BDO WK 2020

BUTTON_POST_REPLY
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Groot nieuws: het BDO WK verplaatst van Lakeside naar de O2 in Londen. Ik vind het goed dat er überhaupt nog een WK komt, maar de Lakeside gaf wel nostalgische gevoelens. Wat vinden jullie hierover?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Ik keek het puur en alleen om de nostalgie. De locatie, het gevoel van vroeger. Ik ben bang dat het nu een smakeloos toernooitje gaat worden van bedenkelijk niveau. Zeker omdat er ook niet veel aansprekende/bekende namen meer over zijn.

De O2 is wel een opmerkelijk optimistische locatie. Ik neem aan dat het in een bijzaal zal zijn en niet in de grote zaal?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Een pure schande, die des Jacklin wil op 1 of andere manier de PDC achterna. Er is maar 1 home of darts en dat is de lakeside. Heb altijd zoveel sympathie gehad voor de BDO omwille van deze locatie en dat ze 'geld' niet op de eerste plaats zette. Uiteraard als dartfan blijf ik de BDO volgen maar dit is een grote ontgoocheling.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Dartmat schreefCOLON 02 Aug 2019, 19:12 Ik keek het puur en alleen om de nostalgie. De locatie, het gevoel van vroeger. Ik ben bang dat het nu een smakeloos toernooitje gaat worden van bedenkelijk niveau. Zeker omdat er ook niet veel aansprekende/bekende namen meer over zijn.

De O2 is wel een opmerkelijk optimistische locatie. Ik neem aan dat het in een bijzaal zal zijn en niet in de grote zaal?
Het is inderdaad een bijzaal: de Indigo
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartsjournalist »

Dartmat schreefCOLON 02 Aug 2019, 19:12 Ik keek het puur en alleen om de nostalgie. De locatie, het gevoel van vroeger. Ik ben bang dat het nu een smakeloos toernooitje gaat worden van bedenkelijk niveau. Zeker omdat er ook niet veel aansprekende/bekende namen meer over zijn.

De O2 is wel een opmerkelijk optimistische locatie. Ik neem aan dat het in een bijzaal zal zijn en niet in de grote zaal?

Afbeelding
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: BDO WK 2020

Bericht door The Runner »

Met alle respect, maar Lakeside was wel een stoffige bende om te zien. Er moet wat veranderen en dit is een goede stap. In Londen, kans dat er meer publiek komt kijken. En voor de mensen die Lakeside gaan missen, gelukkig hebben we de beelden nog.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

The Runner schreefCOLON 03 Aug 2019, 08:41 Met alle respect, maar Lakeside was wel een stoffige bende om te zien. Er moet wat veranderen en dit is een goede stap. In Londen, kans dat er meer publiek komt kijken. En voor de mensen die Lakeside gaan missen, gelukkig hebben we de beelden nog.
Ik weet niet wat er verkeerd was met de lakeside hal ? Er moet idd wat veranderen bij de BDO, maar ik denk niet dat iemand die verandering wou. Waar gaan ze trouwens het geld halen voor de prijzenpot? Ik stel me ook de vraag of ze die arena kunnen vullen. De lakeside zat altijd vol waarom dan 1 van de resterende succesformules opgeven ?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: BDO WK 2020

Bericht door rproele »

De BDO moest vernieuwen, dit geldt dus ook voor hetgeen ze groot mee zijn geworden, de Lakeside.
Ik denk dat als je een nieuwe weg in wilt slaan om weer een ommekeer te maken je niet vast moet houden aan nostalgie.
Juist die nostalgie en hun pogingen om dit te bewaren heeft hun de kop gekost.
Hiermee wil ik niet suggereren dat dit de oplossing is voor de BDO, zelfs niet of er überhaupt nog een oplossing is voor de BDO.
Tijd zal het leren, maar zoals het was werkte al jaren niet meer.
Enige die hun nog wat hoog hield was bv Durrant, die is niet meer bij hun, dus drastische maatregelen zijn nodig.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: BDO WK 2020

Bericht door Fred Raket »

Mooie wending aan het oude stoffige BDO. Nu maar kijken of het daadwerkelijk een deel van de redding zal zijn.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Blijkbaar is het budget rond voor het wk van de BDO. Het budget van de heren blijft mooi op een 300 000 pond. Wat wel knap is, is dat het budget van de dames wordt opgetrokken tot 50 000 pond.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

De BDO is niet groot geworden door Lakeside zoals iemand hierboven schrijft. Het WK wordt pas sinds 1986 op Lakeside gehouden, dat was na de "darts-boom". Sterker nog, vanaf die tijd begon het darten in te storten wat uiteindelijk leidde tot de oprichting van de PDC.

