BDO WK 2020

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: BDO WK 2020

Bericht door The Runner »

Ze heeft groot gelijk. Flink gecasht op het PDC WK en met alle world series in het verschiet verdient ze meer dan ze ooit bij de BDO zou kunnen verdienen
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Choco115 schreefCOLON 31 Dec 2019, 15:04 Breaking news: Fallon Sherrock heeft aangegeven niet mee te doen aan het BDO WK. Een van de redenen zou het lage prijzengeld zijn.
Zozo het begint serieus naar de kop te stijgen dus :). Nu ja haar broodje is gebakken met dat ze alle world tours mag spelen. Hopelijk kan er nog iemand haar plaats opnemen. It's all about the money, Dat is nu wel duidelijk. Want hoe slecht de leiding ook mag zijn, blijkbaar zegt de eer om een vrouwelijke titel haar niks zonder de pondjes. Ik denk dat er vele van ons geld voor over zouden hebben om te strijden voor zo een titel.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Ze heeft ook alles te verliezen: iedereen ziet haar nu ineens als togenhoge favoriete. Een voortijdige uitschakeling kan dat opgebouwde imago (met de bijbehorende voordelen) meteen weer afbreken. En financieel is ze voor komend jaar ook gefixt dus nu kan ze er met een smoes redelijk mee weg komen.

Is het netjes? Nee. Is het fair? Nee. Is het begrijpelijk? Ja, dat wel.

Van de andere kant: ze had er natuurlijk ook voor kunnen gaan om de allerlaatste BDO wereldkampioene te worden als ultieme statusbevestiging.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 31 Dec 2019, 16:51 Ze heeft ook alles te verliezen: iedereen ziet haar nu ineens als togenhoge favoriete. Een voortijdige uitschakeling kan dat opgebouwde imago (met de bijbehorende voordelen) meteen weer afbreken. En financieel is ze voor komend jaar ook gefixt dus nu kan ze er met een smoes redelijk mee weg komen.

Is het netjes? Nee. Is het fair? Nee. Is het begrijpelijk? Ja, dat wel.

Van de andere kant: ze had er natuurlijk ook voor kunnen gaan om de allerlaatste BDO wereldkampioene te worden als ultieme statusbevestiging.
Ook gwn niet correct naar haar mede speelsters toch? Wie nu wereldkampioene wordt zal altijd de opmerking krijgen ja maar Sharrock deed niet mee.

Ze hadden bij de BDO ook liever die 20 000 pond en de 100 000 pond uitbetaald. Dit was dan ook één van de reden waarom ze Lakeside hadden verlaten. Bob Potter wou de prijzenpot niet naar omhoog doen, waardoor het budget voor de dames niet omhoog kon. Men heeft dan een groot risico genomen met de O2, een risico die slecht is afgelopen jammer genoeg. Men had de mannen en vrouwen moeten samenvoegen op het WK zo konden de vrouwen ook meer verdienen op de Lakeside. Elk met hun eigen ranking en dan de top 32 van de mannen en de top 16 van de dames en dan kon men de 330 000 pond correcter verdelen.

Jacklin zal nu wel iedereen over zich heen krijgen, maar het was weldegelijk met de beste bedoelingen. Spelers zoals Sharrock mogen wel wat bescheidener zijn want blijkbaar zijn ze dan toch niet zo geliefd om de zaal te doen vol lopen.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

K1990 schreefCOLON 31 Dec 2019, 17:13
Dartmat schreefCOLON 31 Dec 2019, 16:51 Ze heeft ook alles te verliezen: iedereen ziet haar nu ineens als togenhoge favoriete. Een voortijdige uitschakeling kan dat opgebouwde imago (met de bijbehorende voordelen) meteen weer afbreken. En financieel is ze voor komend jaar ook gefixt dus nu kan ze er met een smoes redelijk mee weg komen.

Is het netjes? Nee. Is het fair? Nee. Is het begrijpelijk? Ja, dat wel.

Van de andere kant: ze had er natuurlijk ook voor kunnen gaan om de allerlaatste BDO wereldkampioene te worden als ultieme statusbevestiging.
Ook gwn niet correct naar haar mede speelsters toch? Wie nu wereldkampioene wordt zal altijd de opmerking krijgen ja maar Sharrock deed niet mee.

