Michael van Gerwen

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Rat »

En dat is 2!!! Nog 15 te gaan, :lol: .
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Michael van Gerwen

Bericht door jackpot »

Hij gaat die 16 wk titels van ome phil wel halen Let maar op. Hij is nog zo jong en zo ongelofelijk goed.
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Rat »

Ik denk dat dat het enige record is wat Phil gaat houden.
jackpot
Lid
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2016, 23:40

Re: Michael van Gerwen

Bericht door jackpot »

Rat schreefCOLONIk denk dat dat het enige record is wat Phil gaat houden.

Hopelijk niet. :lol:
Hoogste finish 2017 : 164
mijn pijlen waar ik op dit moment mee gooi : unicorn Jenkins 21 gram.
Shafts : unicorn gripper 2 medium white.
Flights : the bull Jenkins .
180 2016 : 20
180 2017 : 11
Love the darts.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Michael van Gerwen

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLONIk denk dat dat het enige record is wat Phil gaat houden.
Denk het ook aangezien hij er op zijn 40e mee wil stoppen. Daarnaast kan er in de tussentijd zo veel gebeuren! Wie weet staat er binnen een paar jaar wel een echte uitdager op die hem zelfs voorbij streeft (Smith?, Cadby?). Maar als iemand het kan dan hij wel, momenteel gewoon echt de allerbeste. 2e titel is dkverdient
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Michael van Gerwen

Bericht door De Beste »

jackpot schreefCOLONHij gaat die 16 wk titels van ome phil wel halen Let maar op. Hij is nog zo jong en zo ongelofelijk goed.
Dat gaat nog niet zo gemakkelijk zijn. MvG is nu 27....als hij de komende 10 jaar ALLE WK's wint dan staat zijn teller pas op 12. Nog steeds 4 minder dan Phil, en als MvG rond zijn 40e wil stoppen dan zal hij dus vrijwel iedereen WK tot aan zijn 40e moeten winnen.

EN dat zie ik niet gebeuren....er gaan tussendoor ook echt nog wel anderen winnen.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Swedish Chef »

De Beste schreefCOLON
jackpot schreefCOLONHij gaat die 16 wk titels van ome phil wel halen Let maar op. Hij is nog zo jong en zo ongelofelijk goed.
Dat gaat nog niet zo gemakkelijk zijn. MvG is nu 27....als hij de komende 10 jaar ALLE WK's wint dan staat zijn teller pas op 12. Nog steeds 4 minder dan Phil, en als MvG rond zijn 40e wil stoppen dan zal hij dus vrijwel iedereen WK tot aan zijn 40e moeten winnen.

EN dat zie ik niet gebeuren....er gaan tussendoor ook echt nog wel anderen winnen.
Phil heeft toch ook al 100 x gezegd te stoppen? ;)
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Michael van Gerwen

Bericht door De Beste »

Swedish Chef schreefCOLON
De Beste schreefCOLON
jackpot schreefCOLONHij gaat die 16 wk titels van ome phil wel halen Let maar op. Hij is nog zo jong en zo ongelofelijk goed.
Dat gaat nog niet zo gemakkelijk zijn. MvG is nu 27....als hij de komende 10 jaar ALLE WK's wint dan staat zijn teller pas op 12. Nog steeds 4 minder dan Phil, en als MvG rond zijn 40e wil stoppen dan zal hij dus vrijwel iedereen WK tot aan zijn 40e moeten winnen.

EN dat zie ik niet gebeuren....er gaan tussendoor ook echt nog wel anderen winnen.
Phil heeft toch ook al 100 x gezegd te stoppen? ;)
Klopt, maar Michael is geen Phil. Ik hecht veel meer waarde aan de woorden van Michael dan aan die van Phil.
Overigens is op je 27e zeggen dat je rond je 40e stopt wel wat aan de vroege kant. Voor hetzelfde geldt heeft hij er op zijn 55e nog steeds gruwelijk veel plezier aan. Je moet pas stoppen op het moment dat je voelt dat je bijna moet gaan stoppen. En wat dat betreft hecht ik veel meer waarde aan de woorden van Michael, als hij op een zekere dag zegt dat hij nog 1 jaartje wil meedraaien dan geloof ik dat wel, terwijl ik Phil over 5 jaar nog steeds wel zie meedoen.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen

Bericht door cookie »

Vanavond ben ik gedoken in een aantal interviews van Michael van Gerwen en een aantal statistieken. Nu kwam ik een statistiek tegen die ik wel vermoedde, maar wat ik toch wel echt heel erg bijzonder vind.

Mijn vermoedde was dat Michael van Gerwen in een stijgende lijn steeds beter wordt. Niet alleen door ervaring, maar ook door de manier hoe hij kijkt naar darten en zichzelf. Zie hier het bewijs dat Michael van Gerwen echt dagelijks alleen maar focust om beter te zijn dan gisteren:

Gemiddeldes in de Premier League door de jaren heen (over het gehele toernooi)*:
2013: 100.09
2014: 102.00
2015: 105.15
2016: 107.93

Toernooigemiddelde over laatste 4 ronden Winmau World Masters 2006: 93.675*

Barneveld daarentegen*:
2013: 98.88
2014: 97.47
2015: 97.64
2016: 97.88

Toernooi gemiddelde over laatste 4 ronden Lakeside 2006: 94.93*

Wat zijn de grootste verschillen tussen beide spelers qua mindset?:
Michael van Gerwen focust op zichzelf. Hij is bewust waar hij nu staat en wat zijn volgende level zou kunnen zijn. Hij traint dagelijks om een perfecte wedstrijd in de PL te gooien met het gemiddelde van 125.25. Daarnaast focust hij altijd op "het plezier van het winnen". In de psychologie is bewezen dat we als mens op 2 manieren worden gemotiveerd: Pijn vermijden of plezier opzoeken. Iemand die pijn wil vermijden is altijd gefocust op korte termijn. Iemand die darts linked aan plezier zal altijd lange termijn gefocust zijn waardoor de motivatie ook niet op korte termijn stopt.

Raymond van Barneveld focust altijd op een ander. Hij kijkt altijd waar anderen staan. Is altijd bezig met "vermijden van verliezen" of "niet meer de beste van NL zijn". Dat is voor hem zo pijnlijk, waardoor hij tegen Nederlanders beter presteert dan tegen Engelsen. Deze korte termijn focus heeft er voor gezorgt dat RvB wel beter kan pieken wanneer hij optimaal gemotiveerd is door pijn, alleen heeft hem op langer termijn niet zijn gehele niveau doen verbeteren.

Waar focus jij op? Winstpotjes? Ondanks dat jij geen controle hebt op je tegenstander? Of concentreer jij op je gemiddelde om die over de jaren heen te verbeteren?

Edit: Doel van deze post is om te laten zien hoe psychologie een invloed heeft op je niveau van darten. Het is mogelijk om gedachte en focus "patronen" van andere te kopieren. Dit heeft als gevolg dat je een grotere kans hebt om ook dezelfde vooruitgang te ervaren als het persoon die jij bewust of onbewust "modelt". Het patroon waar MvG op focust tijdens wedstrijden is heel anders dan dat van RvB. Dit heeft als gevolg dat ze allebei compleet andere resultaten ervaren. Dit is trouwens niet alleen bij darten, maar ook met ondernemen en bij Olympische atleten. Een goed voorbeeld is bijv. de voetballer Lex Immers. Hij is nooit de meest talentvolle geweest, maar hij wel een weg kunnen vinden richting de Europa League.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Michael van Gerwen

Bericht door ratm »

Dit is volgens mij exact de reden waarom Phil ook altijd zo goed was. Ze kijken puur naar hun eigen niveau. MvG kijkt na een nederlaag altijd naar zichzelf en zegt altijd zelf beter te moeten kunnen. Barney riep altijd na een nederlaag dat iedereen tegen hem altijd beter gooit dan tegen anderen. Hij keek naar de ander.
Geldt overigens ook voor andere sporten inderdaad. Bij Ajax roept men altijd dat ze zelf de beste zijn terwijl men bij Feyenoord altijd na een nederlaag klaagt over de scheids, geluk of dat de hele wereld tegen ze is. Uiteindelijk bereik je naar mijn mening met het kijken naar andere een stuk minder.

Overigens over de gemiddelde, de gemiddelde van Van Gerwen op alle tv toernooien of alle majors over een kalenderjaar is het afgelopen jaar gedaald. Maar daarvoor wel hard gestegen. In 2014 gooide Anderson en Taylor gemiddeld nog hoger dan MvG op de Majors, das wel voorbij:
Jaar/gemiddelde op tv/ gemiddelde Majors
2016 / 103.21 / 102.82
2015 / 104.09 / 104.30
2014 / 100.18 / 100.09 (Anderson 99.28 / 101.41, Taylor 102.80 / 102.50)
2013 / 99.41 / 99.56 (Anderson 97.21 / 95.22, Taylor 103.02 / 103.24)

Zat ook even te kijken naar Phil in de periode dat hij erg geprikkeld was om iedere dag beter te worden:
2009 / 103.94 / 105.80
2008 / 104.11 / 104.61

Dus als je puur naar gemiddelden kijkt over een heel jaar dan staat MvG stil in zijn groei :lol: (geeft maar aan dat gemiddelden niet alles zeggen)
Maar inderdaad zowel, MvG nu als Phil toen werden geprikkeld om zelf beter te worden en keken bij nederlagen naar zichzelf. Wat moet ik veranderen? Maar ook wat moet ik doen om nóg beter te worden terwijl Barney vaak naar andere omstandigheden kijkt en met andere bezig is. Taylor werd wel uitgedaagd door Barney maar op een positieve manier. "ik ga nog harder mijn best doen om van Barney te winnen" Maar andersom was Taylor een obsessie voor van Barneveld op een negatieve manier.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartmat »

Appels met peren vergelijken. Ik geloof niet dat psychologische hypotheses hier de grootste reden voor zijn. Ik denk dat simpelweg de reden is dat van Gerwen nog jong is en alles gooit en er aan doet om beter te worden, terwijl van Barneveld lang niet alles meer gooit, en qua leeftijd niet meer in niveau groeit maar juist in een logische neergaande lijn zit. Taylor idem. Dat heeft dus weinig met psychologie te maken maar vooral met leeftijd en minder gooien.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Michael van Gerwen

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLONAppels met peren vergelijken. Ik geloof niet dat psychologische hypotheses hier de grootste reden voor zijn. Ik denk dat simpelweg de reden is dat van Gerwen nog jong is en alles gooit en er aan doet om beter te worden, terwijl van Barneveld lang niet alles meer gooit, en qua leeftijd niet meer in niveau groeit maar juist in een logische neergaande lijn zit. Taylor idem. Dat heeft dus weinig met psychologie te maken maar vooral met leeftijd en minder gooien.
Leeftijd heeft er nu inderdaad wel mee te maken (tussen MvG en Barney) maar toen niet tussen Barney en Phil. Ik denk dat het toen wel degelijk te maken had met gemotiveerd worden door positieve of negatieve prikkels/vooruitzichten. Zeg maar het verhaal van Cookie dus. Daar waar Phil (en nu MvG) na een nederlaag tegen iemand de volgende keer dacht "nu pak ik hem" dacht Barney vaak "als ik maar niet weer verlies" (even zwart/wit gezegd). ik denk dat deze instelling MvG zeker wel helpt om beter te worden
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartmat »

Kan het ook niet simpelweg een verschil in kwaliteit zijn geweest? Dus dat ome Phil gewoon beter was in het in het juiste vakje gooien van drie pijltjes?

Ik bedoel, ik geloof gerust dat een deel psychologisch is maar ik denk dat dat deel een stuk kleiner is dan dat cookie zegt.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Michael van Gerwen

Bericht door cookie »

Dit is een patroon die te herkennen is bij veel dartspelers. We weten allemaal dat Barneveld het talent heeft om 100-105 te gooien in plaats van op 98 te hangen.

Het is inderdaad niet dat het zo zwart-wit is, het is alleen wel het enige "key-element" die aanwezig moet zijn om op langer termijn beter te worden. Hier maakt het niet uit of ze beginnen met darten op 30 of 60. Als iemand daadwerkelijk beter wil worden is het noodzaak om hem dit gedachtepatroon aan te leren, terwijl hij blijft trainen.

