Barry Twomlow

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Barry Twomlow

Bericht door bullieboy »

Barry Twomlow
Barry=twomlow.jpg
Geboortedatum: 06-01-1933
Geboorteplaats: Bridlington, Engeland
Overlijdensdatum: 29-05-2004
Overlijdensplaats: Bridlington, Engeland

Oude Major Toernooien - Beste Prestaties
News of the World Championship: Winnaar in 1969

Andere Overwinningen
Swedish Open: [b1969[/b]

Barry Twomlow, over de hele wereld bekend als de ambassadeur van het darten. Winnaar van het toernooi: "News of the World Championship in 1969". Barry werd ingehuurd door Unicorn om namens hun de wereld rond te reizen. Vanaf dat moment, tot aan zijn pensioen reide Barry de wereld bijna non-stop rond. Met een aanstekelijke vrolijkheid, en eindeloos geduld, wilde Barry graag iedereen de basis principes van het darten leren. Maar ook de gevorderde spelers voorzag hij van tips. Elke lokale "pro", die twijfelde aan de vaardigheden van deze zachtaardige man kreeg heel beleefd een snel pak slaag op het dartbord.
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Laatst gewijzigd door 4 op bullieboy, in totaal 8 keer gewijzigd.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Barry Twomlow

Bericht door Fred Raket »

Heeft veel gedaan in het darten met John Lowe en voor Unicorn, maar voor velen compleet onbekend.

Tributes to Barry Twomlow:http://www.unicorn-darts.com/community/ ... omlow.aspx
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Barry Twomlow

Bericht door eikie »

Barry is in feite de ontdekker van John Lowe. Hij haalde John binnen bij Unicorn darts en dankzij Barry koos John Lowe bij zijn 9-darter voor t17-t18-d18 manier, omdat alle vakken dan rechts van het bord zijn. Ze hadden dat iets eerder uitgebreid besproken aan de bar :D

En last but not least is hij één van de winnaars van het moeilijkste toernooi ooit ter wereld. Het News of the World dartstoernooi.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Barry Twomlow

Bericht door ratm »

Dit vind ik nou leuk om eens te lezen! Totaal onbekende voor mij, zoals zovele dartsspelers van voor het tv-tijdperk. Zie de namen op de lijst van winnaars van NOTW voorbij komen maar verder ken ik ze niet. Leuk om eens wat achtergrond info te krijgen!
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Barry Twomlow

Bericht door bullieboy »

ratm schreefCOLONDit vind ik nou leuk om eens te lezen! Totaal onbekende voor mij, zoals zovele dartsspelers van voor het tv-tijdperk. Zie de namen op de lijst van winnaars van NOTW voorbij komen maar verder ken ik ze niet. Leuk om eens wat achtergrond info te krijgen!
Kom je weer een naam tegen die heeft meegedaan aan het door jou zo geliefde News Of Te World toernooi. Is inderdaad best jammer dat dit toernooi niet meer bestaat. Dat ben ik helemaal met je eens
Let's Play Darts!
BUTTON_POST_REPLY