Het is wel het laatste dat de BDO nog enige status gaf vanwege de historie, al heeft AllyPally eigenlijk evenveel recht om zich "home of darts" te noemen vanwege het PDC Wk en NOTW dat er vroeger gehouden werd.

Lakeside was alleen nog nostalgie en ik snap goed dat men verder wil ipv blijven hangen in de nostalgie. Het is wel een risico maar die moeten ze nemen om in de toekomst nog enige rol te spelen. Ik vraag me wel af of het niet al te laat is.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 09 Aug 2019, 16:07 De BDO is niet groot geworden door Lakeside zoals iemand hierboven schrijft. Het WK wordt pas sinds 1986 op Lakeside gehouden, dat was na de "darts-boom". Sterker nog, vanaf die tijd begon het darten in te storten wat uiteindelijk leidde tot de oprichting van de PDC.

Het is wel het laatste dat de BDO nog enige status gaf vanwege de historie, al heeft AllyPally eigenlijk evenveel recht om zich "home of darts" te noemen vanwege het PDC Wk en NOTW dat er vroeger gehouden werd.

Lakeside was alleen nog nostalgie en ik snap goed dat men verder wil ipv blijven hangen in de nostalgie. Het is wel een risico maar die moeten ze nemen om in de toekomst nog enige rol te spelen. Ik vraag me wel af of het niet al te laat is.
Akkoord dat ze moeten veranderen maar waarom moet lakeside weg? De zaal zat altijd vol, dus wrm iets dat succesvol is weg doen dat begrijp ik Niet?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: BDO WK 2020

Bericht door The Runner »

Het lijkt mij dat ze in Londen makkelijker mensen kunnen trekken om de zaal vol te krijgen, ook voor buitenlandse fans is het een stuk makkelijker, net als het onderbrengen van deze mensen, dat gaat u een grote stad als Londen een stuk makkelijker
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: BDO WK 2020

Bericht door rproele »

K1990 schreefCOLON 09 Aug 2019, 17:43
ratm schreefCOLON 09 Aug 2019, 16:07 De BDO is niet groot geworden door Lakeside zoals iemand hierboven schrijft. Het WK wordt pas sinds 1986 op Lakeside gehouden, dat was na de "darts-boom". Sterker nog, vanaf die tijd begon het darten in te storten wat uiteindelijk leidde tot de oprichting van de PDC.

Het is wel het laatste dat de BDO nog enige status gaf vanwege de historie, al heeft AllyPally eigenlijk evenveel recht om zich "home of darts" te noemen vanwege het PDC Wk en NOTW dat er vroeger gehouden werd.

Lakeside was alleen nog nostalgie en ik snap goed dat men verder wil ipv blijven hangen in de nostalgie. Het is wel een risico maar die moeten ze nemen om in de toekomst nog enige rol te spelen. Ik vraag me wel af of het niet al te laat is.
Akkoord dat ze moeten veranderen maar waarom moet lakeside weg? De zaal zat altijd vol, dus wrm iets dat succesvol is weg doen dat begrijp ik Niet?
1200man maximaal wat de Lakeside kwijt kon.
Op de een of andere manier denken ze vast nu meer te krijgen.
Al vraag ik me af waar ze dat op baseren.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

De officiële wk poster is voorgesteld door de BDO. De ticketprijzen zijn ongeveer dezelfde als op lakeside. Er zou op dit moment met nog een kleine 2 maand te gaan een 10% van de tickets verkocht zijn. Het viel mij wel op dat er stond dat er 1600 beschikbare plaatsen zijn per dag. Ben ik nu mis, maar dit is toch nauwelijks meer dan op lakeside? Waarom men dan lakeside verliet ( waar het huis bijna altijd vol zat) is mij toch een raadsel. Een sponser de rug toe keren, de traditie en het publiek de rug toekeren voor potentieel een paar 100 tickets meer te kunnen verkopen ?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: BDO WK 2020

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 20 Nov 2019, 07:21 De officiële wk poster is voorgesteld door de BDO. De ticketprijzen zijn ongeveer dezelfde als op lakeside. Er zou op dit moment met nog een kleine 2 maand te gaan een 10% van de tickets verkocht zijn. Het viel mij wel op dat er stond dat er 1600 beschikbare plaatsen zijn per dag. Ben ik nu mis, maar dit is toch nauwelijks meer dan op lakeside? Waarom men dan lakeside verliet ( waar het huis bijna altijd vol zat) is mij toch een raadsel. Een sponser de rug toe keren, de traditie en het publiek de rug toekeren voor potentieel een paar 100 tickets meer te kunnen verkopen ?
Er zal wel wat meer gespeeld hebben dan alleen maar de grootte van de zaal...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Man man man, de volgende fail gaat veel boze spelers opleveren denk ik:
Voorzitter BDO brengt slecht nieuws voor deelnemers BDO WK 2020
De voorzitter van de BDO heeft zojuist slechts nieuws naar buiten gebracht omtrent het BDO WK 2020. Het eerder vermelde prijzengeld kan niet langer worden gegarandeerd en wordt aangepast.

De uitkering van het prijzengeld wordt gehalveerd als gevolgd van enkele financiële tegenvallers. Hiertoe behoort onder andere de tegenvallende verkoopcijfers omdat op dit moment pas 15 procent van alle tickets is verkocht.
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... o-wk-2020/
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 30 Dec 2019, 18:46 Man man man, de volgende fail gaat veel boze spelers opleveren denk ik:
Voorzitter BDO brengt slecht nieuws voor deelnemers BDO WK 2020
De voorzitter van de BDO heeft zojuist slechts nieuws naar buiten gebracht omtrent het BDO WK 2020. Het eerder vermelde prijzengeld kan niet langer worden gegarandeerd en wordt aangepast.

De uitkering van het prijzengeld wordt gehalveerd als gevolgd van enkele financiële tegenvallers. Hiertoe behoort onder andere de tegenvallende verkoopcijfers omdat op dit moment pas 15 procent van alle tickets is verkocht.
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... o-wk-2020/
Ja fail? Als het geld er niet is dan is het er niet. Mensen willen geen kaartje kopen dan komt er ook geen geld binnen. Leuk is het niet voor de spelers maar hebben ze dan liever dat het niet doorgaat? Mss eens spelen voor het sportieve in plaats voor het geld. En dat ze allemaal 100 + gemiddelde mogen gooien dan zal de verkoop volgend jaar zeker beteren 😁
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: BDO WK 2020

Bericht door The Runner »

K1990 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON 30 Dec 2019, 18:46 Man man man, de volgende fail gaat veel boze spelers opleveren denk ik:
Voorzitter BDO brengt slecht nieuws voor deelnemers BDO WK 2020
De voorzitter van de BDO heeft zojuist slechts nieuws naar buiten gebracht omtrent het BDO WK 2020. Het eerder vermelde prijzengeld kan niet langer worden gegarandeerd en wordt aangepast.

De uitkering van het prijzengeld wordt gehalveerd als gevolgd van enkele financiële tegenvallers. Hiertoe behoort onder andere de tegenvallende verkoopcijfers omdat op dit moment pas 15 procent van alle tickets is verkocht.
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... o-wk-2020/
Ja fail? Als het geld er niet is dan is het er niet. Mensen willen geen kaartje kopen dan komt er ook geen geld binnen. Leuk is het niet voor de spelers maar hebben ze dan liever dat het niet doorgaat? Mss eens spelen voor het sportieve in plaats voor het geld. En dat ze allemaal 100 + gemiddelde mogen gooien dan zal de verkoop volgend jaar zeker beteren [emoji16]
Als je baas tegen je zegt dat je volgende maand de helft van je salaris gaat krijgen zou je ook niet blij zijn. Tuurlijk is dit een fail! Eerst spelers en worst voorhouden en dan ineens weghalen, schandalig!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

The Runner schreefCOLON 30 Dec 2019, 19:24
K1990 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON 30 Dec 2019, 18:46 Man man man, de volgende fail gaat veel boze spelers opleveren denk ik:
Voorzitter BDO brengt slecht nieuws voor deelnemers BDO WK 2020
De voorzitter van de BDO heeft zojuist slechts nieuws naar buiten gebracht omtrent het BDO WK 2020. Het eerder vermelde prijzengeld kan niet langer worden gegarandeerd en wordt aangepast.

