Verandering bdo

BUTTON_POST_REPLY
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

Afbeelding

Ik weet niet wat te zeggen hierop. :shock:

Gaat over Ashton trouwens.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Verandering bdo

Bericht door The Runner »

Jowinho schreefCOLONAfbeelding

Ik weet niet wat te zeggen hierop. :shock:

Gaat over Ashton trouwens.
Edit: begreep dat dit fake is, mijn eerste reactie verwijderd
Laatst gewijzigd door 1 op The Runner, in totaal 19 keer gewijzigd.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Verandering bdo

Bericht door Choco115 »

Is dat bericht nou echt of niet? Naar mijn weten zijn (Of dus waren) Jacklin en Ashton namelijk goede vriendinnen...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartmat »

Een snelle blik op haar eigen Facebookpagina leert inderdaad dat iemand een nepaccount heeft aangemaakt en die reactie geplaatst heeft. Ze geeft zelf aan bevriend te zijn met Ashton.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

idd, heeft het zelf net bevestigd op facebook. Zou inderdaad wel vreemd geweest zijn aangezien ze inderdaad goed bevriend zijn.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Vandaag toch weer een klapje voor de BDO en WDF, want heel wat goeie spelers verlaten het schip. Ik gun het Waites en Harms wel. Ze hebben jaren de BDO trouw gebleven en dan nu nog een paar jaar cashen bij de PDC. Ik denk dat ze ook beiden netjes binnen de top 64 gaan staan binnen 2 jaar.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verandering bdo

Bericht door rproele »

Met Waites alleen de vraag of dit niet te laat is.
Zijn succes periode bij de BDO leverde heb ook de CLoD op.
Was toen dus ook echt bestand tegen toppers van de PDC.
Voor Harms ook maar de vraag of hij daadwerkelijk het PDC niveau aankan aangezien zijn wedstrijden op de CLoD niet echt succesvol waren.
Denk wel dat de BDO inderdaad een nieuwe klap krijgt nu veel van hun topspelers overstappen.
Die heb je wel nodig om iets aan aanzien te behouden en iets van sponsors te kunnen verwerven.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Mogen tourkaarthouders dit seizoen wel meedoen bij BDO tornooien ? Ik zag tijdens de live stream van de Roemenië open dat Nick Kenny meespeelde.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Verandering bdo

Bericht door Choco115 »

K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 06:42 Mogen tourkaarthouders dit seizoen wel meedoen bij BDO tornooien ? Ik zag tijdens de live stream van de Roemenië open dat Nick Kenny meespeelde.
Kenny had zich al ingeschreven voor dit toernooi voordat hij een tourcard won. Van de PDC kreeg hij toestemming om alleen dit toernooi daarom nog te spelen. Hetzelfde gebeurde vorig jaar met John Michael.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Verandering bdo

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 06:42 Mogen tourkaarthouders dit seizoen wel meedoen bij BDO tornooien ? Ik zag tijdens de live stream van de Roemenië open dat Nick Kenny meespeelde.
Of het een BDO toernooi is of niet, is niet relevant, ze mogen niet meedoen aan live uitgezonden toernooien die niet van de PDC zijn. Hetzij op tv, hetzij op stream.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

DeDeen schreefCOLON 27 Jan 2020, 08:53
K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 06:42 Mogen tourkaarthouders dit seizoen wel meedoen bij BDO tornooien ? Ik zag tijdens de live stream van de Roemenië open dat Nick Kenny meespeelde.
Of het een BDO toernooi is of niet, is niet relevant, ze mogen niet meedoen aan live uitgezonden toernooien die niet van de PDC zijn. Hetzij op tv, hetzij op stream.
Het werd uitgezonden.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Verandering bdo