Er zijn verschillende redenen waarom iemand "gelooft" of focust op groei. Dit kan leeftijd zijn of gewoon de droom om wereldkampioen te zijn. Barneveld heeft emotioneel al zijn top bereikt in 2007, ondanks dat hij nu dus beter is dan in 2007. (Dat is best een grappig feitje voor performance coach ;))

Het is wel mooi om een Anderson te vergelijken met bijv. Barneveld. Barneveld is maar 3 jaar ouder dan Anderson en dit zijn de gemiddeldes van Anderson:

2013: 95.57
2014: 97.86
2015: 99.83
2016: 100.15

Toernooigemiddelde in 2e ronde 2006 (2e ronde uitgeschakeld tegen RvB): 86,88.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Michael van Gerwen

Bericht door santa »

van gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld) tewijl bij de masters taylor en anderson bij het eind al alles hebben gegeven.dat was tegenstand.en wie gaat er met de energie vandoor..........
Laatst gewijzigd door 1 op santa, in totaal 29 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartmat »

santa schreefCOLONvan gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld)
wat.een.onzin.
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Michael van Gerwen

Bericht door santa »

Dartmat schreefCOLON
santa schreefCOLONvan gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld)
wat.een.onzin.
(tewijl bij de masters taylor en anderson bij het eind al alles hebben gegeven.dat was tegenstand.en wie gaat er met de energie vandoor..........)

haha.ga maar na dan weetje dat ik gelijk heb. hij heeft het altijd makkelijk.hij krijgt het minste weerstand in de begin van de partijen van iedereen.
(dat mvg gemiddelde kan gooien dat weten wij wel)
Laatst gewijzigd door 1 op santa, in totaal 29 keer gewijzigd.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartsjournalist »

santa schreefCOLONvan gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld) tewijl bij de masters taylor en anderson bij het eind al alles hebben gegeven.dat was tegenstand.en wie gaat er met de energie vandoor..........
Tegenstanders Gary Anderson op WK:
Frost (73,74 gem)
Gilding (86,21 gem)
Van de Pas (102,30 gem)
Chisnall (104,63 gem)

Wright (99,83 gem)

MVG:
Viljanen (81,50)
Reyes (106,07)
Darren Webster (99,20)
Gurney (98,52)
Barney (109,34)


Tegenstanders Chisnall op PC-Finals:
Painter (93,26)
Jamie Lewis (95,96)
Klaasen (91,67)
Green (85,67)
Wright (98,06)

MVG:
Hamilton (92,20)
VVDV (100,74)
Payne (99,79)
Van Barneveld (103)
Darren Webster (89,45) - Kwam 6-0 voor zelfs


Op het WK achtereenvolgens van RVB en Anderson gewonnen, die gewoon beiden 104+ gooien, Van Barneveld zelfs 109. Die partij had Phil hem echt niet kunnen geven hoor.
Twitter: @PVDarts180
poels
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2014, 15:49

Re: Michael van Gerwen

Bericht door poels »

santa schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
santa schreefCOLONvan gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld)
wat.een.onzin.
haha.ga maar na dan weetje dat ik gelijk heb. hij heeft het altijd makkelijk.hij krijgt het minste weerstand in de begin van de partijen van iedereen.
(dat mvg gemiddelde kan gooien dat weten wij wel)
Dit heeft niks te maken met makkelijk wegkomen maar met de positie op de plaatsingslijst. Als je darten een beetje volgt weet je dat. Kijk maar naar Taylor in z'n topjaren! Dus je reacties slaan helemaal nergens op!!
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Michael van Gerwen

