PDC World Series of Darts 2019

Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Choco115 »

De locaties voor de world series 2019 zijn bekend gemaakt
Allereerst Las Vegas
Vervolgens is Keulen aan de beurt.
En daarna Australië met Brisbane, Melbourne en Hamilton, die Auckland dus vervangt
Opvallend is dat Shanghai wegvalt en er niks voor terug komt, misschien komt er nog een verrassing van de PDC
Overigens zijn de world series finals in Amsterdam en tickets zijn al verkrijgbaar daarvoor
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Choco115 »

De meeste spelers zijn bekend:
VS:
Van Gerwen
Cross
Wright
G. Anderson
Gurney
M. Smith
Price
Aspinall

Duitsland:
Van Gerwen
Cross
Wright
G. Anderson
Gurney
Suljovic
Wade
Van Barneveld
Hopp
Schindler
Clemens
Langendorf
Marijanovic
Münch
Bunse
Kurz

Australië:
Van Gerwen
Cross
Wright
G. Anderson
Gurney
Whitlock
K. Anderson
Cadby

Nieuw-Zeeland:
Van Gerwen
Cross
Wright
G. Anderson
Gurney
Whitlock
K. Anderson
Cadby
Harris
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Weinig Barney. Dat is positief, kan zich beter richten op de belangrijke toernooien zoals de vloertoernooien
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Aspinall wint de US Darts Masters door Smith in de finale te verslaan. Gooide 106 gemiddeld!
Smith versloeg MvG in de kwart. Mvg gooide 88 :shock: Gebeurt ook niet vaak.
Alle Noord-Amerikanen gingen er natuurlijk meteen in de eerste ronde uit
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Jowinho »

Dat begin van Aspinall. 10-darter met 9 scorende darts en een bouncer. En in de 2de leg ook begonnen met 180 - 180 :shock:
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Buel »

Vandaag en morgen vinden de German DartsMasters plaats.

Eerlijk gezegd denk ik dat niet alle 8 geplaatste spelers de 2e ronde halen. Met andere woorden de qf kentminimaal 1 duitse deelnemer.. Wat denken jullie?

Wie denken jullie dat wint? Zelf twijfel ik over 3 namen. Hoop op 2 mooie dagen en dat als opmaat voor de WMP. Off the record: denken jullie aan de voorspellingen??
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Nou je had gelijk, 3 geplaatste spelers er uit waaronder Barney en MvG. MvG weer niet best. Lijkt er op dat hij zich niet meer kan motiveren voor dit soort demo toernooitjes. Voor Barney is het wel zuur aangezien de kans dat hij op de WSF komt nu wel heel klein is geworden. Was het al natuurlijk maar nu helemaal.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Buel »

Vandaag en Morgen Brisbane dartsmasters.
Het Bracket:
Peter Wright v Kyle Anderson
Simon Whitlock v Brendon McCausland
James Wade v Damon Heta
Gary Anderson v Corey Cadby
Rob Cross v James Bailey
Raymond van Barneveld v Haupai Puha
Daryl Gurney v Koha Kokiri
Michael van Gerwen v Ben Robb

Hoeveel Austrailische deelnemers gaan door? Wie wint het toernooi. Ik vind het lastig. Mijns inziens zijn de wedstrijden van Wright en G. Anderson het lastigst te voorspellen . Op basis van Bracket is hf tussen MvG en RvB denkbaar... Zou het?
Zelf denk ik van niet. Denk dat MvG hf speelt tegen Cross en Wright de andere tegen Wade.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door rproele »

Barney wint zo waar.
Maar als er dan weer staat hij begint geweldig?
In zelfde artikel schrijven ze vervolgens dat tegenstander 3legs op de dubbel pruts.
Waar zou die overwinning dan aan liggen?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Choco115 »

Verrassende winnaar van de Brisbane darts masters 2019: Damon Heta verslaat Rob Cross in de finale met 8-7.
Ik begin me trouwens wel zorgen te maken om van Gerwen’s niveau.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 12 Aug 2019, 10:08 Verrassende winnaar van de Brisbane darts masters 2019: Damon Heta verslaat Rob Cross in de finale met 8-7.
Ik begin me trouwens wel zorgen te maken om van Gerwen’s niveau.
Hij begint nu in Melbourne met een 6-1 overwinning op Wade en met een gemiddelde van 99,6. Heeft wat vertrouwen getankt!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 16 Aug 2019, 22:47
Choco115 schreefCOLON 12 Aug 2019, 10:08 Verrassende winnaar van de Brisbane darts masters 2019: Damon Heta verslaat Rob Cross in de finale met 8-7.
Ik begin me trouwens wel zorgen te maken om van Gerwen’s niveau.
Hij begint nu in Melbourne met een 6-1 overwinning op Wade en met een gemiddelde van 99,6. Heeft wat vertrouwen getankt!
En van Barneveld wint met 106 gemiddeld van Puha, ook zeer indrukwekkend, maar vooral verrassend
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Buel »

Kwartfinales van Melbourne Masters vind ik lastig te voorspellen. Kunnen naar mijn idee alle 4 alle kanten op.
Wie het weet mag het zeggen...

Hamvraag is en blijft, is Heta opnieuw tot stunt in staat. Eerlijk gezegd denk ik van wel. De finale van vorige week, is nu kwartfinale.
Denken en hopen zijn 2 dingen, want ja natuurlijk hoop ik dat 1 van mn overgebleven favorieten vandaag de titel pakt. Degenen die al langer hier zijn (meelezen) of op twitter volgers zijn weten wie ik bedoel haha.

Nee zonder dollen, ja ik gun het Heta en gun m een glansrijke toekomst, maar hoop dat Cross nu doet wat hij vorige week naliet
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door The Runner »

Van Gerwen wint weer eens een toernooitje en heeft gelijk weer praatjes, dat er niet aan hem getwijfeld moet worden en dat hij nog steeds de te kloppen man is. Nou, geklopt is hij de laatste tijd. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Natuurlijk hoop ik dat hij zijn oude vorm terug krijgt, maar dat het nu een stuk onvoorspelbaarder is, maakt het wel meteen leuker
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Dartmat »

Nou, waarschijnlijk de laatste kans op iets wat op een titel lijkt voor van Barneveld. De gemakkelijkste weg naar een prijs voor hem, ook al is het maar een demonstratietoernooi.

Ik hoop van harte dat hij van Gerwen weet te kloppen in de finale zometeen. Met ruime cijfers zou al helemaal mooi zijn. Dan weet van Gerwen ook meteen dat er voor hem nog zat werk aan de winkel is.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 24 Aug 2019, 12:15 Nou, waarschijnlijk de laatste kans op iets wat op een titel lijkt voor van Barneveld. De gemakkelijkste weg naar een prijs voor hem, ook al is het maar een demonstratietoernooi.

Ik hoop van harte dat hij van Gerwen weet te kloppen in de finale zometeen. Met ruime cijfers zou al helemaal mooi zijn. Dan weet van Gerwen ook meteen dat er voor hem nog zat werk aan de winkel is.
Dat gebeurt niet. Iedereen is namelijk weer bang voor MvG sinds zijn titel van vorige week, hij is namelijk gewoon de beste, klaar. Aldus MvG zelf.

Vind het vooral leuk voor Barney dat hij zich zo toch plaatst (als ik het goed heb) voor de WSF in Amsterdam.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Dartmat »

Nou dat was ijdele hoop. Je moet natuurlijk wel iedere kans pakken die je krijgt. Nu is het wel gespeeld.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Buel »

Dit weekend vinden de WorldSeries of Darts Finals plaats. Uiteraard ga ik het wel volgen. Zonder voorspellingen. Deze zijn er komend weekend (GSoD) en daarna PCF. En dan natuurlijk vanaf 13 december weer het WK.

De loting voor dit WSoDF lijkt me erg interessant. Ik heb m'n 4, persoonlijke, favorieten en 1 gevaarlijke outsider opgeschreven. Wie? Dat ga ik nog niet niet prijsgeven.
Ben heel benieuwd wie jullie denken dat het toernooi wint
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Heb van gisteren niet alles gezien, alleen de laatste vier partijen. Nopper en De Zwaan zijn wel mijn favoriete Nederlanders dus dat was een wedstrijd waarbij ik niet echt kon kiezen. Voor vanavond hoop ik vooral dat Price het niveau van gisteren weer kan halen en het nu eens wel afmaakt tegen MvG. Noppert geef ik wel een kans tegen Anderson, die is nog lang niet in goede doen. Verder hoop ik natuurlijk op een goede Barney. Hopelijk wordt de druk nu niet te hoog zoals in Ahoy.

Nu Heta tegen Suljovic. Hoop dat Heta het niveau dat hij in Australie haalde kan halen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door ratm »

Jammer van Barney maar wel een mooi toernooi voor de Nederlanders en dus het publiek. Hopelijk haalt Noppert de finale en zo ook de GSOD.
Die Ratajski staat ook al op plek 20 van de OOM zag ik. Die is hard op weg naar de top 10 bij een paar mooie tv prestaties. Verdedigt vrijwel niets
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Dartmat »

Noppieeeeeeee! 8-)

Komt goed weg op het laatst, maar tegen Choking Chizzy weet iedereen inmiddels dat je wel wat kunt missen. Klasse finish om het af te maken hoor.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Jowinho »

Een marginaal tornooi. Hopelijk volgend jaar weer buiten Nederland.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Dartmat »

Jowinho schreefCOLON 03 Nov 2019, 22:10 Een marginaal tornooi. Hopelijk volgend jaar weer buiten Nederland.
Beter een marginaal toernooi dan helemaal geen tv toernooi lijkt me? Genoeg mensen in de Afas die zich blijkbaar vermaken.
En er is natuurlijk ook geen verplichting om te kijken...

Ik zie een echte major nog niet zo gauw naar Nederland komen, dus hier en met de PL moeten we het maar doen op TV.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Dartmat »

Wel heel jammer dat de finale dan zo'n veegpartij is geworden. Ik blijf erbij dat er vaak veel te weinig tijd zit tussen de laatste halve finale en de finale.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: PDC World Series of Darts 2019

Bericht door Jowinho »

Dat is inderdaad ook probleem, maar ik denk niet dat er een andere oplossing is. Je kan een avondsessie houden met enkel een partij naar 11 gewonnen legs.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
BUTTON_POST_REPLY