PDC World Championship 2022

K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 03 Jan 2022, 21:08 Pff, nog 1 avondje Frank Visschraper. "nog nooit verloor iemand bij de PDC 2 wk finales op rij, dat is goed nieuws voor Smith". Zou de beste man nooit van Manley hebben gehoord? Of Priestley? Heeft de beste man de hele dag de tijd voor gehad he, om statistieken op te zoeken. En dan komt hij met dit soort kul.
Op de Belgische tv is het veel beter met Eric Clarys echt een levende rekenmachine :lol:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 03 Jan 2022, 08:53 Heerlijke wedstrijd inderdaad tussen de Schotten. Ik vind dat we sowieso een mooi toernooi hebben gehad dit jaar. Ik hoorde bij RTL dat de gemiddeldes niet de hoogste zijn van de afgelopen jaren, maar we hebben behoorlijke wat mooie, spannende potten gezien. Wie er ook wint vanavond, in mijn ogen de terechte kampioen. Laten we hopen op nog één keer vuurwerk op dat podium.
Ik heb ook genoten. Niet van de eerste twee ronden maar wel daarna. Het hoeft niet altijd top qua niveau te zijn, kijk maar naar Koltsov-Van Duijvenbode wat een van de spannendste potten was uit ronde 2. Gelukkig zijn 2 van de smaakmakers in de finale gekomen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Niemand van onze voorspellers had overigens deze finale voorspeld, niemand had Smith namelijk in de finale. Slechts 4 hadden Wright in de finale (Thedartist, Tijssie, ZBC97 en ik). Alleen Tijssie had Wright ook vooraf al als winnaar voorspeld.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

Dit is een echte Finale
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door K1990 »

De constantste heeft gewonnen.
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door thedartist »

Wat betreft dit WK. Ondanks corona toch genoten
Veel spannende wedstrijden . Dat was weleens anders.
3 9 darters gezien en en veel mooie finishes.
Van de subtop soms qua nivo matig. Onder 90 gemiddeld.
Verassing dit toernooi voor mij Rydz en Kleermaker
Tegenvallers, De Sousa en Wattimena en.
Eindcijfer voor het toernooi 7.5
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

De ervaren Wright heeft gewonnen. Jammer, had het Smith wel gegund. Hoop toch echt dat de Premier League beter start. je staat zo 6 legs achter als je met 82 gemiddeld start
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Swedish Chef »

thedartist schreefCOLON 04 Jan 2022, 13:46 Wat betreft dit WK. Ondanks corona toch genoten
Veel spannende wedstrijden . Dat was weleens anders.
3 9 darters gezien en en veel mooie finishes.
Van de subtop soms qua nivo matig. Onder 90 gemiddeld.
Verassing dit toernooi voor mij Rydz en Kleermaker
Tegenvallers, De Sousa en Wattimena en.
Eindcijfer voor het toernooi 7.5
Wattimena vind ik sowieso maar mwah, mwah. Gooit soms aardig, maar veel vaker is het veel en veel te weinig.
De Sousa gooide inderdaad onder het niveau dat ie makkelijk kan halen, maar begreep tijdens de wedstrijd wel dat zijn worp ook wat veranderd is. Ziet er moeilijker uit, lijkt zijn release anders te doen. En misschien komt daar nog bovenop dat de weg naar boven nu wat afgevlakt is en de moeilijkere periodes er aan komen.

Zelf vond ik Dirk echt niet goed gooien, wel 2 partijtjes gewonnen maar absoluut niet overtuigend. En eerlijk is eerlijk, dat heeft Dirk vaker hoor. Snap de hype die er was toen hij de finale haalde wel, maar hoeveel is het daarna nog geweest?
VD Bergh had gewoon stomme pech om tegen iemand aan te lopen die de partij van z'n leven gooit, Petersen was niet eens meer tegenvallend want ik verwacht ondertussen niks meer van hem :(
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ybabl »

thedartist schreefCOLON 04 Jan 2022, 13:46 Wat betreft dit WK. Ondanks corona toch genoten
Veel spannende wedstrijden . Dat was weleens anders.
3 9 darters gezien en en veel mooie finishes.
Van de subtop soms qua nivo matig. Onder 90 gemiddeld.
Verassing dit toernooi voor mij Rydz en Kleermaker
Tegenvallers, De Sousa en Wattimena en.
Eindcijfer voor het toernooi 7.5
Ben het voor een groot deel met je eens. Sommige partijen waren echt onder de maat en de corona-gevallen waren een enorme domper (zeker als je de Nederlanders support), maar ik vond het een heel fijn toernooi om te volgen. Veel spannende potten, af en toe echt heel hoog niveau, drie negendarters, met Rydz een nieuw talent dat lijkt door te breken en een mooie kampioen: ik geef het toch minimaal een 8.

Ook eens met Swedish Chef over Wattimena, ik vind het maar mwa. Gedraagt zich ook altijd zo ongemakkelijk op het podium. Ik snap dat nog als je relatief nieuw bent, maar hij loopt nu toch wel al wat jaren mee, hopelijk kan ie zich wat meer gaan ontspannen.
BUTTON_POST_REPLY