Jeffrey de Graaf

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Jeffrey de Graaf

Bericht door bullieboy »

Jeffrey de Graaf
Jeffrey de Graaf.jpg
Geboortedatum: 21-11-1990
Geboorteplaats: Schagen, Nederland

Opkomstmuziek: Get Up - Bingo Players
Lateraliteit: Rechtshandig
Pijlen: Paul Lim Replica

Organisatie
BDO: 2011-2016
PDC: 2016- heden

WDF/BDO Major Toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Laatste 32 in 2013,2014, 2015, 2016
World Trophy: Finale in 2015
World Masters: Laatste 32 in 2012,2013, 2014 & 2015
Europe Cup Singles: Laatste 64 in 2014
Zuiderduin Masters: Kwart Finale in 2012

PDC Major Toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Laatste 64 in 2017
UK Open: Laatste 64 in 2016
Players Championship Finales: Laatste 32 in 2016
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartmat »

Voor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Jeffrey de Graaf

Bericht door Swedish Chef »

Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Voor mijn gevoel een beetje een type Wade, Jenkins, Dolan. Geen 180-monster maar iemand die het van constantheid moet hebben. Probleem is dan dat als iemand echt z'n A-game gooit, je meestal tekort komt. Wat ie moet proberen is om iedereen die niet op z'n top gooit, te pakken.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartmat »

Zoiets is het misschien wel ja. Maar om een top 32 speler te worden hoef je ook geen 180 monster te zijn, dat scheelt. Dan is degelijkheid en gewoon constant presteren op de pc weekenden en euro tour eigenlijk al voldoende.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Dartmat schreefCOLONZoiets is het misschien wel ja. Maar om een top 32 speler te worden hoef je ook geen 180 monster te zijn, dat scheelt. Dan is degelijkheid en gewoon constant presteren op de pc weekenden en euro tour eigenlijk al voldoende.
Zeker.. al gooit de Graaf ook niet standaard 90+
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartfantje »

cookie schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONZoiets is het misschien wel ja. Maar om een top 32 speler te worden hoef je ook geen 180 monster te zijn, dat scheelt. Dan is degelijkheid en gewoon constant presteren op de pc weekenden en euro tour eigenlijk al voldoende.
Zeker.. al gooit de Graaf ook niet standaard 90+
Op de vloer wel kan ik je alvast vertellen. Op TV is het er nog nooit uitgekomen bij hem, behalve dat ene toernooi waar hij toen de finale verloor van Geert de Vos
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Jeffrey de Graaf

Bericht door DeDeen »

Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Voor mijn gevoel een beetje een type Wade, Jenkins, Dolan. Geen 180-monster maar iemand die het van constantheid moet hebben. Probleem is dan dat als iemand echt z'n A-game gooit, je meestal tekort komt. Wat ie moet proberen is om iedereen die niet op z'n top gooit, te pakken.
Je zit er echt helemaal naast. Jeff op de vloer is juist wel een enorm scorende speler.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartsjournalist »

DeDeen schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Voor mijn gevoel een beetje een type Wade, Jenkins, Dolan. Geen 180-monster maar iemand die het van constantheid moet hebben. Probleem is dan dat als iemand echt z'n A-game gooit, je meestal tekort komt. Wat ie moet proberen is om iedereen die niet op z'n top gooit, te pakken.
Je zit er echt helemaal naast. Jeff op de vloer is juist wel een enorm scorende speler.
Ja klopt vond hem sterk spelen op de vloer. Op dubbel 16 is die overigens vaak dodelijk. Hele rustige speler eigenlijk, past goed bij de Pro Tour.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

DeDeen schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Voor mijn gevoel een beetje een type Wade, Jenkins, Dolan. Geen 180-monster maar iemand die het van constantheid moet hebben. Probleem is dan dat als iemand echt z'n A-game gooit, je meestal tekort komt. Wat ie moet proberen is om iedereen die niet op z'n top gooit, te pakken.
Je zit er echt helemaal naast. Jeff op de vloer is juist wel een enorm scorende speler.
Dan ben ik benieuwd met welke top 16 speler je hem zou vergelijken qua style? Als je kijkt naar zijn prestaties bij de BDO dan is het nog niet zo heavy als je nu omschrijft.

Ben benieuwd hoe anders hij is op de vloer.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Jeffrey de Graaf

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLON
DeDeen schreefCOLON
Swedish Chef schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Voor mijn gevoel een beetje een type Wade, Jenkins, Dolan. Geen 180-monster maar iemand die het van constantheid moet hebben. Probleem is dan dat als iemand echt z'n A-game gooit, je meestal tekort komt. Wat ie moet proberen is om iedereen die niet op z'n top gooit, te pakken.
Je zit er echt helemaal naast. Jeff op de vloer is juist wel een enorm scorende speler.
Dan ben ik benieuwd met welke top 16 speler je hem zou vergelijken qua style? Als je kijkt naar zijn prestaties bij de BDO dan is het nog niet zo heavy als je nu omschrijft.

