Wie verwacht je in de PL 2019 ?

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Fred Raket »

Begin februari is het weer zo ver en start de Premier League 2019.

Wie denk jij dat er dit jaar meedoen ?


Top5 van de OOM staat merendeels vast.

Ik denk zelf dat RvB wel meedoet. er zijn veel Nederlandse Fans die voor RvB komen, en zeker nu het zijn laatste jaar is.
Misschien wat jonge spelers erbij; Dobey, Aspinal, Humpries ?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Choco115 »

Michael van Gerwen
Rob Cross
Gary Anderson
Peter Wright
Michael Smith
Daryl Gurney
Gerwyn Price
James Wade
Mensur Suljovic
Raymond van Barneveld
Als iemand zijn uitnodiging afwijst wordt diegene vervangen door Simon Whitlock
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door dirk19 »

Michael van Gerwen Top 4
Rob Cross Top 4
Gary Anderson Top 4
Peter Wright Top 4
Michael Smith Wildcard PDC
Daryl Gurney Wildcard PDC
Dave Chisnall Wildcard PDC
Joe Cullen Wildcard PDC
Gerwyn Price Wildcard SKY
Raymond van Barneveld Wildcard SKY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Buel »

Choco115 schreefCOLON 31 Dec 2018, 11:23 Michael van Gerwen
Rob Cross
Gary Anderson
Peter Wright
Michael Smith
Daryl Gurney
Gerwyn Price
James Wade
Mensur Suljovic
Raymond van Barneveld
Als iemand zijn uitnodiging afwijst wordt diegene vervangen door Simon Whitlock
Eens. Dit is ook mn lijstje (inclusief toevoeging)
Of zou er toch nog een verrassing uit de hoed van Hearn komen.... Want eerlijk gezegd sluit ik een Durrant nog steeds niet uit. Wat als hij een flinke som geboden heeft gekregen. Om hoe dan ook over te stappen en in februari PL te komen spelen
Ik weet dat de tijden veranderd zijn, en toch was Durrant me iets te stellig over zn zekere overstap. Dat heeft mn gevoel bevestigd. .
Met andere woorden: mn idee over pl2019 komt overeen met bovenstaand lijstje, maar sluit verrassingen niet uit. We gaan het zien!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door ratm »

Denk ook dat het lijstje van Choco115 het wordt. Alleen twijfel ik tussen Suljovic en Whitlock
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 01 Jan 2019, 14:00 Denk ook dat het lijstje van Choco115 het wordt. Alleen twijfel ik tussen Suljovic en Whitlock
Ja het zou mij dan ook niet verbazen als Suljovic zijn uitnodiging zal afwijzen, zoals hij een paar jaar geleden ook gedaan heeft en gezien het vorig jaar geen succes was voor hem en hij graag bij zijn familie is heeft hij redenen genoeg om de premier league aan zich voorbij te laten gaan.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door The Runner »

Ze moeten de PL weer terug brengen naar 8. Denk ook her bovenstaande rijtje, zou het anders niet weten.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Dartmat »

The Runner schreefCOLON 01 Jan 2019, 17:29 Ze moeten de PL weer terug brengen naar 8. Denk ook her bovenstaande rijtje, zou het anders niet weten.
Inderdaad, dat roepen we hier ook al jaren collectief. Maar zie de PDC het nog eerder nar 12 man doen dan terug naar 8. Centjes centjes centjes.

Ook ik ga mee in onderstaande 10/11 namen trouwens. Er is geen enkele speler buiten dat rijtje die op basis van afgelopen jaar een uitnodiging verdient. Als Vandenbergh de halve finale had gehaald hadden ze hem nog er als nieuweling bij kunnen stoppen met zijn jeugd-wk titel erbij. Maar dat is niet het geval geweest dus geen nieuwe namen deze keer.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door The Runner »

Eigenlijk verdient Barney het ook niet, maar ja, zijn laatste jaar.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Fred Raket »

The Runner schreefCOLON 01 Jan 2019, 18:58 Eigenlijk verdient Barney het ook niet, maar ja, zijn laatste jaar.
Vorig jaar ook niet ;)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door DeDeen »

Afbeelding
Thomas
Lid
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2018, 18:08

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Thomas »

De verwachte namen. Whitlock de kind van de rekening. Nog een keer van Barneveld aanschouwen in Ahoy! Zin in.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door DeDeen »

Toch bijzonder, want Whitlock liep al te blaten over de Premier League en leek zelf al zeker van zijn zaak.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Dartmat »

Tja Whitlock of Wade zal niet veel gescheeld hebben. De toernooiwinsten van Wade hebben dan niet iets zwaarder geteld dan de ranking (en Australische commerciële waarde) van Whitlock. Volgend jaar zonder van Barneveld misschien wel gewoon de gehele top 10 als deelnemer. Maar daar is uiteraard nog niks zinnigs over te zeggen.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door The Runner »

Persoonlijk vind ik Wright ook erg gelukkig. Het is dat hij 3e van de wereld is en een character is
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Dartmat »

The Runner schreefCOLON 01 Jan 2019, 23:44 Persoonlijk vind ik Wright ook erg gelukkig. Het is dat hij 3e van de wereld is en een character is
Heeft wel de WGP en World Cup finale gehaald qua majors. Daarnaast ook de CL finale en verschillende ET en PC finales gehaald. Heeft misschien niet veel toernooiwinsten behaald maar nog altijd beter gepresteerd dan een Suljovic of Whitlock.
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door dirk19 »

Ik baal er zelf erg van dat er dit jaar geen debutant in de PL zit terwijl er naar mijn mening elk jaar wel minstens 1 iemand zou moeten debuteren in de PL. Wat mij betreft wordt deze editie van de PL de slechtste aller tijden omdat er geen debutant inzit en vooral omdat de PDC Wade heeft uitgenodigd die zich tegen Asada als een idIoot gedroeg en daarvoor wel een uitsluiting voor de PL van dit jaar verdiende. Ik hoop dat Cadby snel zijn visum krijgt zodat hij volgend jaar zo goed als zeker zijn debuut kan maken in de PL.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Dartmat »

dirk19 schreefCOLON 02 Jan 2019, 00:04 Ik baal er zelf erg van dat er dit jaar geen debutant in de PL zit terwijl er naar mijn mening elk jaar wel minstens 1 iemand zou moeten debuteren in de PL. Wat mij betreft wordt deze editie van de PL de slechtste aller tijden omdat er geen debutant inzit en vooral omdat de PDC Wade heeft uitgenodigd die zich tegen Asada als een idIoot gedroeg en daarvoor wel een uitsluiting voor de PL van dit jaar verdiende. Ik hoop dat Cadby snel zijn visum krijgt zodat hij volgend jaar zo goed als zeker zijn debuut kan maken in de PL.
Tja, noem maar een naam die het dan verdiend zou hebben om te mogen debuteren tussen de elite? De PDC kan er ook niks aan doen dat er buiten de top 10 spelers niemand is geweest die aanspraak daar op zou kunnen maken.

De toernooiwinsten zijn weliswaar dit jaar diverser geweest dan ooit, maar wel verdeeld onder de top-10 spelers.
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door dirk19 »

Dartmat schreefCOLON 02 Jan 2019, 00:11
dirk19 schreefCOLON 02 Jan 2019, 00:04 Ik baal er zelf erg van dat er dit jaar geen debutant in de PL zit terwijl er naar mijn mening elk jaar wel minstens 1 iemand zou moeten debuteren in de PL. Wat mij betreft wordt deze editie van de PL de slechtste aller tijden omdat er geen debutant inzit en vooral omdat de PDC Wade heeft uitgenodigd die zich tegen Asada als een idIoot gedroeg en daarvoor wel een uitsluiting voor de PL van dit jaar verdiende. Ik hoop dat Cadby snel zijn visum krijgt zodat hij volgend jaar zo goed als zeker zijn debuut kan maken in de PL.
Tja, noem maar een naam die het dan verdiend zou hebben om te mogen debuteren tussen de elite? De PDC kan er ook niks aan doen dat er buiten de top 10 spelers niemand is geweest die aanspraak daar op zou kunnen maken.

De toernooiwinsten zijn weliswaar dit jaar diverser geweest dan ooit, maar wel verdeeld onder de top-10 spelers.
Ik vind dat Cullen het wel verdiende om dit jaar zijn PL debuut te maken. Cullen won vorig jaar geen toernooien maar presteerde erg goed op de ET toernooien en haalde een World Matchplay kwartfinale en een EK halve finale. Ik vind dat Cullen vorig jaar genoeg heeft gepresteerd om dit jaar een PL debuut te maken en door zijn uitstraling en zijn mooie dartworp dacht ik dat hij ook zou debuteren maar jammer genoeg besloot de PDC anders.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door ratm »

Cullen moet eerst maar eens iets laten zien op tv.
Het zijn dus de voorspelbare namen geworden. Beetje hetzelfde als afgelopen jaar, maakt het wel minder interessant. Op Barney na allemaal terecht denk ik. Als het niet zijn laatste jaar was geweest dan was Barney er ook niet bij geweest denk ik
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door rproele »

Barney gaf ook aan dat het enkel op basis van demonstratie-toernooi is, gaat om de kaarten en kijkcijfers.
Vanwege de toernooien in Ahoy ook op zoek naar 2 Nederlanders denk ik, de rest staat echt te laag en geen vorm ergens getoond.
Jelle is het nog niet, even als Benito, die zullen misschien in de toekomst als 2e uit de hoge hoed komen(mits ze weer presteren)
van der Zwaan heeft dan wel 2x van Gerwen in een 1e ronde laten zitten, maar nog niet genoeg gepresteerd.