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 10:10
DeDeen schreefCOLON 27 Jan 2020, 08:53
K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 06:42 Mogen tourkaarthouders dit seizoen wel meedoen bij BDO tornooien ? Ik zag tijdens de live stream van de Roemenië open dat Nick Kenny meespeelde.
Of het een BDO toernooi is of niet, is niet relevant, ze mogen niet meedoen aan live uitgezonden toernooien die niet van de PDC zijn. Hetzij op tv, hetzij op stream.
Het werd uitgezonden.
Dat weet ik. De uitleg staat er een post boven.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

Mocht ook nog meedoen aan de Dutch Open, dacht ik.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Choco115 schreefCOLON 27 Jan 2020, 07:04
K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 06:42 Mogen tourkaarthouders dit seizoen wel meedoen bij BDO tornooien ? Ik zag tijdens de live stream van de Roemenië open dat Nick Kenny meespeelde.
Kenny had zich al ingeschreven voor dit toernooi voordat hij een tourcard won. Van de PDC kreeg hij toestemming om alleen dit toernooi daarom nog te spelen. Hetzelfde gebeurde vorig jaar met John Michael.
Met andere woorden kwam hij wat prijzengeld en ranking punten afnemen van de BDO/WDF spelers. Allemaal goed voor mij maar dan moet je het altijd toelaten. Wat als hij de Dutch open wint ? Dan neemt hij niet alleen prijzengeld weg maar ook nog eens een rechtstreeks ticket voor de Masters en het wk ?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Verandering bdo

Bericht door Choco115 »

Vorig jaar waren spelers hier ook boos over, toen John Michael als bezitter van een PDC tourcard best ver kwam bij een BDO toernooi.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Verandering bdo

Bericht door Choco115 »

Inmiddels heeft Martijn Kleermaker toestemming van de PDC gekregen om mee te doen aan de Dutch open, wat trouwens toch geen BDO Ranking meer is.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Choco115 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:07 Inmiddels heeft Martijn Kleermaker toestemming van de PDC gekregen om mee te doen aan de Dutch open, wat trouwens toch geen BDO Ranking meer is.
Neen maar wel WDF dus zoveel verschil maakt dit niet. Je zal maar in de halve finale verliezen van iemand met een PDC tourkaart. Een kans op een finaleplaats en dus de 5000 euro cheque, rechtstreekse plaatsing voor de Masters en het wk en dat door iemand die sowieso niet zal meedoen aan die tornooien of zal Barry Hearn ook daar toestemming voor geven ?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Verandering bdo

Bericht door Dartmat »

K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:53
Choco115 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:07 Inmiddels heeft Martijn Kleermaker toestemming van de PDC gekregen om mee te doen aan de Dutch open, wat trouwens toch geen BDO Ranking meer is.
Neen maar wel WDF dus zoveel verschil maakt dit niet. Je zal maar in de halve finale verliezen van iemand met een PDC tourkaart. Een kans op een finaleplaats en dus de 5000 euro cheque, rechtstreekse plaatsing voor de Masters en het wk en dat door iemand die sowieso niet zal meedoen aan die tornooien of zal Barry Hearn ook daar toestemming voor geven ?
Voor het prijzengeld heeft hij dan ook eerlijk zijn wedstrijden gewonnen dus dat is gewoon eerlijk verdiend. Deze spelers die nu toestemming krijgen hebben allemaal al vóór Q-school onkosten gemaakt in reserveringen, reis en hotel boeken e.d. dus het is wel netjes dat ze dan ook mogen meedoen. Het enige nadeel zijn de rankingpunten en eventuele rechtstreekse plaatsing: maar A) die kans is op zo'n groot deelnemersveld wel aanwezig, maar niet levensgroot en B) wie weet zijn daar allang afspraken over gemaakt met de WDF/organisatie waar wij niets van weten. Ik ga er vanuit dat zij afzien van eventueel behaalde punten. En andere topspelers die denken er last van te hebben moeten gewoon maar zorgen dat ze winnen van Kleermaker en Kenny. Het is natuurlijk niet zo dat zij ineens dankzij een paar dagen Q-School onverslaanbaar zijn geworden.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 27 Jan 2020, 19:40
K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:53
Choco115 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:07 Inmiddels heeft Martijn Kleermaker toestemming van de PDC gekregen om mee te doen aan de Dutch open, wat trouwens toch geen BDO Ranking meer is.
Neen maar wel WDF dus zoveel verschil maakt dit niet. Je zal maar in de halve finale verliezen van iemand met een PDC tourkaart. Een kans op een finaleplaats en dus de 5000 euro cheque, rechtstreekse plaatsing voor de Masters en het wk en dat door iemand die sowieso niet zal meedoen aan die tornooien of zal Barry Hearn ook daar toestemming voor geven ?
Voor het prijzengeld heeft hij dan ook eerlijk zijn wedstrijden gewonnen dus dat is gewoon eerlijk verdiend. Deze spelers die nu toestemming krijgen hebben allemaal al vóór Q-school onkosten gemaakt in reserveringen, reis en hotel boeken e.d. dus het is wel netjes dat ze dan ook mogen meedoen. Het enige nadeel zijn de rankingpunten en eventuele rechtstreekse plaatsing: maar A) die kans is op zo'n groot deelnemersveld wel aanwezig, maar niet levensgroot en B) wie weet zijn daar allang afspraken over gemaakt met de WDF/organisatie waar wij niets van weten. Ik ga er vanuit dat zij afzien van eventueel behaalde punten. En andere topspelers die denken er last van te hebben moeten gewoon maar zorgen dat ze winnen van Kleermaker en Kenny. Het is natuurlijk niet zo dat zij ineens dankzij een paar dagen Q-School onverslaanbaar zijn geworden.
Als je beslist om q school te gooien dan moet je jezelf nog niet inschrijven voor andere tornooien vind ik, dat is een keuze die je zelf maakt. Over de eventuele afspraken weten we natuurlijk nog niks dus mss dat daar iets uitkomt.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Verandering bdo

Bericht door Jowinho »

K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 21:48
Dartmat schreefCOLON 27 Jan 2020, 19:40
K1990 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:53
Choco115 schreefCOLON 27 Jan 2020, 16:07 Inmiddels heeft Martijn Kleermaker toestemming van de PDC gekregen om mee te doen aan de Dutch open, wat trouwens toch geen BDO Ranking meer is.
Neen maar wel WDF dus zoveel verschil maakt dit niet. Je zal maar in de halve finale verliezen van iemand met een PDC tourkaart. Een kans op een finaleplaats en dus de 5000 euro cheque, rechtstreekse plaatsing voor de Masters en het wk en dat door iemand die sowieso niet zal meedoen aan die tornooien of zal Barry Hearn ook daar toestemming voor geven ?
Voor het prijzengeld heeft hij dan ook eerlijk zijn wedstrijden gewonnen dus dat is gewoon eerlijk verdiend. Deze spelers die nu toestemming krijgen hebben allemaal al vóór Q-school onkosten gemaakt in reserveringen, reis en hotel boeken e.d. dus het is wel netjes dat ze dan ook mogen meedoen. Het enige nadeel zijn de rankingpunten en eventuele rechtstreekse plaatsing: maar A) die kans is op zo'n groot deelnemersveld wel aanwezig, maar niet levensgroot en B) wie weet zijn daar allang afspraken over gemaakt met de WDF/organisatie waar wij niets van weten. Ik ga er vanuit dat zij afzien van eventueel behaalde punten. En andere topspelers die denken er last van te hebben moeten gewoon maar zorgen dat ze winnen van Kleermaker en Kenny. Het is natuurlijk niet zo dat zij ineens dankzij een paar dagen Q-School onverslaanbaar zijn geworden.
Als je beslist om q school te gooien dan moet je jezelf nog niet inschrijven voor andere tornooien vind ik, dat is een keuze die je zelf maakt. Over de eventuele afspraken weten we natuurlijk nog niks dus mss dat daar iets uitkomt.
Voor de Dutch Open geldt dat zeker, maar ik denk dat de inschrijvingsdeadline voor de tornooien in Roemenië al voor de start van Q-school lag.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verandering bdo

Bericht door rproele »

En wat als je dan geen tourkaart bemachtigd via de Q-school? En dan te laat bent met inschrijving? Het blijft het vage lijn, maar deze is zelf gecreëerd door de BDO met hun aanpassingen. Het is hetzelfde dat VvdV al eens aangaf over de CLoD. Nu tellen de ponden mee voor de OoM. Dus elke BDO-er die daar aan mee mag doen kost een PDC-er mogelijke ponden voor de OoM omdat die niet mee kunnen doen of er door uitgeschakeld worden.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Verandering bdo

Bericht door ratm »

rproele schreefCOLON 28 Jan 2020, 01:29 En wat als je dan geen tourkaart bemachtigd via de Q-school? En dan te laat bent met inschrijving? Het blijft het vage lijn, maar deze is zelf gecreëerd door de BDO met hun aanpassingen. Het is hetzelfde dat VvdV al eens aangaf over de CLoD. Nu tellen de ponden mee voor de OoM. Dus elke BDO-er die daar aan mee mag doen kost een PDC-er mogelijke ponden voor de OoM omdat die niet mee kunnen doen of er door uitgeschakeld worden.
Je bedoeldt GSOD, CLoD is niet meer ;)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Verandering bdo

Bericht door ratm »

Vind het eerlijk gezegd niet zo'n probleem. Net zoals dat PDC spelers zeurde over het feit dat de BDO spelers mee deden op de GSOD. Vind het allemaal wat kinderachtig.
Als MvG nou mee zou doen aan de Romenian Open, dan snap ik het nog wel een beetje. Die gaat dat normaal gesproken winnen. Maar mensen zoals Kenny zou ik me niet te druk over maken. Net zoals Warren die mee doet aan de GSOD.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Verandering bdo

Bericht door K1990 »

rproele schreefCOLON 28 Jan 2020, 01:29 En wat als je dan geen tourkaart bemachtigd via de Q-school? En dan te laat bent met inschrijving? Het blijft het vage lijn, maar deze is zelf gecreëerd door de BDO met hun aanpassingen. Het is hetzelfde dat VvdV al eens aangaf over de CLoD. Nu tellen de ponden mee voor de OoM. Dus elke BDO-er die daar aan mee mag doen kost een PDC-er mogelijke ponden voor de OoM omdat die niet mee kunnen doen of er door uitgeschakeld worden.
Dat is het risico dat je dan neemt omdat je q school gooit e. Zo een ramp is dat toch niet dat je dan 1 of 2 tornooien mist ? Trouwens de BDO ( en ik neem aan ook de WDF) heeft 2 jaar geleden alle remmen naar de PDC opgedoekt. Het is omgekeerd dat er nog steeds sancties volgen, onder het excuus van de exclusiviteit. Maar die vervalt dan wel als de voorzitter zijn toestemming geeft.

Ik begrijp ook wel de PDC spelers omdat de GsoD een ranking event is. Het verschil is wel dat je voor de grand slam u moet kwalificeren en voor de open gewoon moet inschrijven.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Verandering bdo

Bericht door rproele »

ratm schreefCOLON 28 Jan 2020, 19:02
rproele schreefCOLON 28 Jan 2020, 01:29 En wat als je dan geen tourkaart bemachtigd via de Q-school? En dan te laat bent met inschrijving? Het blijft het vage lijn, maar deze is zelf gecreëerd door de BDO met hun aanpassingen. Het is hetzelfde dat VvdV al eens aangaf over de CLoD. Nu tellen de ponden mee voor de OoM. Dus elke BDO-er die daar aan mee mag doen kost een PDC-er mogelijke ponden voor de OoM omdat die niet mee kunnen doen of er door uitgeschakeld worden.
Je bedoeldt GSOD, CLoD is niet meer ;)
Inderdaad :oops:
BUTTON_POST_REPLY