Ben benieuwd hoe anders hij is op de vloer.
Je kijkt alleen naar TV toernooien, op de vloer heeft hij meerdere Opens gewonnen, met echt spectaculaire potjes daarbij.
Een redelijk snelle speler, die scorend echt dodelijk kan zijn. Vind het lastig vergelijken, maar als hij het mentaal op een rijtje krijgt, kan ik meedraaien voor het echie bij de PDC.
Enorm aardige jongen ook, misschien wel iets te aardig eigenlijk. Maar goed, Ian White staat ook in de top 10 dus dat hoeft niks te zeggen.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Waar denk je dat hij kan eindigen bij de PDC? Ik schat zelf in rond 32-48.

Hij komt zeker rustig en aardig over. Misschien dat ik hem daarom niet hoger zie eindigen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Jeffrey de Graaf

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLONWaar denk je dat hij kan eindigen bij de PDC? Ik schat zelf in rond 32-48.

Hij komt zeker rustig en aardig over. Misschien dat ik hem daarom niet hoger zie eindigen.
Waar zie je De Zwaan eindigen? Want dat kan hij ook.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Jeffrey de Graaf

Bericht door Jacco »

Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Als je bedenkt dat hij sinds 2014 respectievelijk als 8e, 12e en 3e geplaatst was voor Lakeside denk ik dat hij in het verleden ook al heeft laten zien een aardig niveau te kunnen halen. Hoewel het er op het podium nog niet echt uit is gekomen. Bovendien heeft hij bij de BDO verscheidene opens gewonnen dus de potentie is er zeker.
Dartfreak(z.nl)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Zelf zie ik De Zwaan hoger eindigen.. Verwacht dat hij zich wat sneller ontwikkelt door zijn leeftijd, waarbij hij scorend ook sterker is naar mijn mening. Zie in hem wel een top 24-32 op in 2 jaar.
Hij heeft alle faciliteiten als inkomen, auto en begeleiding van zijn sponsor.

Hoe wordt De Graaf gesponsord?

Wat een held is Benito eigenlijk als je hem vergelijkt met deze 2 gasten. Scorend vergelijkbaar als De Graaf alleen heel scherp op finishen en het gooien van zijn eigen wedstrijden.
Op dit laatste punt kan De Zwaan nog wel stappen maken.. ik zie De Zwaan ergens wel een route afleggen als Smith.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartmat »

Jacco schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONVoor mijn gevoel heeft Jeffrey de Graaf in een paar weken tijd toch al enkele aardige spelers verslagen. Dat is niet verkeerd lijkt me. Ben benieuwd waar uiteindelijk zijn plafond ligt, is moeilijk te voorspellen.
Als je bedenkt dat hij sinds 2014 respectievelijk als 8e, 12e en 3e geplaatst was voor Lakeside denk ik dat hij in het verleden ook al heeft laten zien een aardig niveau te kunnen halen. Hoewel het er op het podium nog niet echt uit is gekomen. Bovendien heeft hij bij de BDO verscheidene opens gewonnen dus de potentie is er zeker.
Een aardig niveau halen bij de BDO is natuurlijk heel wat anders dan een aardig niveau halen bij de PDC. Zeker als je een geplaatste speler wil zijn.
De Graaf heeft genoeg mooie toernooien gegooid en gewonnen bij de BDO, dat weet ik ook wel, en hij hoorde daar echt bij de topspelers maar het is altijd lastig te voorspellen hoe dat bij de PDC gaat uitpakken.
Jacco
Lid
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2016, 17:08

Jeffrey de Graaf

Bericht door Jacco »

Dartmat schreefCOLON Een aardig niveau halen bij de BDO is natuurlijk heel wat anders dan een aardig niveau halen bij de PDC. Zeker als je een geplaatste speler wil zijn.
De Graaf heeft genoeg mooie toernooien gegooid en gewonnen bij de BDO, dat weet ik ook wel, en hij hoorde daar echt bij de topspelers maar het is altijd lastig te voorspellen hoe dat bij de PDC gaat uitpakken.
Natuurlijk zit daar een verschil tussen. Ik dacht echter dat je je daar niet bewust van was, omdat de BDO, en zeker hun opens, over het algemeen minder in het nieuws komt. Ook ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij de PDC, maar, bijvoorbeeld Alan Norris, heeft laten zien dat het zeker mogelijk is om een succesvolle stap te maken van BDO naar PDC. Al zijn er natuurlijk ook voorbeelden te noemen van spelers die er meer moeite mee hadden.
Dartfreak(z.nl)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Robbie Green is toch ook wel een aardige speler.. die het moeilijk heeft.

Ik ben eigenlijk van mening dat je alleen kans hebt wanneer je voor je 25e overstapt. Dan weet je dat je nog kan groeien..
Norris is inderdaad een uitzondering.

