World Matchplay 2020

Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Choco115 »

Smith of Durrant wint hem denk ik
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Choco115 »

Jeetje wat een prutwedstrijd, waarbij Lewis loopt te schreeuwen als een speenvarken!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: World Matchplay 2020

Bericht door DeDeen »

Choco115 schreefCOLON 22 Jul 2020, 23:43 Jeetje wat een prutwedstrijd, waarbij Lewis loopt te schreeuwen als een speenvarken!
En toch gooit Lewis gewoon 100 gemiddeld.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Choco115 »

DeDeen schreefCOLON 23 Jul 2020, 11:24
Choco115 schreefCOLON 22 Jul 2020, 23:43 Jeetje wat een prutwedstrijd, waarbij Lewis loopt te schreeuwen als een speenvarken!
En toch gooit Lewis gewoon 100 gemiddeld.
Ja dat verbaasde me eigenlijk wel, zo goed vond ik het er niet uit zien
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2020

Bericht door The Runner »

Ben benieuwd of VvdV nog kan stunten tegen Durrant. Zou mooi zijn!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Dartmat »

Knappe winst van Dimitri. Maar ligt het aan mij of ziet hij er wel heel beroerd uit?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Matchplay 2020

Bericht door ratm »

The Runner schreefCOLON 24 Jul 2020, 16:11 Ben benieuwd of VvdV nog kan stunten tegen Durrant. Zou mooi zijn!
De start is iig prima, alleen moet het niveau wel iets omhoog denk ik. Durrant haalt normaal vrijwel altijd een hoger niveau dan nu dus zal VdV mee moeten.
Maar stond hij nou op 40 of 50?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2020

Bericht door The Runner »

En 10-5 voor! Hij is er nog niet, maar lekker is het wel!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Matchplay 2020

Bericht door ratm »

Ik dacht dat VdV de nederlaag aan zichzelf te danken had maar blijkbaar ligt het aan Kirk Bevins. VdV toont zich hier een slechte verliezer :(
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2020

Bericht door The Runner »

VvdV heeft zijn excuses aangeboden aan de scheids. Snap zijn frustratie, maar had het zelf moeten voorkomen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Dartmat »

Helaas, dat wordt dus geen nieuwe major winnaar. Anderson gaat dit echt wel op ervaring binnen tegen. Zonde want alles lag open voor een verrassende winnaar dit jaar.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2020

Bericht door The Runner »

Toch denk ik dat Van den Bergh een giede kans maakt, het trainen met Wright heeft hem goed gedaan. Zou mooi zijn als hij de eerste Belgische majorwinnaar zou zijn!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Dartmat »

Mooi, toch een nieuwe winnaar!

Wel heel erg treurig om je ontlading na je eerste grote winst niet kwijt te kunnen en niet te kunnen juichen naar en met het publiek. Moet toch echt ontzettend vreemd zijn zo. Geen handjes, geen omhelzing, helemaal niks. Nou ja, een vuistje, poeh.
Laatst gewijzigd door 1 op Dartmat, in totaal 26 keer gewijzigd.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: World Matchplay 2020

Bericht door santa »

Mooi man, voor Dimitri, toffe gast. Zo kun je je dus ook gedragen, mooi om te zien zo.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Matchplay 2020

Bericht door ratm »

Mooie winnaar. Leuk ook dat er eindelijk een Belg wint. Hopelijk geeft het het darten daar een boost.
Vond het opvallend hoe makkelijk hij eigenlijk won, leek geen moment last van zenuwen te hebben.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Dartfantje »

Verbaasde me dat de bookies Anderson als zware favoriet hadden aangemerkt, want daar was geen enkele aanleiding voor. Dimi de terechte winnaar van dit toernooi, eigenlijk de enige die het niet ergens heeft laten liggen het gehele toernooi door.

Vond het wel een van de slechtste/saaiste finales die ik ooit heb gezien. Weinig spektakel, Anderson die er na twee legs al klaar mee was en Dimi die zich weer als een idioot gedroeg. Sinds die nep-vriendin (lees catfish) van hem (bedankt voor het aanhalen Vinnie en Marcel Maijer tijdens nabeschouwing) is die in dat gedrag blijven hangen van omhoog kijken en rare fratsen uithalen op het podium. Of hij het bewust doet om tegenstanders uit te schakelen of dat er gewoon een knop in hem om gaat om zo te gaan doen weet ik niet, maar wat wel algemeen bekend is, is dat hij op lokale toernooitjes en op de vloertoernooien van de PDC in ieder geval niet zo doet.

