Q-School 2019

K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Q-School 2019

Bericht door K1990 »

McGeeney en baker nemen een tourkaart. Een slag voor de BDO maar wel 2 te verwachten spelers. McGeeney is gewoon een goeie vloerspeler, ben eens benieuwd hoe hij het gaat doen bij de players championships.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Q-School 2019

Bericht door The Runner »

Wel knap van McGeeney dat hij 2x de halve finale haalt op q school!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Q-School 2019

Bericht door The Runner »

Ashton met 106 gemiddeld!
En Waites er weer vroeg af...
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Q-School 2019

Bericht door Dartmat »

Durrant als een van de weinige leuke namen er nog in. Op een Bowles en Clark zit echt niemand te wachten. Alleen hun vrouwen zodat ze weer eens wat vaker van huis weg zijn.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Q-School 2019

Bericht door DeDeen »

Dartmat schreefCOLON 19 Jan 2019, 17:10 Durrant als een van de weinige leuke namen er nog in. Op een Bowles en Clark zit echt niemand te wachten. Alleen hun vrouwen zodat ze weer eens wat vaker van huis weg zijn.
Haha, Clark zit wel goed qua ranking helaas.
Pallett vind ik ook een leuke darter trouwens.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Q-School 2019

Bericht door The Runner »

Nog 1 potje winnen en Durrant kan naar zijn demo morgen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Q-School 2019

Bericht door K1990 »

Doet durrant mee morgen ?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Q-School 2019

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 19 Jan 2019, 20:02 Doet durrant mee morgen ?
Ja. Hij staat nu net hoog genoeg voor een tourcard maar om hoog genoeg te blijven staan moet hij morgen weer mee doen en hij heeft aangegeven dat ook te doen
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Q-School 2019

Bericht door DeDeen »

Durrant kreeg 3 wedstrijdpijlen tegen om met 1 punt te blijven zitten vandaag en een tourcard te kunnen vergeten. Inmiddels laatste 32, dus die kaart is wel binnen.
Ook Ashton staat weer geweldig te gooien. Dik respect hoe die zich hiertussen staande houdt.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Q-School 2019

Bericht door The Runner »

Durrent heeft hem binnen, maar dat ging niet makkelijk
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Q-School 2019

Bericht door Choco115 »

Jammer voor Ashton, een overwinning te weinig.
Ik hoop dat Painter een tourcard kan pakken vandaag, staat echt goed te spelen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Q-School 2019

Bericht door Fred Raket »

Nathan Derry Vs Kirk Shepherd in finale
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Q-School 2019

Bericht door Dartmat »

Shepherd dus ook een kaart. Is pas 32 maar voelt aan als zo'n dino waar DeDeen het over had. Vooral omdat hij na die WK finale nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd heeft. Ook Derry mag het nog maar eens een keertje proberen.

Heel erg jammer dat Ashton het net niet gered heeft. Painter lijkt me einde carrière nu, die zal geen zin hebben in Challenge tour denk ik.

Even nog een puntje van onwetendheid van mijn kant: op basis waarvan wordt bepaald welke spelers met 10 wel een kaart krijgen en welke niet? Gewonnen legs?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Q-School 2019

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 20 Jan 2019, 20:02 Shepherd dus ook een kaart. Is pas 32 maar voelt aan als zo'n dino waar DeDeen het over had. Vooral omdat hij na die WK finale nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd heeft. Ook Derry mag het nog maar eens een keertje proberen.

Heel erg jammer dat Ashton het net niet gered heeft. Painter lijkt me einde carrière nu, die zal geen zin hebben in Challenge tour denk ik.

Even nog een puntje van onwetendheid van mijn kant: op basis waarvan wordt bepaald welke spelers met 10 wel een kaart krijgen en welke niet? Gewonnen legs?
Ik denk dat ze kijken wie er het verste is geraakt op 1 van de tornooien.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Q-School 2019

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 20 Jan 2019, 20:36
Dartmat schreefCOLON 20 Jan 2019, 20:02 Shepherd dus ook een kaart. Is pas 32 maar voelt aan als zo'n dino waar DeDeen het over had. Vooral omdat hij na die WK finale nooit meer iets noemenswaardigs gepresteerd heeft. Ook Derry mag het nog maar eens een keertje proberen.

Heel erg jammer dat Ashton het net niet gered heeft. Painter lijkt me einde carrière nu, die zal geen zin hebben in Challenge tour denk ik.

Even nog een puntje van onwetendheid van mijn kant: op basis waarvan wordt bepaald welke spelers met 10 wel een kaart krijgen en welke niet? Gewonnen legs?
Ik denk dat ze kijken wie er het verste is geraakt op 1 van de tornooien.
Nee dat gaat op basis van countback.
Laatste toernooi telt het zwaarst.

Edit; maar dan snap ik niet waarom Painter hem niet heeft, die heeft het laatste toernooi het best gepresteerd.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Q-School 2019

Bericht door ratm »

Jammer van Ashton inderdaad. Menzies helaas ook net niet. Ook opmerkelijk dat Jim Williams en Waites niet eens in de buurt zijn gekomen. Waites geen enkele keer bij de laatste 32 en slechts 1 keer bij de laatste 64. Dat hij de tourcard niet heeft gehaald is al verrassend maar dat hij er telkens zo snel uitging vind ik wel opmerkelijk
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Q-School 2019

Bericht door DeDeen »

Geen countback dus dit jaar.