Ze hadden bij de BDO ook liever die 20 000 pond en de 100 000 pond uitbetaald. Dit was dan ook één van de reden waarom ze Lakeside hadden verlaten. Bob Potter wou de prijzenpot niet naar omhoog doen, waardoor het budget voor de dames niet omhoog kon. Men heeft dan een groot risico genomen met de O2, een risico die slecht is afgelopen jammer genoeg. Men had de mannen en vrouwen moeten samenvoegen op het WK zo konden de vrouwen ook meer verdienen op de Lakeside. Elk met hun eigen ranking en dan de top 32 van de mannen en de top 16 van de dames en dan kon men de 330 000 pond correcter verdelen.

Jacklin zal nu wel iedereen over zich heen krijgen, maar het was weldegelijk met de beste bedoelingen. Spelers zoals Sharrock mogen wel wat bescheidener zijn want blijkbaar zijn ze dan toch niet zo geliefd om de zaal te doen vol lopen.
En ja hoor het nieuws is een paar uur bekend van Sharrock of daar is Barry Hearn met een interview en zijn mening. Nog geen uur na dat Sharrock het bekend maakt is hij al op de hoogte en met een reactie, toch een straffe kerel.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Ik denk niet dat de dames wereldkampioen nu de opmerking zal krijgen "ja maar Sherrock deed niet mee" aangezien Sherrock nog nooit de titel gepakt heeft en dat dit keer denk ik weer niet zou doen. Maar een aderlating is het wel voor het dames toernooi aangezien ze ook veel media aandacht mee zou brengen.
Ik denk ook niet dat het alleen "all about the money" is zoals hierboven staat. Het is ieder jaar hetzelfde met de BDO. Rond deze tijd zijn er altijd beloftes dat het allemaal beter wordt (ook nu weer staat er dat er 5 tv toernooien zullen komen) om de topspelers over te halen bij de BDO te blijven en ieder jaar worden ze niet waargemaakt. Niet door Olly Croft, niet door Wes Jacklin en niet door het bestuur ertussen. Op een gegeven moment ben je murw gebeukt door de loze beloftes en als dan ook nog het prijzengeld omlaag gaat (een week van te voren) en de bond naar iedereenen alles wijst behalve naar zichzelf, dan snap ik wel dat er geen vertrouwen meer is en je een statement wil maken.

Wat Hearn betreft, zou die niet liever hebben dat e de titel pakt en hij haar kan promoten als de dames WK? Of zou er weer een contract getekend zijn door de spelers die op het WK mee doen waarin staat dat ze bij de BDO moeten blijven (zoals Robbie Green suggereert) en dat men anders het beloofde prijzengeld niet krijgt? Dat men sowieso dus al niet meer krijgt haha. Mischien heeft Hearn inderdaad met haar gesproken.

Maar eigenlijk is dat allemaal niet zo interessant. Het is niet Hearn, de PDC, Sportstotal, social media, Sherrock of wie dan ook die de BDO kapot maakt, dat is de BDO zelf. Al jaren. Als alleen Sherrock niet mee doet komen ze er nog goed mee weg.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Amen!
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 01 Jan 2020, 12:21 Ik denk niet dat de dames wereldkampioen nu de opmerking zal krijgen "ja maar Sherrock deed niet mee" aangezien Sherrock nog nooit de titel gepakt heeft en dat dit keer denk ik weer niet zou doen. Maar een aderlating is het wel voor het dames toernooi aangezien ze ook veel media aandacht mee zou brengen.
Ik denk ook niet dat het alleen "all about the money" is zoals hierboven staat. Het is ieder jaar hetzelfde met de BDO. Rond deze tijd zijn er altijd beloftes dat het allemaal beter wordt (ook nu weer staat er dat er 5 tv toernooien zullen komen) om de topspelers over te halen bij de BDO te blijven en ieder jaar worden ze niet waargemaakt. Niet door Olly Croft, niet door Wes Jacklin en niet door het bestuur ertussen. Op een gegeven moment ben je murw gebeukt door de loze beloftes en als dan ook nog het prijzengeld omlaag gaat (een week van te voren) en de bond naar iedereenen alles wijst behalve naar zichzelf, dan snap ik wel dat er geen vertrouwen meer is en je een statement wil maken.

Wat Hearn betreft, zou die niet liever hebben dat e de titel pakt en hij haar kan promoten als de dames WK? Of zou er weer een contract getekend zijn door de spelers die op het WK mee doen waarin staat dat ze bij de BDO moeten blijven (zoals Robbie Green suggereert) en dat men anders het beloofde prijzengeld niet krijgt? Dat men sowieso dus al niet meer krijgt haha. Mischien heeft Hearn inderdaad met haar gesproken.