Kan het natuurlijk niet ontkennen dat het gewoon ontzettend knap is wat Dimi dit toernooi gedaan heeft. Zag er vaak behoorlijk zenuwachtig uit, maar heeft dit altijd goed onder controle gehouden en speelde dus ook gewoon echt goed. Zal nu ook alle tv-toernooien gaan spelen de komende tijd en als hij zo blijft doorgaan op tv-toernooien, dan blijft hij er ook nog wel ff bij hangen.

Vond het trouwens grappig dat alle experts en kenners van de media er zo op hamerden dat vloerspelers hier een voordeel gingen hebben, zonder enig argument behalve dat er geen publiek was. Blijkt maar weer dat we die niet altijd even serieus moeten nemen, want de slechtste vloerspeler van het hele deelnemersveld heeft dit gewonnen. Ook een van der Voort en Whitlock, die matig presteren op de vloer, lieten weer een keer zien het spelletje niet verleerd te zijn.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Dartmat »

Dartfantje schreefCOLON 27 Jul 2020, 12:27 Vond het trouwens grappig dat alle experts en kenners van de media er zo op hamerden dat vloerspelers hier een voordeel gingen hebben, zonder enig argument behalve dat er geen publiek was. Blijkt maar weer dat we die niet altijd even serieus moeten nemen, want de slechtste vloerspeler van het hele deelnemersveld heeft dit gewonnen. Ook een van der Voort en Whitlock, die matig presteren op de vloer, lieten weer een keer zien het spelletje niet verleerd te zijn.
En andersom idem. Want dan had White dit toernooi wel gewonnen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Matchplay 2020

Bericht door The Runner »

Denk dat de PL 2021 uitnodiging voor Van den Bergh al klaar ligt voor verzending
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Choco115 »

Ontzettend leuk dat Dimitri gewonnen heeft, PL lijkt me idd wel een zekerheidje nu. Overigens, wat een onzin dat de commentatoren zich afvroegen of Dimitri ook had gewonnen als er wel publiek bij was. Ehm, ik weet niet maar tot nu toe haalde Van den Bergh juist de beste resultaten met publiek erbij.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Matchplay 2020

Bericht door ratm »

Dartfantje schreefCOLON 27 Jul 2020, 12:27 Vond het wel een van de slechtste/saaiste finales die ik ooit heb gezien. Weinig spektakel, Anderson die er na twee legs al klaar mee was en Dimi die zich weer als een idioot gedroeg. Sinds die nep-vriendin (lees catfish) van hem (bedankt voor het aanhalen Vinnie en Marcel Maijer tijdens nabeschouwing) is die in dat gedrag blijven hangen van omhoog kijken en rare fratsen uithalen op het podium. Of hij het bewust doet om tegenstanders uit te schakelen of dat er gewoon een knop in hem om gaat om zo te gaan doen weet ik niet, maar wat wel algemeen bekend is, is dat hij op lokale toernooitjes en op de vloertoernooien van de PDC in ieder geval niet zo doet.
Volgens mij heb ik een andere finale gezien. Ik vond het lange tijd zeker spannend. Tot 7-7 gelijk op en daarna nam van vd Berg door enkele mooie finishes afstand. Met name de 170 was (ook qua timing) zeer knap. Toen vd Berg afstand nam werd het steeds minder spannend ja, net zoals veel finales met Taylor of MvG, daar was/is de winnaar vaak al heel snel bekend.
Heb me ook geen moment gestoord aan het gedrag van vd Berg. Denk dat als je er niet op let, je het geeneens ziet. Het is mij iig niet opgevallen.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: World Matchplay 2020

Bericht door ybabl »

