Jan Dekker

Topics over dartspelers
Gebruikers-avatar
Arkasius
Lid
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 11:33

Re: Jan Dekker

Bericht door Arkasius »

Tja hij zal het via de euro tour maar moeten gaan proberen.
Wel heeft hij nu een jaartje de tijd om te groeien in zijn spel om dan volgend jaar wel een tourkaart te bemachtigen dat dan weer wel.
Winmau Danny Noppert 23 gram. Medium black nylon shafts. Zwart/wit Pentathlon flights standard.

2018: Aantal 180's: 7 | HF: 86
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Jan Dekker

Bericht door Jowinho »

Hij zal genoeg Pro Tours kunnen gooien hoor. Zeker naar het einde van het jaar. Niet iedereen van die semi-profs loopt alle tornooien af. En ook de toppers laten er hier en daar wat schieten. Dan zal hij met z'n plaats op de Q-school OOM nog genoeg kansen krijgen.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Calabrian schreefCOLONEn het feit dat hij hier niet actief is en zichzelf kan verdedigen maakt dat ik vind dat je niet alles maar moet zeggen of schrijven hier.
Er werd toch om uitleg gevraagd omdat ik een voorzet gaf, maar het verder niet toelichtte?
Nou, dan kunnen jullie de uitleg krijgen, maar dan vind ik bovenstaande quote wel een beetje tegenstrijdig...

jullie willen uitleg (weet zo niet of jij, calabrian ook een van degene was die uitleg wilde) maar nogmaals, ik vind het behoorlijk dubbel, dat er om uitleg gevraagd wordt, die ik zo volledig mogelijk geef, en er vervolgens gezegd word dat je, volgens jou, op een forum niet zomaar alles kunt zeggen, zonder dat betreffende persoon zich hiertegen kan verdedigen of zijn visie op het voorval kan toelichten...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Speedy180 schreefCOLON
Calabrian schreefCOLONEn het feit dat hij hier niet actief is en zichzelf kan verdedigen maakt dat ik vind dat je niet alles maar moet zeggen of schrijven hier.
Er werd toch om uitleg gevraagd omdat ik een voorzet gaf, maar het verder niet toelichtte?
Nou, dan kunnen jullie de uitleg krijgen, maar dan vind ik bovenstaande quote wel een beetje tegenstrijdig...

jullie willen uitleg (weet zo niet of jij, calabrian ook een van degene was die uitleg wilde) maar nogmaals, ik vind het behoorlijk dubbel, dat er om uitleg gevraagd wordt, die ik zo volledig mogelijk geef, en er vervolgens gezegd word dat je, volgens jou, op een forum niet zomaar alles kunt zeggen, zonder dat betreffende persoon zich hiertegen kan verdedigen of zijn visie op het voorval kan toelichten...

Wie vraagt er om deze verklaring ?
Calimero
Lid
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:01

Re: Jan Dekker

Bericht door Calimero »

tijd voor een 2e topic over jan Dekker :D :D

'wat vinden jullie van Jan Dekker'

tip: speedy 180 Misschien een idee om bij de NDB te bekijken of er een mogelijkheid is voor een rolstoel darts competitie? je ziet wel eens van die speciale banen waarbij de fysieke ongemakken beperkt worden
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Jan Dekker

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON
Speedy180 schreefCOLON
Calabrian schreefCOLONEn het feit dat hij hier niet actief is en zichzelf kan verdedigen maakt dat ik vind dat je niet alles maar moet zeggen of schrijven hier.
Er werd toch om uitleg gevraagd omdat ik een voorzet gaf, maar het verder niet toelichtte?
Nou, dan kunnen jullie de uitleg krijgen, maar dan vind ik bovenstaande quote wel een beetje tegenstrijdig...

jullie willen uitleg (weet zo niet of jij, calabrian ook een van degene was die uitleg wilde) maar nogmaals, ik vind het behoorlijk dubbel, dat er om uitleg gevraagd wordt, die ik zo volledig mogelijk geef, en er vervolgens gezegd word dat je, volgens jou, op een forum niet zomaar alles kunt zeggen, zonder dat betreffende persoon zich hiertegen kan verdedigen of zijn visie op het voorval kan toelichten...

Wie vraagt er om deze verklaring ?
Meerdere mensen hebben hier om gevraagd in het topic q-school. Kijk maar op de laatste paar pagina's ;)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

ratm schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
Speedy180 schreefCOLON
Calabrian schreefCOLONEn het feit dat hij hier niet actief is en zichzelf kan verdedigen maakt dat ik vind dat je niet alles maar moet zeggen of schrijven hier.
Er werd toch om uitleg gevraagd omdat ik een voorzet gaf, maar het verder niet toelichtte?
Nou, dan kunnen jullie de uitleg krijgen, maar dan vind ik bovenstaande quote wel een beetje tegenstrijdig...

jullie willen uitleg (weet zo niet of jij, calabrian ook een van degene was die uitleg wilde) maar nogmaals, ik vind het behoorlijk dubbel, dat er om uitleg gevraagd wordt, die ik zo volledig mogelijk geef, en er vervolgens gezegd word dat je, volgens jou, op een forum niet zomaar alles kunt zeggen, zonder dat betreffende persoon zich hiertegen kan verdedigen of zijn visie op het voorval kan toelichten...

Wie vraagt er om deze verklaring ?
Meerdere mensen hebben hier om gevraagd in het topic q-school. Kijk maar op de laatste paar pagina's ;)

Zie 2 nogal rare posts van Speedy zelf. Dartsjournalist en Frozzel zijn enige die het geval wil horen. Ik voel me aangesproken als er JULLIE
word gezegd. Hij hoort zelf ook bij jullie, we zijn een samen een forum. en hij is geen individu !

Het zit Speedy nogal dwars dat Jan Dekker naar de PDC gaat om zijn geluk te beproeven. Als Jan bij de BDO was gebleven was er niks aan de hand ?

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dartsjournalist schreefCOLON
Speedy180 schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONGeen Tour Card voor Dekker.
Normaalgesproken moet je natuurlijk altijd voor de Nederlanders zijn, maar nadat hij bekendmaakte de overstap naar de PDC te maken, had ik al zoiets van... Als die 't maar niet redt...

Waarom?

Ik heb nare, persoonlijke ervaringen met dit vervelende mannetje, dus ik ben altijd voor de tegenstanders van Dekkertje...
Dan willen we natuurlijk allemaal weten wat er voorgevallen is. :P
Frozzell schreefCOLON
Speedy180 schreefCOLONAls d'r zulke kinderachtige reacties komen, zal ik mij verder niet verantwoorden.
Ik vind iemand niet meteen waardeloos als ik van zo iemand verlies en z'n regenjas (geen idee waar dat op slaat) hoefde ik niet aan...
Erg jammer van zulke reacties... De leukste proberen te zijn doe je maar lekker met vrienden in de kroeg onder het genot van een biertje, maar ik voel me niet geroepen om me verder nog te verklaren, als d'r zulke kinderachtige reacties gegeven worden.

In mijn ogen heb ik een oprechte reden om hem een waardeloos persoon te vinden en daar hou ik het lekker bij!
Nou ja...zo kinderachtig waren die reacties toch niet? Jij roept iets en daar lok je altijd reacties mee uit. Valt allemaal wel mee, ik heb al vervelendere reacties gezien hier. Dus leg uit....wat heb jij met Dekker?
Speedy180 schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONMisschien is het een idee om niet alles even serieus te nemen. Welkom op het internet ;)

Ik vind Dekker ook een vervelend mannetje, maar had hem graag toch met een tourkaart gezien. Hopelijk kan hij het via de omweg laten zien.
Niet alles even serieus nemen?

Sorry hoor... Ik geef gewoon aan hoe ik over een bepaalde speler denk en dan komen er een paar hoogst KINDERACHTIGE reacties van mensen die de achtergrond van mijn afgunst richting Dekker niet eens kennen...
En ik zeg altijd... Zolang je ergens het fijne niet van weet, hou je dan een beetje gedeisd... Ze hadden ook kunnen vragen wat er aan de hand was, waarom ik zo over hem denk... Hetzij openbaar in het topic, hetzij via een PB... Nu is voor mij de lol er wel vanaf om er nog verdere toelichting op te geven.

Ik hou het er dus ook lekker bij en de gasten die denken grappig te moeten zijn zoeken het maar lekker uit! AMEN!
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

OMG, gaan we nou serieus moeilijk doen?

Weetje, LAAT MAAR!!! Wat mij betreft is het gesprek omtrent MIJN mening en bevindingen over Jan Dekker hierbij klaar!!
Als je niet eens meer je mening mag formuleren op een FORUM... Sorry hoor!!
De komende tijd ga ik lekker meelezen naar al jullie onzinnige berichten en lekker HELEMAAL NIKS meer plaatsen voorlopig, want WAT ik ook zeg, het is toch niet goed?!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Speedy180 schreefCOLONOMG, gaan we nou serieus moeilijk doen?