Maar eigenlijk is dat allemaal niet zo interessant. Het is niet Hearn, de PDC, Sportstotal, social media, Sherrock of wie dan ook die de BDO kapot maakt, dat is de BDO zelf. Al jaren. Als alleen Sherrock niet mee doet komen ze er nog goed mee weg.
Gohja waarom zou men niet mee doen? Als je niet meedoet heb je niks en je speelt toch nog altijd voor een wereldtitel. Ik weet niet of Jacklin zijn beloftes niet waarmaakt. Hij beloofde verandering en die is er gekomen, alleen is die verandering eerder negatief uitgedraaid dan positief.

Voor zijn komst kwam de world masters en de world trophy niet op TV nu wel. Dat is toch positief voor de spelers? Iedereen vond het een schande dat de BDO spelers sancties oplegde als ze naar de q school gingen. Dat heeft hij afgeschaft, maar ook die maatregel is negatief uitgedraaid en voor een nog grotere exodus gezorgd. Hij beloofde om de prijzepot voor de dames omhoog te doen, maar Bob Potter wou niet meer geven ( terecht weliswaar) dus ging hij op zoek naar een grotere zaal, maar ook dit slaat negatief uit. Hij wil meer budget voor de masters en world trophy daardoor vraagt hij een bijdrage aan de open tornooien, die dit niet willen geven en de BDO de rug toekeren. Er kwam ook kritiek op het deelnemersgeld dat hij vroeg op de masters maar ook op dit was er veel kritiek en heeft dan nog eens voor chaos gezorgd bij de loting omdat er problemen waren met de inschrijving ( ik geloof niet veel van de fraude eerlijk gezegd, want men kon toch zo weten dat het zou uitkomen). Dan gaat hij een duur contract aan met een promoter ( uiteraard om sponsers binnen te halen) die welgeteld 0 sponsors opleverde. Ook de sociale media wordt veel meer gebruikt of vroeger maar het levert alleen negatieve kritiek op... Heel veel goeie wil van Jacklin maar op één of andere manier loopt elke maatregel mis.

