Leukste dartspeler 2020

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Steve Beaton vs Vincent Van der Voort

Bericht door ybabl »

Choco115 schreefCOLON 13 Jun 2020, 13:33 Uitslag: 8-1 voor Steve Beaton
Jeetje. Had niet verwacht dat Van der Voort zo ruim zou verliezen. Snelle speler, populaire opkomst en ook nog eens Nederlander, dan heb je wel redelijk wat ingrediënten om hier populair te zijn, dacht ik zo.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Steve Beaton vs Vincent Van der Voort

Bericht door Choco115 »

ybabl schreefCOLON 15 Jun 2020, 11:59
Choco115 schreefCOLON 13 Jun 2020, 13:33 Uitslag: 8-1 voor Steve Beaton
Jeetje. Had niet verwacht dat Van der Voort zo ruim zou verliezen. Snelle speler, populaire opkomst en ook nog eens Nederlander, dan heb je wel redelijk wat ingrediënten om hier populair te zijn, dacht ik zo.
Ik had inderdaad ook wel verwacht dat het spannender zou zijn
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Stephen Bunting vs Bob Anderson

Bericht door ratm »

De gloriejaren van Anderson zijn ook van voor mijn tijd. Al was het natuurlijk bijzonder knap hoe hij in 2004 en 2005 alsnog de halve finale van het wek haalde. Bunting vond ik in zijn BDO tijd echt geweldig. Snel en scorend zeer sterk. Maar ook gooide hij zijn dubbels toen beter dan wie dan ook. Helaas is het er bij de PDC nog niet uitgekomen. Verder vind ik het een sympathieke kerel dus gaat mijn stem toch naar The Bullet
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Stephen Bunting vs Bob Anderson

Bericht door Choco115 »

Anderson is ook van voor mijn tijd, maar dankzij filmpjes van vroeger ben ik wel echt fan van hem! Echt een hele sympathieke man ook op Twitter, en gewoon een echte held dat hij zo lang tot het topniveau behoorde, en nu over de 70 is en nog steeds regelmatig demonstraties gooit. Bunting ook zeer sympathiek, maar als darter toch minder. Oké wereldkampioen, deed het 1 jaar erg goed bij de PDC, maar verder is hij daarna toch teruggezakt en rond plek 17-20 blijven hangen. Al met al ga ik dus toch voor Bob Anderson
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Stephen Bunting vs Bob Anderson

Bericht door Choco115 »

Vergeet niet om uiterlijk morgen te stemmen!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Leukste dartspeler 2020

Bericht door Dartmat »

Ik ben de enige die mag zeggen: aan mij heeft het niet gelegen. :mrgreen:
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Stephen Bunting vs Bob Anderson

Bericht door Choco115 »

Uitslag: 6-3 voor Bob Anderson. Volgende poll volgt vanavond!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Choco115 »

Op de valreep dan toch nog een nieuwe poll, deze keer tussen:
- 16-voudig wereldkampioen ‘The Power’ Phil Taylor
- Tweevoudig wereldkampioen ‘Jocky’ Jocky Wilson
Stemmen kan tot vrijdagavond 26 juni 23:59
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door The Runner »

Ik vind Taylor een vervelend naar mannetje en ik zag hem graag verliezen, wat niet wil zeggen dat ik geen respect heb voor hetgeen hij heeft gepresteerd, want dat is natuurlijk niet te evenaren. Jocky Wilson ken ik alleen van naam, maar krijgt wel mijn stem
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Fred Raket »

Beetje rare vergelijking. Dennis Priestley v Jocky Wilson past beter. JW was ook zgn een rare vogel, maar wel een Legende.
(Hoop niet dat je Eric Bristow tegenover John Lowe zet)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Choco115 »

Fred Raket schreefCOLON 21 Jun 2020, 18:49 Beetje rare vergelijking. Dennis Priestley v Jocky Wilson past beter. JW was ook zgn een rare vogel, maar wel een Legende.
(Hoop niet dat je Eric Bristow tegenover John Lowe zet)
Ik bepaal niet zelf wie tegen wie moet hè, ik heb gewoon een willekeurige loting gedaan. Overigens heeft Lowe al 6-4 gewonnen van Chisnall, en is Bristow vreemd genoeg door niemand genomineerd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Fred Raket »

Choco115 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON 21 Jun 2020, 18:49 Beetje rare vergelijking. Dennis Priestley v Jocky Wilson past beter. JW was ook zgn een rare vogel, maar wel een Legende.
(Hoop niet dat je Eric Bristow tegenover John Lowe zet)
Ik bepaal niet zelf wie tegen wie moet hè, ik heb gewoon een willekeurige loting gedaan. Overigens heeft Lowe al 6-4 gewonnen van Chisnall, en is Bristow vreemd genoeg door niemand genomineerd.
Oja, vergeten. Wordt ook al dagje ouder [emoji4]
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Choco115 »