Dartfantje schreefCOLON 27 Jul 2020, 12:27 Verbaasde me dat de bookies Anderson als zware favoriet hadden aangemerkt, want daar was geen enkele aanleiding voor. Dimi de terechte winnaar van dit toernooi, eigenlijk de enige die het niet ergens heeft laten liggen het gehele toernooi door.
Zullen wel op de ervaring zijn afgegaan.
Vond het wel een van de slechtste/saaiste finales die ik ooit heb gezien. Weinig spektakel, Anderson die er na twee legs al klaar mee was en Dimi die zich weer als een idioot gedroeg. Sinds die nep-vriendin (lees catfish) van hem (bedankt voor het aanhalen Vinnie en Marcel Maijer tijdens nabeschouwing) is die in dat gedrag blijven hangen van omhoog kijken en rare fratsen uithalen op het podium. Of hij het bewust doet om tegenstanders uit te schakelen of dat er gewoon een knop in hem om gaat om zo te gaan doen weet ik niet, maar wat wel algemeen bekend is, is dat hij op lokale toernooitjes en op de vloertoernooien van de PDC in ieder geval niet zo doet.
Het is niet spectaculair wat Van den Berg doet, een beetje vervelend om naar te kijken, maar als het voor hem werkt zou ik het niet als "idioot" willen omschrijven. Maar als ie er op het volgende toernooi na de eerste ronde uit ligt zal deze hele act ook wel weer verdwijnen. Darters-eigen.

Dat van die vriendin heb ik trouwens even gemist, wat is dat voor verhaal?
Kan het natuurlijk niet ontkennen dat het gewoon ontzettend knap is wat Dimi dit toernooi gedaan heeft. Zag er vaak behoorlijk zenuwachtig uit, maar heeft dit altijd goed onder controle gehouden en speelde dus ook gewoon echt goed. Zal nu ook alle tv-toernooien gaan spelen de komende tijd en als hij zo blijft doorgaan op tv-toernooien, dan blijft hij er ook nog wel ff bij hangen.
Ben benieuwd of ie nu een drempel over is, door kan gaan groeien en richting top 8 kan gaan. Al denk ik dat eerlijk gezegd niet.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: World Matchplay 2020

Bericht door Dartfantje »

ybabl schreefCOLON 28 Jul 2020, 10:17
Dartfantje schreefCOLON 27 Jul 2020, 12:27 Verbaasde me dat de bookies Anderson als zware favoriet hadden aangemerkt, want daar was geen enkele aanleiding voor. Dimi de terechte winnaar van dit toernooi, eigenlijk de enige die het niet ergens heeft laten liggen het gehele toernooi door.
Zullen wel op de ervaring zijn afgegaan.
Vond het wel een van de slechtste/saaiste finales die ik ooit heb gezien. Weinig spektakel, Anderson die er na twee legs al klaar mee was en Dimi die zich weer als een idioot gedroeg. Sinds die nep-vriendin (lees catfish) van hem (bedankt voor het aanhalen Vinnie en Marcel Maijer tijdens nabeschouwing) is die in dat gedrag blijven hangen van omhoog kijken en rare fratsen uithalen op het podium. Of hij het bewust doet om tegenstanders uit te schakelen of dat er gewoon een knop in hem om gaat om zo te gaan doen weet ik niet, maar wat wel algemeen bekend is, is dat hij op lokale toernooitjes en op de vloertoernooien van de PDC in ieder geval niet zo doet.
Het is niet spectaculair wat Van den Berg doet, een beetje vervelend om naar te kijken, maar als het voor hem werkt zou ik het niet als "idioot" willen omschrijven. Maar als ie er op het volgende toernooi na de eerste ronde uit ligt zal deze hele act ook wel weer verdwijnen. Darters-eigen.

Dat van die vriendin heb ik trouwens even gemist, wat is dat voor verhaal?
Kan het natuurlijk niet ontkennen dat het gewoon ontzettend knap is wat Dimi dit toernooi gedaan heeft. Zag er vaak behoorlijk zenuwachtig uit, maar heeft dit altijd goed onder controle gehouden en speelde dus ook gewoon echt goed. Zal nu ook alle tv-toernooien gaan spelen de komende tijd en als hij zo blijft doorgaan op tv-toernooien, dan blijft hij er ook nog wel ff bij hangen.
Ben benieuwd of ie nu een drempel over is, door kan gaan groeien en richting top 8 kan gaan. Al denk ik dat eerlijk gezegd niet.
https://dartinfo.nl/vriendin-van-den-be ... plantatie/

Dat van die vriendin is dit. Was een catfish waar hij keihard is ingetrapt. Kan gebeuren, maar hij heeft dit wel behoorlijk uitgemolken door heel lang heel zielig te doen omdat zijn 'vriendin' ziek was, die hij nog nooit gezien had. Hebben veel spelers zich destijds wel aan gestoord. Aan het einde van dit videotje werd het aangehaald op RTL afgelopen zondag.

Naar mijn persoonlijke mening begon hij destijds ook met het aparte gedrag op het podium en is daar in blijven hangen. Vandaar dat het mij dus behoorlijk stoort, ook omdat hij op lokale en vloertoernooien gewoon normaal doet. Ik denk ook echt wel dat het een prima kerel is, alleen heeft hij dit soort onzin niet nodig. Juichen prima (graag zelfs), maar naar de andere kant van het podium lopen na een 18-darter voor een 3-2 voorsprong, laat dat gewoon achterwege.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: World Matchplay 2020

Bericht door ybabl »

Dartfantje schreefCOLON 28 Jul 2020, 16:15
ybabl schreefCOLON 28 Jul 2020, 10:17
Dartfantje schreefCOLON 27 Jul 2020, 12:27 Verbaasde me dat de bookies Anderson als zware favoriet hadden aangemerkt, want daar was geen enkele aanleiding voor. Dimi de terechte winnaar van dit toernooi, eigenlijk de enige die het niet ergens heeft laten liggen het gehele toernooi door.
Zullen wel op de ervaring zijn afgegaan.
Vond het wel een van de slechtste/saaiste finales die ik ooit heb gezien. Weinig spektakel, Anderson die er na twee legs al klaar mee was en Dimi die zich weer als een idioot gedroeg. Sinds die nep-vriendin (lees catfish) van hem (bedankt voor het aanhalen Vinnie en Marcel Maijer tijdens nabeschouwing) is die in dat gedrag blijven hangen van omhoog kijken en rare fratsen uithalen op het podium. Of hij het bewust doet om tegenstanders uit te schakelen of dat er gewoon een knop in hem om gaat om zo te gaan doen weet ik niet, maar wat wel algemeen bekend is, is dat hij op lokale toernooitjes en op de vloertoernooien van de PDC in ieder geval niet zo doet.
Het is niet spectaculair wat Van den Bergh doet, een beetje vervelend om naar te kijken, maar als het voor hem werkt zou ik het niet als "idioot" willen omschrijven. Maar als ie er op het volgende toernooi na de eerste ronde uit ligt zal deze hele act ook wel weer verdwijnen. Darters-eigen.

Dat van die vriendin heb ik trouwens even gemist, wat is dat voor verhaal?
Kan het natuurlijk niet ontkennen dat het gewoon ontzettend knap is wat Dimi dit toernooi gedaan heeft. Zag er vaak behoorlijk zenuwachtig uit, maar heeft dit altijd goed onder controle gehouden en speelde dus ook gewoon echt goed. Zal nu ook alle tv-toernooien gaan spelen de komende tijd en als hij zo blijft doorgaan op tv-toernooien, dan blijft hij er ook nog wel ff bij hangen.
Ben benieuwd of ie nu een drempel over is, door kan gaan groeien en richting top 8 kan gaan. Al denk ik dat eerlijk gezegd niet.
https://dartinfo.nl/vriendin-van-den-be ... plantatie/

Dat van die vriendin is dit. Was een catfish waar hij keihard is ingetrapt. Kan gebeuren, maar hij heeft dit wel behoorlijk uitgemolken door heel lang heel zielig te doen omdat zijn 'vriendin' ziek was, die hij nog nooit gezien had. Hebben veel spelers zich destijds wel aan gestoord. Aan het einde van dit videotje werd het aangehaald op RTL afgelopen zondag.

Naar mijn persoonlijke mening begon hij destijds ook met het aparte gedrag op het podium en is daar in blijven hangen. Vandaar dat het mij dus behoorlijk stoort, ook omdat hij op lokale en vloertoernooien gewoon normaal doet. Ik denk ook echt wel dat het een prima kerel is, alleen heeft hij dit soort onzin niet nodig. Juichen prima (graag zelfs), maar naar de andere kant van het podium lopen na een 18-darter voor een 3-2 voorsprong, laat dat gewoon achterwege.
Ah, bedankt. Apart verhaal.
BUTTON_POST_REPLY