Het enigste waar ik me aan erger is dat de spelers meehelpen aan die negatieve sfeer bij de BDO. Je hebt Mitchell die negatieve posts plaats op Twitter, je hebt kleermaker die op de tv de CEO bekritiseerd, nu heb je Sharrock die de boel achterlaat. Dit terwijl ze mss wel allemaal nog BDO gaan spelen en dus positivisme nodig hebben. Want het zijn zij die de zalen moeten doen vollopen en niet de CEO. Ally Pally zit vol omdat de Wrights en MVG's op deze wereld top gooien. Mss moet een Sharrock dan ook eens nadenken bij zichzelf wrm de zaal maar 10 % vol geraakt als zij daar speelt. Het is zij die de laatste weken geprofiteerd heeft van de MVG's en de Andersons op deze wereld en niet omgekeerd. Dankzij de BDO bestaat er vrouwen darts een beetje erkenning in deze zware tijden mag wel ook al ben je het niet eens met de leiding. Want de BDO zal verdwijnen denk ik na volgende week en dan houd het voor 90 % dames op.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49 Gohja waarom zou men niet mee doen? Als je niet meedoet heb je niks en je speelt toch nog altijd voor een wereldtitel.
Voor sommige (met name speelsters) zijn de kosten zowat hoger dan het prijzengeld mochten ze in de 1e ronde verliezen haha. Maar ik snap je punt wel, je kunt het van twee kanten bekijken, ja je speelt voor een wereldtitel maar kan me ook voorstellen dat je op deze manier wil aangeven dat je het hebt gehad met de leiding. Het zou alleen mooier zijn wanneer spelers/speelster gezamenlijk tot zo iets besluiten.
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49Voor zijn komst kwam de world masters en de world trophy niet op TV nu wel. Dat is toch positief voor de spelers? Iedereen vond het een schande dat de BDO spelers sancties oplegde als ze naar de q school gingen. Dat heeft hij afgeschaft, maar ook die maatregel is negatief uitgedraaid en voor een nog grotere exodus gezorgd.
Dat de World Trophy en World Masters weer op tv kwamen (na heel even weg te zijn geweest) is inderdaad zijn verdienste. Wat de sancties betreft, daar doe je een aanname die geheel niet zeker is. Welke speler van naam is er overgestapt voor het opheffen van die sanctie dan? Durrant, McGeeney, Reynolds (die al vaker PDC toernooien speelde). Zouden die anders niet gegaan zijn? Ik denk eigenlijk van wel. Het gebeurde ook ieder jaar, ook toen de sancties er nog waren.
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49 Hij beloofde om de prijzepot voor de dames omhoog te doen, maar Bob Potter wou niet meer geven ( terecht weliswaar) dus ging hij op zoek naar een grotere zaal, maar ook dit slaat negatief uit. Hij wil meer budget voor de masters en world trophy daardoor vraagt hij een bijdrage aan de open tornooien, die dit niet willen geven en de BDO de rug toekeren. Er kwam ook kritiek op het deelnemersgeld dat hij vroeg op de masters maar ook op dit was er veel kritiek en heeft dan nog eens voor chaos gezorgd bij de loting omdat er problemen waren met de inschrijving ( ik geloof niet veel van de fraude eerlijk gezegd, want men kon toch zo weten dat het zou uitkomen). Dan gaat hij een duur contract aan met een promoter ( uiteraard om sponsers binnen te halen) die welgeteld 0 sponsors opleverde. Ook de sociale media wordt veel meer gebruikt of vroeger maar het levert alleen negatieve kritiek op... Heel veel goeie wil van Jacklin maar op één of andere manier loopt elke maatregel mis.
Hier zeg je precies waar het om gaat. Dit waren allemaal beloftes die hij ongetwijfeld wilde waar maken maar nooit heeft waargemaakt. Regel eerst iets en kom er dan mee naar buiten in plaats van eerst roepen "aankomend jaar gaat het prijzengeld omhoog" oid en vervolgens denken "shit, ik heb daar helemaal geen geld voor". Dat zijn loze beloftes. "Toevallig" vrijwel altijd rond deze tijd van het jaar.
Lakeside verlaten is niet per se erg maar laat eerst goed onderzoeken wat de gevolgen zijn en waar je op moet letten bij een nieuwe locatie. En bedenk dat Bob Potter natuurlijk wegvalt als sponsor als je weg gaat uit Lakeside. Dan heb je dus minder inkomen en kan je dus niet beloven dat het prijzengeld omhoog gaat. Ga geen duur contract aan met een bedrijf zonder prestatievoorwaarden (al is dat geloof ik door het vorige-ook-niet-zo-beste-bestuur gedaan). Als de Dutch Open om uitleg vraagt over de bijdrage, geef dan gewoon antwoord en niet pas als ze besloten hebben geen ranking punten meer te geven. Zo moeilijk is dit allemaal niet.
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49 Het enigste waar ik me aan erger is dat de spelers meehelpen aan die negatieve sfeer bij de BDO. Je hebt Mitchell die negatieve posts plaats op Twitter, je hebt kleermaker die op de tv de CEO bekritiseerd, nu heb je Sharrock die de boel achterlaat. Dit terwijl ze mss wel allemaal nog BDO gaan spelen en dus positivisme nodig hebben. Want het zijn zij die de zalen moeten doen vollopen en niet de CEO. Ally Pally zit vol omdat de Wrights en MVG's op deze wereld top gooien. Mss moet een Sharrock dan ook eens nadenken bij zichzelf wrm de zaal maar 10 % vol geraakt als zij daar speelt. Het is zij die de laatste weken geprofiteerd heeft van de MVG's en de Andersons op deze wereld en niet omgekeerd. Dankzij de BDO bestaat er vrouwen darts een beetje erkenning in deze zware tijden mag wel ook al ben je het niet eens met de leiding. Want de BDO zal verdwijnen denk ik na volgende week en dan houd het voor 90 % dames op.
Dit is typisch BDO-denken. Laat de BDO eerst eens iets voor de spelers doen. De opmerkingen van Mitchell en Kleermaker zijn namelijk niet negatief maar gewoon realistisch.