Fred Raket schreefCOLON 21 Jun 2020, 19:17
Choco115 schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON 21 Jun 2020, 18:49 Beetje rare vergelijking. Dennis Priestley v Jocky Wilson past beter. JW was ook zgn een rare vogel, maar wel een Legende.
(Hoop niet dat je Eric Bristow tegenover John Lowe zet)
Ik bepaal niet zelf wie tegen wie moet hè, ik heb gewoon een willekeurige loting gedaan. Overigens heeft Lowe al 6-4 gewonnen van Chisnall, en is Bristow vreemd genoeg door niemand genomineerd.
Oja, vergeten. Wordt ook al dagje ouder [emoji4]
Maakt niet uit hoor, ik dacht ik leg het gewoon nog een keer uit, ik wist niet of het voor andere mensen wel al duidelijk was ;)
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door no score »

Na het kleutergedrag van Taylor in zijn laatste jaar gun ik hem geen enkele overwinning meer.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Dartmat »

Aangezien dit hele stemtoernooi om de leukste en niet om de beste darter gaat, gaat mijn stem naar Wilson.

Taylor is uiteraard de beste ooit, maar ook een lul van een vent, zeker de laatste jaren zoals no score aangeeft.
Bovendien was Wilson, ondanks dat ook hij scherpe kantjes had, een ontzettend markant figuur die redelijk symbool stond voor het darten vroeger. Wat karakter betreft een stuk interessanter en leuker dan pure winnaar Taylor.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door ybabl »

Choco115 schreefCOLON 21 Jun 2020, 19:15
Fred Raket schreefCOLON 21 Jun 2020, 18:49 Beetje rare vergelijking. Dennis Priestley v Jocky Wilson past beter. JW was ook zgn een rare vogel, maar wel een Legende.
(Hoop niet dat je Eric Bristow tegenover John Lowe zet)
Ik bepaal niet zelf wie tegen wie moet hè, ik heb gewoon een willekeurige loting gedaan. Overigens heeft Lowe al 6-4 gewonnen van Chisnall, en is Bristow vreemd genoeg door niemand genomineerd.
Pijnlijke collectieve fout, haha. Denk dat Bristow normaal gesproken erg ver zou moeten komen in zo'n wedstrijdje.

Ik stem hier met tegenzin voor Taylor. Wilson niet meegemaakt en Taylor was echt geweldig (in prestaties). Je kan zeggen wat je wil over zijn tegenstand in de eerste zoveel jaren van de PDC, maar hij stopte ook gewoon met een WK-finale. Wellicht had ie minder wereldtitels verzameld als het veld altijd zo sterk was geweest, maar dan nog was ie waarschijnlijk de beste geweest in zijn topjaren. Samen met Van Gerwen wellicht.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Fred Raket »

Ik moet wel voor Taylor kiezen. Het is de beste darter ooit, tot nu.
vergeet niet dat hij van 22g Bristow darts, naar 24g eigen design lange dunne barrels naar 26g bommetjes(lowe hero)is geswitcht, met goed resultaat. RvB is ook vaak geswitcht, maar barrel vorm bleef gelijk. Laten we eerlijk wezen, een kampioen/winnaar is vaak een ‘apart figuur’
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Dartmat »

Fred Raket schreefCOLON 22 Jun 2020, 18:56 Ik moet wel voor Taylor kiezen. Het is de beste darter ooit, tot nu.
vergeet niet dat hij van 22g Bristow darts, naar 24g eigen design lange dunne barrels naar 26g bommetjes(lowe hero)is geswitcht, met goed resultaat. RvB is ook vaak geswitcht, maar barrel vorm bleef gelijk. Laten we eerlijk wezen, een kampioen/winnaar is vaak een ‘apart figuur’
Maar deze verkiezing gaat niet om de beste darter, om de leukste darter. (wat niet inhoud dat je niet voor Taylor mag kiezen uiteraard, begrijp me niet verkeerd.)

Overigens is het eeuwig zonde dat Bristow vergeten is in onze nominatieronde. Als ik dat had geweten had ik wel een van mijn pannekoekjes eruit gelaten...
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Fred Raket »

Dartmat schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON 22 Jun 2020, 18:56 Ik moet wel voor Taylor kiezen. Het is de beste darter ooit, tot nu.
vergeet niet dat hij van 22g Bristow darts, naar 24g eigen design lange dunne barrels naar 26g bommetjes(lowe hero)is geswitcht, met goed resultaat. RvB is ook vaak geswitcht, maar barrel vorm bleef gelijk. Laten we eerlijk wezen, een kampioen/winnaar is vaak een ‘apart figuur’
Maar deze verkiezing gaat niet om de beste darter, om de leukste darter. (wat niet inhoud dat je niet voor Taylor mag kiezen uiteraard, begrijp me niet verkeerd.)

Overigens is het eeuwig zonde dat Bristow vergeten is in onze nominatieronde. Als ik dat had geweten had ik wel een van mijn pannekoekjes eruit gelaten...
Jocky Wilson was ook een aparte vogel, net als Bristow en Taylor en meer. Leuke darter is ook niet veel zeggend. iemand leuk vinden zegt niets over de status van die darter oa uit prestaties.
Beoordeling hier gaat dan ook meer om de status uit prestaties, en stukje met gedrag op het podium.(van wat men zich kan herinneren)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Choco115 »

Ikzelf ken Wilson ook niet goed, vind Taylor wel een ontzettend goede darter, maar ook een ontzettend vervelende vent. Maar ga dan toch maar voor Taylor.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door ratm »

Taylor is jaren lang een goed uithangbord voor het darten geweest, ook qua gedrag en interviews. Althans voor de camera. De laatste jaren werd het steeds meer een naar figuur. Toch vond ik de periode +/-2003 - 2009 de mooiste darttijd. En dat heeft veel te maken met de strijd tussen Taylor en Barney en in mindere mate Taylor en Part. Die drie spelers roepen (samen met enkele andere zoals Fordham en Manley) bij mij toch wel de mooiste herinneringen op. In die zin blijf ik "fan" van dit soort spelers.
Wilson ken ik alleen van het terugkijken. Leuke speler om te zien maar is toch minder als je iemand niet live hebt zien spelen. Ik ga dus voor Taylor
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Phil Taylor vs Jocky Wilson

Bericht door Choco115 »

Vanwege het vieren van mijn verjaardag iets later, maar de uitslag: 6-4 voor Taylor.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Leukste dartspeler 2020

Bericht door Choco115 »

Choco115 schreefCOLON 08 Feb 2020, 10:46
Choco115 schreefCOLON 02 Feb 2020, 15:35 Tot zaterdag kunnen jullie stemmen op de eerste Battle. Nu zal ik de loting van de laatste 64 bekendmaken:

Anastasia Dobromyslova vs Kevin Painter 8-3
John Part vs André Brantjes 9-1
Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld 2-7
Gary Anderson vs Terry Jenkins 8-2

Dave Chisnall vs John Lowe 4-6
Andy Hamilton vs Ted Hankey 1-10
Adrian Lewis vs Wayne Mardle 9-1
Paul Lim vs Simon Whitlock 7-2

Bobby George vs Floortje van Zanten 6-3
Ricky Evans vs Jeffrey de Zwaan 1-7
Dick van Dijk vs Mervyn King 4-5
Jamie Caven vs Ian White 3-6

Collin Lloyd vs Michael Smith 4-5
Phil Nixon vs Martijn Kleermaker 7-2
Andy Fordham vs Peter Wright 9-2
Fallon Sherrock vs Jamie Lewis 10-1

Ritchie Davies vs Darryl Fitton 0-10
Ritchie Burnett vs Steve West 6-2
Steve Beaton vs Vincent Van der Voort 8-1
Stephen Bunting vs Bob Anderson 3-6

Phil Taylor vs Jocky Wilson 7-4
Haruki Muramatsu vs Les Wallace 3-6
Michael van Gerwen vs Martin Philips 7-1
Steve Coote vs Leighton Rees 1-6

Paul Nicholson vs Devon Petersen 2-6
Tony David vs Nathan Aspinall 4-4, David gaat door via random loting
Peter Manley vs Chris Dobey 6-2
Robbie Green vs Anthony Fleet 7-1

Tony West vs Tony O’Shea 0-9
James Wade vs Christian Kist 5-2
Valerie Maytum vs Dennis Priestley 1-6
Daryl Gurney vs Berry van Peer

Laatste 32

Anastasia Dobromyslova vs John Part
Raymond van Barneveld vs Gary Anderson

John Lowe vs Ted Hankey
Adrian Lewis vs Paul Lim

Bobby George vs Jeffrey de Zwaan
Mervyn King vs Ian White

Michael Smith vs Phil Nixon
Andy Fordham vs Fallon Sherrock

Darryl Fitton vs Richie Burnett
Steve Beaton vs Bob Anderson

Phil Taylor vs Les Wallace
Michael van Gerwen vs Leighton Rees

Devon Petersen vs Tony David
Peter Manley vs Robbie Green

Tony O’Shea vs James Wade
Dennis Priestley
Laatst gewijzigd door 10 op Choco115, in totaal 5 keer gewijzigd.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Haruki Muramatsu vs Les Wallace

Bericht door Choco115 »

Nieuwe poll. Dit keer tussen:
- drievoudig PDC WK deelnemer ‘Rising Sun’ Haruki Muramatsu
- BDO Wereldkampioen van 1997 ‘McDanger’ Les Wallace
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Haruki Muramatsu vs Les Wallace

Bericht door Choco115 »

Let op: in plaats van tot vrijdagavond 23:59 kan je maar tot donderdagavond 23:59 stemmen. De nieuwe poll plaats ik dan vrijdag, aangezien ik aanstaande zaterdag niet online kan zijn. Deze nieuwe poll loopt wel gewoon tot vrijdagavond. Vergeet dus niet uiterlijk donderdagavond te stemmen!
BUTTON_POST_REPLY