Hoe nu verder met de PDC?

Gebruikers-avatar
DirtySanchez
Lid
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 12:48

Re: Hoe nu verder met de PDC?

Bericht door DirtySanchez »

cookie schreefCOLONSnap wel dat alle darters vinden dat ze "geleefd" worden. Dit toernooi word je toch niet warm of koud van.

Er is ook maar 200K te verdelen over 16 man, niemand die ik ken heeft daar 3 dagen darten voor over.



Hoe meer toernooien de PDC houd hoe meer er verdiend word en hoeveel te meer spelers betaald kunnen worden.
Zolang de zalen vol blijven kunnen er meer toernooien gehouden worden.
En laten we heel eerlijk zijn... Darten voor zulke bedragen is nou niet echt het zwaarste beroep ;)
Vallen is geen afgaan, maar het weigeren op te staan wel.
Gebruikers-avatar
De Beste
Lid
BerichtenCOLON 466
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2016, 12:44

Re: Hoe nu verder met de PDC?

Bericht door De Beste »

Geleefd worden is anders wel een zware bezigheid, ongeacht wat ze van je verlangen te doen.
Geld is leuk en handig om te hebben het prijzengeld van een enkel toernooitje gaat voor de gemiddelde speler niet het verschil maken aan het eind van het jaar. Dan ben je liever een keer thuis met vrouw en kind.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Hoe nu verder met de PDC?

Bericht door cookie »

DirtySanchez schreefCOLON

Er is ook maar 200K te verdelen over 16 man, niemand die ik ken heeft daar 3 dagen darten voor over.



Hoe meer toernooien de PDC houd hoe meer er verdiend word en hoeveel te meer spelers betaald kunnen worden.
Zolang de zalen vol blijven kunnen er meer toernooien gehouden worden.
En laten we heel eerlijk zijn... Darten voor zulke bedragen is nou niet echt het zwaarste beroep ;)
Een losse trip van 5 dagen (3 dagen + 2 reisdagen) voor 10k is inderdaad best verdienstelijk. Al is het nog steeds bijna niet fysiek bij te benen wanneer je dit 60x per jaar moet doen.

Zelf reis ik ook 1 a 2x per week door Europa om training te geven en de enige manier om dit vol te houden is door ook veel te sporten en goed te eten. Dat zijn ook werkuren waar je rekening mee moet houden :)

Wat mij betreft gaat de PDC veel meer op de top32 focussen en gaan we meer toernooien krijgen waar maar een gedeelte van de top 8 bij aanwezig is. Laat ze allemaal maar op verschillende plekken pieken en geef ook elke speler maar even de kans om aantal toernooien de top 3 te ontlopen. Hierdoor gaat het niveau zeker omhoog!
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Hoe nu verder met de PDC?

Bericht door Jowinho »

De toppers zijn ook niet verplicht om alle vloertornooien te spelen.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
BUTTON_POST_REPLY