Pro Tour 2020

Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

Dit weekend wonnen Nathan Aspinall en Ian White de Players Championship toernooien. Dolan en Wade haalden de finale. Van Gerwen verloor zaterdag in de kwartfinale met een gemiddelde van onder de 90 (!!) 6-1 van Aspinall. Vandaag verloor MVG al in de laatste 128 met 6-5 van Maik Kuivenhoven.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

Overigens is dit het eerste Players championship weekend van 2020 waarin geen negendarter werd gegooid!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Dartmat »

Dit PC weekend en vooral de zondag hadden nooit gespeeld mogen worden.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

Zondag vond ik inderdaad niet normaal, er hadden ontzettend veel spelers zich afgemeld, omdat ze niet meer hun land in of uit konden, waardoor eigenlijk de spelers uit Groot-Brittanie en Nederland een voordeel hadden, omdat deze wel prijzengeld voor de wereldranglijst konden verdienen, en spelers uit bijvoorbeeld Oostenrijk, Polen en Spanje niet.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Jowinho »

Jim Walker heeft zelf meegespeeld en die heeft nog geen partij gegooid op de Challenge Tour. Die heeft 's morgens nog een broek gaan kopen om te kunnen meedoen. Ook Colin Osborne deed mee, 108ste op de OOM van de Challenge Tour. Dan weet je dat je verkeerd bezig bent.

Hoe langer de PDC hun tornooien laat doorgaan, hoe langer er niet gedart gaat worden. Ik begin te vrezen voor de Matchplay.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Pro Tour 2020

Bericht door DeDeen »

Jowinho schreefCOLON 16 Mrt 2020, 17:24 Jim Walker heeft zelf meegespeeld en die heeft nog geen partij gegooid op de Challenge Tour. Die heeft 's morgens nog een broek gaan kopen om te kunnen meedoen. Ook Colin Osborne deed mee, 108ste op de OOM van de Challenge Tour. Dan weet je dat je verkeerd bezig bent.

Hoe langer de PDC hun tornooien laat doorgaan, hoe langer er niet gedart gaat worden. Ik begin te vrezen voor de Matchplay.
In maart iig alles van de kalender. Het is wat het is, laten we hopen dat iedereen zsm weer gezond is.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Pro Tour 2020

Bericht door DeDeen »

En ook april is van de kalender.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

Nadat afgelopen zomer 5 dagen lang Players championship toernooien gespeeld werden in Milton Keynes: de ‘Summerseries’ maakte de PDC vandaag bekend dat er ook een ‘Autumn Series’ en ‘Winter Series’ aankomen, in totaal kunnen we dus nog 10 Players championships verwachten dit jaar. De autumn series zullen achter gesloten deuren worden gehouden in Hildesheim, en de nummer 1 krijgt een plek in de grand slam. Verder komen er twee weekenden in de herfst, 1 voor de challenge Tour afronden, en 1 voor het afronden van de development tour, en het spelen van het Jeugd WK. Ten slotte maakte de PDC vandaag eveneens het grote nieuws bekend dat er in oktober een heuse ‘woman tour’ komt. Dit zal bestaan uit een kwalificatietoernooi voor de grand slam, en vier vloertoernooien, waarbij de top 2 van de Ranking daarvan zich dit jaar plaatst voor het WK. Ondanks Corona wordt er dus weer veel gedart dit najaar!
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Dartfantje »

Elke serie gaat zo wel zijn eigen "race naar" krijgen. De Autumn series om te bepalen wie naar de World Grand Prix gaan en de Winter series om te bepalen wie naar het WK gaan + Tour Card race. Euro Tours kunnen nog invloed gaan krijgen, maar ik vrees dat dat niet meer gespeeld gaat worden.

Woman Tour moet ook niet meer gemaakt van worden dan dat het is. Het is gewoon een goede vervanger van de kwalificatietoernooien, zodat er straks niet een dartster doorheen glipt die er eigenlijk niet veel van kan. Ook goed dat ze er prijzengeld verdelen, al dat niet bijzonder veel zijn met 5000 pond per toernooi (met 200 inschrijvingen per toernooi worden die kosten nog gedekt ook).

