Vervolg (voorspellingen) dartsjaar 2020

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Vervolg (voorspellingen) dartsjaar 2020

Bericht door Buel »

Beste mensen,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel veel plannen had om er dit jaar weer een mooi voorspeljaar van te maken.
Helaas kwam zoals we allemaal weten Corona er tussendoor....
Gelukkig gaat het darts de komende maand weer door, met hopelijk de gebruikelijke uitzendingen.

En toch, toch twijfel ik wat ik moet doen... Ik organiseer graag de voorspellingen, maar wil een overkill voorkomen. Ik overweeg dan ook om dartsjaar 2020 te vergeten en in 2021 verder te gaan (te starten met het WK uiteraard). Na bekend worden van agenda 2021 zal ik weer een agenda maken om jullie van voorspellingen te blijven voorzien.

Voor degenen die denken dat ik de komende maanden het darts of dartstalk links laat liggen....jullie hebben het mis, in deze periode zal ik me geregeld laten zien en wellicht plaats ik nog wel een poll.

Wat de voorspellingen betreft: het lijkt me het verstandigst om met een geheel schone lei te beginnen in 2021. Ik sta open voor suggesties en aanbevelingen. Moet er echter wel bij zeggen dat voortgang en iedere week in het najaar spel,zoals gepland (volledige voorspellingen), plaatsen enige druk geeft. Als alternatief wil ik bij een toernooi een "all the way"poule gedurende het komende halfjaar voorstellen. Met andere woorden: voorspel het verloop van de wedstrijden van 1e ronde tot en met finale.

Stoppen is geen optie voor me, doe dit veel te graag voor en met jullie. En hoop er ook nog lang mee door te gaan!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Vervolg (voorspellingen) dartsjaar 2020

Bericht door The Runner »

Je hebt groot gelijk.

Misschien kan onze vriend Jackpot (moest even nadenken hoe hij ook alweer heette) je een handje helpen [emoji1]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Vervolg (voorspellingen) dartsjaar 2020

Bericht door Buel »

Mijn visie/plannen in OP spreken boekdelen en zijn duidelijk.

Na nog even nagedacht te hebben stel ik volgende voor:
* Volledige herstart (inclusief nieuwe ranglijst) vanaf 2021
* Geen voorspellingen tot WK
Note to self en belofte aan jullie: tussentijds zal ik me vaker hier laten zien.

Bizarre tijd. Vraagt derhalve ook speciale oplossingen
Hopelijk mag ik op jullie deelname blijven rekenen!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY