Verandering bdo

BUTTON_POST_REPLY
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

De WDF heeft liever dat er 10 extra landen meedoen aan de WDF World Cup dan dat er 10.000€ extra prijzengeld is. En gelijk hebben ze.

Vind dat trouwens een heel leuk tornooi. Met de teamgame heb je een format dat je bijna nergens anders ziet en je ziet spelers die je anders nooit ziet.

O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Verandering bdo

Bericht door DeDeen »

K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Tja veel veranderd er nog niet e, het zijn ook vooral beloftes denk ik. Mijn Engels is niet super maar er komen dus nog geen majors vanuit de WDF dit seizoen?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartmat »

K1990 schreefCOLON 13 Jan 2020, 15:07 Tja veel veranderd er nog niet e, het zijn ook vooral beloftes denk ik. Mijn Engels is niet super maar er komen dus nog geen majors vanuit de WDF dit seizoen?
Jawel Redelijk duidelijk in de 2e alinea al:

"with the addition of brand new WDF major tournaments within the next 12 months."
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Ik ben benieuwd, had gehoopt dat er al concrete tornooien gingen zijn. Hopelijk ook nieuw bestuur bij de BDO dat ze weer kunnen samenwerken ook. Er is in ieder geval hoop voor de spelers.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Verandering bdo

Bericht door ratm »

De spelers zijn iig klaar met Jacklin. Hamilton riep hem al op om op te stappen en Adams geeft aan wel de nieuwe voorzitter te willen worden. Is opzich wel iemand die de mensen in de dartswereld kent en een echt BDO gezicht is natuurlijk. Maar of hij ook kan besturen, werkelijk geen idee. Hij heeft al enkele functies gehad nadat ze Croft een pootje lichtte maar daar stapte hij vrij snel weer van af. Is toch iets anders dan darten natuurlijk. Maar met een goed team er om heen die dan het eigenlijke werk doen kan het best een goede zijn denk ik
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 14 Jan 2020, 20:52 De spelers zijn iig klaar met Jacklin. Hamilton riep hem al op om op te stappen en Adams geeft aan wel de nieuwe voorzitter te willen worden. Is opzich wel iemand die de mensen in de dartswereld kent en een echt BDO gezicht is natuurlijk. Maar of hij ook kan besturen, werkelijk geen idee. Hij heeft al enkele functies gehad nadat ze Croft een pootje lichtte maar daar stapte hij vrij snel weer van af. Is toch iets anders dan darten natuurlijk. Maar met een goed team er om heen die dan het eigenlijke werk doen kan het best een goede zijn denk ik
Hij heeft wel al een paar concrete voorstellen. Hij wil het wk terug brengen naar de lakeside en verplaatsen naar de paasvakantie. Hij wou ook rond de tafel zitten met Hearn. Het kan natuurlijk al te laat zijn als er een deal is tussen WDF en PDC. Hopelijk kan hij de BDO en WDF verzoenen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Verandering bdo