Challenge en Development Tour gaat leuk zijn voor de spelers die het in het eerste weekend goed gedaan hebben. Per ongeluk één of twee goede dagen hebben en je maakt zomaar een dikke kans op een Tour Card en WK plek.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Pro Tour 2020

Bericht door The Runner »

Ashton verslaat Michael Smith in eerste ronde PC 14
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Pro Tour 2020

Bericht door The Runner »

En ze pakt Meulenkamp in ronde 2
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Dartmat »

Om er tegen nobody Borland weer uit te vliegen. Het zegt allemaal niet zo veel dus. Jammer dat er al zo vroeg enkele Nederlandse onderlinge duels waren, liever pas wat later maar goed.

Zo gooi ik overigens mijn 70 ook altijd uit :mrgreen:

https://twitter.com/OfficialPDC/status/ ... 0921774081
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Pro Tour 2020

Bericht door The Runner »

Van Gerwen met zijn oude pijlen tot de halve finale
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
santa
Lid
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 19:44

Re: Pro Tour 2020

Bericht door santa »

Ik wist dat hij weer naar de Masterdarts ging. Dat heb ik altijd gezegd, dat is de enige dart waarmee hij kan gooien en vertrouwen in heeft. Hij is echt de weg kwijt wat pijlen betreft. Maar nooit in zijn Masterdarts, dat zal altijd zo blijven tot er een pijl ooit kapot gaat.
Laatst gewijzigd door 2 op santa, in totaal 12 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Pro Tour 2020

Bericht door The Runner »

santa schreefCOLONIk wist dat hij weer naar de masterdarts ging. Dat heb ik altijd gezegd, dat is de enige dart waarmee hij kan gooien en vertrouwen in heeft. Hij is echt de weg kwijt wat pijlen betreft.
Hij zal eerst weer vertrouwen willen krijgen en dan later overstappen. Denk wel dat Winmau gaat proberen die pijl exact na te maken
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Dartmat »

Met zijn nieuwe pijlen won hij nog in de summer series. Ik denk niet dat het probleem bij zijn pijlen ligt. Het is in mijn ogen voornamelijk de motivatie om vol er voor te gaan met focus puur en alleen op presteren, sinds hij kinderen heeft.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Pro Tour 2020

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 12 Sep 2020, 18:24 Met zijn nieuwe pijlen won hij nog in de summer series. Ik denk niet dat het probleem bij zijn pijlen ligt. Het is in mijn ogen voornamelijk de motivatie om vol er voor te gaan met focus puur en alleen op presteren, sinds hij kinderen heeft.
Dat denk ik ook. Heeft gewoon andere prioriteiten en het is lastig om jaren gemotiveerd te blijven als je alles al gewonnen hebt. Alleen dat hij juist in een periode dat hij andere prioriteiten heeft overstapt helpt natuurlijk niet.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Pro Tour 2020

Bericht door DeDeen »

Ashton laatste 16 vandaag.
MvG weer tegen de winnaar van gisteren, Damon Heta, nu bij de laatste 8.
Die Heta kan het echt.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Pro Tour 2020

Bericht door DeDeen »

Mag hopen dat de finale Luke Humphries tegen MvG wordt.
Staan beiden de ene 100+ na de na de ander erin te stampen.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

Heta gaat zeker de hoogste Australiër op de ranglijst worden! Van Gerwen in de finale inmiddels al weer 4-1 voor tegen Suljovic, oude pijlen lijken goed te doen!
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Pro Tour 2020

Bericht door The Runner »

Alle hoger geplaatste spelers vliegen er 1 voor 1 uit vandaag!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

Michael Smith wint dan toch na 2,5 jaar éindelijk weer een toernooi. Hij wint Players Championship 19 en verslaat Jermaine Wattimena in de finale, daarmee moet Jermaine nog altijd wachten op zijn eerste titel.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Choco115 »

En warempel: na 2,5 jaar geen titel, wint Michael Smith er twee in 2 dagen tijd! Na players championship 19 wint Bullyboy ook Playwrs championship 20 door in de finale José de Sousa 8-7 te verslaan. Zou me niet verbazen als Smith het op deze manier ook zou doen met de majors: als ie er eentje wint, dat ie er gelijk veel wint. Maar ja, moet die eerste wel eens komen...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Dartmat »

DRA boete incoming voor de Zwaan...
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Pro Tour 2020

Bericht door Dartmat »

Ah knokpartijtje op de achtergrond. Nooit gedacht dat de Pro tour zo spannend was. :lol:
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
BUTTON_POST_REPLY