Darts in overige media

Media artikelen over de dartsport
BUTTON_POST_REPLY
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Darts in overige media

Bericht door Henk »

Vandaag in de Gelderlander. Een interview met Barry Hearn.

Afbeelding
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Darts in overige media

Bericht door Dartsjournalist »

Ik weet eigenlijk niet goed of ik om dit clipje moet lachen of dat ik er boos om moet worden :P.

Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Darts in overige media

Bericht door Tim »

Ik vond hem wel lachen... :lol: :lol:
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Darts in overige media

Bericht door Diesel »

Je moet het vooral niet serieus nemen, en er dus gewoon om lachen.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Darts in overige media

Bericht door Arkasius »

Dartsjournalist schreefCOLONIk weet eigenlijk niet goed of ik om dit clipje moet lachen of dat ik er boos om moet worden :P.


Wie neemt PowNed nou serieus.
Zelfs als ze een interview op het binnenhof doen met een minister komen ze over als een schoolkrantje wat door een stelletje idioten in elkaar wordt geflanst.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts in overige media

Bericht door ratm »

Arkasius schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONIk weet eigenlijk niet goed of ik om dit clipje moet lachen of dat ik er boos om moet worden :P.

Wie neemt PowNed nou serieus.
Zelfs als ze een interview op het binnenhof doen met een minister komen ze over als een schoolkrantje wat door een stelletje idioten in elkaar wordt geflanst.
Helemaal mee eens
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts in overige media

Bericht door Dartmat »

Hahaha die gek in het geel die op 15 seconden achter door het beeld loopt is mijn schoonbroer. Zal al wel wat opgehad hebben :mrgreen:
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Darts in overige media

Bericht door cookie »

Het is lachen man..

Buiten de vraag of we Powned serieus moeten nemen.. De Dutch Open is nou niet de plek om de NOS heen te sturen.

1600 man is na de eerste ronde al aan de feesttent overgeleverd en bereid zich voor op het NK Kliko-duiken.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Darts in overige media

Bericht door DanMan »

http://www.dartfreakz.nl/blog/columns/c ... e-prutser/

Leuke column op dartfreakz van Harm Mol over MVG's record.

Maar waar hij dartfreakz en de rtl7-commentatoren op hun plaats zet over de tweede leg, gaat hij later in de column zelf de fout in door te stellen, dat Michael in de zevende leg na 9 darts op 36 stond. Dat waren er twaalf :P

Groetjes van een mierenneuker :D

Nog een kleine toevoeging: Leuk ook, dat hij het over Michael SmiT heeft. Alsof hij een Nederlander is. Detail... :lol:
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Darts in overige media

Bericht door Dartmat »

Nog meer mensen die het boek van Arjan van der Giessen gelezen hebben? Zo ja wat vonden jullie er van?
Ik vond het zelf nogal tegenvallen, met name het PDC gedeelte. Natuurlijk kan en mag hij niet alles vertellen, maar heel veel van wat er in het boek staat is gewoon algemeen bekend. Bij het BDO gedeelte kreeg ik meer de indruk dat hij alleen maar een beetje de filmpjes die hij samen met de spelers maakte wat uitgebreider vertelt.
Al met al weinig onthullends of spannends naar mijn mening. Leuk als tussendoortje, je hebt hem ook in een middagje uit.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Darts in overige media

Bericht door DanMan »

Dartmat schreefCOLON 07 Aug 2018, 13:47 Nog meer mensen die het boek van Arjan van der Giessen gelezen hebben? Zo ja wat vonden jullie er van?
Ik vond het zelf nogal tegenvallen, met name het PDC gedeelte. Natuurlijk kan en mag hij niet alles vertellen, maar heel veel van wat er in het boek staat is gewoon algemeen bekend. Bij het BDO gedeelte kreeg ik meer de indruk dat hij alleen maar een beetje de filmpjes die hij samen met de spelers maakte wat uitgebreider vertelt.
Al met al weinig onthullends of spannends naar mijn mening. Leuk als tussendoortje, je hebt hem ook in een middagje uit.
Of je wat te melden hebt of niet, een boek uitbrengen is "IN"... :lol:

Makkelijk geld verdienen...
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Darts in overige media

Bericht door Dartfantje »

Dartmat schreefCOLON 07 Aug 2018, 13:47 Nog meer mensen die het boek van Arjan van der Giessen gelezen hebben? Zo ja wat vonden jullie er van?
Ik vond het zelf nogal tegenvallen, met name het PDC gedeelte. Natuurlijk kan en mag hij niet alles vertellen, maar heel veel van wat er in het boek staat is gewoon algemeen bekend. Bij het BDO gedeelte kreeg ik meer de indruk dat hij alleen maar een beetje de filmpjes die hij samen met de spelers maakte wat uitgebreider vertelt.
Al met al weinig onthullends of spannends naar mijn mening. Leuk als tussendoortje, je hebt hem ook in een middagje uit.
Zoals al werd gezegd, wie brengt er tegenwoordig geen boek uit...

Maar heb het zelf niet gelezen en was ook niet van plan dit boek te gaan kopen. Heb hem een aantal jaren een paar keer gesproken en dan is het een prima kerel, maar zodra de camera aan gaat verandert hij in een interviewer die nog kritieklozer is dan Henry Schut. Ook dat gedoe op twitter van hem over zijn boek irriteert me.
Vindt zichzelf echt heel wat met z'n boek, zo erg dat hij zelfs bij de Euro Tour in Maastricht met een eigen standje mag gaan staan zodat ie handtekeningen kan uitdelen...

Weet trouwens niet hoe RTL in dit hele verhaal stond, maar ik vond het ook wel opvallend dat je als (volgens mij) freelancer je boek staat te promoten op de commerciële TV. Barney een boek (die er trouwens al eerder één kreeg buiten de tv-camera's om), MVG een boek. Ieder ander bedrijf o.i.d. wat een reclame wil hebben op TV betaalt hier dikke flappen voor, en hij krijgt er eigenlijk in theorie voor betaalt (en dan reken ik de verkoop-inkomsten niet mee)

GeenStijl heeft er trouwens ook al zijn mening over gegeven :lol:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Darts in overige media

Bericht door The Runner »

Johan Derksen gaf op Veronica Inside alle darters een middelvinger. Het ging over zwaaien naar mensen met een verstandelijke beperking, wat ze in de studio deden. Derksen zei over darters dat ze "ook niet jofel zijn".

Hiermee beledigd hij én darters, maar ook mensen met een verstandelijke beperking, die naar dat programma kijken en deze opmerking horen, terwijl ze hun best doen om op hun manier hun plekje in de maatschappij te veroveren.

Het is de zoveelste leuk bedoelde opmerking van Derksen, waarmee hij mensen schoffeert. Snap niet dat deze man nog een podium krijgt om zijn onzin te verkondigen. Maar onder het mom van "het is kantinepraat" mag alles gezegd worden. Jammer weer
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Darts in overige media

Bericht door Fred Raket »

The Runner schreefCOLON 25 Mrt 2020, 07:18 Johan Derksen gaf op Veronica Inside alle darters een middelvinger. Het ging over zwaaien naar mensen met een verstandelijke beperking, wat ze in de studio deden. Derksen zei over darters dat ze "ook niet jofel zijn".

Hiermee beledigd hij én darters, maar ook mensen met een verstandelijke beperking, die naar dat programma kijken en deze opmerking horen, terwijl ze hun best doen om op hun manier hun plekje in de maatschappij te veroveren.

Het is de zoveelste leuk bedoelde opmerking van Derksen, waarmee hij mensen schoffeert. Snap niet dat deze man nog een podium krijgt om zijn onzin te verkondigen. Maar onder het mom van "het is kantinepraat" mag alles gezegd worden. Jammer weer
Hij beperkt zich tot een groepje, maar weet niet dat er ook hoogopgeleide mensen aan darten doen. Zegt meer over Derksen zelf is mijn idee. het kan voor sommigen kwetsend zijn, maar ik ervaar dat zelf niet. 80% van wat hij zegt is complete nonsens. Ook heb ik al eerder verteld dat hij niet lijkt te weten dat er ook veel voetballers aan darten doen, en er ook voetbalkantines zijn ingericht en worden gebruikt voor competitie-rondes.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Darts in overige media

Bericht door ratm »

Derksen is een beetje een karakteratuur van zichzelf geworden. Spreekt zichzelf ook steeds vaker tegen trouwens en wanneer Wilfred hem uitlult begint hij pissig te worden en op de persoon te spelen. De man heeft best humor en het is een vermakelijk programma maar je merkt dat hij te veel bezig is om te scoren bij zijn publiek. (Of eerder bij een bepaald deel van zijn publiek, het deel dat heel graag roept dat het "het laatste niet politiek correcte programma van Nederland" is.) Denigrerende opmerkingen over andere passen daarbij.
Sowieso heeft Derksen het idee dat er maar 2 sporten serieus te nemen zijn, wielrennen en voetbal. Terwijl met name voetbal, op alles behalve populariteit en inkomsten, mijlen ver achter ligt op heel veel andere sporten en heel veel kan leren van andere sporten.

Daarnaast begint het ook gewoon een beetje een oude man te worden die overal vooroordelen over heeft en niet meer open staat voor de andere kant van het verhaal. De tijd dat darten alleen maar voor laagopgeleide arbeiders die hun loon in de kroeg uitgaven tijdens het gooien van een pijltje was, is wel voorbij. Alleen Derksen heeft zijn oordeel in 1967 gevestigd en wijkt daar niet meer van af.
Iemand die nooit naar darts kijkt hoef je verder ook niet heel serieus te nemen natuurlijk.
Ik zou me als ik hem was ook wat meer druk maken over zijn baas. Ieder bedrijf in nederland heeft het moeilijk maar doet er alles aan om mensen niet te ontslaan maar multi-miljonair De Mol, die het makkelijk uit eigen zak kan betalen en dan nog steeds nooit geld te kort zou komen in de rest van zijn leven, zinspeelt al op ontslagen. En ik denk niet dat hij daarmee zijn veelverdienende zus of de veelverdieners van VI mee bedoeld.

Maar het blijft verder wel een vermakelijk programma haha. Tenzij Valentijn er is natuurlijk.
BUTTON_POST_REPLY