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 14 Jan 2020, 21:32
ratm schreefCOLON 14 Jan 2020, 20:52 De spelers zijn iig klaar met Jacklin. Hamilton riep hem al op om op te stappen en Adams geeft aan wel de nieuwe voorzitter te willen worden. Is opzich wel iemand die de mensen in de dartswereld kent en een echt BDO gezicht is natuurlijk. Maar of hij ook kan besturen, werkelijk geen idee. Hij heeft al enkele functies gehad nadat ze Croft een pootje lichtte maar daar stapte hij vrij snel weer van af. Is toch iets anders dan darten natuurlijk. Maar met een goed team er om heen die dan het eigenlijke werk doen kan het best een goede zijn denk ik
Hij heeft wel al een paar concrete voorstellen. Hij wil het wk terug brengen naar de lakeside en verplaatsen naar de paasvakantie. Hij wou ook rond de tafel zitten met Hearn. Het kan natuurlijk al te laat zijn als er een deal is tussen WDF en PDC. Hopelijk kan hij de BDO en WDF verzoenen.
Ja dat las ik ook. Maar zei iemand hier niet dat er voor meerdere jaren een contract met de O2 is? Een andere datum is overigens geen gek idee.
Maar wat ik van hem begreep is dat hij vooral de strijd met Hearn wil opgeven en hem wil vertellen dat ze hebben gewonnen en de BDO verder zijn eigen gang gaat. Dus niet iets van samenwerking oid.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 14 Jan 2020, 21:41
K1990 schreefCOLON 14 Jan 2020, 21:32
ratm schreefCOLON 14 Jan 2020, 20:52 De spelers zijn iig klaar met Jacklin. Hamilton riep hem al op om op te stappen en Adams geeft aan wel de nieuwe voorzitter te willen worden. Is opzich wel iemand die de mensen in de dartswereld kent en een echt BDO gezicht is natuurlijk. Maar of hij ook kan besturen, werkelijk geen idee. Hij heeft al enkele functies gehad nadat ze Croft een pootje lichtte maar daar stapte hij vrij snel weer van af. Is toch iets anders dan darten natuurlijk. Maar met een goed team er om heen die dan het eigenlijke werk doen kan het best een goede zijn denk ik
Hij heeft wel al een paar concrete voorstellen. Hij wil het wk terug brengen naar de lakeside en verplaatsen naar de paasvakantie. Hij wou ook rond de tafel zitten met Hearn. Het kan natuurlijk al te laat zijn als er een deal is tussen WDF en PDC. Hopelijk kan hij de BDO en WDF verzoenen.
Ja dat las ik ook. Maar zei iemand hier niet dat er voor meerdere jaren een contract met de O2 is? Een andere datum is overigens geen gek idee.
Maar wat ik van hem begreep is dat hij vooral de strijd met Hearn wil opgeven en hem wil vertellen dat ze hebben gewonnen en de BDO verder zijn eigen gang gaat. Dus niet iets van samenwerking oid.
Voor mij hoeft dat eigenlijk ook gewoon niet. Als ze elkaar niet tegenwerken vind ik het goed. Iedereen mag BDO spelen en iedereen PDC dat zou top zijn. Neem nu bv een Webster of Norris, het had voor die jongens ook goed geweest hadden ze mss hier en daar een open tornooi of wk kwalificatie kunnen spelen.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartfantje »

Op tsod wordt zojuist deze brief geplaatst. Mij niet duidelijk van wanneer deze precies is (ik denk gisteren), want hierin wordt nog gezegd dat het prijzengeld binnen 24 uur bekend wordt, wat vannacht is al gebeurd.
- Eind januari / begin februari, tijdens een vergadering, wordt er meer info (datum, locatie (dan toch geen langdurige contracten met locaties?) en tv-registratie) bekend over de komende World Trophy, Masters en WK
- Er zijn meerdere mogelijke sponsoren voor de tv-toernooien (dat heb ik vaker gehoord...). Hierdoor gaat er ook gekeken naar mogelijkheden voor nog nieuwe tv-toernooien.
- De BDO staat er naar eigen zeggen beter voor dan een jaar geleden. Weet niet hoe ze dat in godsnaam kunnen zeggen als je net het prijzengeld meer dan gehalveerd hebt, maar het wordt verweten aan een 'druk jaar' vanwege het regelen van locaties voor toernooien. Deze focus kan nu dus verlegd worden naar andere belangrijke punten.

Er wordt dus weer van alles beloofd, zal het nu wel waargemaakt kunnen worden???

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Afwachten ... en laat ons hopen. Ik hoop dat er voorzittersverkiezingen zijn.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Verandering bdo

Bericht door ratm »

Dartfantje schreefCOLON 15 Jan 2020, 11:08 Op tsod wordt zojuist deze brief geplaatst. Mij niet duidelijk van wanneer deze precies is (ik denk gisteren), want hierin wordt nog gezegd dat het prijzengeld binnen 24 uur bekend wordt, wat vannacht is al gebeurd.
- Eind januari / begin februari, tijdens een vergadering, wordt er meer info (datum, locatie (dan toch geen langdurige contracten met locaties?) en tv-registratie) bekend over de komende World Trophy, Masters en WK
- Er zijn meerdere mogelijke sponsoren voor de tv-toernooien (dat heb ik vaker gehoord...). Hierdoor gaat er ook gekeken naar mogelijkheden voor nog nieuwe tv-toernooien.
- De BDO staat er naar eigen zeggen beter voor dan een jaar geleden. Weet niet hoe ze dat in godsnaam kunnen zeggen als je net het prijzengeld meer dan gehalveerd hebt, maar het wordt verweten aan een 'druk jaar' vanwege het regelen van locaties voor toernooien. Deze focus kan nu dus verlegd worden naar andere belangrijke punten.

Er wordt dus weer van alles beloofd, zal het nu wel waargemaakt kunnen worden???
Als ik goed lees staat er dat ze er beter voor staan dan een maand geleden. Dat zou kunnen, een maand geleden hadden ze nog een prijzengeld van 100.000 voor de wk in de begroting staan :lol:

Maar verder is het toch gewoon een traditie van de BDO om rond deze tijd van het jaar naar buiten te brengen dat men er beter dan ooit voor staat en dat er veel nieuwe tv toernooien komen het aankomende jaar? Altijd opgeleukt met teksten als "newera" of "een exciting time for BDO darts". Rond deze tijd krijgen we altijd te horen dat er héééle mooie dingen staan te gebeuren en dat we er binnenkort meer over gaan horen. En daarna blijft het 11 maanden stil en gebeurt er niets. Die traditie was er al voor Jacklin. Zo hopen ze spelers te behouden en sommige blijven er maar intrappen
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartfantje »

ratm schreefCOLON 15 Jan 2020, 16:57
Dartfantje schreefCOLON 15 Jan 2020, 11:08 Op tsod wordt zojuist deze brief geplaatst. Mij niet duidelijk van wanneer deze precies is (ik denk gisteren), want hierin wordt nog gezegd dat het prijzengeld binnen 24 uur bekend wordt, wat vannacht is al gebeurd.
- Eind januari / begin februari, tijdens een vergadering, wordt er meer info (datum, locatie (dan toch geen langdurige contracten met locaties?) en tv-registratie) bekend over de komende World Trophy, Masters en WK
- Er zijn meerdere mogelijke sponsoren voor de tv-toernooien (dat heb ik vaker gehoord...). Hierdoor gaat er ook gekeken naar mogelijkheden voor nog nieuwe tv-toernooien.
- De BDO staat er naar eigen zeggen beter voor dan een jaar geleden. Weet niet hoe ze dat in godsnaam kunnen zeggen als je net het prijzengeld meer dan gehalveerd hebt, maar het wordt verweten aan een 'druk jaar' vanwege het regelen van locaties voor toernooien. Deze focus kan nu dus verlegd worden naar andere belangrijke punten.

Er wordt dus weer van alles beloofd, zal het nu wel waargemaakt kunnen worden???
Als ik goed lees staat er dat ze er beter voor staan dan een maand geleden. Dat zou kunnen, een maand geleden hadden ze nog een prijzengeld van 100.000 voor de wk in de begroting staan :lol:

Maar verder is het toch gewoon een traditie van de BDO om rond deze tijd van het jaar naar buiten te brengen dat men er beter dan ooit voor staat en dat er veel nieuwe tv toernooien komen het aankomende jaar? Altijd opgeleukt met teksten als "newera" of "een exciting time for BDO darts". Rond deze tijd krijgen we altijd te horen dat er héééle mooie dingen staan te gebeuren en dat we er binnenkort meer over gaan horen. En daarna blijft het 11 maanden stil en gebeurt er niets. Die traditie was er al voor Jacklin. Zo hopen ze spelers te behouden en sommige blijven er maar intrappen
Inderdaad. Gelukkig geloven veel BDO-spelers tegenwoordig niet meer in die grappen en wordt er een poging gewaagt op Q-school
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Verandering bdo

Bericht door DeDeen »

En daar is de aankondiging van een WDF Winmau World Masters en een WDF WK.

https://www.dartswdf.com/2020/01/17/wdf ... -for-2020/
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

Dutch Open krijgt ook de status van een major
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartmat »

Heel goed nieuws dit!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Verandering bdo

Bericht door ratm »

Op zich lijken het goede voorstellen. Maar als dart-kijker ben ik benieuwd of er iets van te zien is op tv/stream
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartmat »

Rommel onderling binnen het bestuur dus. Er stapt iemand op, maar dat is niet degene die eigenlijk zijn verantwoordelijkheid zou moeten nemen en weg zou moeten...
Naar aanleiding van het gedoe omtrent het prijzengeld voor de spelers van het BDO WK heeft bestuurslid Martyn Moore besloten om zijn functie neer te leggen.