Punten -> gewonnen wedstrijden -> gewonnen legs.

Wel bizar overigens, in dat geval is een bye een zwaar nadeel.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Q-School 2019

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 20 Jan 2019, 21:29 Jammer van Ashton inderdaad. Menzies helaas ook net niet. Ook opmerkelijk dat Jim Williams en Waites niet eens in de buurt zijn gekomen. Waites geen enkele keer bij de laatste 32 en slechts 1 keer bij de laatste 64. Dat hij de tourcard niet heeft gehaald is al verrassend maar dat hij er telkens zo snel uitging vind ik wel opmerkelijk
Waites is eigenlijk een matige vloerspeler, als je zijn palmares bekijkt heeft hij eigenlijk maar weinig open tornooien in vergelijking met het aantal majors dat hij won ( en ook finales en halve finales). Ik denk dat waites het publiek nodig heeft om het beste in zichzelf boven te halen ( en het allerbeste is er mss ook wel vanaf). Williams is idd verassend zeker omdat hij na de eerste 2 dagen goed voor hem uitzag.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Q-School 2019

Bericht door The Runner »

Alleen maar fijn voor de BDO dat Waites en Williams geen tourcard hebben
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Q-School 2019

Bericht door no score »

The Runner schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:01 Alleen maar fijn voor de BDO dat Waites en Williams geen tourcard hebben
Tja, dan sta je volgend jaar weer op de Lakeside. En waarom ? Omdat je te slecht was voor de PDC ;)
Dat zal een aantal BDO spelers er van weerhouden aan Q-School deel te nemen volgende keer.
Slim gespeeld van de BDO :mrgreen:
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Q-School 2019

Bericht door The Runner »

no score schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:01 Alleen maar fijn voor de BDO dat Waites en Williams geen tourcard hebben
Tja, dan sta je volgend jaar weer op de Lakeside. En waarom ? Omdat je te slecht was voor de PDC ;)
Dat zal een aantal BDO spelers er van weerhouden aan Q-School deel te nemen volgende keer.
Slim gespeeld van de BDO :mrgreen:
Het feit dat Durrant alle 4 de dagen nodig had voor zijn tourcard zegt al genoeg over dat het geen makkie is, die Q school
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Q-School 2019

Bericht door no score »

The Runner schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:23
no score schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:01 Alleen maar fijn voor de BDO dat Waites en Williams geen tourcard hebben
Tja, dan sta je volgend jaar weer op de Lakeside. En waarom ? Omdat je te slecht was voor de PDC ;)
Dat zal een aantal BDO spelers er van weerhouden aan Q-School deel te nemen volgende keer.
Slim gespeeld van de BDO :mrgreen:
Het feit dat Durrant alle 4 de dagen nodig had voor zijn tourcard zegt al genoeg over dat het geen makkie is, die Q school
Ik denk dat Durrant zichzelf heel wat druk heeft opgelegd, hij MOEST natuurlijk een tourcard bemachtigen. En die druk heeft 'm niet geholpen.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Q-School 2019

Bericht door K1990 »

no score schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:33
The Runner schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:23
no score schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:01 Alleen maar fijn voor de BDO dat Waites en Williams geen tourcard hebben
Tja, dan sta je volgend jaar weer op de Lakeside. En waarom ? Omdat je te slecht was voor de PDC ;)
Dat zal een aantal BDO spelers er van weerhouden aan Q-School deel te nemen volgende keer.
Slim gespeeld van de BDO :mrgreen:
Het feit dat Durrant alle 4 de dagen nodig had voor zijn tourcard zegt al genoeg over dat het geen makkie is, die Q school
Ik denk dat Durrant zichzelf heel wat druk heeft opgelegd, hij MOEST natuurlijk een tourcard bemachtigen. En die druk heeft 'm niet geholpen.
Je mag het format ook niet onderschatten, eerst naar 5 legs nodigt echt uit tot verassingen. Er zijn heel weinig spelers bij die een tourkaart verloren hebben en direct teruggenomen. Ik denk in dit format en met zoveel spelers dat zonder druk kunnen spelen veel hebt, want als je de gemiddeldes zag was het niet echt een hoog niveau daar.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Re: Q-School 2019

Bericht door DanMan »

no score schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:33
Ik denk dat Durrant zichzelf heel wat druk heeft opgelegd, hij MOEST natuurlijk een tourcard bemachtigen. En die druk heeft 'm niet geholpen.
Heeft Durrant ook zelf aangegeven.
Er stonden aardig wat mensen te kijken en hij voelde de druk van hen om die tourkaart te halen én de druk die hij zichzelf had opgelegd.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Q-School 2019

Bericht door DeDeen »

DanMan schreefCOLON 22 Jan 2019, 09:00
no score schreefCOLON 21 Jan 2019, 13:33
Ik denk dat Durrant zichzelf heel wat druk heeft opgelegd, hij MOEST natuurlijk een tourcard bemachtigen. En die druk heeft 'm niet geholpen.
Heeft Durrant ook zelf aangegeven.
Er stonden aardig wat mensen te kijken en hij voelde de druk van hen om die tourkaart te halen én de druk die hij zichzelf had opgelegd.
Buiten wat potjes dat ie op de dubbel liep te prutsen, ook het gros hoog in de 90/laag in de 100 gemiddeld gegooid.
En als je stelt dat het laag niveau was daar, vraag ik me af wat je gevolgd hebt...
BUTTON_POST_REPLY