Heb overigens net een interview bekeken met Barry Hearn waarin hij zegt met de WDF te spreken over samenwerking. Dat heeft hij al vaker geprobeerd maar werd door de BDO en WDF telkens de deur gewezen, nu niet. Voor de spelers kan het wegvallen van de BDO dus best prima uitpakken, als de WDF en PDC daar iets moois voor in de plaats zetten
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 01 Jan 2020, 14:28
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49 Gohja waarom zou men niet mee doen? Als je niet meedoet heb je niks en je speelt toch nog altijd voor een wereldtitel.
Voor sommige (met name speelsters) zijn de kosten zowat hoger dan het prijzengeld mochten ze in de 1e ronde verliezen haha. Maar ik snap je punt wel, je kunt het van twee kanten bekijken, ja je speelt voor een wereldtitel maar kan me ook voorstellen dat je op deze manier wil aangeven dat je het hebt gehad met de leiding. Het zou alleen mooier zijn wanneer spelers/speelster gezamenlijk tot zo iets besluiten.
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49Voor zijn komst kwam de world masters en de world trophy niet op TV nu wel. Dat is toch positief voor de spelers? Iedereen vond het een schande dat de BDO spelers sancties oplegde als ze naar de q school gingen. Dat heeft hij afgeschaft, maar ook die maatregel is negatief uitgedraaid en voor een nog grotere exodus gezorgd.
Dat de World Trophy en World Masters weer op tv kwamen (na heel even weg te zijn geweest) is inderdaad zijn verdienste. Wat de sancties betreft, daar doe je een aanname die geheel niet zeker is. Welke speler van naam is er overgestapt voor het opheffen van die sanctie dan? Durrant, McGeeney, Reynolds (die al vaker PDC toernooien speelde). Zouden die anders niet gegaan zijn? Ik denk eigenlijk van wel. Het gebeurde ook ieder jaar, ook toen de sancties er nog waren.
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49 Hij beloofde om de prijzepot voor de dames omhoog te doen, maar Bob Potter wou niet meer geven ( terecht weliswaar) dus ging hij op zoek naar een grotere zaal, maar ook dit slaat negatief uit. Hij wil meer budget voor de masters en world trophy daardoor vraagt hij een bijdrage aan de open tornooien, die dit niet willen geven en de BDO de rug toekeren. Er kwam ook kritiek op het deelnemersgeld dat hij vroeg op de masters maar ook op dit was er veel kritiek en heeft dan nog eens voor chaos gezorgd bij de loting omdat er problemen waren met de inschrijving ( ik geloof niet veel van de fraude eerlijk gezegd, want men kon toch zo weten dat het zou uitkomen). Dan gaat hij een duur contract aan met een promoter ( uiteraard om sponsers binnen te halen) die welgeteld 0 sponsors opleverde. Ook de sociale media wordt veel meer gebruikt of vroeger maar het levert alleen negatieve kritiek op... Heel veel goeie wil van Jacklin maar op één of andere manier loopt elke maatregel mis.
Hier zeg je precies waar het om gaat. Dit waren allemaal beloftes die hij ongetwijfeld wilde waar maken maar nooit heeft waargemaakt. Regel eerst iets en kom er dan mee naar buiten in plaats van eerst roepen "aankomend jaar gaat het prijzengeld omhoog" oid en vervolgens denken "shit, ik heb daar helemaal geen geld voor". Dat zijn loze beloftes. "Toevallig" vrijwel altijd rond deze tijd van het jaar.
Lakeside verlaten is niet per se erg maar laat eerst goed onderzoeken wat de gevolgen zijn en waar je op moet letten bij een nieuwe locatie. En bedenk dat Bob Potter natuurlijk wegvalt als sponsor als je weg gaat uit Lakeside. Dan heb je dus minder inkomen en kan je dus niet beloven dat het prijzengeld omhoog gaat. Ga geen duur contract aan met een bedrijf zonder prestatievoorwaarden (al is dat geloof ik door het vorige-ook-niet-zo-beste-bestuur gedaan). Als de Dutch Open om uitleg vraagt over de bijdrage, geef dan gewoon antwoord en niet pas als ze besloten hebben geen ranking punten meer te geven. Zo moeilijk is dit allemaal niet.
K1990 schreefCOLON 01 Jan 2020, 13:49 Het enigste waar ik me aan erger is dat de spelers meehelpen aan die negatieve sfeer bij de BDO. Je hebt Mitchell die negatieve posts plaats op Twitter, je hebt kleermaker die op de tv de CEO bekritiseerd, nu heb je Sharrock die de boel achterlaat. Dit terwijl ze mss wel allemaal nog BDO gaan spelen en dus positivisme nodig hebben. Want het zijn zij die de zalen moeten doen vollopen en niet de CEO. Ally Pally zit vol omdat de Wrights en MVG's op deze wereld top gooien. Mss moet een Sharrock dan ook eens nadenken bij zichzelf wrm de zaal maar 10 % vol geraakt als zij daar speelt. Het is zij die de laatste weken geprofiteerd heeft van de MVG's en de Andersons op deze wereld en niet omgekeerd. Dankzij de BDO bestaat er vrouwen darts een beetje erkenning in deze zware tijden mag wel ook al ben je het niet eens met de leiding. Want de BDO zal verdwijnen denk ik na volgende week en dan houd het voor 90 % dames op.
Dit is typisch BDO-denken. Laat de BDO eerst eens iets voor de spelers doen. De opmerkingen van Mitchell en Kleermaker zijn namelijk niet negatief maar gewoon realistisch.

Heb overigens net een interview bekeken met Barry Hearn waarin hij zegt met de WDF te spreken over samenwerking. Dat heeft hij al vaker geprobeerd maar werd door de BDO en WDF telkens de deur gewezen, nu niet. Voor de spelers kan het wegvallen van de BDO dus best prima uitpakken, als de WDF en PDC daar iets moois voor in de plaats zetten
Zag jij durrant 100 000 pond inleveren voor aan q school mee te doen? Ik niet eerlijk gezegd. Ook Mc Geeney zou denk ik dat risico niet genomen hebben. Scott baker en withead dat is moeilijk in te schatten. Het forfait van Sharrock krijgt meer en meer vorm. Eerst mogen meedoen aan de world series nu aan de premier league, mss krijgt ze nog wel een tourkaart ook onder de vorm van als we het maar commercieel kunnen uitbuiten.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 02 Jan 2020, 00:26 Zag jij durrant 100 000 pond inleveren voor aan q school mee te doen? Ik niet eerlijk gezegd. Ook Mc Geeney zou denk ik dat risico niet genomen hebben. Scott baker en withead dat is moeilijk in te schatten. Het forfait van Sharrock krijgt meer en meer vorm. Eerst mogen meedoen aan de world series nu aan de premier league, mss krijgt ze nog wel een tourkaart ook onder de vorm van als we het maar commercieel kunnen uitbuiten.
Die 100.000 pond had hij gewoon gekregen, net zoals andere overstappers in het verleden. Volgens mij hebben die het uiteindelijk ook gekregen
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Dan toch eindelijk eens een beetje positief nieuws. Nog 90 tickets en dag 1 is uitverkocht. Leuk voor de spelers die op zaterdag spelen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Dat is toch wel leuk inderdaad. Wie weet gaat de rest van de dagen ook nog aardig vol zitten.
Ik kijk eigenlijk vooral uit naar Bennet, ben benieuwd hoe die het op zijn debuut gaat doen.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 03 Jan 2020, 20:53 Dat is toch wel leuk inderdaad. Wie weet gaat de rest van de dagen ook nog aardig vol zitten.
Ik kijk eigenlijk vooral uit naar Bennet, ben benieuwd hoe die het op zijn debuut gaat doen.
Het is echt jammer door die negatieve publiciteit, want het is eigenlijk wel een wk om naar uit te kijken. Idd Bennet als super talent tegen oud wereldkampioen Mitchell. Dan heb je nog zo een klassieker als Waites tegen Wolfie. Er doen heel veel Nederlanders mee en ik ben wel benieuwd wat Olde Kalter en Kleermaker kunnen doen. Ook wij als Belgen hebben een goede speler als Vandenbogaerde van de partij al mis ik wel Geert de Vos bij de BDO.

Er is ook niet echt een favoriet wat het tornooi alleen maar interessant maakt. Ook het deelnemersveld van de dames is sterker dan ooit. Ik hoop dat de fans zich niet alleen laten leiden door de negatieve berichten en dat de competitie nu voorop komt. Na het tornooi zien we dan wel hoe het verder moet met de BDO en wie de leiding moet nemen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Die negatieve publiciteit hebben ze (het bestuur) natuurlijk zelf veroorzaakt. De spelers kunnen daar verder weinig aan doen dus voor hun is het te hopen dat de zaal vaak vol zal zitten.
De laatste jaren werd het pas vanaf de kwartfinales een beetje leuk. Gelukkig zitten er nu in de eerste ronde ook wat potten (bijvoorbeeld die 2 die jij al aanhaalde) die op voorhand interessant lijken. Het niveau hoeft niet per se hoog te zijn (al is er natuurlijk een ondergrens) maar er moet wel iets gebeuren op het podium. Veel spelers die we de laatste jaren zagen zijn wat kleurloos. Laten we hopen dat dat dit jaar anders is.

