Leukste dartspeler 2020

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Fred Raket »

Daar hoef ik niet over na te denken; Andy The Viking Fordham !
[emoji457]
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door ratm »

Ondanks dat het de finale is en twee hele sympathieke darters is deze voor mij toch erg eenvoudig. The Viking is mijn kampioen!
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door no score »

Fred Raket schreefCOLON 12 Apr 2021, 20:12 Daar hoef ik niet over na te denken; Andy The Viking Fordham !
[emoji457]
Nee, ik ook niet :lol: Maar ik denk ik maak het nog een beetje spannend, het is tenslotte de finale.
Maargoed aangezien hij nu al gespeeld is ;) .... Fordham natuurlijk en een welverdiende tweede plek voor O'Shea 8-)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Fred Raket »

no score schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON 12 Apr 2021, 20:12 Daar hoef ik niet over na te denken; Andy The Viking Fordham !
[emoji457]
Nee, ik ook niet :lol: Maar ik denk ik maak het nog een beetje spannend, het is tenslotte de finale.
Maargoed aangezien hij nu al gespeeld is ;) .... Fordham natuurlijk en een welverdiende tweede plek voor O'Shea 8-)
;)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Dartmat »

Ik blijf bij O'Shea, eeuwige held. Wel ironisch dat ie wéér een finale gaat verliezen.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door ybabl »

Geen verrassende finale, maar voor mij persoonlijk wel een teleurstellende. Heb met beide mannen nooit zoveel gehad. O'Shea krijgt wel mijn stem nog, al zal het inderdaad niet veel uitmaken voor de uitslag.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Fred Raket »

ybabl schreefCOLON 13 Apr 2021, 19:01 Geen verrassende finale, maar voor mij persoonlijk wel een teleurstellende. Heb met beide mannen nooit zoveel gehad. O'Shea krijgt wel mijn stem nog, al zal het inderdaad niet veel uitmaken voor de uitslag.
Wie had jij graag in de Finale gezien dan ?
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door ybabl »

Fred Raket schreefCOLON 17 Apr 2021, 14:39
ybabl schreefCOLON 13 Apr 2021, 19:01 Geen verrassende finale, maar voor mij persoonlijk wel een teleurstellende. Heb met beide mannen nooit zoveel gehad. O'Shea krijgt wel mijn stem nog, al zal het inderdaad niet veel uitmaken voor de uitslag.
Wie had jij graag in de Finale gezien dan ?
Van Barneveld blijft mijn all time favoriet. Al kan ik me ook wel voorstellen dat er veel zijn die een beetje moe van hem worden. Verder altijd gecharmeerd van spelers als Gary Anderson, die heerlijk doorgooien op hoog niveau. Begrijp me niet verkeerd, ik kan prima leven met deze finale hoor. Maar ik had het net iets leuker gevonden als een persoonlijke favoriet bij had gezeten. ;)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Choco115 »

Vergeet niet te stemmen! Ikzelf ga voor Andy Fordham trouwens
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Fred Raket »

Choco115 schreefCOLON 19 Apr 2021, 07:40 Vergeet niet te stemmen! Ikzelf ga voor Andy Fordham trouwens
Vergeet niet de uitslag ;)
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door no score »

Fred Raket schreefCOLON 22 Apr 2021, 19:32
Choco115 schreefCOLON 19 Apr 2021, 07:40 Vergeet niet te stemmen! Ikzelf ga voor Andy Fordham trouwens
Vergeet niet de uitslag ;)
Ja jammer dat na ruim een jaar trouw stemmen, het een beetje als een nachtkaars lijkt uit te gaan.

Maar wie weet komt er nog wat moois, we wachten af ;)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Choco115 »

Excuus excuus! Ik ben zoals jullie wel merken de laatste tijd niet zo actief meer op dartstalk (met name omdat ik qua darts continu op Twitter actief ben) maar de uitslag inderdaad.
Zoals ik na 2 rondes al een beetje begon te verwachten is de leukste dartspeler van 2020/2021 The Viking Andy Fordham geworden! Met een ruime 6-2 overwinning op Tony O’Shea in de finale pakt hij de titel. En leuk nieuws voor alle Fordham fans: in 2022 is ook Fordham te zien in het World Senior Darts Championship. Ik dank iedereen die gestemd heeft. Het heeft een jaar geduurd, maar het is nu toch echt ten einde, en eerlijk gezegd scheelt me dat wel weer wat werk dus zo erg vind ik dat niet haha. Maar alsnog heb ik er van genoten om te zien welke spelers jullie voorkeur hebben, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Leukste dartspeler 2020

Bericht door Choco115 »

