Leukste dartspeler 2020

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Leukste dartspeler 2020

Bericht door Choco115 »

Part heeft 9-1 van Brantjes gewonnen. Volgende Battle verschijnt zo meteen, tussen twee interessante spelers: Ashton en Van Barneveld!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Choco115 »

De volgende “Battle” gaat tussen twee interessante spelers:
- viervoudig BDO vrouwen wereldkampioen “The Lancashire Rose” Lisa Ashton
- vijfvoudig wereldkampioen “Barney” Raymond van Barneveld

Stemmen is mogelijk tot vrijdagavond 21 februari om 23:59
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Jowinho »

Die is redelijk makkelijk voor mij. Barney is diegene waardoor ik het darten heb ontdekt en dus heeft die mij leven wel een beetje beïnvloed :D
Met Ashton heb ik heel weinig, maar je kan natuurlijk niet naast haar prestaties kijken. Is in mijn optiek de beste dame die er tot nu toe geweest is in het darten. Is veel constanter dan al de rest, zelfs dan Gulliver. Dat is ook de reden dat ze een Tourkaart heeft behaald (en ik weet dat het in de tijd van Gulliver nog niet kon). Tegen iemand anders had ik ze daardoor wel mijn stem gegeven waarschijnlijk, maar Barney wint tegen iedereen bij mij. Die heeft namelijk ervoor gezorgd dat er miljoenen kijkers naar de TV zitten te kijken tijdens het WK en dat is een prestatie dat geen enkele huidige darter kan voorleggen.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door no score »

Door van Barneveld kijk ik darten maar dat eeuwige gezeur van die man... Een stem op Ashton van mij.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Buel »

Lastige Keuze:
En toch, toch heb ik een keus gemaakt en zal een stemverklaring afleggen. (zal dat iedere keer doen, terzijde ik zou het leuk vinden wanneer ook anderen dat ook doen
Door RvB ben ik darts gaan volgen
Ashton heeft naar mijn idee samen met Sherrock het damesdarts op de kaart gezet. Hoewel ik een man ben, blijft het dames darts een onderbelicht item. Mede dankzij Ashton, Sherrock, De Graaf, Greaves komt daar (hopelijk) verandering in. En niet te vergeten Hoenselaar en Gulliver (de 4 eerder genoemde zijn mijns inziens de beste van deze tijd....!

Hoewel mn keuze bij de volgende battle een "persoonlijk zekerheidje" is, zal mn "laatste 32" keuze afhangen van de uitslag van deze.....
Helaas is Barney gestopt en heeft hij afgelopen weekend zn professionele darts aan de wilgen gehangen. (hopelijk zien we m nog vaak als commentator bij rtl...!!!!) Wij, en zeker hijzelf niet, mogen nooit vergeten wat hij voor de dartsport in Nederland betekend heeft...!
Ashton (en enkele andere dames) , tsja...welke loftrompet kan ik daar nog nog over uiten......
Mijn stem gaat naar Ashton
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Laatste 64: John Part vs André Brantjes

Bericht door Buel »

Een, naar mijn idee, niet geheel onverwachte uitslag. Zie een paar battles, die zeer spannend kunnen worden. Bijvoorbeeld de volgende: RvB-Ashton.

Kan niet genoeg benadrukken hoe leuk dit initiatief is! DOE MEE!!!!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Choco115 »

Ook ik vind het lastig, beide zijn zeer belangrijk (geweest) voor het darts. Ashton als eerste vrouw met een tourcard, Barney die het darten in Nederland, en zelfs het vaste land van Europa op de kaart heeft gezet. Ashton viervoudig wereldkampioen, Barney vijfvoudig. Toch ga ik voor Van Barneveld, omdat hij écht heel veel voor het darten in Nederland, Europa en voor de PDC (als rivaal van Taylor) heeft betekent. Ashton heeft nog maar net een tourcard, dus in de toekomst kan zij wel nog mooie dingen doen. Maar nu gaat mijn stem naar Barney.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

No brainer: van Barneveld.

Kan er een hele uitleg bij geven maar het volstaat door te zeggen dat ik (en velen met mij) puur door hem in de jaren 90 begonnen ben met darten en het volgen van darts.

Ashton doet het nu leuk, maar voor haar was het Gulliver en na haar komt weer een dame die er bovenuit steekt.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door The Runner »

Dartmat schreefCOLONNo brainer: van Barneveld.

Kan er een hele uitleg bij geven maar het volstaat door te zeggen dat ik (en velen met mij) puur door hem in de jaren 90 begonnen ben met darten en het volgen van darts.

Ashton doet het nu leuk, maar voor haar was het Gulliver en na haar komt weer een dame die er bovenuit steekt.
Precies dit! Barney voor mij.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door rproele »

Barney voor mij 100%.
Niet enkel is darts in Nederland zo groot geworden dankzij hem.
Ik durf zelfs te zeggen dat met zijn overstap de PDC een mega klapper heeft gemaakt en daardoor nog meer toppers zijn overgestapt.
Dus voor het huidige darts in het algemeen dus zeker Barney, Ashton leuk voor het dames darts, maar daar geeft Sherrock meer boost door haar dubbele winst op het WK, een koste van de druk op haar zelf bij de Q-school.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

Voor mij ook geen twijffel. Ik vind Ashton de beste dartster ooit maar Barney is buitencategorie. Barney behoort tot de 5 grootste ooit, zowel qua succes als qua wat hij betekend heeft voor het darten. En niet alleen voor Nederland. Zijn negatieve houding heeft me wel altijd tegengestaan.
Maar goed het gaat hier om leukste speler en ik keek in de topdagen van Barney heel graag naar zijn wedstrijden en kies dus voor hem
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door ybabl »

Ik ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd dat dit nog zo'n lastige is voor sommigen (wat mag natuurlijk). Maar ook voor mij is er geen twijfel, ik stem op Barney. Ik weet dat we nog vroeg in het toernooi zitten en dat de vorm van de dag ontzettend belangrijk is, maar ik zie toch zomaar ineens kans voor Barney om toch nog een major aan zijn palmares toe te voegen hier. ;)
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Choco115 »

Nog een paar uur de tijd om te stemmen!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Laatste 64: Lisa Ashton vs Raymond van Barneveld

Bericht door Choco115 »

Stemming is gesloten! Van Barneveld wint 7-2 en gaat naar de laatste 32
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Leukste dartspeler 2020

Bericht door Choco115 »

Barney versloeg Ashton 7-2, en daarmee gaan we zo meteen weer naar de volgende Battle!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door Choco115 »

We gaan door met de volgende Battle. Deze gaat tussen:
- PDC Wereldkampioen van 2015 en 2016 “The Flying Scotsman” Gary Anderson
- achtvoudig PDC Major finalist “The Bull” Terry Jenkins
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door Choco115 »

Overigens: stemmen kan maar tot vrijdagmiddag 28 februari 17:00. Dit omdat ik aankomende zaterdag niet in staat ben om dartstalk te bezoeken. De Battle daarna zal dan pas zondagmiddag beginnen. De deadline van die Battle ligt dan wel weer op vrijdagavond om 23:59. Excuses voor het ongemak.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door Dartmat »

Weer een makkie voor mij: Anderson. Jenkins is, hoewel een uiterst sympatieke meneer, toch vooral een speler die ik na zijn stoppen geen seconde gemist heb.
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door Buel »

Een makkelijke keuze: Anderson. Is al jaren een van mn meest favoriete spelers.
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door ratm »

Ondanks dat ik wel een zwak voor Jenkins heb ga ik hier voor Anderson. Een van mijn favoriete spelers, ik denk zelfs dé favoriete speler die nog actief is voor mij
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door The Runner »

Ik ga voor Jenkins, vond het altijd een sympathieke speler. Hoewel Anderson in vorm prachtig is om naar te kijken, mis ik toch wel wat beleving in zijn spel, soms is hij een beetje een oude zeur
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door no score »

Deze is lastig, ga ik nog even over nadenken.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door Choco115 »

Vind beide mannen zeer sympathiek, maar Anderson betere darter. Ook leuk om jullie mening te horen, waar de ene het een makkelijke keuze vindt, moet de ander er juist nog even over na denken.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door Jowinho »

Duidelijk Gary Anderson voor mij ondanks dat ik ook wel sympathie heb voor Terry Jenkins. Maar Gary is één van m'n favoriete spelers.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: Laatste 64: Gary Anderson vs Terry Jenkins

Bericht door no score »

Anderson zal 'm wel gaan winnen maar ik gun toch een 'leg' aan Jenkins.
BUTTON_POST_REPLY