World Grand Prix 2017

Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Helemaal klaar met Gurney sinds dit toernooi. Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar: hup Whitlock!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Wat een overdreven mongool
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Dartmat »

Bah bah. Maar Whitlock liet het helaas zelf afweten in die laatste set.

Hebben ze haast ofzo bij rtl? Meteen afkappen, wat vreemd.

Edit: ik zie het al, overschakelen naar een stel debielen die bewust elkaar een hersenbeschadiging proberen te meppen. Gelukkig bestaan er nóg minder intelligente sporten dan darten. :lol:
Laatst gewijzigd door 2 op Dartmat, in totaal 7 keer gewijzigd.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Rat »

Chin Chin!

:mrgreen:
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Fred Raket »

Hopen dat het boksen nog wat is zo. Voetbal en darten was niets voor mij vanavond, ga in elk geval niet meer kijken als Gurney moet gooien.
Gebruikers-avatar
Peter66
Lid
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:46

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Peter66 »

En bij het volgende toernooi staat Ian White in de finale tegen pakweg Dolan en iedereen zit te klagen...saaie spelers, geen uitstraling etc...

En zo is het nooit goed. Laten we blij zijn met alle verschillende karakters !
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door rproele »

Ik snap best dat niet iedereen hetzelfde "normale" hoeft te doen op het podium.
Maar dit was te gemaakt, te minachtend en tegen het asociale aan.
Vroeger hadden we de Manley's, oude Painters en bv een Wade in oude doen.
Maar die waren niet op deze manier bezig de wedstrijd te verzieken.
Zou het een manier van spanning onderdrukken zijn voor zichzelf in zijn 1e grote finale?
Joost mag het weten, maar aan tafel leek het daar niet op.
Gurney -1.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door rproele »

Ik zeg ook niet dat Whitlock geen grote titel heeft, maar ik zie het niet als een Major.
Gelukkig mag ik mijn mening daar in hebben.
Net zoals ik het absurd vind dat van Barneveld als 5voudig wereldkampioen wordt aangekondigd en een Klaassen niet als voormalig terwijl hij diezelfde Barneveld in de finale versloeg en nog vele namen destijds nog BDO waren.
Mss in de jaren erna zwaar gedevalueerd maar destijds toch zeker niet?

En de omschrijving van een toernooi op tv? Met alles wat tegenwoordig op tv komt mag ik toch hopen dat dit niet serieus te noemen is
Top32 op tv of bv top 16 tegen 16 van een andere "zware" ranking kan ik inkomen.
Maar een Euro Tour toernooi met al zijn oneerlijke kwalificaties of de finale van de World Tour waar je deels door uitnodiging van afhankelijk bent en je commercieel belang hoger schat dan rankings? Nee echt niet.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door rproele »

Dartmat schreefCOLON 07 Okt 2017, 23:20 Bah bah. Maar Whitlock liet het helaas zelf afweten in die laatste set.

Hebben ze haast ofzo bij rtl? Meteen afkappen, wat vreemd.

Edit: ik zie het al, overschakelen naar een stel debielen die bewust elkaar een hersenbeschadiging proberen te meppen. Gelukkig bestaan er nóg minder intelligente sporten dan darten. :lol:
Inderdaad heel jammer dat niks meer wilde lukken in die beslissende set.
Had echt verwacht dat Gurney wel was geknakt op 3-4 en Whitlock het wel had afgemaakt.
Helaas weer de oude Whitlock die het niet kan afmaken?
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door The Runner »

Toch is het wel eens fijn om twee spelers van buiten de top 10 in een grote finale te zien. Hopelijk zien we vaker van dit soort namen in de finales die eraan komen. Hopelijk is het domineren van de top 4 nu wel aan het overgaan, maar dit was ook wel een toernooi met een ander format (dubbel in, dubbel uit) waardoor de kans voor andere darters wat groter is. We gaan het zien de komende maanden!
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door Erwin27 »

Gurney virtueel nu 4e op de plaatsingslijst voor het WK.

Vond hem gisteren wel irritant. Maar goed, het was zijn 1e finale. Wellicht leert hij dit af, en of wordt hij nog wel een keer op de vingers getikt dat dit niet heel best was wat hij deed.

Wel bijzonder trouwens hoe open het nu allemaal ligt. Taylor die gaat stoppen en geen zin heeft om dit soort toernooien te spelen. Van Gerwen, Anderson die er geen zin meer in lijken te hebben. Wade en Lewis totaal uit vorm. Barney altijd wisselvallig op dit soort toernooien. Wright die toch niet echt deze toernooien kan winnen. Op het WK staan ze er ongetwijfeld allemaal, maar je krijgt het idee dat alles tussen de Premier League en het WK nu wel heel open begint te worden. En dan wil je toch niet dat je dan steeds naar finales met Suljovic en Gurney zit te kijken. Dat doet het kijkplezier van het darten toch niet heel veel goeds.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: World Grand Prix 2017

Bericht door ratm »

Gurney was tenenkrommend. Het hele toernooi irriteerde hij al met zijn maniertjes maar in de finale deed hij er nog een schepje bovenop. Als zijn prestaties iets minder waren geweest had het hem de PL gekost. Ik zou hem overigens als straf sowieso niet uitnodigen voor de PL vanwege het "schouderduwincident". Laat hem eerst maar eens goed nadenken over zijn gedrag.
BUTTON_POST_REPLY