PDC World Cup of Darts 2020

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Dartmat »

Joe, deze hadden we nog niet. World Cup over een dikke 3 weken. Weer eens wat anders dan in de zomer.

Na Anderson heeft ook Wright laten weten niet mee te willen doen. Dat is dus meteen een titelkandidaat minder want Henderson en Thornton is dan ineens wel heel erg kwaliteitsarm.

Nederland met van Gerwen en Noppert. Ook geen allergrootste titelfavoriet misschien, maar wel kwaliteit. Ik ben persoonlijk wel blij dat Noppert de Zwaan is voorgebleven. In kwaliteit zit er niet veel verschil in, maar Noppert is constanter denk ik.

Gezien de vorm is Wales favoriet i.m.o. Price gaat als een trein en als Clayton zijn niveau een beetje haalt dan zijn ze heel gevaarlijk. Engeland heeft met Cross en Smith weliswaar op papier een topteam, maar de vorm is bij beiden en vooral bij Smith ver te zoeken.

Hopelijk zit er weer een tropische verrassing in zoals in bijna iedere editie. Ben wel benieuwd naar Gawlas op zijn eerste echte TV toernooi.
En hopelijk is het eerste ronde exit voor het meest irritante duo ever ooit, -Gurney-Dolan, maar dat spreekt natuurlijk voor zich.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door The Runner »

Ik denk dat het een heel interessant toernooi kan worden. Mooi dat Noppert meedoet, is denk ik constanter dan De Zwaan of Wattimena. Wales is de favoriet wat mij betreft
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door ratm »

Ik denk ook dat Wales favoriet is. Voor Nederland had ik liever De Zwaan gezien. Ik denk dat die beter bij MvG past. Het is natuurlijk gebaseerd op niks want ik ken ze niet persoonlijk maar ik heb het idee dat Noppert/MvG qua karakter niet goed bij elkaar passen en De Zwaan/MvG wel.
Nederland en Engeland zijn wel de grote uitdagers voor Wales. Schotland is met Henderson en (vooral) Thornton te zwak. Wie weet kan Australië nog verassen.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 15 Okt 2020, 07:18 Ik denk ook dat Wales favoriet is. Voor Nederland had ik liever De Zwaan gezien. Ik denk dat die beter bij MvG past. Het is natuurlijk gebaseerd op niks want ik ken ze niet persoonlijk maar ik heb het idee dat Noppert/MvG qua karakter niet goed bij elkaar passen en De Zwaan/MvG wel.
Nederland en Engeland zijn wel de grote uitdagers voor Wales. Schotland is met Henderson en (vooral) Thornton te zwak. Wie weet kan Australië nog verassen.
Australië hangt er wat mij betreft van af of Heta of Kyle Anderson met Whitlock gaat spelen. Verder denk ik ook dat Wales de grote favoriet is, Nederland is wel nog een kanshebber, misschien dat België of (weer) Ierland nog kan verrassen. Ik denk in elk geval dat we een hoop verrassingen te zien krijgen.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Buel »

Gisteren werd bekend dat Singapore wordt vervangen door Portugal.

Kijk er in ieder geval weer naar uit. Titelfavoriet is voor mij Wales en als outsider België
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door DeDeen »

Buel schreefCOLON 03 Nov 2020, 09:32 Gisteren werd bekend dat Singapore wordt vervangen door Portugal.

Kijk er in ieder geval weer naar uit. Titelfavoriet is voor mij Wales en als outsider België
Haha, België... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

DeDeen schreefCOLON 04 Nov 2020, 13:51
Buel schreefCOLON 03 Nov 2020, 09:32 Gisteren werd bekend dat Singapore wordt vervangen door Portugal.

Kijk er in ieder geval weer naar uit. Titelfavoriet is voor mij Wales en als outsider België
Haha, België... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
België gaat gewoon de finale halen hoor, let maar op! 8-)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Dartmat »

Feest! Dolan-Gurney vliegen er direct uit tegen Canada.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door DeDeen »

Pfoeh, daar laten de Tsjechen het liggen zeg.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

Hebben die Belgen een biertje teveel op ofzo? :?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

Ruime overwinningen voor Nederland, Wales en Duitsland, zeer overtuigend. Ook overwinningen bij een debuut voor zowel Portugal als Litouwen. Was weer leuke eerste dag, op naar morgen (helaas, voornamelijk singles wedstrijden...)
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door Dartmat »

België ontsnapt, Engeland al helemaal en Price zojuist ook. De favorieten hebben het niet makkelijk maar lijken er voorlopig wel mee weg te komen. Ben benieuwd naar van Gerwen straks, dat nieuws over zijn rug stemt niet echt hoopvol op een goede afloop...
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door The Runner »

Ik denk dat Australië momenteel het sterkst is, even de koppels nog afwachten, maar ze maken en goede indruk allebei
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door ratm »

Terechte winnaar. Vooraf de grote favoriet en eigenlijk constant waargemaakt. Nederland helaas te wisselvallig. paar hele goede legs afgewisseld met verschrikkelijk slechte.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Cup of Darts 2020

Bericht door The Runner »

Qua spanning was dit een mooie laatste dag, kwartfinales allemaal in de koppels beslist. Wales absoluut de terechte winnaar, prachtige reactie na de laatste dubbel, oprechte vreugde
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
BUTTON_POST_REPLY