Forumdarts.nl

Heb je een website over darts? Meld het hier!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

dartty schreefCOLON
Dartmat schreefCOLON
dartty schreefCOLONKomop, het verzoek aan van een jullie of een actief lid/moderator van dat forum: open daar een topic over dit forum en dan is er hier niets aan de hand!

Ben benieuwd!!
Maar wat heeft een topic daar, met een topic hier te maken? Het is geen ruilhandel toch?
Ging meer om hoe jullie erover denken als het omgekeerde gebeurt. Dat wordt bedoeld.
Wie bedoel je met jullie? Iedereen die toevallig ook daar post?

Wat betreft je vraag aan de moderators daar: er is toch een onderdeel media? Daar vallen websites ook onder. Dus is dat de geschikte locatie.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartsjournalist »

dartty schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONVreemd dat zoiets besproken moet worden, dit gedeelte is toch voor sites over darten? En daarnaast zijn we toch geen concurrenten van elkaar, of zie jij dat wel zo? Twee dartsforums met ieder hun eigen visie, maar (hopelijk) met hetzelfde doel: praten over darts.
Zou je mijn vraag niet willen omzeilen over waar "andere sites" gemeld kunnen worden op Forumdarts?
Waarom gelijk weer het negatieve denken? Was even weg en keek naar de laatste reacties.
Maar ter zake; die kunnen allemaal in dit gedeelte worden gepost: http://forumdarts.nl/index.php/componen ... euws-media
Twitter: @PVDarts180
TheAsset
Lid
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:08

Re: Forumdarts.nl

Bericht door TheAsset »

Wat een ongelooflijk kinderachtig gedrag is hier te bespotten, bah
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

Wellicht wil de topicstarter zich nogmaals hier melden om toelichting te geven. Dan kan het vermoeden dat het puur reclame maken is door iemand van forumdarts misschien ook de prullenbak in. Ik trek in ieder geval niet zo gauw conclusies als anderen doen, omdat ik niet geloof dat het veel nut heeft om hier reclame te maken voor een forum dat bij de meeste leden hier toch wel bekend is. Als dat wel zo is vind ik het erg dom en onnodig.

Los van dat alles: ik heb bij beide fora net zo veel belangen, namelijk nul. Dat dartty mij onder 'jullie' schaart zal komen omdat ik een van de (inderdaad nog te weinig) vaste posters ben daar. Maar reageer hier nog vaker, dus voor mezelf zie ik daar geen verschil in. Ik zie ook geen reden waarom beide fora niet naast elkaar kunnen bestaan. Zoals er ook zo veel voetbalfora zijn, of gamefora of wat dan ook. Niets mis mee en zo lang het me bij beiden bevalt zal ik bij beiden blijven reageren, omdat beiden zowel plussen als minnen hebben. Lang leve de (darts)lol.
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Lookout »

Ik wist niet dat Stevie Wonder ook van darten hield. :lol:
180's '16 79x
Gebruikers-avatar
Nadyse
Lid
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2015, 09:40

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Nadyse »

Ik hoor net dat als je overstapt naar Forumdarts een setje pijlen krijgt. :lol:
Soort overstapweken :lol:
Hoppa
Stevie
Lid
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 15:46

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Stevie »

Lookout schreefCOLONIk wist niet dat Stevie Wonder ook van darten hield. :lol:
Ik heb hier niks mee te maken, ik snap ook niet waarom dit gedaan moest worden/wordt.
Henk
Lid
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:43

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Henk »

Waarschijnlijk heb ik het gemist, maar is forumdarts.nl definitief uit de lucht?
180's for Show, HF's for Dough - Groet, Henk
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Forumdarts.nl

Bericht door Dartmat »

Jep, sinds een week of drie inmiddels.
BUTTON_POST_REPLY