Excuus excuus! Ik ben zoals jullie wel merken de laatste tijd niet zo actief meer op dartstalk (met name omdat ik qua darts continu op Twitter actief ben) maar de uitslag inderdaad.
Zoals ik na 2 rondes al een beetje begon te verwachten is de leukste dartspeler van 2020/2021 The Viking Andy Fordham geworden! Met een ruime 6-2 overwinning op Tony O’Shea in de finale pakt hij de titel. En leuk nieuws voor alle Fordham fans: in 2022 is ook Fordham te zien in het World Senior Darts Championship. Ik dank iedereen die gestemd heeft. Het heeft een jaar geduurd, maar het is nu toch echt ten einde, en eerlijk gezegd scheelt me dat wel weer wat werk dus zo erg vind ik dat niet haha. Maar alsnog heb ik er van genoten om te zien welke spelers jullie voorkeur hebben, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door no score »

Ik heb me in ieder geval prima vermaakt. Op sommige momenten zelfs meer als met het darten op televisie ;-)

Dank voor de organisatie Choco115.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 25 Apr 2021, 00:46 Excuus excuus! Ik ben zoals jullie wel merken de laatste tijd niet zo actief meer op dartstalk (met name omdat ik qua darts continu op Twitter actief ben) maar de uitslag inderdaad.
Zoals ik na 2 rondes al een beetje begon te verwachten is de leukste dartspeler van 2020/2021 The Viking Andy Fordham geworden! Met een ruime 6-2 overwinning op Tony O’Shea in de finale pakt hij de titel. En leuk nieuws voor alle Fordham fans: in 2022 is ook Fordham te zien in het World Senior Darts Championship. Ik dank iedereen die gestemd heeft. Het heeft een jaar geduurd, maar het is nu toch echt ten einde, en eerlijk gezegd scheelt me dat wel weer wat werk dus zo erg vind ik dat niet haha. Maar alsnog heb ik er van genoten om te zien welke spelers jullie voorkeur hebben, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.
Het was zeker leuk, dank voor de organisatie! En mooi dat Fordham won!
Ik was bang dat chauvinisme er voor zou zorgen dat het een Nederlands feestje werd maar het dartshart won het bij ons van het chauvinisme en dat vind ik ook wel mooi eigenlijk.
Verder valt het op dat vooral darters die al heel lang gestopt zijn populair zijn. Dus of we vallen onder de categorie "vroeger was alles beter" of er is nu een gebrek aan characters. Eigenlijk denk ik dat 2e.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 25 Apr 2021, 09:11
Choco115 schreefCOLON 25 Apr 2021, 00:46 Excuus excuus! Ik ben zoals jullie wel merken de laatste tijd niet zo actief meer op dartstalk (met name omdat ik qua darts continu op Twitter actief ben) maar de uitslag inderdaad.
Zoals ik na 2 rondes al een beetje begon te verwachten is de leukste dartspeler van 2020/2021 The Viking Andy Fordham geworden! Met een ruime 6-2 overwinning op Tony O’Shea in de finale pakt hij de titel. En leuk nieuws voor alle Fordham fans: in 2022 is ook Fordham te zien in het World Senior Darts Championship. Ik dank iedereen die gestemd heeft. Het heeft een jaar geduurd, maar het is nu toch echt ten einde, en eerlijk gezegd scheelt me dat wel weer wat werk dus zo erg vind ik dat niet haha. Maar alsnog heb ik er van genoten om te zien welke spelers jullie voorkeur hebben, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden.
Het was zeker leuk, dank voor de organisatie! En mooi dat Fordham won!
Ik was bang dat chauvinisme er voor zou zorgen dat het een Nederlands feestje werd maar het dartshart won het bij ons van het chauvinisme en dat vind ik ook wel mooi eigenlijk.
Verder valt het op dat vooral darters die al heel lang gestopt zijn populair zijn. Dus of we vallen onder de categorie "vroeger was alles beter" of er is nu een gebrek aan characters. Eigenlijk denk ik dat 2e.
Ik ben er werkelijk van overtuigd dat het 2e het geval is. Fordham, Hankey dat soort spelers zijn er nu echt niet meer.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Dartmat »

Beiden. Nu zijn er bijna geen characters meer, dus was het vroeger beter. Behalve het niveau, want dat is nu beter. Maar het een heeft daarin ook weer met het ander te maken. Het is allemaal zakelijker en serieuzer want de (financiële) belangen zijn groter. Zowel van de spelers als de organisatie. Dus het is allemaal professioneler nu, wat ook weer prima is omdat het nu meer als een serieuze sport wordt gezien. Dus het is mooi om de nostalgie van vroeger te koesteren, wat deze uitslag ook weer bewijst, maar ook te genieten van het hoge niveau van nu.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Fred Raket »

@Choco115,

Leuk dat je dit hebt gerund, bedankt [emoji106]
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Finale: Andy Fordham vs Tony O’Shea

Bericht door Buel »

Hartelijk dank voor de organisatie! Ik weet uit ervaring hoeveel tijd het kost om zoiets te organiseren
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY