Premier League 2020

ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Heel vervelend voor de mensen die een kaartje hebben maar wel terecht vind ik
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 12 Mrt 2020, 16:47 Heel vervelend voor de mensen die een kaartje hebben maar wel terecht vind ik
Uiteraard is dit een hele logische en verstandige beslissing, ik vind dit een goede keuze van de regering.
Feit blijft dat het ontzettend jammer is. Voor de mensen die een kaartje kochten, voor de mensen die er thuis naar willen kijken, maar ook voor De Zwaan en Wattimena die er als Challenger mochten spelen. Ben benieuwd hoe de PDC dat gaat oplossen.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartmat »

Hoe Durrant met aardige regelmaat topspelers verslaat sinds eigenlijk direct na zijn overstap al blijft me toch keer op keer verrassen. Natuurlijk wist ik dat het zeker geen pannenkoek is en dat ie wel redelijk op de ranglijst zou komen, maar dat zijn overstap op die leeftijd zo vloeiend zou gaan had ik echt niet verwacht. Respect daarvoor.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Premier league in Rotterdam verplaatst naar 5 en 6 september, wat betekent dat hier speelronde 16 én de halve finales en finale gespeeld gaan worden! De O2 London is dus speelronde 15, en daarna wordt het maanden wachten tot de PL weer verder gaat. Belfast is nu speelronde 8 en Sheffield 9 (Judgement night) Ik neem dus aan dat Jeffrey de Zwaan in Belfast gaat spelen en Wattimena in Sheffield. Voor Gurney lijkt me dit goed nieuws, het lijkt erop dat hij in week 9 zal afvallen, maar hierdoor kan hij wel nog in eigen land (Belfast) spelen, waar dit anders week 10 was geweest.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartmat »

Optimistisch gedacht. Ik durf er wel een kratje bier op te zetten dat er voorlopig helemaal geen PL wordt gegooid. Ook in de U.K. zullen binnen de kortste keren alle publieksevenementen worden afgelast, daar is geen ontkomen aan.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartfantje »

Premier League lijkt nu wel echt in de problemen, want vanochtend is er ook voor Groot-Brittannië aangekondigd dat er geen grote evenementen meer gehouden mogen worden. Nog onduidelijk vanaf wanneer en voor hoelang, maar Newcastle kan in ieder geval doorgestreept worden denk ik. Dat Ahoy dan eigenlijk tussendoor gepland was komt nu wel goed uit, want 2 april is dan pas de volgende speelronde, wat in theorie nog buiten schot blijft als Groot-Brittannië de richtlijnen aanhoudt tot en met 31 maart. Het is natuurlijk alleen de vraag of het alleen bij maart zal blijven, wat waarschijnlijk niet zo zal zijn.

Jaco van Bodegem gaf afgelopen aan dat die avond voorlopig de laatste speelronde zou zijn. Het statement van gisteren van de PDC sprak dit dan wel tegen, maar het lijkt nu toch te kloppen. Twee speelrondes naar september verplaatsen was nog mogelijk, maar zometeen nog negen speelrondes verplaatsen naar een andere datum in het jaar gaat niet lukken lijkt me. Benieuwd hoe dit opgelost gaat worden
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartmat »

Simpel: helemaal geen Premier League winnaar meer dit seizoen. Helemaal aflasten zonder winnaar. Niet leuk, maar daar gaat het wel naar toe. Zulke grote evenementen zijn gewoon moeilijk inhalen.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartfantje »

Tussen de toespraak van Rutte door, Boris Johnson heeft grote sportevenementen verboden. Weet niet voor hoe lang de maatregelen aldaar gelden, maar voorlopig dus ook geen darts meer op de tv
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2020

Bericht door The Runner »

Nu gaat Newcaste naar oktober... Las gewoon die PL af, het wordt nu een onoverzichtelijk zooitje. Bewaar de data voor de echt belangrijke wedstrijden en niet voor demonstratie toernooien.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

En dan maar weer roepen dat daar nu de finale gaat komen. Als het zo doorgaat hebben we op 31 december, tijdens het WK de finale van de premier League, en dan toch gewoon in Londen :lol:
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League 2020

Bericht door Buel »

Inmiddels is bekend dat hele april-maand geen PL wordt gespeeld.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartmat »

In mei ook niet, dat kan ik je wel alvast vertellen. Althans, sowieso niet met publiek.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

En ook in mei is de premier League afgelast. Het begint nu pas weer op 30 juli in Birmingham, en gaat door tot 13 oktober in Sheffield.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Speelschema premier league:

Dinsdag 25 augustus
Michael Smith v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Rob Cross
Nathan Aspinall v Gerwyn Price
Chris Dobey v Daryl Gurney
Peter Wright v Glen Durrant

Woensdag 26 augustus
Gary Anderson v Gerwyn Price
Nathan Aspinall v Daryl Gurney
Michael Smith v Rob Cross
Michael van Gerwen v Glen Durrant
Peter Wright v Jeffrey de Zwaan

Judgement Night, Donderdag 27 augustus
Glen Durrant v Rob Cross
Nathan Aspinall v Michael Smith
Peter Wright v Daryl Gurney
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Jermaine Wattimena v Gerwyn Price

Tiende speelronde – vrijdag 28 augustus, Milton Keynes
Elfde speelronde – zaterdag 29 augustus, Milton Keynes
Twaalfde speelronde – zondag 30 augustus, Milton Keynes
Dertiende speelronde – donderdag 3 september, Milton Keynes
Veertiende speelronde – vrijdag 4 september, Milton Keynes
Vijftiende speelronde – zaterdag 5 september, Milton Keynes
Zestiende speelronde – zondag 6 september, Milton Keynes
Play-Offs – donderdag 22 oktober, The O2, Londen

Ik heb er zin in!!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

ook al ben ik er helemaal uit, het is lang geleden dat ik zo uitkeek naar een PL avond! Goed dat het weer begint
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League 2020

Bericht door Buel »

Heerlijk, vanaf vanavond paar dagen Premier League. Helaas even geen voorspellingen, in 2021 kom ik daarmee terug. De huidige situatie geeft me geen andere keus.

Dit bovenstaande even terzijde. Wat een mooie wedstrijden vanavond en de komende dagen. Lastige vraag naar welke ik het meest uitkijk. Als ik er 1 moet noemen, de laatste. Wright tegen Durrant
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

Price die boos wordt omdat er boegeroep en gefluit in het nep publiek zit, draagt nu oordoppen :lol:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2020

Bericht door The Runner »

Het helpt wel! Anderson wordt 7-1 afgedroogd
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Premier League 2020

Bericht door Choco115 »

En nog een verrassende uitslag: Gurney verslaat Aspinall. Wordt dus toch nog een spannende ontknoping, laatste plek gaat nu tussen Gurney en Cross.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartmat »

Jahaaa het is zo ver: we hebben een angstgegner gevonden! Meer Durrant vs. van Gerwen dus graag.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Premier League 2020

Bericht door The Runner »

Saai of niet, Durrant speelt gewoon goed! Zelf heb ik geen moeite met hem, vind Dolan pas vervelend om naar te kijken
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Premier League 2020

Bericht door Buel »

Vanavonvad decisionday. Hopelijk wint Cross, anders is het over en uit. Zelfs bij gelijkspel van hem en uiterst verlies van Gurney zal hem dat niet redden. M'n 2 belangrijkste titelfavoriet en doen goed hun best mementeel.

Apart om nu dagen op rij pl te kijken. En als ik Jacques Nieuwjaar goed heb beluisterd zou dat volgende week ook wel eens kunnen zijn. Immers, in zijn optiek waren er maar 2 data voor de finale dag. 1 in oktober, en de ander 6 september (volgende week dinsdag is het 1 september).

Voor degenen die de voorspellingen missen/ of willen meedoen. Vanaf WK kom ik volledig daarmee, hernieuwd terug. Corona heeft behoorlijk roet in eten gegooid! (Off-topic, op korte termijn kom ik met een uitgewerkt plan)
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Premier League 2020

Bericht door DeDeen »

Buel schreefCOLON 27 Aug 2020, 12:55 Vanavonvad decisionday. Hopelijk wint Cross, anders is het over en uit. Zelfs bij gelijkspel van hem en uiterst verlies van Gurney zal hem dat niet redden. M'n 2 belangrijkste titelfavoriet en doen goed hun best mementeel.