De uitkering van het prijzengeld wordt gehalveerd als gevolgd van enkele financiële tegenvallers. Hiertoe behoort onder andere de tegenvallende verkoopcijfers omdat op dit moment pas 15 procent van alle tickets is verkocht.
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... o-wk-2020/
Ja fail? Als het geld er niet is dan is het er niet. Mensen willen geen kaartje kopen dan komt er ook geen geld binnen. Leuk is het niet voor de spelers maar hebben ze dan liever dat het niet doorgaat? Mss eens spelen voor het sportieve in plaats voor het geld. En dat ze allemaal 100 + gemiddelde mogen gooien dan zal de verkoop volgend jaar zeker beteren [emoji16]
Als je baas tegen je zegt dat je volgende maand de helft van je salaris gaat krijgen zou je ook niet blij zijn. Tuurlijk is dit een fail! Eerst spelers en worst voorhouden en dan ineens weghalen, schandalig!
De ticketverkoop kan je moeilijk op voorhand inschatten natuurlijk. Ik denk dat men van ongeveer dezelfde cijfers uitging als de voorbije jaren op Lakeside. Jacklin heeft de mythe van de Lakeside zwaar onderschat. Maar eerst eens afwachten op de officiële communicatie van de BDO om te zien hoe het geld zal verdeeld worden.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: BDO WK 2020

Bericht door Jowinho »

K1990 schreefCOLON 30 Dec 2019, 19:37
The Runner schreefCOLON 30 Dec 2019, 19:24
K1990 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON 30 Dec 2019, 18:46 Man man man, de volgende fail gaat veel boze spelers opleveren denk ik:
Voorzitter BDO brengt slecht nieuws voor deelnemers BDO WK 2020
De voorzitter van de BDO heeft zojuist slechts nieuws naar buiten gebracht omtrent het BDO WK 2020. Het eerder vermelde prijzengeld kan niet langer worden gegarandeerd en wordt aangepast.

De uitkering van het prijzengeld wordt gehalveerd als gevolgd van enkele financiële tegenvallers. Hiertoe behoort onder andere de tegenvallende verkoopcijfers omdat op dit moment pas 15 procent van alle tickets is verkocht.
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... o-wk-2020/
Ja fail? Als het geld er niet is dan is het er niet. Mensen willen geen kaartje kopen dan komt er ook geen geld binnen. Leuk is het niet voor de spelers maar hebben ze dan liever dat het niet doorgaat? Mss eens spelen voor het sportieve in plaats voor het geld. En dat ze allemaal 100 + gemiddelde mogen gooien dan zal de verkoop volgend jaar zeker beteren [emoji16]
Als je baas tegen je zegt dat je volgende maand de helft van je salaris gaat krijgen zou je ook niet blij zijn. Tuurlijk is dit een fail! Eerst spelers en worst voorhouden en dan ineens weghalen, schandalig!
De ticketverkoop kan je moeilijk op voorhand inschatten natuurlijk. Ik denk dat men van ongeveer dezelfde cijfers uitging als de voorbije jaren op Lakeside. Jacklin heeft de mythe van de Lakeside zwaar onderschat. Maar eerst eens afwachten op de officiële communicatie van de BDO om te zien hoe het geld zal verdeeld worden.
De ticketprijzen lagen ook hoger dan het PDC WK, dacht ik ergens gelezen te hebben. Dan weet je dat je niet alles zal uitverkopen. Lakeside verlaten was gewoon een foute keuze.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Jowinho schreefCOLON 30 Dec 2019, 19:42
K1990 schreefCOLON 30 Dec 2019, 19:37
The Runner schreefCOLON 30 Dec 2019, 19:24
K1990 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON 30 Dec 2019, 18:46 Man man man, de volgende fail gaat veel boze spelers opleveren denk ik:
Voorzitter BDO brengt slecht nieuws voor deelnemers BDO WK 2020
De voorzitter van de BDO heeft zojuist slechts nieuws naar buiten gebracht omtrent het BDO WK 2020. Het eerder vermelde prijzengeld kan niet langer worden gegarandeerd en wordt aangepast.

