Ideeen forum

BUTTON_POST_REPLY

Welk spel vinden jullie het leukst

Peiling eindigt op 01 Aug 2019, 10:30

Hoe goed ken jij je medespelers?
1
50%
Tournaments
1
50%
Algemene Kennisquiz
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmenCOLON 2

Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Ideeen forum

Bericht door Buel »

Door enkele prive-omstandigheden ben ik lang niet online geweest en heb me vooral bezig gehouden met (niet altijd op de manier zoals ik dat wilde) de voorspellingen. Immers, dat is iets dat ik graag doe en blijf doen voor jullie.

Vanaf nu wil ik me nu weer gaan bezighouden me het forum: voorspellingen maar ook posten.
Daarnaast wil ik een (of meerdere) off-topic item(s) gaan doen. Heb daar in 2017 al over gepost, maar dat was toen te vroeg..
Welk? dat is de vraag die ik in poll ga voorleggen.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Ideeen forum

Bericht door Buel »

Uitleg per item.
1) Hoe goed ken jij je medespelers.
10 vragen met meerdere antwoorden. Geef het antwoord waarvan jij denkt dat dat het meest gegeven wordt. (deelnmae enkel per pm, ter voorkoming van beinvloeding)
2) Tournaments.
Op forum FOK wordt dit her en der gespeeld. Kies tussen 2 items. Meeste stemmen gelden.
Vragen zijn bijvoorbeeld: Wie vind je de beste darter, maar ook algemene stellingen. Presentator, Film, Tv-prgramma, Lied (van?) enzovoort
3) Algemene Kennis Quiz. Vragen over vanalles en nog wat.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY