wat ik dan weer terug lees komt bij mij weer anders over dan jullie misschien bedoelen. Dat komt omdat het via de pc gaat en niet persoonlijk. Bij deze discussie gesloten, wij maken als forum leden een nieuwe start in 2021. Wij moeten natuurlijk onze mening kunnen blijven geven. En niet meteen aangevallen voelen. :D
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Oh ik kan best wat hebben hoor, geen probleem. Prima als je het wat anders verwoordt dan misschien bedoeld wordt. Is ook niet altijd even makkelijk digitaal. Goed dat je in ieder geval er op reflecteert. No hard feelings.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

santa schreefCOLON 30 Dec 2020, 22:32 Dartmat en ybabl en misschien nog andere forum leden, het komt vaak anders over dan wat ik bedoel. En wat ik dan weer terug lees komt bij mij weer anders over dan jullie misschien bedoelen. Dat komt omdat het via de pc gaat en niet persoonlijk. Bij deze discussie gesloten, wij maken als forum leden een nieuwe start in 2021. Wij moeten natuurlijk onze mening kunnen blijven geven. En niet meteen aangevallen voelen. :D
Lijkt me een goed idee. Fijne jaarwisseling alvast en op naar een mooi slot van dit WK. ;)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

Jammer.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Zonde maar Gary was vandaag gewoon de betere.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Price door het oog van de naald. Gurney liet zowaar wat emoties zijn en zelfs positieve emoties! Was al met al een mooie en vooral spannendere wedstrijd dan ik verwachte. Hopelijk geldt dat ook voor de volgende pot. Daar verwacht ik een vrij eenvoudige overwinning voor MvG. Chisnall gaat niet thuis geven (zoals altijd tegen MvG) of weer bezwijken onder de druk aan het einde (zoals vrijwel altijd tegen iedereen).
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON 01 Jan 2021, 21:13 Price door het oog van de naald. Gurney liet zowaar wat emoties zijn en zelfs positieve emoties! Was al met al een mooie en vooral spannendere wedstrijd dan ik verwachte. Hopelijk geldt dat ook voor de volgende pot. Daar verwacht ik een vrij eenvoudige overwinning voor MvG. Chisnall gaat niet thuis geven (zoals altijd tegen MvG) of weer bezwijken onder de druk aan het einde (zoals vrijwel altijd tegen iedereen).
Andersom dus :o

Dit zag ik echt niet aankomen. Chisnall heeft nog nooit zo goed gegooid als zojuist. Ongehoord.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Dat was waanzinnig van Chizzy! Zo sterk op die T20 en zijn dubbels! Hij leek van Gerwen wel!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 01 Jan 2021, 22:06
ratm schreefCOLON 01 Jan 2021, 21:13 Price door het oog van de naald. Gurney liet zowaar wat emoties zijn en zelfs positieve emoties! Was al met al een mooie en vooral spannendere wedstrijd dan ik verwachte. Hopelijk geldt dat ook voor de volgende pot. Daar verwacht ik een vrij eenvoudige overwinning voor MvG. Chisnall gaat niet thuis geven (zoals altijd tegen MvG) of weer bezwijken onder de druk aan het einde (zoals vrijwel altijd tegen iedereen).
Andersom dus :o

Dit zag ik echt niet aankomen. Chisnall heeft nog nooit zo goed gegooid als zojuist. Ongehoord.
Ik durf uit schaamte voor mijn slechte voorspelling eigenlijk niet te reageren :oops:
Maar inderdaad, dit was bizar :shock:
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

Chisnall tegen Van Gerwen. Ik had Chisnall op voorhand al afgeschreven. Niet meer doen dus, dit was echt bizar!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

Wie denken jullie nu dat het WK wint? Ik gok op good old Gary Anderson.
BUTTON_POST_REPLY