Apart om nu dagen op rij pl te kijken. En als ik Jacques Nieuwjaar goed heb beluisterd zou dat volgende week ook wel eens kunnen zijn. Immers, in zijn optiek waren er maar 2 data voor de finale dag. 1 in oktober, en de ander 6 september (volgende week dinsdag is het 1 september).

Voor degenen die de voorspellingen missen/ of willen meedoen. Vanaf WK kom ik volledig daarmee, hernieuwd terug. Corona heeft behoorlijk roet in eten gegooid! (Off-topic, op korte termijn kom ik met een uitgewerkt plan)
Nou.
We kunnen niet wachten.
:roll:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Premier League 2020

Bericht door ratm »

Van Gerwen was niet op zijn aller-allerbest maar Durrant heeft zelf vooral erg goed gespeeld. Hij is inderdaad wat saai maar ik kan er prima naar kijken tijdens dit soort potten. Goed om er iemand bij te hebben die MvG regelmatig verslaat. Dat kan MvG van te voren wel zeggen dat hij van iedereen even graag wil winnen maar reken maar dat hij meer geprikkeld was gisteren!
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Premier League 2020

Bericht door Dartfantje »

Weet niet of dit het geschikte topic is, maar had in de loop van afgelopen avond toch wel een interessante discussie: Wie is op dit moment de beste speler van de PDC? De naam Glen Durrant viel snel, waarbij je dan eerst gelijk nee antwoord, maar na goed nadenken eigenlijk ook geen andere naam kon bedenken.

Alle gearriveerde spelers zijn eigenlijk te wisselvallig of gewoon niet in vorm. Alleen Peter Wright is eigenlijk de enige speler die gewoon standaard een goed niveau haalt. De huidige stand van de PL is naar mijn idee een goede weerspiegeling van de "beste spelers" op dit moment:

Glen Durrant
Heeft in de PDC altijd al een goede B-game gehad, maar sinds hij met die kite flights gooit deze week, is het nog een stap beter geworden en misschien wel onklopbaar. Zit weer 140's te beuken zoals ik hem ken uit zijn BDO-tijd en dan gaan hier weinig spelers van winnen

Peter Wright
Doet eigenlijk niet veel onder voor Durrant, alleen zijn top ligt denk ik iets onder de top van Durrant.

Nathan Aspinall
Gooit ook gewoon altijd wel goed, alleen maakt hij het zichzelf vaak moeilijker dan nodig is.

Michael van Gerwen
Veels te wisselvallig in wedstrijden. Gooit de ene leg zonder enige moeite alleen maar triples, maar heeft ook altijd momenten dat hij alles onder de triple trekt. Geen idee of het aan zijn Winmau pijlen ligt, maar sinds zijn overstap daarheen is het eigenlijk niet zo best. Kijk ook niet raar op als hij de play-offs niet eens gaat halen.

Gary Anderson
Gooit de ene dag grandioos, maar heeft ook veel dagen dat alleen een 20 raken al moeilijk is. Ondanks de finale op de Matchplay vond ik hem eigenlijk matig spelen daar, maar heeft nu met de PL al een aantal goede partijen laten zien.

Gerwyn Price
Zou misschien iets hoger kunnen in de rangorde als het gaat om "beste speler", maar ook hij is duidelijk niet op zijn sterkst. Heel slecht op de Matchplay, maar heeft nu twee keer op rij gewoon goed gespeeld. Zo doorgaan en hij zou de play-offs moeten kunnen halen.

Michael Smith
Eigenlijk ook een beetje wat Aspinall heeft, gooit vaak prima, maar zodra het spannend wordt is Smith vaak niet de speler die met de overwinning er vandoor gaat.

Daryl Gurney
Was door velen terecht al genoteerd als afvaller voor aanvang van deze PL-marathon, maar heeft de eerste twee dagen gewoon gedaan wat hij moest doen. Nog steeds niet denderend en is echt een klasse minder dan de overige spelers die voor de play-offs strijden

Rob Cross
Hij en Gurney schelen niet veel qua niveau op dit moment. Speelde vandaag dan eindelijk weer een keer goed, maar trof met Durrant net de verkeerde. Moet wel echt wat gaan doen aan zijn worp, want heeft alleen maar vaker partijen waarin hij alles onder de triple trekt. Nieuwe pijlen waar hij nu mee gooit doen in ieder geval geen wonderen.
BUTTON_POST_REPLY