Het is vooral leuk om spelers te zien die we niet zo vaak zien en spelers van de toekomst voor het eerst in actie te zien. Ik heb sinds het vorige BDO WK bijna geen BDO gekeken dus ben naar veel spelers benieuwd.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Persoonlijk vind ik het BDO WK gewoon leuker dan bijvoorbeeld de premier league. De top 8 van de PDC heb ik nou wel een keertje gezien, om die nou weer elke donderdag te zien spelen vind ik toch minder interessant dan de namen die meedoen aan dit BDO WK. Vooral naar Bennett ben ik inderdaad benieuwd, en naar Beau Greaves bij de vrouwen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

De PL kan wel een likje verf gebruiken ja, want op deze manier (telkens dezelfde spelers) vind ik er ook weinig meer aan. Net zoals de Masters, CL en zeker de World series van mij mogen verdwijnen. Als snap ik wel het nut van de World Series.

De eerste pot van dit BDO WK is in ieder geval prima
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: BDO WK 2020

Bericht door Ronn »

Heeft er iemand een werkende link van het bdo wk van deze middag ? De YouTube link is niet beschikbaar voor NL. Werkt ook niet met een VPN bij mij.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Ronn schreefCOLON 04 Jan 2020, 15:14 Heeft er iemand een werkende link van het bdo wk van deze middag ? De YouTube link is niet beschikbaar voor NL. Werkt ook niet met een VPN bij mij.
Ik gebruik https://goldenarrowschannel.info/schedule.html en dan stream 1
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 04 Jan 2020, 17:25
Ronn schreefCOLON 04 Jan 2020, 15:14 Heeft er iemand een werkende link van het bdo wk van deze middag ? De YouTube link is niet beschikbaar voor NL. Werkt ook niet met een VPN bij mij.
Ik gebruik https://goldenarrowschannel.info/schedule.html en dan stream 1
Hartelijk dank voor het delen van de link! Wat ontzettend stom overigens van Landman dat hij 36 over had voor de wedstrijd en dubbel 8 gooide...
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Zo dat was spannend! Leuk dat Landman gewonnen heeft, had ik bij voorbaat niet gedacht!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2922
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 04 Jan 2020, 17:36
ratm schreefCOLON 04 Jan 2020, 17:25
Ronn schreefCOLON 04 Jan 2020, 15:14 Heeft er iemand een werkende link van het bdo wk van deze middag ? De YouTube link is niet beschikbaar voor NL. Werkt ook niet met een VPN bij mij.
Ik gebruik https://goldenarrowschannel.info/schedule.html en dan stream 1
Hartelijk dank voor het delen van de link! Wat ontzettend stom overigens van Landman dat hij 36 over had voor de wedstrijd en dubbel 8 gooide...
You're welcome en veel kijkplezier!
Maar inderdaad erg stom van Landman. Ook daarna liet hij echt wel kansen liggen. Het leek er sterk op dat het hem niet ging lukken en dan had hij nog wel even wakker gelegen van dat moment.

Die Parletti stapt telkens even terug bij een dubbel. Ik heb het idee dat steeds meer spelers dat doen. Met Cross als extreem voorbeeld natuurlijk, die is nog 10 minuten bezig met zijn handen af te vegen voordat hij de dubbel gooit. Maar ik heb eigenlijk niet het idee dat het echt helpt. Bij de meeste niet iig. Sterker nog, misschien maken ze het moment zelfs wel veel te groot en missen ze vaker dan wanneer ze gewoon gaan gooien. Welke wereldkampioen (buiten Cross om) deed dat ook? Volgens mij niemand toch?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Wat een thriller! En Montgomery gewoon alweer gelijk naar huis op het WK. Die man heeft al jaren geen WK wedstrijden meer gewonnen!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: BDO WK 2020

Bericht door Fred Raket »

Scholten commentator bij Eurosport ?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Fred Raket schreefCOLON 04 Jan 2020, 23:18 Scholten commentator bij Eurosport ?
Ja, klopt! Was hij ook al bij de World masters. Ik vind het hem veel leuker doen dan dat zure commentaar van hem als analist bij rtl7.
BUTTON_POST_REPLY