Enkel snap ik een Suljovic niet, die toch liever niet doet dan wel.
Geen uitgesproken persoonlijkheid op het podium, geen spectaculair spel, eerder traag.
Price gaf het dan wel aan als ik het moet geloven, maar wel meer een speler die iets brengt op het podium.
Als wildcard had ik dan toch verder gekeken dan vasthouden aan een top-8.
Neem dan wel Whitlock, je hebt toch ook je Down Under World Series?
Is al jaren een goede ambassadeur voor het darts in Australie, iets wat we niet kunnen zeggen over the King zonder verblijfsvergunning Cadby.
Zelfs een Lewis staat al weer 14e op de OoM, neem die dan als je een man van het publiek zoekt.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door DeDeen »

rproele schreefCOLON 02 Jan 2019, 14:36 Barney gaf ook aan dat het enkel op basis van demonstratie-toernooi is, gaat om de kaarten en kijkcijfers.
Vanwege de toernooien in Ahoy ook op zoek naar 2 Nederlanders denk ik, de rest staat echt te laag en geen vorm ergens getoond.
Jelle is het nog niet, even als Benito, die zullen misschien in de toekomst als 2e uit de hoge hoed komen(mits ze weer presteren)
van der Zwaan heeft dan wel 2x van Gerwen in een 1e ronde laten zitten, maar nog niet genoeg gepresteerd.

Enkel snap ik een Suljovic niet, die toch liever niet doet dan wel.
Geen uitgesproken persoonlijkheid op het podium, geen spectaculair spel, eerder traag.
Price gaf het dan wel aan als ik het moet geloven, maar wel meer een speler die iets brengt op het podium.
Als wildcard had ik dan toch verder gekeken dan vasthouden aan een top-8.
Neem dan wel Whitlock, je hebt toch ook je Down Under World Series?
Is al jaren een goede ambassadeur voor het darts in Australie, iets wat we niet kunnen zeggen over the King zonder verblijfsvergunning Cadby.
Zelfs een Lewis staat al weer 14e op de OoM, neem die dan als je een man van het publiek zoekt.
Want Lewis is zo lekker populair?
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door rproele »

DeDeen schreefCOLON 02 Jan 2019, 15:02
rproele schreefCOLON 02 Jan 2019, 14:36 Barney gaf ook aan dat het enkel op basis van demonstratie-toernooi is, gaat om de kaarten en kijkcijfers.
Vanwege de toernooien in Ahoy ook op zoek naar 2 Nederlanders denk ik, de rest staat echt te laag en geen vorm ergens getoond.
Jelle is het nog niet, even als Benito, die zullen misschien in de toekomst als 2e uit de hoge hoed komen(mits ze weer presteren)
van der Zwaan heeft dan wel 2x van Gerwen in een 1e ronde laten zitten, maar nog niet genoeg gepresteerd.

Enkel snap ik een Suljovic niet, die toch liever niet doet dan wel.
Geen uitgesproken persoonlijkheid op het podium, geen spectaculair spel, eerder traag.
Price gaf het dan wel aan als ik het moet geloven, maar wel meer een speler die iets brengt op het podium.
Als wildcard had ik dan toch verder gekeken dan vasthouden aan een top-8.
Neem dan wel Whitlock, je hebt toch ook je Down Under World Series?
Is al jaren een goede ambassadeur voor het darts in Australie, iets wat we niet kunnen zeggen over the King zonder verblijfsvergunning Cadby.
Zelfs een Lewis staat al weer 14e op de OoM, neem die dan als je een man van het publiek zoekt.
Want Lewis is zo lekker populair?
Ik zeg niks over populair zijn zijn, dat is een Price ook niet, laat staan een Gurney.
Was alleen een alternatief omdat ik Suljovic geen podiumbeest vind om naar te kijken.
Natuurlijk kan ook die soms hoge gemiddeldes gooien, maar dan nog trekt het hele spel van hem me niet.
Zelfs Wade vind ik in spel en alles meer uitstraling hebben dan Suljovic, dus dat wil dan wel wat zeggen.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie verwacht je in de PL 2019 ?

Bericht door Erwin27 »

Barney is gewoon een logische keus. Een grote naam. Een grote publiekstrekker zowel in Engeland als Nederland. En een afscheidstoernooi. Hij mag dan niet veel gepresteerd hebben. Het afgelopen jaar staat er wel een finale op de Masters en de winst in de World Cup op zijn naam. Op zich de twee minst belangrijkste toernooien maar toch.

Verder was er ook niet veel andere keus. Whitlock had gekund, maar heeft ook niet veel gepresteerd dit jaar. En verder zijn er niet veel doorbraken geweest. Clayton had gekund, want die heeft veel progressie geboekt, maar heeft het dan weer op het WK af laten weten. Chisnall en Lewis hebben ook niet geweldig gespeeld dit jaar. Een Premier League voor Hopp of Van den Bergh komt te vroeg. Aspinall heeft natuurlijk enigszins mazzel gehad dat alles om hem heen weg viel, en gelukkig kiest de Premier League geen spelers die toevallig ver komen op het WK. Daarvoor is meer voor nodig gelukkig. Cadby had er misschien wel moeten staan, maar doordat hij geen visa heeft gekregen hebben we helaas dit jaar niet zijn volledige potentie kunnen zien.
BUTTON_POST_REPLY