Weetje, LAAT MAAR!!! Wat mij betreft is het gesprek omtrent MIJN mening en bevindingen over Jan Dekker hierbij klaar!!
Als je niet eens meer je mening mag formuleren op een FORUM... Sorry hoor!!
De komende tijd ga ik lekker meelezen naar al jullie onzinnige berichten en lekker HELEMAAL NIKS meer plaatsen voorlopig, want WAT ik ook zeg, het is toch niet goed?!

Je kunt een mening hebben en die uitleggen. Zoals jij zelf reageert zegt mij genoeg.

En ik vind je ervaring met Jan vervelend.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Jan Dekker

Bericht door Rat »

Fred, denk je dat je de volgorde een beetje hebt gemist. Dat krijg je ook met dat verplaatsen van berichten als een discussie nog gaande is.

Maar goed.

Speedy heeft wel een beetje gelijk hoor. Snap zijn frustratie heel goed.

Maar weet ook dat Fred gewoon het beste voor heeft.

Even allemaal tot tien tellen. En hopelijk komt Jan een keertje langs om even uitleg en of excuses te geven. Want ook ben ik het met speedy eens dat het niet tof was als het allemaal zo gegaan is. Vind dat een bekende darter best wat meer terug kan geven aan de fans. En al helemaal aan een gehandicapt iemand die een normaal verzoek doet.

Als je geen zin hebt, waar ik echt helemaal in kan komen hoor, dan kan je dat ook op een fatsoenlijke manier zeggen.

Hoop dat je gewoon mee blijft doen speedy, ik lees je verslagen en wat je allemaal mee maakt, graag. Fred is zonne kwaaie nie, ;-).
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Fred? Mijn reactie zegt genoeg?

Kun je dat uitleggen, want weet niet echt wat je bedoelt, eerlijkgezegd...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Rat...

Dat verplaatsen heb ik zelf niet gedaan... Heb ik dus ook geen invloed op. Dit is voor mij gedaan, met een vriendelijk verzoek, via PB, om dit in het onderwerp 'Jan Dekker' te bespreken, waarheen het verplaatst is. Ik heb er dus geen invloed op, hoe het verplaatsen door jullie wordt geinterpreteerd of wel of niet begrepen wordt...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Jan Dekker

Bericht door Rat »

Dat weet ik. Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Wil het voor je op nemen, is niet echt gelukt he?

Lol.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Ik kan alleen lezen wat er nu staat, ik heb de discusie gemist als er posts verwijdert zijn...

In bovenstaande quotes haal ik mijn bevinding, Ik ga jou niet aanvallen Speedy en je moet niet gelijk denken dat iets negatief is.
Dit is ook het laatste wat ik er over zeg.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Dat had ik wel door hoor, Rat... Ik geef alleen aan dat die berichten in 2 verschillende topics buiten mijn initiatief om gebeurd is... Weet je... Dat vind ik ook gewoon een groot nadeel van een forum. Soms worden dingen geschreven, die heel anders geinterpreteerd worden, en dat is zo jammer.

En je benoemde in een eerder bericht, dat het dan wellicht een idee zou zijn dat Jan eens langskomt, want zo ver woont hij hier niet vandaan, dus zo'n gek idee is dat nog niet, haha, om dan zijn reactie op betreffend toernooi verder toe te lichten...

Deze kans heeft hij 2 keer gehad, nadien...

Een maand na betreffend incident kwam ik hem nogmaals tegen op een toernooi... Hij liep me gewoon strak voorbij en deed, voor mijn gevoel, alsof ik er niet was ofzo...

En ook in Den Ham, op de laatste maandag van 2014 was Jan aanwezig op het Grolsch Open Den Ham. Ik liep ff een rondje met een maat van me, toen we Jan tegenkwamen... Die maat van me kent Jan ook goed en die stonden wat met elkaar te kletsen, waar ik bij stond/zat. Prima, maar toen Jan mij schijnheilig een schouderklopje gaf en zei: 'kijk je wel een beetje uit, vriend' toen ik hem, PER ONGELUK, bijna over z'n hakken heenreed, omdat hij onverwachts een stap naar achteren deed, toen had ik zoiets van... Ik ben je vriend niet, en zal dat ook nooit worden... Kom jij eerst maar eens met jouw visie op het incident in Roden... Dus hij heeft inmiddels al 2 kansen gehad, beide niet benut, ja, op een gegeven moment is het natuurlijk wel klaar...
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Xanthochroid
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2014, 16:53

Re: Jan Dekker

Bericht door Xanthochroid »

Dus... Back on topic:
Denken jullie dat Jan alleen de UK Open Qualifiers en ET Qualifiers gaat gooien of dat hij ook echt de hele Challenge Tour gaat aflopen? Dat laatste betwijfel ik nogal, het lijkt me niet echt rendabel voor iemand die niet in Engeland woont, tenminste, ik neem aan dat die toernooien allemaal aldaar worden gespeeld.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Lekker makkelijk!

Maar goed... Als jullie het zo willen... BACK ON TOPIC dan maar!!

Maar vraag dan ook NOOIT meer om een verklaring, als ik, in jullie ogen te cryptisch ben in iets wat ik op een bepaald vlak met iemand heb meegemaakt, want die uitleg wordt blijkbaar toch niet gewaardeerd! AMEN!!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Calabrian
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 10:10

Re: Jan Dekker

Bericht door Calabrian »

Ik dacht dat je het topic zou laten rusten. Doe het dan ook.
Speedy180
Lid
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:17

Re: Jan Dekker

Bericht door Speedy180 »

Nou, bij deze!!!
Aantal 180-ers: 15

2010: 5
2013: 2
2014: 4
2015: 3
2016: 1

Hoogste finish: 158
Gebruikers-avatar
Xanthochroid
Lid
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2014, 16:53

Re: Jan Dekker

Bericht door Xanthochroid »

Speedy180 schreefCOLONLekker makkelijk!

Maar goed... Als jullie het zo willen... BACK ON TOPIC dan maar!!

Maar vraag dan ook NOOIT meer om een verklaring, als ik, in jullie ogen te cryptisch ben in iets wat ik op een bepaald vlak met iemand heb meegemaakt, want die uitleg wordt blijkbaar toch niet gewaardeerd! AMEN!!
Ik weet niet of je aandacht tekort komt ofzo, maar ik stelde gewoon een vraag. Ik wordt een beetje moe van deze nutteloze discussie...
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Jan Dekker

Bericht door ratm »

Even voor de goede orde: er is geen enkel bericht over Jan Dekker verwijderd. Fred heeft ook geen enkel bericht gemist wat ook blijkt uit zijn quotes. Hij is het gewoon niet eens met het feit dat er wordt gezegd "jullie vragen om een verklaring". kijk maar:
Fred Raket schreefCOLON Ik voel me aangesproken als er JULLIE word gezegd.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Jan Dekker

Bericht door Jowinho »

Xanthochroid schreefCOLONDus... Back on topic:
Denken jullie dat Jan alleen de UK Open Qualifiers en ET Qualifiers gaat gooien of dat hij ook echt de hele Challenge Tour gaat aflopen? Dat laatste betwijfel ik nogal, het lijkt me niet echt rendabel voor iemand die niet in Engeland woont, tenminste, ik neem aan dat die toernooien allemaal aldaar worden gespeeld.
Waarom niet. Zijn maar 4 weekends, met telkens 4 tornooien per weekend. Prijzenpot is ook hoog genoeg om de reiskosten er weer uit te halen. En waarschijnlijk kun je opnieuw een Tourkaart winnen met die ranking en waarschijnlijk ook een plek op het WK.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Jan Dekker

Bericht door Fred Raket »

Jowinho schreefCOLON
Xanthochroid schreefCOLONDus... Back on topic:
Denken jullie dat Jan alleen de UK Open Qualifiers en ET Qualifiers gaat gooien of dat hij ook echt de hele Challenge Tour gaat aflopen? Dat laatste betwijfel ik nogal, het lijkt me niet echt rendabel voor iemand die niet in Engeland woont, tenminste, ik neem aan dat die toernooien allemaal aldaar worden gespeeld.
Waarom niet. Zijn maar 4 weekends, met telkens 4 tornooien per weekend. Prijzenpot is ook hoog genoeg om de reiskosten er weer uit te halen. En waarschijnlijk kun je opnieuw een Tourkaart winnen met die ranking en waarschijnlijk ook een plek op het WK.
Daar kan hij zich vol op richten om een zgm resultaat te behalen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Jan Dekker

Bericht door rproele »

Het is alleen de vraag of hij daar wel genoeg gaat presteren.
Je mist niet voor niets je kwalificatie voor een tourcard.
Is ook niet een kwestie van je dag niet hebben, want je hebt 4 dagen.
Ik heb mijn twijfels, ook over bv een Green.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die niet zal missen op de tv toernooien.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Jan Dekker

Bericht door ybabl »

Ik vind het goed dat Speedy dit soort ervaringen deelt. Mag ook best over publieke figuren, ik ga er dan ook niet van uit dat Speedy liegt. Dit is een openbaar forum, bedoelt om meningen en ervaringen te delen. Had ie dan eerst even contact moeten zoeken met Jan Dekker of ie dit hier op het internet mocht delen? Kom op, zeg.

Anderzijds vind ik ook wel dat Speedy wel errug lichtgeraakt reageert, hoor. Rustig aan pik.
BUTTON_POST_REPLY