Bericht door santa »

poels schreefCOLON
santa schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
santa schreefCOLONvan gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld)
wat.een.onzin.
haha.ga maar na dan weetje dat ik gelijk heb. hij heeft het altijd makkelijk.hij krijgt het minste weerstand in de begin van de partijen van iedereen.
(dat mvg gemiddelde kan gooien dat weten wij wel)
Dit heeft niks te maken met makkelijk wegkomen maar met de positie op de plaatsingslijst. Als je darten een beetje volgt weet je dat. Kijk maar naar Taylor in z'n topjaren! Dus je reacties slaan helemaal nergens op!!
wat jij zeg zeg niet alles mvg heeft veel minder druk dan de andere bv barney heeft altijd gelijk een goede.maar het is goed.en gemiddelde enzo zeg niet alles.en de plaatsingslijst oke hahha.ik verlaat nu dus snel deze mvg discussie ik wou het alleen maar zeggen ik ben geen held van hem dus klaar ...wat een hulk.(lijkt wel k1) succes met jullie fan)hier laat ik het bij.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartmat »

Afbeelding

Discussiëren op basis van feitelijke onjuistheden en/of het niet helemaal begrijpen van een plaatsingslijst maakt het er ook niet makkelijker op...
poels
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2014, 15:49

Re: Michael van Gerwen

Bericht door poels »

Of het nu wel of niet leuk is dat van Gerwen (bijna) altijd wint, de taak is aan de rest van het deelnemersveld om te zorgen dat ze van hem winnen! Hij kan slecht met opzet verliezen want dan begint iedereen over 'matchfixing'.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartsjournalist »

santa schreefCOLON
poels schreefCOLON
santa schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
santa schreefCOLONvan gerwen zoals altijd hij krijgt nooit tegenstand. daarom hij gebruik nooit energie alleen in de finale. kijk zoals altijd ma in het speelschema. ik kan het niet meer aan zien dat hij er altijd zo makkelijk mee weg komt.alleen in de finale krijg hij de goeie.als iedereen al op is van de energie.barney en de andere krijgen altijd moeilijke tegenstanders (ja zaker 2 x keer). mvg krijgt nooit 2x of meer tegenstand.valt erg op. hij zou nooit bv een taylor en een anderson tegelijk krijgen.altijd maar 1tje.pffff.kijk alles maar is terug van vorig toernooien.ma dat word op tv nooit aangegeven(oh wat word hij dan steeds op gehemeld)
wat.een.onzin.
haha.ga maar na dan weetje dat ik gelijk heb. hij heeft het altijd makkelijk.hij krijgt het minste weerstand in de begin van de partijen van iedereen.
(dat mvg gemiddelde kan gooien dat weten wij wel)
Dit heeft niks te maken met makkelijk wegkomen maar met de positie op de plaatsingslijst. Als je darten een beetje volgt weet je dat. Kijk maar naar Taylor in z'n topjaren! Dus je reacties slaan helemaal nergens op!!
wat jij zeg zeg niet alles mvg heeft veel minder druk dan de andere bv barney heeft altijd gelijk een goede.maar het is goed.en gemiddelde enzo zeg niet alles.en de plaatsingslijst oke hahha.ik verlaat nu dus snel deze mvg discussie ik wou het alleen maar zeggen ik ben geen held van hem dus klaar ...wat een hulk.(lijkt wel k1) succes met jullie fan)hier laat ik het bij.
En daar is maar één reden voor; zijn plaatsing. Tegen 99% van de spelers was die 109 ook genoeg om de WK-finale te halen, dat het niet lukte komt omdat er één speler simpelweg beter is dan de rest. Heeft helemaal niks met druk of lotingen te maken.

De enige reden waarom MVG minder druk ervaart dan de andere spelers, is omdat hij dat zelf afdwingt. In ieder geval is zijn tegenstand veel groter dan bij Taylor.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartfantje »

Altijd leuk, die nieuwe spoeling aan leden na een WK. Niet dat ik nu iedereen over een kam scheer, maar er zitten altijd een paar opvallende figuren tussen :lol:
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Michael van Gerwen

Bericht door Dartsjournalist »

Dartfantje schreefCOLONAltijd leuk, die nieuwe spoeling aan leden na een WK. Niet dat ik nu iedereen over een kam scheer, maar er zitten altijd een paar opvallende figuren tussen :lol:
De groep waar Derksen het over had bedoel je? :geek:
Twitter: @PVDarts180
BUTTON_POST_REPLY