De BDO Marketing Director heeft middels een brief zijn ontslag ingediend en licht tevens voor een klein deel toe wat er binnen het bestuur is misgegaan.

Dartfreakz.nl heeft inmiddels contact gehad met Martyn Moore zelf die bevestigd dat de brief daadwerkelijk van hem afkomstig is.

Hierin valt het volgende te lezen:

“Beste iedereen,

Ik, Martyn Moore, neem bij deze ontslag als bestuurslid van de BDO. Reden is het gebrek aan communicatie binnen het bestuur en de onzekerheid richting de spelers omtrent het prijzengeld tot na afloop van het BDO WK. Op 6 januari hebben we als bestuur een minimum prijzenpot afgesproken en dit bericht zou worden verspreid naar alle deelnemers, maar dat is niet gebeurd.

Voor mijn gevoel heeft dit al het harde werk, dat we hebben verricht voor het BDO WK op de nieuwe locatie, teniet gedaan. Ik voel me dan ook misleidt door deze hele situatie en ik begrijp de spelers maar al te goed.

Ik wens de BDO en alle nog zittende bestuursleden al het beste toe voor de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Martyn Moore”
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... ntslag-in/
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Iedereen binnen het BDO bestuur heeft boter op zijn hoofd alles alleen op Jacklin afschuiven lijkt me ook niet correct. Ik ben voorzichtig optimistisch over het nieuws omdat er dus zeker nog een tour is voor de spelers. Voor de rest vind ik ze even vaag als de BDO. Er is nog geen locatie, nog geen prijzengeld, nog geen sponser en tv partner. Dus hopelijk komt dit allemaal in orde al zal er ook wel nog een juridisch steekspel volgen als de BDO zou blijven bestaan.

Waar ik wel mijn vragen bij stel is dat bv wanneer iemand de Dutch open wint, die sowieso al geplaatst is voor beide majors dus eigenlijk hoeft die persoon dan al een heel jaar niet meer te spelen. Ook dat bv de winnaar van de Litouwen open zich kwalificeert voor de Masters en mss de nummer 20 van de wereld niet vind ik maar raar. Of dit het niveau ten goede zal komen en nog echt veel spelers Europa gaan rondreizen, dat vraag ik me toch af.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

K1990 schreefCOLON 18 Jan 2020, 10:13 Iedereen binnen het BDO bestuur heeft boter op zijn hoofd alles alleen op Jacklin afschuiven lijkt me ook niet correct. Ik ben voorzichtig optimistisch over het nieuws omdat er dus zeker nog een tour is voor de spelers. Voor de rest vind ik ze even vaag als de BDO. Er is nog geen locatie, nog geen prijzengeld, nog geen sponser en tv partner. Dus hopelijk komt dit allemaal in orde al zal er ook wel nog een juridisch steekspel volgen als de BDO zou blijven bestaan.

Waar ik wel mijn vragen bij stel is dat bv wanneer iemand de Dutch open wint, die sowieso al geplaatst is voor beide majors dus eigenlijk hoeft die persoon dan al een heel jaar niet meer te spelen. Ook dat bv de winnaar van de Litouwen open zich kwalificeert voor de Masters en mss de nummer 20 van de wereld niet vind ik maar raar. Of dit het niveau ten goede zal komen en nog echt veel spelers Europa gaan rondreizen, dat vraag ik me toch af.
Maar is de nummer 20 die de tour afgaat wel beter dan iemand uit de regio die het tornooi wint?
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Jowinho schreefCOLON 18 Jan 2020, 12:15
K1990 schreefCOLON 18 Jan 2020, 10:13 Iedereen binnen het BDO bestuur heeft boter op zijn hoofd alles alleen op Jacklin afschuiven lijkt me ook niet correct. Ik ben voorzichtig optimistisch over het nieuws omdat er dus zeker nog een tour is voor de spelers. Voor de rest vind ik ze even vaag als de BDO. Er is nog geen locatie, nog geen prijzengeld, nog geen sponser en tv partner. Dus hopelijk komt dit allemaal in orde al zal er ook wel nog een juridisch steekspel volgen als de BDO zou blijven bestaan.

Waar ik wel mijn vragen bij stel is dat bv wanneer iemand de Dutch open wint, die sowieso al geplaatst is voor beide majors dus eigenlijk hoeft die persoon dan al een heel jaar niet meer te spelen. Ook dat bv de winnaar van de Litouwen open zich kwalificeert voor de Masters en mss de nummer 20 van de wereld niet vind ik maar raar. Of dit het niveau ten goede zal komen en nog echt veel spelers Europa gaan rondreizen, dat vraag ik me toch af.
Maar is de nummer 20 die de tour afgaat wel beter dan iemand uit de regio die het tornooi wint?
Over het algemeen wel denk ik zeker als we naar de lager gerankte regionale tornooien kijken. Heb nog maar weinig prutsers op de 20ste plaats gezien en zelden wereldtoppers uit de regionale tabellen. Ik denk ook dat bv een Wayne Warren aantoont dat je met de tour af te gaan beter wordt, ik vraag mij af of er nu nog veel zal gereisd worden.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

K1990 schreefCOLON 18 Jan 2020, 14:04
Jowinho schreefCOLON 18 Jan 2020, 12:15
K1990 schreefCOLON 18 Jan 2020, 10:13 Iedereen binnen het BDO bestuur heeft boter op zijn hoofd alles alleen op Jacklin afschuiven lijkt me ook niet correct. Ik ben voorzichtig optimistisch over het nieuws omdat er dus zeker nog een tour is voor de spelers. Voor de rest vind ik ze even vaag als de BDO. Er is nog geen locatie, nog geen prijzengeld, nog geen sponser en tv partner. Dus hopelijk komt dit allemaal in orde al zal er ook wel nog een juridisch steekspel volgen als de BDO zou blijven bestaan.

Waar ik wel mijn vragen bij stel is dat bv wanneer iemand de Dutch open wint, die sowieso al geplaatst is voor beide majors dus eigenlijk hoeft die persoon dan al een heel jaar niet meer te spelen. Ook dat bv de winnaar van de Litouwen open zich kwalificeert voor de Masters en mss de nummer 20 van de wereld niet vind ik maar raar. Of dit het niveau ten goede zal komen en nog echt veel spelers Europa gaan rondreizen, dat vraag ik me toch af.
Maar is de nummer 20 die de tour afgaat wel beter dan iemand uit de regio die het tornooi wint?
Over het algemeen wel denk ik zeker als we naar de lager gerankte regionale tornooien kijken. Heb nog maar weinig prutsers op de 20ste plaats gezien en zelden wereldtoppers uit de regionale tabellen. Ik denk ook dat bv een Wayne Warren aantoont dat je met de tour af te gaan beter wordt, ik vraag mij af of er nu nog veel zal gereisd worden.
Zou het niet kunnen dat die spelers tussen plaats 20 en 30 dat net wel gaan doen. Die gaan denken dat ze daar meer kans hebben om het tornooi te winnen.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

De Jacklins kennen ook geen schaamte. Zitten op hun BDO Facebookpagina de Torremolinos Open te promoten.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Jowinho schreefCOLON 19 Jan 2020, 09:53 De Jacklins kennen ook geen schaamte. Zitten op hun BDO Facebookpagina de Torremolinos Open te promoten.
Idd dat is toch geen gewone zot. Die man kent idd nul schaamte, die zal nooit aftreden je zou zelf denken dat hij maar 1 doel heeft de BDO kapot maken ( en uiteraard de eigen zakken vullen).
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Verandering bdo

Bericht door Choco115 »

Die Jacklin’s zijn inderdaad een stelletje geldwolven zeg! Het wordt nou wel hoog tijd dat die vent opstapt.
BUTTON_POST_REPLY