Wel mooi om een overzicht van te maken hoe het alle overstappers is vergaan afgelopen 4 jaar.

Ik ga zeker de Graaf volgen de komende toernooien.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door DeDeen »

cookie schreefCOLONRobbie Green is toch ook wel een aardige speler.. die het moeilijk heeft.

Ik ben eigenlijk van mening dat je alleen kans hebt wanneer je voor je 25e overstapt. Dan weet je dat je nog kan groeien..
Norris is inderdaad een uitzondering.

Wel mooi om een overzicht van te maken hoe het alle overstappers is vergaan afgelopen 4 jaar.

Ik ga zeker de Graaf volgen de komende toernooien.
James Wilson is een veel beter voorbeeld. Die was echt fantastisch bij de BDO, maar heeft bij de PDC echt nog helemaal niks gepresteerd.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartsjournalist »

cookie schreefCOLONZelf zie ik De Zwaan hoger eindigen.. Verwacht dat hij zich wat sneller ontwikkelt door zijn leeftijd, waarbij hij scorend ook sterker is naar mijn mening. Zie in hem wel een top 24-32 op in 2 jaar.
Hij heeft alle faciliteiten als inkomen, auto en begeleiding van zijn sponsor.

Hoe wordt De Graaf gesponsord?


Wat een held is Benito eigenlijk als je hem vergelijkt met deze 2 gasten. Scorend vergelijkbaar als De Graaf alleen heel scherp op finishen en het gooien van zijn eigen wedstrijden.
Op dit laatste punt kan De Zwaan nog wel stappen maken.. ik zie De Zwaan ergens wel een route afleggen als Smith.
Heeft daar een management voor. Overigens ook gesponsord door Red Dragon.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Dartsjournalist schreefCOLON Heeft daar een management voor. Overigens ook gesponsord door Red Dragon.
Krijgt hij ook een salaris van zijn sponsoren zoals Zuydwijk en De Zwaan? Of moet hij dat buiten zijn darten nog regelen?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartsjournalist »

cookie schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON Heeft daar een management voor. Overigens ook gesponsord door Red Dragon.
Krijgt hij ook een salaris van zijn sponsoren zoals Zuydwijk en De Zwaan? Of moet hij dat buiten zijn darten nog regelen?
De Graaf werkt buiten het darten om in Zweden. Vliegt ook vanuit Zweden naar Engeland voor de Pro Tours.
Twitter: @PVDarts180
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Dartsjournalist schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON Heeft daar een management voor. Overigens ook gesponsord door Red Dragon.
Krijgt hij ook een salaris van zijn sponsoren zoals Zuydwijk en De Zwaan? Of moet hij dat buiten zijn darten nog regelen?
De Graaf werkt buiten het darten om in Zweden. Vliegt ook vanuit Zweden naar Engeland voor de Pro Tours.
Wow.. En een Benito?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartmat »

Benito is fullprof geloof ik. Die heeft met Xqmax een goede materiaalsponsor en heeft inmiddels ook al een hoop prijzengeld bijeengegooid. Ik weet alleen niet hoe het met zijn overige sponsoring zit, denk dat hij van o.a. de Oranjebar geen grote bedragen krijgt.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door cookie »

Dartmat schreefCOLONBenito is fullprof geloof ik. Die heeft met Xqmax een goede materiaalsponsor en heeft inmiddels ook al een hoop prijzengeld bijeengegooid. Ik weet alleen niet hoe het met zijn overige sponsoring zit, denk dat hij van o.a. de Oranjebar geen grote bedragen krijgt.
Nou is dit het Jeffrey de Graaf topic.. De reden dat ik benieuwd ben naar Benito, is omdat ik er van overtuigd ben dat je met werk tussendoor niet de resultaten kan behalen als een Benito.
Denk dat Jeffrey hier echt iets mee moet doen om niet in de 48-64 te verdrinken.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Jeffrey de Graaf

Bericht door Dartsjournalist »

cookie schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONBenito is fullprof geloof ik. Die heeft met Xqmax een goede materiaalsponsor en heeft inmiddels ook al een hoop prijzengeld bijeengegooid. Ik weet alleen niet hoe het met zijn overige sponsoring zit, denk dat hij van o.a. de Oranjebar geen grote bedragen krijgt.
Nou is dit het Jeffrey de Graaf topic.. De reden dat ik benieuwd ben naar Benito, is omdat ik er van overtuigd ben dat je met werk tussendoor niet de resultaten kan behalen als een Benito.
Denk dat Jeffrey hier echt iets mee moet doen om niet in de 48-64 te verdrinken.
Enkele spelers hebben gezegd dat ze niet stoppen met werken totdat ze met darten meer verdienen dan met hun baan en dat is volkomen logisch. Benito heeft geen baan naast het darten.
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_POST_REPLY