Premier League 2020

Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Eens dat er geen enkele speler duidelijk de beste is nu. Ik verwacht persoonlijk dat Durrant deze PL gaat winnen, dit zei ik al voor deze week, maar nu ben ik nog meer overtuigd.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2020

Bericht door The Runner »

Ik geef Wright de beste kansen om de PL te winnen, staat weer goed te gooien en heeft ervaring met grote finales, Durrant nog niet bij de PDC, maar ook hij staat lekker te gooien, dit worden de twee finalisten denk ik. MvG is al een tijd erg wisselvallig, ook al voor zijn overstap naar Winmau. Het ligt ook niet aan zijn pijlen, de scherpte is gewoon weg, de powerknop doet het niet meer, mist teveel dubbels. Hij is een jonge vader, dat doet ook wat met je, je prioriteiten liggen nu vooral bij je kinderen, wat voorheen het darten was.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Daar kun je best een leuke discussie over voeren denk ik! Puur kijkend naar nu zou ik ook voor Durrant gaan. Zowel mentaal als que niveau ijzersterk. Maar dan heb ik het echt over deze week.
Als je iets algemener kijkt naar "de laatste tijd" komt Wright ook in aanmerking. Maar het is lastig te zeggen aangezien we ze de laatste maanden weinig hebben gezien. Tijdens de summer series was ik weg en heb er dus niks van gezien.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2020

Bericht door The Runner »

Durrant gaat gewoon lekker door! Knap hoor!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Ach ach ach weer eens een relletje rondom Price, vervolgens gaat Price helemaal tekeer op social media, om een dag later weer zielig zijn excuses aan te bieden...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

9-darter Wright!!! Mooie reactie daarna van Wright maar hij had even een slokje water moeten drinken voordat hij verder ging

Nou ja, het kost hem uiteindelijk niet de leg dus zo veel maakte het uiteindelijk niet uit
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Zeker mooie 9 darter, is Wright enorm gegund!
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartfantje »

Het Premier League avontuur van Peter Wright begint veel gelijkenissen te krijgen met vorig jaar. Dit jaar al zijn drie wedstrijden verloren in de tweede speelhelft, waarin hij vorig jaar ook al geen enkel potje won en maar één keer gelijkspeelde. Kan het niet voor me halen hoe hij qua niveau vorig jaar speelde, maar tis niet dat hij nu zo slecht staat te gooien in deze matige reeks
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Bijna weer 9-darter voor Wright haha! Eindelijk wint MVG weer, maar de koppositie lijkt hij dit jaar eens niet te gaan pakken, die plek lijkt voor Durrant.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Zware nederlaag voor MvG. De zoveelste in korte tijd maar zo slecht als vandaag had ik hem nog niet gezien.
In het interview er na (klasse dat hij er was) wilde hij graag nonchalant overkomen maar je merkte dat het vertrouwen er even niet is. Hij zei koude vingers van de zenuwen te hebben (dat hij daarna zei dat hij helemáál niet zenuwachtig was trapt niemand meer in natuurlijk) en toen hij over Wright begon leek het alsof hij wilde zeggen dat Wright momenteel beter is. Hij hield zich nog net op tijd in en viel even stil maar dit soort dingen (en het spel) geven mij het idee dat het vertrouwen echt wel weg is. Komt vast wel terug maar voorlopig is hij niet goed genoeg.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Ja viel mijn ook al op, normaal als van Gerwen eens een keertje verliest (wat al zelden gebeurd) is ie helemaal kapot in het interview en zint ie op wraak. Nu was het maar een beetje van ‘ja ik speelde niet zo goed, ik had wat koude handen...’ het leek bijna of het hem niet echt interesseerde dat hij had verloren...
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Vanavond moet MVG knallen...
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League 2020

Bericht door Buel »

Vanavond beslissingsdag voor playoffs. Het is spannend. Maar toch wil ik een voorspelling doen mbt degenen die doorgaan en de winnaar op 22 oktober. M'n voorspellingen voor de playoffs; Durrant, Anderson, Wright en..................Aspinall! Degeen die voor mij de hoogst genoteerde titelkandidaat is, is........Peter Wright. Hij is is mijns inziens de meest constante speler op dit moment en de beste.

Ja, ik ben Nederlander.... Maar kijk darts zonder oranje bril. Sorry, wanneer ik denk dat MvG verliest of een toernooi niet wint durf ik dat best te zeggen
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Ik vond MvG de laatste 2 wedstrijden weer wat beter spelen maar vandaag was schrikken :o Vooral omdat Gurney de tegenstander was had ik dit niet verwacht
Het is wel leuk dat het meer open ligt nu.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Die nederlaag van MVG had ik ook totaal niet zien aankomen, zeker niet met 8-2!! Hij moet nu echt aan de bak met goede pijlen vinden (deze zijn 3 keer niks) want er komt nog een heel druk najaar aan. Wat de PL betreft, van te voren was Glen Durrant al mijn favoriet voor de titel, en hij zit er nog steeds in, dus blijf ik voor Durrant gaan. Mijn andere finalist is dan Wright, waar die meer ervaring heeft dan Aspinall en ook constanter gooit.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Vanavond de play-offs:

Glen Durrant v Gary Anderson
Peter Wright v Nathan Aspinall

Ik hoop dat iig Wright wint (met Aspinall heb ik niks) en laat hem dan maar tegen de beste uit de andere pot winnen. Anderson vind ik prettiger om naar te kijken maar Durrant verdient wat mij betreft de titel. Ik zie Wright als favoriet voor de eindzege.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League 2020

Bericht door Buel »

Niets aan toe te voegen!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Nou ik zit er dus mooi weer naast!
Je merkt wel aan alles dat het MvG dwars zit dat Durrant hem een paar keer heeft verslagen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartmat »

Zeer zeer zeer terechte winnaar. Met afstand de meest constante en beste speler in de PL avonden. Benieuwd wat Matthew Edgar te zeggen heeft :mrgreen:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2020

Bericht door The Runner »

Erg knap van Durrant, goed terug gekomen tegen Anderson, prima afgemaakt tegen Aspinal. Toch vielen de gemiddelden wat tegen dezer play offs
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY