Raymond van Barneveld

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY

Komt Raymond van Barneveld terug in de top 5?

Peiling eindigt op 01 Jan 2015, 13:10

Nee, totaal afgeschreven
4
7%
Nee, de concurrentie is te goed
22
37%
Ja, zeker en vast
16
27%
Ja, maar dan moet er wel veel aan hem veranderen
16
27%
Geen mening
1
2%
 
Aantal stemmenCOLON 59

Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Lookout »

bullieboy schreefCOLON
Lookout schreefCOLONZal Raymond ons vanavond toch gaan verrassen met deze darts? ;)

http://i61.tinypic.com/szamo8.jpg
Als ik Raymond was had ik deze gepakt :mrgreen:

Afbeelding
En toch zou ik deze darts wel eens willen proberen. :lol:
180's '16 79x
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Lookout »

Vortex schreefCOLONZijn dat EINDELIJK de phase-2 van die 'superpijlen' met dat enzometrische celmembraam? (waarvan die roze kapot was weet je nog wel) Dutchtedhankey, lees je mee? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
darts.nu momentje ;)
180's '16 79x
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door eikie »

:lol: :lol: :lol: Ja dat darts.nu momentje ken ik ook nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Die geweldige supersonische darts!!!
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door bullieboy »

eikie schreefCOLON:lol: :lol: :lol: Ja dat darts.nu momentje ken ik ook nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Die geweldige supersonische darts!!!
Om dat topic heb ik me destijds werkelijk kapot gelachen :lol:

Celmembraam ..... whoehahaha
Let's Play Darts!
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Lookout »

Geweldige overwinning 167 en een 170 finish.
99.93 gemiddeld.
Laatste 2 sets waren magistraal :D
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

Held! Straks de wedstrijd maar eens terugkijken, helaas niet kunnen zien. Oh ik hoop toch zo dat hij het niveau van die laatste twee sets nog een paar wedstrijden kan doortrekken.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door eikie »

Ik tip hem al van voor het wk als winnaar, check mijn voorspellingen maar ;) Ik hoop dus dat ik gelijk ga krijgen :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Ik had aal een rot gevoel voor de partij, en de 1e set was... dat zullen we maar vergeten, de volgende sets waren goed.
Gaat goed komen dit WK
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door rproele »

Ik zit me toch af te vragen met sommige antwoorden in de poll.
Wie zouden er allemaal in het huidige PDC darten nou echt te goed zijn voor Raymond van Barneveld?
Wie in de huidige top zijn nou echt beter dan Ray, als elke darter op zijn toppen zou gooien, waardoor hij geen Top5 zou kunnen halen?
Wie zijn dan die concurrenten die te goed zouden moeten zijn?
Alleen een Taylor zou in zijn koppie kunnen gaan zitten en gemiste dubbels afstraffen en mss van Gerwen als hij missers van Ray afstraft met 150+ finishes.
EN Ray op niveau gooit ook gewoon de 140ers en 180ers aan elkaar met 50+ op de finishes.
Dan kunnen de Wade's, Lewis en Anderson, andere top5 materiaal, ook alleen maar meekomen en toekijken.
De Chizzy's, Wrights en Bunting, gaan hier echt niet aan komen, de rest van de Top16 komt zeker niet in de buurt.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Ronn »

Wat een klasbak is Barney toch als hij ontspannen kan gooien hè.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

rproele schreefCOLONIk zit me toch af te vragen met sommige antwoorden in de poll.
Wie zouden er allemaal in het huidige PDC darten nou echt te goed zijn voor Raymond van Barneveld?
Wie in de huidige top zijn nou echt beter dan Ray, als elke darter op zijn toppen zou gooien, waardoor hij geen Top5 zou kunnen halen?
Wie zijn dan die concurrenten die te goed zouden moeten zijn?
Alleen een Taylor zou in zijn koppie kunnen gaan zitten en gemiste dubbels afstraffen en mss van Gerwen als hij missers van Ray afstraft met 150+ finishes.
EN Ray op niveau gooit ook gewoon de 140ers en 180ers aan elkaar met 50+ op de finishes.
Dan kunnen de Wade's, Lewis en Anderson, andere top5 materiaal, ook alleen maar meekomen en toekijken.
De Chizzy's, Wrights en Bunting, gaan hier echt niet aan komen, de rest van de Top16 komt zeker niet in de buurt.

Ik wil niet lullig doen Rp, maar Barney staat niet voor niks 20e momenteel.
Reacties en meningen zijn gerelateerd aan zijn prestaties.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

rproele schreefCOLONIk zit me toch af te vragen met sommige antwoorden in de poll.
Wie zouden er allemaal in het huidige PDC darten nou echt te goed zijn voor Raymond van Barneveld?
Wie in de huidige top zijn nou echt beter dan Ray, als elke darter op zijn toppen zou gooien, waardoor hij geen Top5 zou kunnen halen?
Wie zijn dan die concurrenten die te goed zouden moeten zijn?
Alleen een Taylor zou in zijn koppie kunnen gaan zitten en gemiste dubbels afstraffen en mss van Gerwen als hij missers van Ray afstraft met 150+ finishes.
EN Ray op niveau gooit ook gewoon de 140ers en 180ers aan elkaar met 50+ op de finishes.
Dan kunnen de Wade's, Lewis en Anderson, andere top5 materiaal, ook alleen maar meekomen en toekijken.
De Chizzy's, Wrights en Bunting, gaan hier echt niet aan komen, de rest van de Top16 komt zeker niet in de buurt.
Als iedereen op zijn toppen zou gooien dan zijn mensen als taylor, MvG, Lewis en Anderson beter. Wade misschien ook.
Maar mensen gooien niet altijd op hun top niveau, ook Barney niet. En dat is de reden waarom hij nooit meer de top 5 zal halen (tenzij hij een keer wk finale haalt). Té vaak haalt hij zijn topniveau niet. Dat gaat ook niet meer veranderen denk ik. Hij kan best nog majors winnen maar een jaar lang op zijn toppen gooien zal hij niet meer doen denk ik. vandaar geen top 5 meer, top 10 wordt al lastig zat.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door rproele »

Ik zeg ook niet dat hij het gaat halen, mag waarschijnlijk blij zijn weer de top10 te halen.
Maar om te zeggen dat er een heleboel concurrenten te sterk zijn is wat anders.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ybabl »

ybabl schreefCOLONIk heb er geen goed gevoel over vandaag. Ik weet niet waarom, maar dat gevoel blijkt me iets te vaak te kloppen. :(
Ik ga me maar niet meer bezighouden met voorspellingen wat Barney betreft. :D
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door bullieboy »

rproele schreefCOLONIk zeg ook niet dat hij het gaat halen, mag waarschijnlijk blij zijn weer de top10 te halen.
Maar om te zeggen dat er een heleboel concurrenten te sterk zijn is wat anders.
Ik snap wel wat jij bedoeld hoor. Maar weer je, jij hebt het over als, en helaas is dat dus lang niet altijd zo. Ik heb het al vaker gezegd hier Barney is in potentie 1 van de gevaarlijkste darters ter wereld. Wat alleen jammer is, is dat hij zijn vorm niet vast kan houden. En dan krijg je dus wat er nu aan de hand is, 20e op de O.O.M. Maar man wat gooide hij gisteren beresterk, als hij die vorm vasthoudt is iedereen gewaarschuwd.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door rproele »

bullieboy schreefCOLON
rproele schreefCOLONIk zeg ook niet dat hij het gaat halen, mag waarschijnlijk blij zijn weer de top10 te halen.
Maar om te zeggen dat er een heleboel concurrenten te sterk zijn is wat anders.
Ik snap wel wat jij bedoeld hoor. Maar weer je, jij hebt het over als, en helaas is dat dus lang niet altijd zo. Ik heb het al vaker gezegd hier Barney is in potentie 1 van de gevaarlijkste darters ter wereld. Wat alleen jammer is, is dat hij zijn vorm niet vast kan houden. En dan krijg je dus wat er nu aan de hand is, 20e op de O.O.M. Maar man wat gooide hij gisteren beresterk, als hij die vorm vasthoudt is iedereen gewaarschuwd.
Ik heb het verder niet in die zin over als, ook niet dat hij het ooit weer gaat halen, daarvoor moet in zijn geval helaas te veel in 1x mee moeten zitten.
Alleen ging het me meer om het geheel, dat de concurrentie te sterk zou zijn om in de top5 terecht te kunnen komen.
Tuurlijk zijn huidige stand geeft hem al problemen om zich uberhaupt rechtstreeks voor sommige toernooien te kwalificeren.
Daarbij komt ook nog eens dat zijn huidige ranking een snelle ontmoeting met bv een van Gerwen of Taylor kan inhouden.
Dat is allemaal waar, en dat is ook niet wat ik in mijn geheel bedoel.
Alleen, als je kijkt wat er tussen zijn ranking en de top5 in staat, dan ga je toch niet beweren dat die echt allemaal sterker zijn?
Dus vandaar mijn vraag, waarop baseer je een antwoord als hij gaat het niet redden, want de concurrentie is te sterk?
Dat was mijn vraagstelling als tegenhanger van de poll.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Pink een traantje weg hier, klasse !!
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Lookout »

Fred Raket schreefCOLONPink een traantje weg hier, klasse !!
Hier stonden we ook op de banken te springen :lol:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door bullieboy »

Fred Raket schreefCOLONPink een traantje weg hier, klasse !!
Same here !
Zay er ook zo in en dan gebeurd wat wij willen wat er gebeurd.
Wereldklasse!
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Ranph »

Van Barneveld die dit jarenlang achter elkaar kan hoort gewoon in de top-6 van de wereld.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Rat »

Fred Raket schreefCOLON
rproele schreefCOLONIk zit me toch af te vragen met sommige antwoorden in de poll.
Wie zouden er allemaal in het huidige PDC darten nou echt te goed zijn voor Raymond van Barneveld?
Wie in de huidige top zijn nou echt beter dan Ray, als elke darter op zijn toppen zou gooien, waardoor hij geen Top5 zou kunnen halen?
Wie zijn dan die concurrenten die te goed zouden moeten zijn?
Alleen een Taylor zou in zijn koppie kunnen gaan zitten en gemiste dubbels afstraffen en mss van Gerwen als hij missers van Ray afstraft met 150+ finishes.
EN Ray op niveau gooit ook gewoon de 140ers en 180ers aan elkaar met 50+ op de finishes.
Dan kunnen de Wade's, Lewis en Anderson, andere top5 materiaal, ook alleen maar meekomen en toekijken.
De Chizzy's, Wrights en Bunting, gaan hier echt niet aan komen, de rest van de Top16 komt zeker niet in de buurt.

Ik wil niet lullig doen Rp, maar Barney staat niet voor niks 20e momenteel.
Reacties en meningen zijn gerelateerd aan zijn prestaties.

Ik vind wel dat ie 'voor niks' 20e staat. Want tel je de gelden van de pl en grand slam op, dan staat barney veel hoger.

Tellen niet mee, maar de prestaties zijn geleverd.

Barney staat lager dan hij eigenlijk hoort. En hij komt ook weer terug in de top 10, dat weet ik zeker.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Lookout »

Eerste paar maanden van 2014 heeft hij wel heel slecht gepresteerd.
Hoeveel keer had Raymond toen wel niet verloren met 5-6.
Ondanks dat behoort hij natuurlijk wel in de top 8 van de wereld te staan en staat hij veelste laag momenteel.
Winnen van Bunting en hij staat op plek 10 komt goed. ;)
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Peter66 »

Barney staat ook geen 20e meer nu. Dat was de geschoonde lijst voor het WK. Als hij van Bunting wint blijft-ie zeker staan waar hij stond (rond 14e plaats), als er tenminste niet nog mensen die boven hem stonden afzakken.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door DeDeen »

Voorlopig levert ie op OoM nog steeds in als ie verliest van Bunting.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Peter66 »

DeDeen schreefCOLONVoorlopig levert ie op OoM nog steeds in als ie verliest van Bunting.
Klopt. Wel typisch Nederlands....alles van de negatieve kant bekijken. Als-ie van Bunting en Taylor wint gaat-ie stijgen...en als hij alleen van Bunting wint waarschijnlijk ook omdat het prijzengeld hoger is als in 2013. Als je een halve finale te verdedigen hebt is de kans groter dat het niet lukt dan wel (zie Whitlock...). Ook een kwartfinale is dan niet zo beroerd toch. Tuurlijk lever je iets in, maar je hebt de schade wel zo goed mogelijk beperkt.

(Bijna) niemand gaf op voorhand veel voor de kansen van Barney. En toch al bij de laatste 8. Grootste winstpunten ? Niet opgeven, niet of nauwelijks meer hoofdschudden en keihard de kansjes pakken die je krijgt. Alleen de scores zijn wat minder...als dat ook op orde komt, kan alles gebeuren.
BUTTON_POST_REPLY