BDO WK 2020

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Op zich heeft Bennett nu ook nog niets te verliezen. Of hij nu wint of verliest, hij leert hier van en het is weer een stukje ervaring. Misschien is verlies wel iets beter voor zijn arrogantie. ;)
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Vind het nu al niks die Bennett, overdreven gedoe.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: BDO WK 2020

Bericht door Ronn »

no score schreefCOLON 07 Jan 2020, 22:48 Vind het nu al niks die Bennett, overdreven gedoe.
Inderdaad. Een beetje gemaakt vind ik. Hoewel je wel in het commentaar hoort dat hij altijd zo speelt en in de toekomst misschien een beetje moet worden geremd.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: BDO WK 2020

Bericht door DeDeen »

Verschrikkelijke kneus, die Bennett. Staat ook een partij te trekken aan zijn pijlen. Traint duidelijk te veel met Rob Cross. Ook dat irritante terugstappen. Hoop dat ie snel een vriendinnetje krijgt.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Dat terugstappen vind ik ook maar niks maar goed. Het juichen komt wat gemaakt over inderdaad maar dat is bij andere (Huybrechts, Price, MvG) ook zo. Bij iemand van 14 snap ik dat nog wel en heb ik er nog niet zoveel problemen mee. Is gewoon kopie gedrag. Als het goed is gaat dat er wel uit.
Verder heeft hij nog wel stappen te maken want het was gewoon niet best. Maar dat er talent is, is duidelijk.
Maar Mitchell maakte wel indruk, met name in de eerste 2 sets. Als hij zo blijft finishen als in die sets is hij een grote kanshebber voor de titel
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Een goeie zaak voor Bennet dat hij eventjes met de voeten op de grond wordt geplaatst. De arrogantie moet eruit, anderzijds zie je wel dat het talent er van af druipt. Scott mitchell zakelijk door, voor mij was hij de topfavoriet dus hopelijk maakt hij het waar :D . Van Robson hoop je altijd dat hij een goeie dag heeft en tegelijk wordt je gewoon zenuwachtig van er naar te kijken. Die man kan nu echt eens niet stilstaan terwijl hij aan het gooien is de zenuwen druipen er van af. Bij Veenstra heb ik net hetzelfde gevoel, die stond in de eerste set zo goed te spelen en dan altijd die terugval om dan weer plots 12 darter te gooien.

Leuk dat er een aantal bekende namen komen kijken naar het WK. Idd goed dat de ene Jacklin er al uit ligt :lol: heeft er eigenlijk iemand al de andere gezien eigenlijk op het WK ?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: BDO WK 2020

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 08 Jan 2020, 10:23 Een goeie zaak voor Bennet dat hij eventjes met de voeten op de grond wordt geplaatst. De arrogantie moet eruit, anderzijds zie je wel dat het talent er van af druipt. Scott mitchell zakelijk door, voor mij was hij de topfavoriet dus hopelijk maakt hij het waar :D . Van Robson hoop je altijd dat hij een goeie dag heeft en tegelijk wordt je gewoon zenuwachtig van er naar te kijken. Die man kan nu echt eens niet stilstaan terwijl hij aan het gooien is de zenuwen druipen er van af. Bij Veenstra heb ik net hetzelfde gevoel, die stond in de eerste set zo goed te spelen en dan altijd die terugval om dan weer plots 12 darter te gooien.

Leuk dat er een aantal bekende namen komen kijken naar het WK. Idd goed dat de ene Jacklin er al uit ligt :lol: heeft er eigenlijk iemand al de andere gezien eigenlijk op het WK ?
Nee, maar dat snap ik wel. Niet goed voor de camera's, dat glimmende hoofd.
Bovendien is ie momenteel niet heel geliefd.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Hamilton moet nog een beetje warmdraaien
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Had er nooit zo op gelet maar Winstanley strekt haar arm helemaal niet itt Gallagher die dat maximaal doet.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Roland Scholten is echt de meest chauvinistische commentator die ik ooit heb gehoord :lol:
Hazel gooit trippel 18
Scholten: oei, dat is jammer!
Visschraper: voor Hazel is dat helemaal niet jammer.
Scholten: Ja, maar daar heb ik niets mee te maken, ik ben voor Landman! :lol:
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Spannend potje. Hopelijk kan Landman hem wel nog binnen hengelen...

Edit: huts! Lekker gewerkt.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Choco115 schreefCOLON 08 Jan 2020, 16:42 Roland Scholten is echt de meest chauvinistische commentator die ik ooit heb gehoord :lol:
Hazel gooit trippel 18
Scholten: oei, dat is jammer!
Visschraper: voor Hazel is dat helemaal niet jammer.
Scholten: Ja, maar daar heb ik niets mee te maken, ik ben voor Landman! :lol:
Ik kan het van Scholten nog hebben ook :lol:
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Als je al die bouncers van Waites optelt kom je wel aan de 501
Laatst gewijzigd door 1 op no score, in totaal 8 keer gewijzigd.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Harms heeft het hier echt zelf laten liggen zeg, zonde.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Jammer, Harms verprutst het weer eens op het WK. In Veenstra heb ik meer vertrouwen!
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Choco115 schreefCOLON 08 Jan 2020, 21:34 Jammer, Harms verprutst het weer eens op het WK. In Veenstra heb ik meer vertrouwen!
Tot nu toe gaat het niet zo best
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: BDO WK 2020

Bericht door The Runner »

Met Harms heb ik helemaal niets. Die heeft op TV nog echt niets gepresteerd, dat hij de nr. 1 in de ranking is verbaast me echt. Zijn manier van gooien vind ik verschrikkelijk om naar te kijken.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: BDO WK 2020

Bericht door Jowinho »

The Runner schreefCOLON 08 Jan 2020, 23:45 Met Harms heb ik helemaal niets. Die heeft op TV nog echt niets gepresteerd, dat hij de nr. 1 in de ranking is verbaast me echt. Zijn manier van gooien vind ik verschrikkelijk om naar te kijken.
Harms won vier vloertornooien dit jaar en een paar van de hoogste categorie, dus die eerste plaats is niet zo raar, maar op TV is het inderdaad allemaal wat minder.

Unterbuchner ook redelijk veel kansen laten liggen, moest daar altijd 2 van de drie erste sets gewonnen hebben, maar als je telkens een volle beurt aan dubbels voor de set staat te missen, heb je tegen Mitchell geen kans.

Veenstra ook uitgeschakeld. Dave Evans natuurlijk een goede speler en nogmaals het bewijs dat je door op de Challenge Tour te spelen een sterkere speler wordt.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 600
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: BDO WK 2020

Bericht door ybabl »

The Runner schreefCOLON 08 Jan 2020, 23:45 Met Harms heb ik helemaal niets. Die heeft op TV nog echt niets gepresteerd, dat hij de nr. 1 in de ranking is verbaast me echt. Zijn manier van gooien vind ik verschrikkelijk om naar te kijken.
Heb ik ook. Plus dat ik dat kettinkje bij Barney al dom bijgeloof vond, bij Harms vind ik het dom en slecht gejat. Veenstra kan ik al helemaal niet naar kijken, met die blik en die vreselijke mat in z'n nek. :lol:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Jammer voor Veenstra maar Evans stond echt goed te spelen. Mooie finishes in de laatste set ook. Die laatste leg had Veenstra wel wat meer druk mogen zetten, dan weet je het maar nooit.

Harms valt altijd tegen inderdaad. Alleen in zijn eerste edities deed hij het prima. Hij roept vaak in interviews dat hij van iedereen kan winnen, prof wil worden enz enz maar het wordt wel eens tijd voor aansprekende resultaten op de majors. De vergelijking met Loyd die ze gister maakte op tv gaat ook volledig mank. Loyd won majors, Harms komt al jaren niet meer in de buurt
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: BDO WK 2020

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON 09 Jan 2020, 10:02 Jammer voor Veenstra maar Evans stond echt goed te spelen. Mooie finishes in de laatste set ook. Die laatste leg had Veenstra wel wat meer druk mogen zetten, dan weet je het maar nooit.

Harms valt altijd tegen inderdaad. Alleen in zijn eerste edities deed hij het prima. Hij roept vaak in interviews dat hij van iedereen kan winnen, prof wil worden enz enz maar het wordt wel eens tijd voor aansprekende resultaten op de majors. De vergelijking met Loyd die ze gister maakte op tv gaat ook volledig mank. Loyd won majors, Harms komt al jaren niet meer in de buurt
Veenstra tegen Evans was gewoon een geweldige pot, waarbij Evans met een paar 100+ finishes enorm knap zijn meubelen heeft gered.
Vond het echt een schitterende pot om te zien.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Hammond zojuist toch netjes uit in 43 pijlen. :?

Dit bedoel ik met potjes die je echt niet langer dan drie sets wil aanschouwen...
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Dartmat schreefCOLON 09 Jan 2020, 14:44 Hammond zojuist toch netjes uit in 43 pijlen. :?

Dit bedoel ik met potjes die je echt niet langer dan drie sets wil aanschouwen...
Jij ziet tenminste nog wat ;)
Momenteel biathlon op eurosport :|
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

no score schreefCOLON 09 Jan 2020, 14:54
Dartmat schreefCOLON 09 Jan 2020, 14:44 Hammond zojuist toch netjes uit in 43 pijlen. :?

Dit bedoel ik met potjes die je echt niet langer dan drie sets wil aanschouwen...
Jij ziet tenminste nog wat ;)
Momenteel biathlon op eurosport :|
Nee ik ben gelukkig gewoon aan het werk. :mrgreen:
Zag het op de livescores voorbijkomen.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1085
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

En die livestream van golden arrows is ook offline...
BUTTON_POST_REPLY