UK Open 2015

BUTTON_POST_REPLY
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: UK Open 2015

Bericht door eikie »

Wedstrijd van de gemiste dubbels.. MVG straft alles af
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: UK Open 2015

Bericht door eikie »

Mooie strakke overwinning van MVG. Peter Wright stukken minder in de finale dan in de wedstrijden hiervoor. Mooiste wedstrijd vond ik van Gerwen -Gilding :mrgreen:
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: UK Open 2015

Bericht door Rat »

Heerlijk!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: UK Open 2015

Bericht door Dartmat »

Dat is er weer eentje van het lijstje af. Loop nu weer behoorlijk uit op Taylor lijkt me.
Helaas niet de gehoopte droomfinale met geweldig spel. Maar het is ook lastig na zo'n lange dag, dat zie je dan vaak in finales. Fijn dat van Gerwen wint, maar dit weekend geeft Wright ook zeker wel een boost.

Dat Engels van van Gerwen blijft niet om aan te horen trouwens... :)
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: UK Open 2015

Bericht door eikie »

Ik vond het een mooi toernooi. Leuke wedstrijden en verrassende uitslagen. Een groene hulk die fenomenale finishes erin smeet en een clown die uitzonderlijk goed presteerde. Tja en dan die Gilding ...Niet British next topmodel maar hij kan wel darten! :mrgreen:

p.s. mijn cluppie uit Rotterdam Zuid heeft vanmiddag ook gewonnen, dus deze zondag was super ;)
Laatst gewijzigd door 1 op eikie, in totaal 8 keer gewijzigd.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: UK Open 2015

Bericht door Rat »

Prachtig toernooi. Zoveel mooie potten gezien.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: UK Open 2015

Bericht door Ranph »

PDC Moet toch maar gaan nadenken over max. 2 wedstrijden op een dag. Volgens mij al een paar keer gehad dat de finale qua spel tegenviel.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: UK Open 2015

Bericht door Schiavoni »

Ranph schreefCOLONPDC Moet toch maar gaan nadenken over max. 2 wedstrijden op een dag. Volgens mij al een paar keer gehad dat de finale qua spel tegenviel.
Ik vond de finale qua spel niet tegenvallen. Ik denk dat je bedoelt dat het spel in de finale, als je dit vergelijkt met de voorgaande partijen, wat minder was. Maar dat de finale tegenviel, ben ik het totaal niet mee eens.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: UK Open 2015

Bericht door eikie »

Schiavoni schreefCOLON
Ranph schreefCOLONPDC Moet toch maar gaan nadenken over max. 2 wedstrijden op een dag. Volgens mij al een paar keer gehad dat de finale qua spel tegenviel.
Ik vond de finale qua spel niet tegenvallen. Ik denk dat je bedoelt dat het spel in de finale, als je dit vergelijkt met de voorgaande partijen, wat minder was. Maar dat de finale tegenviel, ben ik het totaal niet mee eens.
Finale vond ik qua kijkgenot een stuk minder fraai dan de halve finale van MVG - Gilding. Neemt niet weg dat MVG een hele strakke partij liet zien.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: UK Open 2015

Bericht door Lookout »

Daar is de PDC mede verantwoordelijk voor,het is ook van de zotte dat spelers over 12 uur 3 partijen moeten spelen.
Verplaats de kwartfinale naar een dag eerder,dan zouden ze eventueel het format van de halve en finale omhoog kunnen gooien.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
RonG
Lid
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:20

Re: UK Open 2015

Bericht door RonG »

Prachtig toernooi, juist omdat er geloot word in plaats van seeding.
Hele mooie wedstrijden gezien, uitzonderlijk hoog nivo.

En zeer onverwachte uitschakelingen van top 10 spelers. Als je met 107 gemiddeld er nog uit vliegt pfff, niet normaal meer, hoe hoog kan het worden?? :o :o

Andrew Gilding vond ik een van de grootste verrassingen.
Peter Wright heel erg goed en Michael van Gerwen, tja die komt echt van een nadere planeet. Magistraal!

Heb in ieder geval heel erg genoten.
Game on....
Target RVB95 25gr.
Target Daytona Fire DF-03 24gr
Reserve sets:
Target Phil Taylor Power 9FIVE GEN 3 24gr
Target Phil Taylor 8Zero Titanium Black 24gr
Unicorn Contender Black-Devon Petersen 22gram
Hi-Tec Winners, 22 gram
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: UK Open 2015

Bericht door cookie »

RonG schreefCOLONPrachtig toernooi, juist omdat er geloot word in plaats van seeding.
Hele mooie wedstrijden gezien, uitzonderlijk hoog nivo.

En zeer onverwachte uitschakelingen van top 10 spelers. Als je met 107 gemiddeld er nog uit vliegt pfff, niet normaal meer, hoe hoog kan het worden?? :o :o

Andrew Gilding vond ik een van de grootste verrassingen.
Peter Wright heel erg goed en Michael van Gerwen, tja die komt echt van een nadere planeet. Magistraal!

Heb in ieder geval heel erg genoten.
Helemaal mee eens.

Het loting systeem vind ik nog wel het meest fijn. Elke ronde heb je wedstrijden die je graag wilt zien en er komt zowaar ook een verrassing tussendoor in de vorm van Suljovic en Gilding.

Wright heeft lekker vertrouwen kunnen tanken.. Bunting heeft weer lekker kunnen ervaren dat hij Best of the Rest is en dat hij lekker zonder verwachtingen de top 10 + PL moet aanvallen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: UK Open 2015

Bericht door DeDeen »

Ik heb echt genoten van Gilding. Wat stond die goed te gooien. En vind hem koddig. Met die springveren in zijn schoenzolen.
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: UK Open 2015

Bericht door eikie »

+1 :mrgreen: Ik zou hem graag wat vaker op het podium bezig zien. Gaat om zijn dartskwaliteiten toch?
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: UK Open 2015

Bericht door DeDeen »

Dat er hier mensen repten over arrogant snap ik echt totaal niet.
Die kerel heeft 18 legs verwonderd om zich heen gekeken alsof ie geen idee had wat ie allemaal aan het doen was.
Heerlijk, mijn sympathie heeft ie.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: UK Open 2015

Bericht door Ranph »

Niemand noemt Gilding toch arrogant?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: UK Open 2015

Bericht door Fred Raket »

DeDeen schreefCOLONDat er hier mensen repten over arrogant snap ik echt totaal niet.
Die kerel heeft 18 legs verwonderd om zich heen gekeken alsof ie geen idee had wat ie allemaal aan het doen was.
Heerlijk, mijn sympathie heeft ie.
Idd, hij was me vorigjaar al opgevallen.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: UK Open 2015

Bericht door DeDeen »

Jans-1987 schreefCOLON
Jowinho schreefCOLONDoet dat op de vloer wel vaker. 1ste keer dat het eruit komt op TV
1e en laatste keer wat een kapsones

Jawel dus.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: UK Open 2015

Bericht door Dartsjournalist »

Gilding is echt één van de laatste spelers die je arrogant kan noemen. Hij is al blij dat hij deel uit kan maken van dit ''circus'' en geniet er met volle teugen van.

Kan trouwens uitgroeien tot één van de culthelden, als die dat al niet is ...
Twitter: @PVDarts180
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK Open 2015

Bericht door ratm »

Het niveau gaat in een heel snel tempo ineens heel hard omhoog bij de PDC. Iedereen lijkt wel 100+ te kunnen gooien tegenwoordig. Mensen die 108 gooien vliegen er gewoon uit. Krankzinnig! Echt heel bizar hoe Taylor en Gilding er uit gingen.

En inderdaad zouden twee wedstrijden op zondag beter zijn. Voor veel spelers is drie net te veel.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: UK Open 2015

Bericht door cookie »

ratm schreefCOLONHet niveau gaat in een heel snel tempo ineens heel hard omhoog bij de PDC. Iedereen lijkt wel 100+ te kunnen gooien tegenwoordig. Mensen die 108 gooien vliegen er gewoon uit. Krankzinnig! Echt heel bizar hoe Taylor en Gilding er uit gingen.

En inderdaad zouden twee wedstrijden op zondag beter zijn. Voor veel spelers is drie net te veel.
Zeker waar dat het niveau opeens achtelijk door het plafond gaat. Vroeger keek je naar de Lakeside dat 96gem echt goed was. Toen werd 100 haalbaar en nu zie je dat iedereen al minimaal 100 wil gooien en zo dus al door groeit richting 110.
Zelfde verhaal met de 9-darters. Iedereen is er nu van overtuigd dat het te doen is op een podium.. Er is niet eens heel erg sterk van materiaal of techniek gewisseld in de afgelopen tijd. Meer spelers leren nu ontspanning en gezonde agressie combineren..

Toch bepaalt de minste speler vaak het gemiddelde van de betere speler.
BUTTON_POST_REPLY