De uitkering van het prijzengeld wordt gehalveerd als gevolgd van enkele financiële tegenvallers. Hiertoe behoort onder andere de tegenvallende verkoopcijfers omdat op dit moment pas 15 procent van alle tickets is verkocht.
https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-h ... o-wk-2020/
Ja fail? Als het geld er niet is dan is het er niet. Mensen willen geen kaartje kopen dan komt er ook geen geld binnen. Leuk is het niet voor de spelers maar hebben ze dan liever dat het niet doorgaat? Mss eens spelen voor het sportieve in plaats voor het geld. En dat ze allemaal 100 + gemiddelde mogen gooien dan zal de verkoop volgend jaar zeker beteren [emoji16]
Als je baas tegen je zegt dat je volgende maand de helft van je salaris gaat krijgen zou je ook niet blij zijn. Tuurlijk is dit een fail! Eerst spelers en worst voorhouden en dan ineens weghalen, schandalig!
De ticketverkoop kan je moeilijk op voorhand inschatten natuurlijk. Ik denk dat men van ongeveer dezelfde cijfers uitging als de voorbije jaren op Lakeside. Jacklin heeft de mythe van de Lakeside zwaar onderschat. Maar eerst eens afwachten op de officiële communicatie van de BDO om te zien hoe het geld zal verdeeld worden.
De ticketprijzen lagen ook hoger dan het PDC WK, dacht ik ergens gelezen te hebben. Dan weet je dat je niet alles zal uitverkopen. Lakeside verlaten was gewoon een foute keuze.
Idd die waren wel schandalig duur. Al weet ik niet of zij die prijzen bepalen of de o2. Lakeside verlaten was de blunder bij uitstek, hopelijk veranderd dit volgend jaar.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Ik weet niet of Lakeside verlaten per se een foute keuze was maar de O2 is dat iig wel. Op Lakeside konden fans de hele week overnachten, dat zorgde voor een stevige verkoopbasis.

Maar goed, ook buiten dat om, het geheel is natuurlijk wel een fail. Als je de boel moet uitverkopen om het prijzengeld te kunnen uitkeren dan is dat geen gezonde situatie. Maar de tegenvallende kaartverkoop is niet de enige reden. Er zijn ook geen sponsors gevonden en de tv inkomsten vallen tegen. Volgens Jacklin buiten zijn schuld om natuurlijk. Ligt vooral aan het vorige bestuur, social media en Sporttotal. Ik denk inderdaad dat het vorige bestuur een en ander valt te verwijten en dat de samenwerking met Sporttotal niet heeft gebracht wat er van was gehoopt maar hij mag ook wel even in de spiegel kijken.

Ik ben wel blij dat het in ieder geval vóór het WK aan de spelers wordt doorgegeven.

De officiele communicatie is hier te vinden:
https://www.sportvideos.tv/bad-news-for ... 0-players/
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 30 Dec 2019, 20:04 Ik weet niet of Lakeside verlaten per se een foute keuze was maar de O2 is dat iig wel. Op Lakeside konden fans de hele week overnachten, dat zorgde voor een stevige verkoopbasis.

Maar goed, ook buiten dat om, het geheel is natuurlijk wel een fail. Als je de boel moet uitverkopen om het prijzengeld te kunnen uitkeren dan is dat geen gezonde situatie. Maar de tegenvallende kaartverkoop is niet de enige reden. Er zijn ook geen sponsors gevonden en de tv inkomsten vallen tegen. Volgens Jacklin buiten zijn schuld om natuurlijk. Ligt vooral aan het vorige bestuur, social media en Sporttotal. Ik denk inderdaad dat het vorige bestuur een en ander valt te verwijten en dat de samenwerking met Sporttotal niet heeft gebracht wat er van was gehoopt maar hij mag ook wel even in de spiegel kijken.

Ik ben wel blij dat het in ieder geval vóór het WK aan de spelers wordt doorgegeven.

De officiele communicatie is hier te vinden:
https://www.sportvideos.tv/bad-news-for ... 0-players/
Welke regels heeft het vorige bestuur eigenlijk opgesteld? Want ik heb ook al gelezen dat ze bepaalde contracten niet kunnen afsluiten omwille van het vorige bestuur.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Breaking news: Fallon Sherrock heeft aangegeven niet mee te doen aan het BDO WK. Een van de redenen zou het lage prijzengeld zijn.
BUTTON_POST_REPLY