Grand Slam of Darts 2018

BUTTON_POST_REPLY
Swanseaa
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2018, 15:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Swanseaa »

dirk19 schreefCOLON 30 Okt 2018, 14:32 Ik vind het jammer dat Cadby zich vandaag definitief heeft afgemeld voor de GSOD. De PDC beweerd dat hij een gebroken linker arm zou hebben maar aangezien hij vorige week tijdens een toernooi in Australie 4 gemiddeldes van boven de 90 gooiden is dat onzin, zeker omdat op de beelden van dat toernooi niet is te zien dat zijn linker arm gebroken is. Cadby heeft dus nog steeds visum problemen en ik vind dat het na 8 maanden na zijn visum aanvraag veel te lang duurt voordat hij zijn visum krijgt. Ik weet dat Cadby in 2015 enkele strafbare feiten heeft gepleegd en daarvoor terecht een strafblad heeft gekregen waardoor het voor hem moeilijker is om een visum te krijgen. Iedereen dus ook Cadby verdiend een tweede kans om te bewijzen dat hij zich wel aan de wet kan houden en hopelijk krijgt hij nog voor het aankomende WK zijn visum.
Wat mis je nou echt aan hem? Vind het zelf geen goeie speler hoor vooral veel over gepraat maar weinig echte resultaten.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door ratm »

Swanseaa schreefCOLON 30 Okt 2018, 17:31
dirk19 schreefCOLON 30 Okt 2018, 14:32 Ik vind het jammer dat Cadby zich vandaag definitief heeft afgemeld voor de GSOD. De PDC beweerd dat hij een gebroken linker arm zou hebben maar aangezien hij vorige week tijdens een toernooi in Australie 4 gemiddeldes van boven de 90 gooiden is dat onzin, zeker omdat op de beelden van dat toernooi niet is te zien dat zijn linker arm gebroken is. Cadby heeft dus nog steeds visum problemen en ik vind dat het na 8 maanden na zijn visum aanvraag veel te lang duurt voordat hij zijn visum krijgt. Ik weet dat Cadby in 2015 enkele strafbare feiten heeft gepleegd en daarvoor terecht een strafblad heeft gekregen waardoor het voor hem moeilijker is om een visum te krijgen. Iedereen dus ook Cadby verdiend een tweede kans om te bewijzen dat hij zich wel aan de wet kan houden en hopelijk krijgt hij nog voor het aankomende WK zijn visum.
Wat mis je nou echt aan hem? Vind het zelf geen goeie speler hoor vooral veel over gepraat maar weinig echte resultaten.
Jeugd wereldkampioen 2016, in zijn eerste jaar als tourcard houder (2018) direct UK open finale + een UK open qualifier gewonnen. Bij 1 van de 2 players championship die hij dit jaar heeft gespeeld direct finale. Niet echt verkeerd toch? Zijn er die het minder doen tijdens hun eerste jaar als tourcard houder. Daarnaast wint hij bijna alles op de Australian tour.
Swanseaa
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2018, 15:59

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Swanseaa »

ratm schreefCOLON 30 Okt 2018, 18:16
Swanseaa schreefCOLON 30 Okt 2018, 17:31
dirk19 schreefCOLON 30 Okt 2018, 14:32 Ik vind het jammer dat Cadby zich vandaag definitief heeft afgemeld voor de GSOD. De PDC beweerd dat hij een gebroken linker arm zou hebben maar aangezien hij vorige week tijdens een toernooi in Australie 4 gemiddeldes van boven de 90 gooiden is dat onzin, zeker omdat op de beelden van dat toernooi niet is te zien dat zijn linker arm gebroken is. Cadby heeft dus nog steeds visum problemen en ik vind dat het na 8 maanden na zijn visum aanvraag veel te lang duurt voordat hij zijn visum krijgt. Ik weet dat Cadby in 2015 enkele strafbare feiten heeft gepleegd en daarvoor terecht een strafblad heeft gekregen waardoor het voor hem moeilijker is om een visum te krijgen. Iedereen dus ook Cadby verdiend een tweede kans om te bewijzen dat hij zich wel aan de wet kan houden en hopelijk krijgt hij nog voor het aankomende WK zijn visum.
Wat mis je nou echt aan hem? Vind het zelf geen goeie speler hoor vooral veel over gepraat maar weinig echte resultaten.
Jeugd wereldkampioen 2016, in zijn eerste jaar als tourcard houder (2018) direct UK open finale + een UK open qualifier gewonnen. Bij 1 van de 2 players championship die hij dit jaar heeft gespeeld direct finale. Niet echt verkeerd toch? Zijn er die het minder doen tijdens hun eerste jaar als tourcard houder. Daarnaast wint hij bijna alles op de Australian tour.
ja das ook weer waar. maar die australian tour is niet zo goed niveau toch?
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Erwin27 »

Van Barneveld moet hier eigenlijk zien te presteren. Anders staat Barney weer op plek 16 voor het WK, en dat betekent in de derde ronde weer een partij tegen MVG.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Erwin27 schreefCOLONVan Barneveld moet hier eigenlijk zien te presteren. Anders staat Barney weer op plek 16 voor het WK, en dat betekent in de derde ronde weer een partij tegen MVG.
Dat is niet te hopen voor MvG [emoji16]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Erwin27 »

Als Van Barneveld zijn topniveau kan halen, en de rest presteert zoals ze dit jaar doen, dan kan Barney heel ver komen natuurlijk.

Als dit, en als dat. Maar toch.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door K1990 »

Erwin27 schreefCOLON 01 Nov 2018, 22:15 Als Van Barneveld zijn topniveau kan halen, en de rest presteert zoals ze dit jaar doen, dan kan Barney heel ver komen natuurlijk.

Als dit, en als dat. Maar toch.
De klasse heeft hij zeker nog maar of hij nog echt leeft voor zijn sport daar twijfel ik aan.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

De vlucht van Gurney en Chisnall, die hen vanochtend naar Engeland had moeten brengen, is geannuleerd.
Hierdoor missen ze mogelijk het kwalificatietoernooi...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Dat zou erg zuur en oneerlijk zijn voor de heren.

Maar het zijn niet de spelers die ik zou missen als ze niet mee zouden doen. :mrgreen:
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Snakebitemaster »

Gurney zal ik zeker niet missen, chisnall, wel mits die zijn niveau haalt. Zoals de eerste ronde tegen Gary Anderson.
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

Vind het sowieso raar dat er kwalificatie is voor dit toernooi. Doe gewoon de winnaars van de podium- en vloertoernooien en finalisten van de tv toernooien. Ik vind het dan eerlijker dat vrouwelijke toernooiwinnaars een kans krijgen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Snakebitemaster
Lid
BerichtenCOLON 640
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2017, 16:13

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Snakebitemaster »

The Runner schreefCOLON 05 Nov 2018, 11:02 Vind het sowieso raar dat er kwalificatie is voor dit toernooi. Doe gewoon de winnaars van de podium- en vloertoernooien en finalisten van de tv toernooien. Ik vind het dan eerlijker dat vrouwelijke toernooiwinnaars een kans krijgen
Jij bent wel erg vol van het vrouwen darts he. Moet er niet aan denken, je moet de boel niet mengen, of denk je dat ajax ook liever met miedema speelt dan ziyech?
Set-up Raymond van Barneveld phase 5 25 gram.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »


Snakebitemaster schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 05 Nov 2018, 11:02 Vind het sowieso raar dat er kwalificatie is voor dit toernooi. Doe gewoon de winnaars van de podium- en vloertoernooien en finalisten van de tv toernooien. Ik vind het dan eerlijker dat vrouwelijke toernooiwinnaars een kans krijgen
Jij bent wel erg vol van het vrouwen darts he. Moet er niet aan denken, je moet de boel niet mengen, of denk je dat ajax ook liever met miedema speelt dan ziyech?
Niet zo zeer vol van het vrouwendarts, meer dat ik vind dat ze het op deze manier mooi kunnen promoten, wordt het vrouwendarts weer beter van.

En ja, ik denk dat de spelers van Ajax liever met Miedema spelen dan met Ziyech, sowieso in de kleedkamer [emoji16]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door DeDeen »

The Runner schreefCOLON 05 Nov 2018, 11:02 Vind het sowieso raar dat er kwalificatie is voor dit toernooi. Doe gewoon de winnaars van de podium- en vloertoernooien en finalisten van de tv toernooien. Ik vind het dan eerlijker dat vrouwelijke toernooiwinnaars een kans krijgen
Hij telt mee voor de OoM, volgens mij moet er dan een kwalificatietoernooi zijn.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door The Runner »

DeDeen schreefCOLON
The Runner schreefCOLON 05 Nov 2018, 11:02 Vind het sowieso raar dat er kwalificatie is voor dit toernooi. Doe gewoon de winnaars van de podium- en vloertoernooien en finalisten van de tv toernooien. Ik vind het dan eerlijker dat vrouwelijke toernooiwinnaars een kans krijgen
Hij telt mee voor de OoM, volgens mij moet er dan een kwalificatietoernooi zijn.
Dat zou kunnen, maar hoe dan ook raar dat dit meetelt voor de OoM. Ach, ik moet me er ook niet te druk om maken, heb er toch geen invloed op [emoji3]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Geen Gurney, met dank aan Jantje Dekker! En ook geen Dolan :mrgreen:

Verder o.a. al uitgeschakeld: Lewis, Beaton, Wattimena, Klaasen, Meulenkamp, van de Pas, de Graaf, Noppert, Groen en Huybrechts.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Er zijn al 4 finalerondes bekend:
Jan Dekker vs Martin Schindler
Stephen Bunting vs Rowby-John Rodriguez
Arron Monk vs Steve Hine (!!!!)
Jeffrey de Zwaan vs Mark Webster

Verder onder andere Alan Norris, Dirk van Duijvenbode, John Henderson, Kyle Anderson en Robert Thornton nog over
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Mark Webster 5 vs Jeffrey de Zwaan 4
Mark Webster gaat dus naar de grand slam, leuk om hem eindelijk weer eens te zien wel jammer voor Jeffrey de Zwaan
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Choco115 schreefCOLON 05 Nov 2018, 21:26 Mark Webster 5 vs Jeffrey de Zwaan 4
Mark Webster gaat dus naar de grand slam, leuk om hem eindelijk weer eens te zien wel jammer voor Jeffrey de Zwaan
Waar haal je deze uitslagen vandaan? Mijn updates zijn nog niet verder dan de laatste 32.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Dartmat schreefCOLON 05 Nov 2018, 21:31
Choco115 schreefCOLON 05 Nov 2018, 21:26 Mark Webster 5 vs Jeffrey de Zwaan 4
Mark Webster gaat dus naar de grand slam, leuk om hem eindelijk weer eens te zien wel jammer voor Jeffrey de Zwaan
Waar haal je deze uitslagen vandaan? Mijn updates zijn nog niet verder dan de laatste 32.
Pdc.tv dan naar grand slam qualifier en dan naar match center
Overigens heeft ook Stephen Bunting een plek bemachtigt door Rodriguez te whitewashen
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Logisch natuurlijk. Ik had alleen maar Twitter open staan.

Maar we krijgen dus een Murnan of Kanik en een Monk of Hine als pure pouleopvulling. Zonde hoor, dan had ik liever interessante spelers op die plek gezien. Of stiekem nog 2 BDO'ers extra.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Dartmat schreefCOLON 05 Nov 2018, 21:40 Logisch natuurlijk. Ik had alleen maar Twitter open staan.

Maar we krijgen dus een Murnan of Kanik en een Monk of Hine als pure pouleopvulling. Zonde hoor, dan had ik liever interessante spelers op die plek gezien. Of stiekem nog 2 BDO'ers extra.
Mee eens, 3de winnaar is Steve Hine...
dirk19
Lid
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2015, 18:04

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door dirk19 »

Ik baal er wel van dat de Zwaan nipt en onnodig de GSOD is misgelopen. Gezien het topjaar wat de Zwaan tot nu toe heeft met een halve finale plaats op de World Matchplay en een PC titel had ik wel verwacht dat hij van Mark Webster zou winnen die dit jaar bijna niks heeft gepresteerd bij de PDC. Ik hoop dat de Zwaan een erg goed PCF en WK gaat gooien en hopelijk geeft de PDC de Zwaan dan de kans om volgend jaar de PL te gooien waar hij naar mijn mening met zijn talent ook thuishoort.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Dartmat »

Jammer, ook geen Dekker. Blijkbaar had Schindler een list verzonnen om te winnen.

Wel Brown, Searle en... Gilding :|
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Grand Slam of Darts 2018

Bericht door Choco115 »

Mijn God wat een namen... dit moet de pdc wel veranderen zeg, wie zit er nu op een Steve Hine, Ryan Searle of Andrew Gilding te wachten :?
BUTTON_POST_REPLY