PDC TV Performance of the Year

BUTTON_POST_REPLY
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

PDC TV Performance of the Year

Bericht door Erwin27 »

https://twitter.com/officialpdc/status/ ... 7271527427" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door ybabl »

Erwin27 schreefCOLONhttps://twitter.com/officialpdc/status/ ... 7271527427" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Wie had het volgens jou moeten winnen? Dat Taylor deze prijs wint is toch indirect een compliment naar Michael?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door Dartmat »

Niet dat het heel veel zegt zo'n hele verkiezing, maar ik vind het ook maar een rare keuze. Dat was een nieuw toernooi zonder enige waarde, zonder ranking. Ik weet niet wat de statistieken uit die wedstrijd waren of dat het heel spannend was ofzo (wat ook wel iets zegt als je die wedstrijd al vergeten bent)
Lijkt wel of ze Taylor uit medelijden deze maar gegeven hebben. Ik denk dat de wedstrijd tussen van Gerwen en van Barneveld iets interessanter was.
Gebruikers-avatar
Vortex
Lid
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 19:52

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door Vortex »

John Part in de Hall of Fame. Nice! 8-)
:arrow: The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
(TUFKAQ)
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door cookie »

Haha, dus omdat MvG 26x een Performance of the Year neerzet, krijgt PT deze prijs. :ugeek:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLONNiet dat het heel veel zegt zo'n hele verkiezing, maar ik vind het ook maar een rare keuze. Dat was een nieuw toernooi zonder enige waarde, zonder ranking. Ik weet niet wat de statistieken uit die wedstrijd waren of dat het heel spannend was ofzo (wat ook wel iets zegt als je die wedstrijd al vergeten bent)
Lijkt wel of ze Taylor uit medelijden deze maar gegeven hebben. Ik denk dat de wedstrijd tussen van Gerwen en van Barneveld iets interessanter was.
Zonder enige waarde betwijfel ik aangezien het op de BBC was en daar kijken normaal gesproken meer mensen naar. Daarom waren zowel MvG als Phil er op gebrand dat toernooi te winnen. Ben het verder wel met je eens dat het een beetje een vreemde keuze is. Maar zoals Ybabl al zei, het is ook een compliment aan MvG dat het verslaan van hem als dé prestatie van het jaar wordt gezien!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door ratm »

Vortex schreefCOLONJohn Part in de Hall of Fame. Nice! 8-)
En terecht! Hangt zijn poster ook weer in Ally Pally? ;)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door ybabl »

Dartmat schreefCOLONNiet dat het heel veel zegt zo'n hele verkiezing, maar ik vind het ook maar een rare keuze. Dat was een nieuw toernooi zonder enige waarde, zonder ranking. Ik weet niet wat de statistieken uit die wedstrijd waren of dat het heel spannend was ofzo (wat ook wel iets zegt als je die wedstrijd al vergeten bent)
Lijkt wel of ze Taylor uit medelijden deze maar gegeven hebben. Ik denk dat de wedstrijd tussen van Gerwen en van Barneveld iets interessanter was.
Ik vind het ook een beetje een armoedige keuze hoor, daar niet van. Maar ik heb het darten niet goed genoeg gevolgd om een andere winnaar te kunnen aanwijzen, vandaar mijn oprechte vraag. Ik neem aan dat Van Gerwen-Van Barneveld voor 2017 geldt?
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door Dartsjournalist »

ybabl schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONNiet dat het heel veel zegt zo'n hele verkiezing, maar ik vind het ook maar een rare keuze. Dat was een nieuw toernooi zonder enige waarde, zonder ranking. Ik weet niet wat de statistieken uit die wedstrijd waren of dat het heel spannend was ofzo (wat ook wel iets zegt als je die wedstrijd al vergeten bent)
Lijkt wel of ze Taylor uit medelijden deze maar gegeven hebben. Ik denk dat de wedstrijd tussen van Gerwen en van Barneveld iets interessanter was.
Ik vind het ook een beetje een armoedige keuze hoor, daar niet van. Maar ik heb het darten niet goed genoeg gevolgd om een andere winnaar te kunnen aanwijzen, vandaar mijn oprechte vraag. Ik neem aan dat Van Gerwen-Van Barneveld voor 2017 geldt?
Nee, want die wedstrijd was wel genomineerd.
Twitter: @PVDarts180
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door Schiavoni »

Wat zijn de criteria eigenlijk voor deze prijs? Ik heb even de statistieken van de twee wedstrijden opgezocht:

Phil Taylor (107.49) - Michael van Gerwen 10-4 (104.13)
Phil Taylor (98.97) - Michael van Gerwen 11-5 (100.92)

Vind het eigenlijk niet heel veel zeggen bij zo'n demonstratietoernooi. Het zijn geen wedstrijden waarvan ik nu zeg 'wauw'. Is eigenlijk niet meer dan een verwacht niveau dat ze neerzetten. Daarnaast ook nog eens niet op een major, dus vind het een vreemde keuze.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door ybabl »

Dartsjournalist schreefCOLON
ybabl schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONNiet dat het heel veel zegt zo'n hele verkiezing, maar ik vind het ook maar een rare keuze. Dat was een nieuw toernooi zonder enige waarde, zonder ranking. Ik weet niet wat de statistieken uit die wedstrijd waren of dat het heel spannend was ofzo (wat ook wel iets zegt als je die wedstrijd al vergeten bent)
Lijkt wel of ze Taylor uit medelijden deze maar gegeven hebben. Ik denk dat de wedstrijd tussen van Gerwen en van Barneveld iets interessanter was.
Ik vind het ook een beetje een armoedige keuze hoor, daar niet van. Maar ik heb het darten niet goed genoeg gevolgd om een andere winnaar te kunnen aanwijzen, vandaar mijn oprechte vraag. Ik neem aan dat Van Gerwen-Van Barneveld voor 2017 geldt?
Nee, want die wedstrijd was wel genomineerd.
O, dan is het wel heel raar. Komt inderdaad over als een liefdadigheidje naar Taylor toe. Als een klein kind dat ook een cadeautje moet krijgen op de verjaardag van zijn broertje om hem kalm te houden.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC TV Performance of the Year

Bericht door The Runner »

ybabl schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
ybabl schreefCOLON
Dartmat schreefCOLONNiet dat het heel veel zegt zo'n hele verkiezing, maar ik vind het ook maar een rare keuze. Dat was een nieuw toernooi zonder enige waarde, zonder ranking. Ik weet niet wat de statistieken uit die wedstrijd waren of dat het heel spannend was ofzo (wat ook wel iets zegt als je die wedstrijd al vergeten bent)
Lijkt wel of ze Taylor uit medelijden deze maar gegeven hebben. Ik denk dat de wedstrijd tussen van Gerwen en van Barneveld iets interessanter was.
Ik vind het ook een beetje een armoedige keuze hoor, daar niet van. Maar ik heb het darten niet goed genoeg gevolgd om een andere winnaar te kunnen aanwijzen, vandaar mijn oprechte vraag. Ik neem aan dat Van Gerwen-Van Barneveld voor 2017 geldt?
Nee, want die wedstrijd was wel genomineerd.
O, dan is het wel heel raar. Komt inderdaad over als een liefdadigheidje naar Taylor toe. Als een klein kind dat ook een cadeautje moet krijgen op de verjaardag van zijn broertje om hem kalm te houden.
:lol: Geweldige vergelijking! :lol:
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY