Wie moeten er in de PL 2015?

Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door cancellara27 »

Ik hoop dat Whitlock een jaar rust krijgt. Heeft de laatste twee jaar niet echt potten kunnen breken in de PL... en zijn vorm van dit moment ook niet
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Jello
Lid
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2014, 00:11

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Jello »

Zeker:
- Taylor
- Van Gerwen
- Lewis
- Anderson
- Van Barneveld

Grote kans:
- Wade
- Wright
- Bunting

Ik zie graag nog:
- King
- Chisnall

Hoe zien jullie dit (het liefst)?
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Fred Raket »

Ik denk dat sowieso:
Gary Anderson, Van Gerwen, Van Barneveld, Phil Taylor, Adrian Lewis en ook Peter Wright meedoen deze keer
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartmat »

Taylor
van Gerwen
Lewis
van Barneveld
Anderson
Wright
Wade
Chisnall
Whitlock (hopelijk niet, waarschijnlijk wel)
+ nog 1 verrassing op het WK. Als er geen echte verrassingen zijn zal het Thornton wel weer worden.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Schiavoni »

Ik denk dat Whitlock toch wel zeker is. De PDC en de Australische televisie hebben niet heel lang gelede een tv-deal gesloten.

Mijn verwachting:
- Taylor
- van Gerwen
- van Barneveld
- Lewis
- Anderson
- Wade
- Whitlock
- Wright
- Bunting
- King
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

King ligt al uit het WK, zal hem niet gaan worden denk ik.
als er nog mannen gaan verrassen zullen die misschien een uitnodiging ontvangen.
Jenkins weet je het maar nooit en zou een waardig "afscheidstoernee" zijn, VvdV mocht hij ver komen is ook geliefd bij Engelse publiek, Klaassen mocht mee doen door een kwartfinale.
Zo zijn er nog een paar die met een verrassing en goed WK eerder dan King zullen worden uitgenodigd.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Schiavoni »

rproele schreefCOLONKing ligt al uit het WK, zal hem niet gaan worden denk ik.
als er nog mannen gaan verrassen zullen die misschien een uitnodiging ontvangen.
Jenkins weet je het maar nooit en zou een waardig "afscheidstoernee" zijn, VvdV mocht hij ver komen is ook geliefd bij Engelse publiek, Klaassen mocht mee doen door een kwartfinale.
Zo zijn er nog een paar die met een verrassing en goed WK eerder dan King zullen worden uitgenodigd.
Dat je de eerste ronde van het WK niet doorkomt, zegt niks over een eventuele deelname aan de Premier League. Van Barneveld verloor een paar WK's terug ook in de eerste ronde en werd toch uitgenodigd voor de Premier League. Daarnaast speelde King met serieuze rugproblemen, wat zijn spel toch wel beinvloed heeft mijn inziens. Ook speelde King verder een uitstekende tweede helft van het dartseizoen.
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

Ik zelf zou een King ook zeker graag zien in de PL.
Vorige keer dat hij mee deed was echt niet PL onwaardig zoals een Newton wel al 2 edities is.
Wereldpot tegen Taylor destijds als ik me niet vergis.
Maar ik bedoelde meer op zijn ranking gelet nu en wat mannen er nog achter of boven zelfs al.
Thorton nog in het toernooi bv en met goede resultaten kunnen sommigen mss over King heen wippen en dan weet ik niet of Sky aan een King gaat denken als goede aanvulling.
Maar hopelijk heb ik het mis.
Schiavoni
Lid
BerichtenCOLON 655
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 14:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Schiavoni »

rproele schreefCOLONIk zelf zou een King ook zeker graag zien in de PL.
Vorige keer dat hij mee deed was echt niet PL onwaardig zoals een Newton wel al 2 edities is.
Wereldpot tegen Taylor destijds als ik me niet vergis.
Maar ik bedoelde meer op zijn ranking gelet nu en wat mannen er nog achter of boven zelfs al.
Thorton nog in het toernooi bv en met goede resultaten kunnen sommigen mss over King heen wippen en dan weet ik niet of Sky aan een King gaat denken als goede aanvulling.
Maar hopelijk heb ik het mis.
Aan Raymond van Barneveld wordt ook altijd gedacht, ondanks zijn nog lagere positie vorig jaar dan King nu heeft. De prestaties van Barney twee seizoenen geleden, waren heel erg matig in tegenstelling tot de prestaties van King in de afgelopen maanden. Ik hoop ook dat King een uitnodiging ontvangt.
King haalde direct de finale bij zijn eerste deelname aan de Premier League. Dat is niet niet onverdienstelijk, maar een bijzonder knappe prestatie.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Fred Raket »

King is zeker een mooie toevoeging aan het deelnemersveld, hoop wel dat zijn rugklachten dan achter de rug zijn.
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Watikjebrom »

rproele schreefCOLONIk zelf zou een King ook zeker graag zien in de PL.
Vorige keer dat hij mee deed was echt niet PL onwaardig zoals een Newton wel al 2 edities is.
Wereldpot tegen Taylor destijds als ik me niet vergis.
Maar ik bedoelde meer op zijn ranking gelet nu en wat mannen er nog achter of boven zelfs al.
Thorton nog in het toernooi bv en met goede resultaten kunnen sommigen mss over King heen wippen en dan weet ik niet of Sky aan een King gaat denken als goede aanvulling.
Maar hopelijk heb ik het mis.
Bij de totstandkoming van het spelersveld van de PL spelen voornamelijk commerciele belangen. Ik denk daarom dat King weinig kans maakt. Het is geen publieksspeler, staat vaak onverstoorbaar aan de oche en als het even tegenzit komt de hypochonder in hem naar boven. Thornton daarentegen straalt emotie (zowel goed als slecht) uit en doet het goed bij het Schotse publiek. Los van wat we van het spel van beide heren vinden, daar zal de beslissing niet op gemaakt worden.

Mijn line-up:
1. MvG
2. Taylor
3. Anderson
4. RvB
5. Lewis
6. Wade
7. Whitlock
8. Wright
9/10 Chisnall/Thornton/Bunting

Ik ben benieuwd wie ik op 2 april 'live-on-stage' zie als ik samen met mijn teammaten in the Phones4U Arena in Manchester sta :)
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Lookout »

Terry Jenkins verdiend het meer dan Mervin King.
Mervin King zal geheid laatste worden dat zal Jenkins niet overkomen.
En als de Pdc Wade buitensluit vanwege psychische klachten sluit dan ook King uit vanwege een hernia.
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

Een Thorton zal ook echt moeten presteren willen ze die niet passeren.
Doet het leuk bij de Schotten, maar verder???
Lekker hele wedstrijd hoofdschuddend op het podium, wel wereldpot, ondanks de zware tegenslag, op de WGP.
Jenkins zou inderdaad een waardige aanvulling zijn, zoals ik al aangaf een waardig afscheidstournee en heeft het velen vaak lastig gemaakt in de PL.
2x al van Gerwen verslagen afgelopen tv-toernooien, finale UK Open gehaald ook door van Gerwen in de halve te verslaan.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Het is ook maar even afwachten wie er dit jaar verrast. Als Michael Smith ver komt, dan maakt hij ook wel een kans. Ik denk dat bovengenoemde 8 ook gewoon zeker zijn.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door ratm »

Na het wk weten we meer maar zoals ik het nu zie:
Zeker:
1. Taylor
2. MvG
3. Lewis
4. Barney
5. Anderson

Zeer waarschijnlijk:
6. Wade (winnaar Major, top 10 speler)
7. Whitlock (wordt uitgezonden in Australië)
8. Wright (top 10, entertainment)

De laatste 2 plekken kunnen door het wk nog veranderen. Kanshebbers:
- Bunting (bij goed wk zeker)
- Chisnall
- King
- Thornton
- Jenkins

Heel misschien:
- K. huybrechts
- M. Smith
Gebruikers-avatar
Watikjebrom
Lid
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 13:59

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Watikjebrom »

Erwin27 schreefCOLONHet is ook maar even afwachten wie er dit jaar verrast. Als Michael Smith ver komt, dan maakt hij ook wel een kans. Ik denk dat bovengenoemde 8 ook gewoon zeker zijn.
Daar zit ik dan weer niet op te wachten. Hoofdschudden van Thornton in het kwadraat. Die jongen zal eerst eens hard moeten werken aan zijn mentaliteit. Straalt vooral veel negativiteit uit ...
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door rproele »

Schiavoni schreefCOLON Dat je de eerste ronde van het WK niet doorkomt, zegt niks over een eventuele deelname aan de Premier League. Van Barneveld verloor een paar WK's terug ook in de eerste ronde en werd toch uitgenodigd voor de Premier League. Daarnaast speelde King met serieuze rugproblemen, wat zijn spel toch wel beinvloed heeft mijn inziens. Ook speelde King verder een uitstekende tweede helft van het dartseizoen.
Hier dan toch even op terugkomend.
Je wil King toch niet echt gaan vergelijken met van Barneveld hoop ik?
5 wereldtitels tegen 0 en dan noem ik alleen die titels, grote supporters aanhang juist onder de Engelsen en Schotten tegen 0.
Een van Barneveld zal op heel veel fronten altijd het voordeel van de twijfel krijgen voor de PL.
Of het altijd terecht is als je prestatie naast elkaar zet op de momenten, dat is wat anders.
Maar een SKY zal bij uitdelen van wildcards andere criteria aanhouden dan de OoM.
Zowel van Barneveld en vorig jaar Gary Anderson zijn daar duidelijke voorbeelden van.
Beide hebben het afgelopen overigens wel waar gemaakt lijkt me.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Erwin27 »

Als King de Masters had gewonnen, dan had hij er bij gezeten. Nu geloof ik er niet meer in nu hij in de 1e ronde heeft verloren.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Betway Premier League 2015

Bericht door Fred Raket »

Raymond zal zeker in de Pl deelnemen, hij heeft 2014 gewonnen. King is een goede darter en zeker een aanwinst in de PL omdat hij van iedereen kan winnen. Afgelopen jaren wel bewezen dacht ik. Ook als ligt ie nu in 1e ronde er uit, hij stond gisteren goed te spelen.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

Zeker
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Gary Anderson
Adrian Lewis
Raymond van Barneveld

Nagenoeg zeker
James Wade
Peter Wright


Dan blijven er dus drie plekken over. Kan me echt nog steeds niet voorstellen dat Simon Whitlock een wildcard krijgt. Ik denk dat Dave Chisnall ook wel een wildcard kan verwachten, finale Grand Slam of Darts en ook gewoon goede resultaten op andere televisietoernooien, vaak kwartfinale. Daarnaast is 'Chizzy' ook gewoon een sensationele speler. Misschien niet qua uitstraling, wel qua spel.

Stephen Bunting zal ik denk ik ook wel ééntje krijgen, zeker als die wint van James Wade maandag. Eigenlijk zou het resterende ticket dan naar Terry Jenkins moeten gaan. Al heb ik het idee dat hij dat niet wil. Dan mag Kim Huybrechts of Michael Smith hem wel hebben, heb het wel een beetje gehad met Thornton.
Twitter: @PVDarts180
eikie
Lid
BerichtenCOLON 490
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 22:05

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door eikie »

Ik zou best Kyle Anderson ipv Whitlock zien als Australische deelnemer. Ik weet dat die kans klein is , maar ik denk dat deze man meer gaat laten zien dan Whitlock die het echt een beetje kwijt is de laatste tijd.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Dartsjournalist »

Kyle Anderson is wel meer een ''showman'' dan Wihtlock. Zit trouwens ook wel in een aardig bracket om de kwartfinale te bereiken dacht ik? Moet die wel Peter Wright verslaan, niet onmogelijk.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Michael Smith welgeteld 1 kwartfinale. 3/4 toernooien waar hij niet voorbij de 1e ronde is gekomen. Die verdient het dan helemaal niet.
Gebruikers-avatar
Ranph
Lid
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:29

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door Ranph »

Mijn lijstje.

Michael van Gerwen
Raymond van Barneveld
Phil Taylor
Adrian Lewis
Gary Anderson
Terry Jenkins (2 finales gehaald, 2x op tv van Van Gerwen gewonnen)
James Wade
Stephen Bunting
Peter Wright (Zal er wel bij zitten, Geen fantastische prestaties)
Dave Chisnall


Robert Thornton, Brendan Dolan of Ian White bij een goed WK.
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Wie moeten er in de PL 2015?

Bericht door cancellara27 »

Ik weet niet of Jenkins wel zin heeft om PL te spelen... denk het eigenlijk niet...
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
BUTTON_TOPIC_LOCKED